Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Apel la relații clienți, așteptare de zeci de minute.
Last Updated: Dec 15 2023 15:23, Started by
arab
, Dec 05 2023 19:23
·
6
#19
Posted 09 December 2023 - 21:03
Tu argumentezi mult si ajungi la aceeasi concluzie! :-D
Problema evident ca este de bani - dar romanii nu mai accepta mariri de preturi - uita-te la Vodafone ce mult a pierdut in ultimii 2 ani pentru ca a operat cele mai multe mariri de preturi. A pierdut clienti masiv, are o perceptie proasta in piata, etc. Daca Statul Roman nu a fost in stare sa opreasca Digi (pe fix) si Cosmote (pe mobil) cand au facut "haiducie" in piata si au venit cu preturi de dumping, acum nu mai ai ce sa faci. Toti operatorii au redus la minim oameni, echipamente, etc Tin minte cand avea Romtelecomul acum 12-15 ani niste super echipamente pe partea de back-bone (da, acel Romtelecom :-) si clientii de benzi garantate nu au fost multimiti ca preturile erau mari (dar serviciile functionau impecabil, angajatii erau super si monitorizarea proactiva functiona). Am vrut ieftin si prost si acum ne plangem ca avem ce ne-am dorit! Clientul niciodata nu o sa spuna ca nu vrea mai ieftin, dar daca ai jucatori in piata care nu joaca corect nu prea ai ce sa faci. Imi aduc aminte de o firma la care am lucrat in trecut: oferta Romtelecom de fibra optica de peste 5 ori mai mare pentru ca ii costa doar avizul de sub-traversare drum European vreo 10k euro. Digi a plantat 2 stalpi de-o parte si alta a drumului, nu a intrebat pe nimeni si a aruncat fibra peste drumul european. Tu ce oferta crezi ca a acceptat patronul roman??? Aia mai ieftina cu mult! Nu a contat ca tot a doua saptamana treceau basculante sau ceva agabaritic si rupea fibra - ieftin sa fie! ;-) |
#20
Posted 14 December 2023 - 18:41
Pana la urma in ultimile zile cat timp ati stat in robot pana la operator uman?
A fost vorba doar de o sincopa la Digi sau este deja politica de grup? |
#22
Posted 14 December 2023 - 19:44
#23
Posted 15 December 2023 - 09:56
Am facut o proba azi si robotul mi-a dat un estimat de 8 minute ca sa ajung la operator uman.
E clar, au scazut numarul de operatori ca sa faca economie in detrimentul clientilor, ori au pastrat acelasi numar de operatori in timp ce numarul clientilor a crescut enorm. Saptamanal sunt sunat de Vodafone, Telekom sau Orange ca sa ma imbie cu abonamente si telefoane de la ei, lucru care nu s-a intamplat in peste 25 de ani de cand am telefonie mobila. Semn ca pe ei ii pandeste falimentul din cauza ca au fugit clientii la Digi. |
#24
Posted 15 December 2023 - 10:55
Acapulko, on 15 decembrie 2023 - 09:56, said:
Saptamanal sunt sunat de Vodafone, Telekom sau Orange Daca esti asa pasionat de serviciul clienti de calitate iti iei abonamente de 15-20 euro de la Orange si ai serviciu clienti bun. Dar la 2-3-5 euro ce mai vrei si tu? Nu te suna nimeni sa iti vanda cel mai ieftin... Printre altele de aia e si ieftin: ca nu au costuri asa de mari :-P |
#25
Posted 15 December 2023 - 15:23
Iti creste tie nasul cu nesimtire PINOCHIO. Hai sictir.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users