Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Duster 2024
Last Updated: May 07 2024 22:56, Started by
max_01
, Nov 29 2023 12:02
·
35
#506
Posted 26 April 2024 - 19:40
Carol_I, on 26 aprilie 2024 - 19:36, said: N-ar trebui sa se oftice nimeni. Ci ar trebui sa tindem spre masini de 40-50 mii de euro la Mioveni. Asta inseamna progres. Asa aduce valoare adaugata mare. Asta aduce un trai mai bun in tara. Nu inteleg ratiunea de a cumpara scump si prost numai pentru ca e asamblat in Ro ! De asta nici nu am alimentat mai mult de 50 de litri de benzina Petrom in ultimii 300k km ! Si exemplele pot continua … |
#507
Posted 26 April 2024 - 20:05
In Romania, nene. Dar nu are rost sa imi bat capu' prea tare cu insii care au ochelari de cal pe nas.
|
#508
Posted 26 April 2024 - 20:16
Unii in loc sa se lege de chestii mai serioase, gen cutiile de viteze automate de unica folosinta sau lipsa ei pe masinile 4x4, se leaga de gainarii cum ar fi tamburii care chiar nu au o relevanta fundamentala la dinamica franarii.
Edited by DanyHiker, 26 April 2024 - 20:23. |
#509
Posted 26 April 2024 - 21:48
#510
Posted 27 April 2024 - 04:27
La modul serios, am varianta configurabila pentru duster 2WD cu AT in pretul de maxim 21600 euro ? (atat am scos pret la concurenta) si cu dotarile din lista de mai jos chenar rosu;
In plus si cu Garanție de bază a vehiculului: 7 ani/150.000 km Verificare anuală a stării vehiculului, gratuită pe toată perioada de garanție de 7 ani Asistență rutieră inclusă în pachetul CARE, pe toată perioada de garanție de 7 ani Attached Files |
#512
Posted 27 April 2024 - 06:28
Ce treaba am eu cu omul sau cu voi, fiecare e liber sa-si spuna parerea, nu cred ca el trebuie sa va lase in pace ci voi pe el, asta in caz ca acceptati si parerea celorlalți pe un forum public NU al vostru ca sa impuneti voi regulile.
|
#514
Posted 27 April 2024 - 16:05
|
#515
Posted 27 April 2024 - 16:22
rexx, on 29 noiembrie 2023 - 12:27, said:
tot tamburi are pe spate? NoMoreFakes, on 26 aprilie 2024 - 08:27, said: As spune mai degraba ca Renault-Dacia practica un adaos comercial prea mare fata de pretul de productie al masinilor. Aici e problema de fapt! Daciile ar putea fi scoase pe piata cu cel putin 15-20% mai ieftin la pret. Si cu toate astea Dacia ar avea profit dar nu asa de mare. Vad ca nici nu mai este disponibil pe pagina lor "vechiul " Duster. Alti producatori mai produceau generati diferite in paralel, cum era Opel Astra G, care devenise classic II. S-a fabricat pana in 2009 desi Astra H se lansase in 2004. Edited by tfmercedez, 27 April 2024 - 16:20. |
#516
Posted 27 April 2024 - 17:13
#517
Posted 29 April 2024 - 07:05
chestia cu tamburii e ultima chestie care sa ma deranjeze pe mine, atata timp cat masina e usoara, tamburii raman o solutie mai buna, mai ieftina si mai eficienta. Daca ai discuri si intri prin namoale si alte chesti... nu e de bine.
Eu as vrea mai mult confort. Tot ca intr-o dacie te simti intr-o masina de 30.000 euro. Nu te simti ca intr-un Megane de exemplu sau un Passat. Nu am pretentia de feeling de Mercedes sau mai stiu eu ce. Dar daca tot au pus motor de drujba, macar sa ai un pic de confort. Niste scaune mai deosebite, un interior mai gandit, ceva mai bine antifonata. Nu yoyo clip ala care e un ghimik de marketing sa ia ochii la aia cu gleznutze goale. |
#518
Posted 29 April 2024 - 10:10
Legat strict de confort nimic nu poate bate la nivelul non-premium ceea ce ofera Citroen cu suspensiile lor cu amortizare hidraulica progresiva si cu scaunele Advanced Comfort.
Din toamnă suspensiile acestea vor fi standard de la primul nivel de echipare al noului C3, scaunele fiind opționale. La fel o să fie și la noul C3 Aircross. Din punctul meu de vedere, evident 100% subiectiv, niciun model de clasă medie nu poate bate la confort un Citroen C4. Edited by gabrieln2016, 29 April 2024 - 10:12. |
#519
Posted 29 April 2024 - 12:27
Quote Legat strict de confort nimic nu poate bate la nivelul non-premium ceea ce ofera Citroen cu suspensiile lor cu amortizare hidraulica progresiva si cu scaunele Advanced Comfort. |
|
#520
Posted 29 April 2024 - 13:09
Cu scaunele confortabile și suspensiile ne-am lamurit. Tu și nu altul ai comparat confortul unor masini de clasa medie cu cel oferit de Daciile actuale (care sunt cu o clasa mai jos). Concluzia? E scump halatul, domne'! Așteaptă Bigsterul atunci care o să fie prima Dacia din clasa C și o poți compara cu alte mașini din aceeasi clasa.
Hai să vedem cu portbagajul. Joggerul are intre 607-1819 l pt. varianta cu 5 locuri. Ce mașini la 16.000-24.000 euro (sau cât o costa un Jogger) au volum asemănător? Edited by gabrieln2016, 29 April 2024 - 13:10. |
#521
Posted 29 April 2024 - 13:19
#522
Posted 29 April 2024 - 13:36
Tivoli arata oribil. Nu degeaba Ssangyong a avut cel mai urat model ever ...
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users