Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Din luna iunie 2024 toate mașinile noi vor avea standard limitatorul de viteze inteligent ISA
Last Updated: Jan 05 2024 12:08, Started by
max_01
, Jan 01 2024 00:28
·
11
#19
Posted 01 January 2024 - 10:52
abac, on 01 ianuarie 2024 - 09:12, said:
Nu se taie niciun gaz, niciun elan. Doar iti vibreaza pedala de acceleratie si iti piuie + avertizare vizuala vreo 10 secunde dupa care se opreste. Adm, on 01 ianuarie 2024 - 10:06, said:
La fel, intial tipa, apoi apasa partial/total frana. Merge super ok, mai ales cand esti obosit sau stai pe telefon. |
#20
Posted 01 January 2024 - 11:09
#21
Posted 01 January 2024 - 11:26
Punter, on 01 ianuarie 2024 - 10:38, said:
asta cu viteza ar trebui sa o lase sa franeze automat daca tot se tipa cu respectarea limitei de viteza si amenzi. si daca ai 80 si vrei sa depasesti pe drum cu limita de 90/100 sa nici nu te lase sa incepi depasirea. ori suntem sfinti ori nu mai suntem. Download.mp4 7.81MB 11 downloads Daca pe o autostrada cu limita de 130 km/h iti apare un tractor sau utilaj care circula cu 20 km/h, cum procedeaza sistemul inteligent? |
#22
Posted 01 January 2024 - 11:29
ACC, o alta porcărie, bine ca se poate dezactiva.
Era să mă dea cu capul de parbriz pt o pungă luata de vânt. |
#23
Posted 01 January 2024 - 11:38
Adm, on 01 ianuarie 2024 - 10:06, said:
... Stiu ca tot ce e nou sperie maimuta din Homo Sapiens, dar totusi,... am mesrs cu un focus de 1l, de avea draci in ecu... nimic nu puteam sa fac cu masina aia. pe acceleratie avea un lag enorm si chiar cand incepea sa urce in ture sa aiba ceva de zis intra ecu-ul si taia tot. efectiv imi era teama sa intru in depasiri.. Edited by arg, 01 January 2024 - 11:39. |
#24
Posted 01 January 2024 - 12:03
Nu iti taie nimeni puterea motorului.
La Acel Ford de vina e “motorul anului”. E misto ca fir aceleasi reactii au fost si arunci cand au devenit obligatorii: - ABS - ESP Unii franau mai bine ca ABS, altii considereau ca ESP o sa le fure colacul din mana etc Aberatii Functiile de mai sus sunt prezente pe masinile premium de cel putin 10 ani. Acum o sa fie disponibile si pe cele ieftine. Cum ziceam, problema e data de implementare si Cost Cutting. La premium vei avea in continuare optiuni de customizare/peofil de utilizator, iar la Renault/Dacia nu vei avea nimic (acum nu poti dezactiva ASR/ESP). |
#25
Posted 01 January 2024 - 12:19
ca ai pomenit de Dacia, in mod surprinzator electronica de pe Duster 1.5 e chiar ok. fara lag pe turbina, trage bine, franeaza decent (pt ce caruta este) etc.
naspa e ca treapta 1 si 2 motoru nu e limitat electronic. in rest e decent. servodirectia electrinica. la unele e foarte fina si merge brici, la altele e in trepte de umplu de nervi. si tot asa. masurile sunt ok dar trebuiesc implementate cu niste cerinte minime de performante si calitate. |
#26
Posted 01 January 2024 - 12:26
Adm, on 01 ianuarie 2024 - 12:03, said:
.......altii considereau ca ESP o sa le fure colacul din mana etc Aberatii .......................... Cost saving sau modernism, oricum o tampenie. Si limitarea la viteza legala tot ceva asemanator va fi, faramituri de inceput, apoi nu mai ai tu nicio posbilitate de control, va fi ceva normal. |
#27
Posted 01 January 2024 - 12:40
#28
Posted 01 January 2024 - 13:23
__Dan__, on 01 ianuarie 2024 - 01:00, said: In ce sens? Daca sistemul detecteaza indicatorul limita de viteza la 50 nu franeaza cand ajungi la 50, ci taie acceleratia. Nu vad unde-i pericolul pentru turbatul din spatele tau care accelereaza fara limitator, daca urmareste traficul si nu WhatsAppu'. Edited by max_01, 01 January 2024 - 13:24. |
|
#29
Posted 01 January 2024 - 13:25
Nu merge să lipesti peste camera/camere o folie vag opaca (sau de tip dispersor, geam baie), care impiedica detectarea detaliilor de imagine (cifre de exemplu) fara a declansa alarma de senzor defect? Gradul de opacitate optim stabilindu-l prin metoda trial and error.
|
#30
Posted 01 January 2024 - 13:28
Adica sa aduci senzorul la stadiul in care nu mai vede, dar el sa creada ca inca vede bine. Bun rationament.
|
#31
Posted 01 January 2024 - 13:33
__Dan__, on 01 ianuarie 2024 - 13:25, said:
Nu merge să lipesti peste camera/camere o folie vag opaca (sau de tip dispersor, geam baie), care impiedica detectarea detaliilor de imagine (cifre de exemplu) fara a declansa alarma de senzor defect? Gradul de opacitate optim stabilindu-l prin metoda trial and error. Edited by max_01, 01 January 2024 - 13:33. |
#32
Posted 01 January 2024 - 14:33
#33
Posted 01 January 2024 - 14:37
Pai si romanachele stie a circula cu 30 la straini. N-are o problema cu asta. Are o problema doar cand respira aer romanesc.
Edited by abac, 01 January 2024 - 14:37. |
|
#34
Posted 01 January 2024 - 15:22
abac, on 01 ianuarie 2024 - 14:37, said:
Pai si romanachele stie a circula cu 30 la straini. N-are o problema cu asta. Are o problema doar cand respira aer romanesc. |
#35
Posted 01 January 2024 - 15:26
Cand vorbesti de orase cu 30km/h, omiti faptul ca au N centuri, mijloace de transport in comun folosibile si in general nu e nevoie sa strabati orasul prin centru pentru orice chestie.
Apoi sa stii ca in Bucuresti se merge bine la o medie de 30km/h. Stati voi calmi ca oamenii cam stiu pe unde sunt radarele. |
#36
Posted 01 January 2024 - 15:43
Adm, on 01 ianuarie 2024 - 10:06, said:
https://www.roadsafe...w-does-it-work/ 1. Sistemul e ogligatoriu din Iunie 2024 pentru orice masina produsa. Cele deja omologate se vor fabrica in continuare fara aceasta obligativitate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users