Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Apel la relații clienți, așteptare de zeci de minute.

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Am făcut un abonament on-line, cu telefon asociat, cu portarea prepaidului. Am primit contractul, dar in plus nimic, nicio informație. Cum primesc cartela SIM provizorie și când? Tot cu telefonul in easybox?

Am sunat ieri, pentru lămuriri, o ora in total, de vreo 3 ori la rând. Azi iar de vreo două ori. Nu răspunde nimeni la relații clienți. Ce se întâmplă oare? Înainte vreme răspundeau în câteva minute.

Mă puteți lămuri?

#2
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 781
  • Înscris: 01.05.2016
Ai topic pentru Digi_Helper. Apeleaza cu incredere printr-un mesaj privat cu datele contractului si te ajuta.

#3
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,828
  • Înscris: 30.08.2006
Ai rabdare ca-ti vine prin curier si telefonul si sim-ul.  Portarea dureaza maxim 3 zile lucratoare si o zi sau doua transportul coletului. Nu e de pe o zi pe alta.

#4
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,368
  • Înscris: 11.08.2003
Din noiembrie si pana pe la jumatea lui ianuarie tot ce tine de curierat e in pom si pomul in aer. Nu da vina pe ei, nu e doar a lor, pur si simplu toti au dat in boala in perioada asta cu comenzile online si nu exista nici o sansa de a livra mai repede sau in timpul promis in restul anului. Ca unele pachete ajung la timp, e foarte bine dar nu te baza pe asta.

#5
gabrielsavin

gabrielsavin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 02.01.2010
0314007272

#6
raducanu969

raducanu969

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,402
  • Înscris: 30.06.2023
Salut

Acceseaza https://forum.softpe...57-digi-helper/

Exact cum a spus si un coleg anterior, sigur te va ajuta in solutionarea problemei.
Succes

#7
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Am aflat ca trebuie sa merg in magazinele lor, ca sa ridic cartela sim si in plus nu au telefonul dorit pe stoc. Asta e culmea, adica bat zeci de km sa ridic un sim? Si la ce vorbesc, fara telefon? Suna a reclama mincinoasa. Bine ca pot rezilia in termenul legal de 14 zile. Astept inca.

Edited by arab, 06 December 2023 - 09:02.


#8
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,873
  • Înscris: 16.04.2007
Despre ce telefon e vorba ?

#9
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,216
  • Înscris: 26.06.2009

View Postarab, on 05 decembrie 2023 - 19:23, said:

Am făcut un abonament on-line, cu telefon asociat, cu portarea prepaidului. Am primit contractul, dar in plus nimic, nicio informație. Cum primesc cartela SIM provizorie și când? Tot cu telefonul in easybox?
SIM-ul provizoriu vine cu telefonul. NU incepe nici un proces de portare pana nu este bifa in sistem ca ai ridicat SIM-ul si telefonul. Uletorior o sa se faca cererea de portare care se proceseaza in 3 zile lucratoare de la data acceptarii cererii de catre operatorul tau actual.

...deci mai dureaza putin ;-)

#10
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Așa mi se pare și normal. Dar uite că nu există telefonul, deci? Am înțeles că poate dura multișor să îl primească. O fi 2024 fezabil?

#11
raducanu969

raducanu969

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,402
  • Înscris: 30.06.2023
Fiind si perioada sarbatorilor, nimic nu este imposibil. Va trebui sa mergi intr-un magazin sau cum ai spus, sa reziliezi, oricum, mare grija si la ceilalti provideri, ca in loc sa 5 euro ( de exemplu ) te vei trezi peste cateva luni cu 1 euro in plus si tot asa. Eu m-am portat din Vodafone.
Succes

#12
Acapulko

Acapulko

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 06.02.2022

View Postarab, on 05 decembrie 2023 - 19:23, said:

Am sunat ieri, pentru lămuriri, o ora in total, de vreo 3 ori la rând. Azi iar de vreo două ori. Nu răspunde nimeni la relații clienți. Ce se întâmplă oare? Înainte vreme răspundeau în câteva minute.

Confirm si eu. Acum doua zile am sunat la ei si am asteptat in robot peste 20 de minute ca sa iau legatura cu un operator foarte plictisit si zeflemit.
Din 2007 si pana azi nu s-a intamplat asta la Digi, semn rau.

Ori le-au plecat oamenii la greu, ori au redus ei oamenii din call-center masiv, deoarece calitatea suportului tehnic a scazut masiv.
Erau singurii din piata care inca ramasesera la un nivel decent cu suportul.
Acum s-au dus pe copca si ei.

#13
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
De ce nu folosiți formularul de contact din cont?
Merge impecabil interacțiunea.
In câteva minute suna cineva pentru detalii daca e cazul sau daca problema e simplă o rezolva direct.

#14
GreenArrow35

GreenArrow35

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 16.10.2023

View Postclader, on 09 decembrie 2023 - 09:29, said:

De ce nu folosiți formularul de contact din cont?
Merge impecabil interacțiunea.
In câteva minute suna cineva pentru detalii daca e cazul sau daca problema e simplă o rezolva direct.
Și dacă ai o problema la ora 22 de exemplu, tot asa repede se rezolva? :)

#15
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009
Nu stiu ce sa zic si cu formularul ala din cont. De exemplu, eu am completat formularul pentru anunt prefix pe BGP… da, vorbim de contract cu banda garantata, SLA, chestii. Asta era in 28 august. Primesc e-mail automat ca s-a primit cererea si ca in 36 de ore voi primi un raspuns.
Fireste ca o luna mai tarziu, prefixul meu nu era anuntat pe sesiune si nu m-a contactat nimeni, desi formularul are camp si pentru e-mail si pentru nr de telefon.
Nu era ceva care ardea, fiind un /44 pe IPv6, dar asa ca si idee.
Ah, iar ce zicea mai sus un coleg ca suportul e praf… nici managerii de cont de la business nu sunt mai presus. Fac upgrade la linia de banda garantata si managerul de cont spune ca nu mai poate da tabela globala (asta vine pe o alta sesiune BGP). Zic cum? Ce treaba are? Pai ca nu se mai da! La 0314006500 dept. business imi zic ca nu e nicio problema si ca se da in continuare. Pana la urma s-a facut si upgrade si am ramas si cu tabela globala. Cand i-am zis la managerul de cont de faza, mi-a citit mesajul si atat (conversatie pe Whatsapp).
Alaltaieri alta faza… ma pomenesc cu monitorizarea ca gateway is down. Intru prin alta conexiune in core, vad toate sesiunile BGP cu RDS in stare active (in mod normal e established). Astept, zic lasa ca si-a reveni. Isi revine dupa 40 si ceva de minute, apoi iar. De vreo 3 ori toata ziua a facut asa… sun la business, ia toate detaliile, o sa fiti sunat in doua ore… apoi primesc mesaj ca intr-adevar in zona e o avarie.
Nu sunt ipocrit, inteleg avariile mai ales in lunile de iarna… dar daca nu sunam eu, nu se oboseau sa trimita sms-ul ala, iar eu habar nu am… repet, dupa ce toata ziua sesiunile erau ba down, ba up.
Agentii de teren se plang uneori ca au salarii mici si niciun beneficiu… platesc serviciile Digi la fel ca orice consumator obisnuit… ca oamenii pleaca dupa cateva luni si tot asa.
Probabil sunt platiti prost ca multe dintre bugete sunt directionate catre infrastructura si extindere.

Edited by l0calh0st, 09 December 2023 - 11:55.


#16
Acapulko

Acapulko

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 06.02.2022

View Postclader, on 09 decembrie 2023 - 09:29, said:

De ce nu folosiți formularul de contact din cont?
Merge impecabil interacțiunea.
In câteva minute suna cineva pentru detalii daca e cazul sau daca problema e simplă o rezolva direct.

La mine a mers in cateva zile de fiecare data si asta in cel mai bun caz.

View PostGreenArrow35, on 09 decembrie 2023 - 11:40, said:

Și dacă ai o problema la ora 22 de exemplu, tot asa repede se rezolva? Posted Image

Bine zis.

#17
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,216
  • Înscris: 26.06.2009

View Postl0calh0st, on 09 decembrie 2023 - 11:54, said:

Probabil sunt platiti prost ca multe dintre bugete sunt directionate catre infrastructura si extindere.

Acuma vrei si tu "si devreme-acasa si frumoasa"! Nu merge...

Acum 10 ani plateai la Telekom (fostul Romtelecom) 4-500 euro pe o banda garantata de 200M, dar aveai specialisti pe cont care iti rezolvau orice in cateva minute! La fel era si la Digi, mai ieftin, dar oamenii specializati.

De cand cu nelimitate la 2-5 euro, cu reduceri de pret = au redus si operatorii costurile. Au externalizat call centere, au externalizat NOC-urile, au taiat de pe unde au putut. Si am ajuns in faza asta cand nu mai ai o persoana cu cine sa vorbesti pentru ca, in realitate, nu isi mai permit sa tina oameni competenti si suficient de multi. Ori ai competenti si putini, ori incompetenti si multi. Sunt pe piata operatori care au ambele modele de business :-)

#18
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009
Hai sa o luam pe rand:
1. Pentru un home user obisnuit, da, un abonament de banda garantata poate fi piperat la pret, aia e. Mai ales ca multi pe aici maraie prin alte topicuri cand de la 4 euro platesc 6 euro.
2. Poate ca daca nu am mai avea pretentii de “sa ni se dea, sa ni se faca”, si sa platim serviciile la adevarata lor valoare, lucrurile ar sta altfel. Pentru ca da, costurile au crescut cu electricitatea, combustibil, echipamente, oameni etc.
3. Exista n solutii open source prin care poti sa fii proactiv ca furnizor, de exemplu daca vezi ca o sesiune BGP iti penduleaza de mai multe ori pe zi din active in established, poti suna clientul sa il intrebi, ba esti ok? Ba mai mult, ca sa iti dai seama ca e o problema la nivel de retea, pui un icmp automat la cateva secunde pe IP-ul de peer al clientului si aia e. Daca exista situatii in care clientul are probleme cu echipamentul lui, sau nu are curent, tu oricum poti vedea si starea fibrei magistrale sau daca e vreo ruptura undeva. Oricum il poti suna pe client. In teorie, orice customer cu resurse IP chiar daca este client al unui operator de tranzit, este obligat conform regulilor RIPE sa aiba NOC 24/7.
4. Un exemplu mai concret, sunt client al unei companii din RO care ofera servicii de colocare, tranzit IP etc. in panoul de control pentru echipamentul main de la ei, am optiune de ping IP. Cand am lucrat pe el si a fost picat, mi-au dat mail imediat daca totul e in regula.

Solutii sunt, si nu costa mai mult decat oricum costa NOC-ul RDS si oamenii care sunt acolo 24/7. Hai sa nu ne mai legam de asta cu ieftineala, ca nu e scuza.

Aaa, daca e asa totusi, atunci RDS sa mai mareasca preturile si sa ofere salarii mai mari la oameni astfel incat si supportul oferit clientilor sa fie mai bun. 3 manageri de cont mi s-au schimbat in 5 ani, si ghici ce? Cand incercam sa sun pe domnul/doamna care stiam ca se ocupa de contul meu, bam, numar nealocat. Ultima oara anul trecut am patit-o, iar Digi_Helper stie speta, daca citesti, sa spui cum m-am plans in mesaje ca habar nu aveam cine imi gestioneaza contul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate