Apel la relații clienți, așteptare de zeci de minute.
Last Updated: Dec 15 2023 15:23, Started by
arab
, Dec 05 2023 19:23
·
6
#1
Posted 05 December 2023 - 19:23
Am făcut un abonament on-line, cu telefon asociat, cu portarea prepaidului. Am primit contractul, dar in plus nimic, nicio informație. Cum primesc cartela SIM provizorie și când? Tot cu telefonul in easybox?
Am sunat ieri, pentru lămuriri, o ora in total, de vreo 3 ori la rând. Azi iar de vreo două ori. Nu răspunde nimeni la relații clienți. Ce se întâmplă oare? Înainte vreme răspundeau în câteva minute. Mă puteți lămuri? |
#2
Posted 05 December 2023 - 19:33
Ai topic pentru Digi_Helper. Apeleaza cu incredere printr-un mesaj privat cu datele contractului si te ajuta.
|
#3
Posted 05 December 2023 - 20:31
Ai rabdare ca-ti vine prin curier si telefonul si sim-ul. Portarea dureaza maxim 3 zile lucratoare si o zi sau doua transportul coletului. Nu e de pe o zi pe alta.
|
#4
Posted 05 December 2023 - 21:38
Din noiembrie si pana pe la jumatea lui ianuarie tot ce tine de curierat e in pom si pomul in aer. Nu da vina pe ei, nu e doar a lor, pur si simplu toti au dat in boala in perioada asta cu comenzile online si nu exista nici o sansa de a livra mai repede sau in timpul promis in restul anului. Ca unele pachete ajung la timp, e foarte bine dar nu te baza pe asta.
|
#6
Posted 06 December 2023 - 07:56
Salut
Acceseaza https://forum.softpe...57-digi-helper/ Exact cum a spus si un coleg anterior, sigur te va ajuta in solutionarea problemei. Succes |
#7
Posted 06 December 2023 - 09:01
Am aflat ca trebuie sa merg in magazinele lor, ca sa ridic cartela sim si in plus nu au telefonul dorit pe stoc. Asta e culmea, adica bat zeci de km sa ridic un sim? Si la ce vorbesc, fara telefon? Suna a reclama mincinoasa. Bine ca pot rezilia in termenul legal de 14 zile. Astept inca.
Edited by arab, 06 December 2023 - 09:02. |
#9
Posted 06 December 2023 - 10:05
arab, on 05 decembrie 2023 - 19:23, said:
Am făcut un abonament on-line, cu telefon asociat, cu portarea prepaidului. Am primit contractul, dar in plus nimic, nicio informație. Cum primesc cartela SIM provizorie și când? Tot cu telefonul in easybox? ...deci mai dureaza putin ;-) |
#10
Posted 06 December 2023 - 10:55
Așa mi se pare și normal. Dar uite că nu există telefonul, deci? Am înțeles că poate dura multișor să îl primească. O fi 2024 fezabil?
|
|
#11
Posted 06 December 2023 - 13:21
Fiind si perioada sarbatorilor, nimic nu este imposibil. Va trebui sa mergi intr-un magazin sau cum ai spus, sa reziliezi, oricum, mare grija si la ceilalti provideri, ca in loc sa 5 euro ( de exemplu ) te vei trezi peste cateva luni cu 1 euro in plus si tot asa. Eu m-am portat din Vodafone.
Succes |
#12
Posted 08 December 2023 - 17:34
arab, on 05 decembrie 2023 - 19:23, said:
Am sunat ieri, pentru lămuriri, o ora in total, de vreo 3 ori la rând. Azi iar de vreo două ori. Nu răspunde nimeni la relații clienți. Ce se întâmplă oare? Înainte vreme răspundeau în câteva minute. Confirm si eu. Acum doua zile am sunat la ei si am asteptat in robot peste 20 de minute ca sa iau legatura cu un operator foarte plictisit si zeflemit. Din 2007 si pana azi nu s-a intamplat asta la Digi, semn rau. Ori le-au plecat oamenii la greu, ori au redus ei oamenii din call-center masiv, deoarece calitatea suportului tehnic a scazut masiv. Erau singurii din piata care inca ramasesera la un nivel decent cu suportul. Acum s-au dus pe copca si ei. |
#13
Posted 09 December 2023 - 09:29
De ce nu folosiți formularul de contact din cont?
Merge impecabil interacțiunea. In câteva minute suna cineva pentru detalii daca e cazul sau daca problema e simplă o rezolva direct. |
#14
Posted 09 December 2023 - 11:40
#15
Posted 09 December 2023 - 11:54
Nu stiu ce sa zic si cu formularul ala din cont. De exemplu, eu am completat formularul pentru anunt prefix pe BGP… da, vorbim de contract cu banda garantata, SLA, chestii. Asta era in 28 august. Primesc e-mail automat ca s-a primit cererea si ca in 36 de ore voi primi un raspuns.
Fireste ca o luna mai tarziu, prefixul meu nu era anuntat pe sesiune si nu m-a contactat nimeni, desi formularul are camp si pentru e-mail si pentru nr de telefon. Nu era ceva care ardea, fiind un /44 pe IPv6, dar asa ca si idee. Ah, iar ce zicea mai sus un coleg ca suportul e praf… nici managerii de cont de la business nu sunt mai presus. Fac upgrade la linia de banda garantata si managerul de cont spune ca nu mai poate da tabela globala (asta vine pe o alta sesiune BGP). Zic cum? Ce treaba are? Pai ca nu se mai da! La 0314006500 dept. business imi zic ca nu e nicio problema si ca se da in continuare. Pana la urma s-a facut si upgrade si am ramas si cu tabela globala. Cand i-am zis la managerul de cont de faza, mi-a citit mesajul si atat (conversatie pe Whatsapp). Alaltaieri alta faza… ma pomenesc cu monitorizarea ca gateway is down. Intru prin alta conexiune in core, vad toate sesiunile BGP cu RDS in stare active (in mod normal e established). Astept, zic lasa ca si-a reveni. Isi revine dupa 40 si ceva de minute, apoi iar. De vreo 3 ori toata ziua a facut asa… sun la business, ia toate detaliile, o sa fiti sunat in doua ore… apoi primesc mesaj ca intr-adevar in zona e o avarie. Nu sunt ipocrit, inteleg avariile mai ales in lunile de iarna… dar daca nu sunam eu, nu se oboseau sa trimita sms-ul ala, iar eu habar nu am… repet, dupa ce toata ziua sesiunile erau ba down, ba up. Agentii de teren se plang uneori ca au salarii mici si niciun beneficiu… platesc serviciile Digi la fel ca orice consumator obisnuit… ca oamenii pleaca dupa cateva luni si tot asa. Probabil sunt platiti prost ca multe dintre bugete sunt directionate catre infrastructura si extindere. Edited by l0calh0st, 09 December 2023 - 11:55. |
|
#16
Posted 09 December 2023 - 13:35
clader, on 09 decembrie 2023 - 09:29, said:
De ce nu folosiți formularul de contact din cont? Merge impecabil interacțiunea. In câteva minute suna cineva pentru detalii daca e cazul sau daca problema e simplă o rezolva direct. La mine a mers in cateva zile de fiecare data si asta in cel mai bun caz. GreenArrow35, on 09 decembrie 2023 - 11:40, said:
Și dacă ai o problema la ora 22 de exemplu, tot asa repede se rezolva? Bine zis. |
#17
Posted 09 December 2023 - 15:32
l0calh0st, on 09 decembrie 2023 - 11:54, said:
Probabil sunt platiti prost ca multe dintre bugete sunt directionate catre infrastructura si extindere. Acuma vrei si tu "si devreme-acasa si frumoasa"! Nu merge... Acum 10 ani plateai la Telekom (fostul Romtelecom) 4-500 euro pe o banda garantata de 200M, dar aveai specialisti pe cont care iti rezolvau orice in cateva minute! La fel era si la Digi, mai ieftin, dar oamenii specializati. De cand cu nelimitate la 2-5 euro, cu reduceri de pret = au redus si operatorii costurile. Au externalizat call centere, au externalizat NOC-urile, au taiat de pe unde au putut. Si am ajuns in faza asta cand nu mai ai o persoana cu cine sa vorbesti pentru ca, in realitate, nu isi mai permit sa tina oameni competenti si suficient de multi. Ori ai competenti si putini, ori incompetenti si multi. Sunt pe piata operatori care au ambele modele de business :-) |
#18
Posted 09 December 2023 - 19:48
Hai sa o luam pe rand:
1. Pentru un home user obisnuit, da, un abonament de banda garantata poate fi piperat la pret, aia e. Mai ales ca multi pe aici maraie prin alte topicuri cand de la 4 euro platesc 6 euro. 2. Poate ca daca nu am mai avea pretentii de “sa ni se dea, sa ni se faca”, si sa platim serviciile la adevarata lor valoare, lucrurile ar sta altfel. Pentru ca da, costurile au crescut cu electricitatea, combustibil, echipamente, oameni etc. 3. Exista n solutii open source prin care poti sa fii proactiv ca furnizor, de exemplu daca vezi ca o sesiune BGP iti penduleaza de mai multe ori pe zi din active in established, poti suna clientul sa il intrebi, ba esti ok? Ba mai mult, ca sa iti dai seama ca e o problema la nivel de retea, pui un icmp automat la cateva secunde pe IP-ul de peer al clientului si aia e. Daca exista situatii in care clientul are probleme cu echipamentul lui, sau nu are curent, tu oricum poti vedea si starea fibrei magistrale sau daca e vreo ruptura undeva. Oricum il poti suna pe client. In teorie, orice customer cu resurse IP chiar daca este client al unui operator de tranzit, este obligat conform regulilor RIPE sa aiba NOC 24/7. 4. Un exemplu mai concret, sunt client al unei companii din RO care ofera servicii de colocare, tranzit IP etc. in panoul de control pentru echipamentul main de la ei, am optiune de ping IP. Cand am lucrat pe el si a fost picat, mi-au dat mail imediat daca totul e in regula. Solutii sunt, si nu costa mai mult decat oricum costa NOC-ul RDS si oamenii care sunt acolo 24/7. Hai sa nu ne mai legam de asta cu ieftineala, ca nu e scuza. Aaa, daca e asa totusi, atunci RDS sa mai mareasca preturile si sa ofere salarii mai mari la oameni astfel incat si supportul oferit clientilor sa fie mai bun. 3 manageri de cont mi s-au schimbat in 5 ani, si ghici ce? Cand incercam sa sun pe domnul/doamna care stiam ca se ocupa de contul meu, bam, numar nealocat. Ultima oara anul trecut am patit-o, iar Digi_Helper stie speta, daca citesti, sa spui cum m-am plans in mesaje ca habar nu aveam cine imi gestioneaza contul. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users