Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mazda CX-60 Homura - Machine Grey
Last Updated: Apr 22 2024 19:15, Started by
Tyby
, Nov 28 2023 15:11
·
13
#38
Posted 03 December 2023 - 19:54
#39
Posted 04 December 2023 - 12:27
Ba da, merg cvasi legal. Cand se poate!
Attached FilesEdited by Tyby, 04 December 2023 - 12:29. |
#40
Posted 05 December 2023 - 15:08
900 km
Cateva descoperiri: - nu are degivrare parbriz decat in zona de stationare a stergatoarelor (orizontala, la baza, verticala, langa stalpul A al soferului). Oficial: Ford a luat si licenta pentru ClearView cand a rupt-o cu Mazda. Neoficial ... taiere de costuri?! Oricum, o consider a fi un mare minus! - Follow me home trebuie activat manual, nu raman automat aprinse farurile perioada setata ca la Ford! - La oprirea motorului, se opreste tot (inclusiv unitate media, bricheta etc) - cel mai nasol e cand vorbesti la telefon, dar vrei sa opresti motorul. E drept, are alimentare media & accesorii (FARA bord / electronica motor etc) la prima apasare de buton de start, insa tot trebuie sa faci ceva in plus, si tot taie macaroana pana la reconectare. La Ford unitatea media ramane pornita pana la deschiderea unei usi fata (sau max. 20 minute, cred), cu exceptia situatiei unui apel telefonic in derulare, cand mentine unitatea media on pana la terminarea apelului. Deocamdata atat. |
#41
Posted 05 December 2023 - 16:18
#42
Posted 05 December 2023 - 16:21
Tyby, on 05 decembrie 2023 - 15:08, said:
- La oprirea motorului, se opreste tot (inclusiv unitate media, bricheta etc) - cel mai nasol e cand vorbesti la telefon, dar vrei sa opresti motorul. E drept, are alimentare media & accesorii (FARA bord / electronica motor etc) la prima apasare de buton de start, insa tot trebuie sa faci ceva in plus, si tot taie macaroana pana la reconectare. La Ford unitatea media ramane pornita pana la deschiderea unei usi fata (sau max. 20 minute, cred), cu exceptia situatiei unui apel telefonic in derulare, cand mentine unitatea media on pana la terminarea apelului. Si da, pentru cineva care vine de la parbriz incalzit nu e comod sa-i lipseasca. Si eu sufar. Au optiunea de a degivra dar... nu este acelasi lucru. Vezi ca raman alimentate, la inchiderea motorului mufele USB. La mine, cablurile usb avand leduri trebuie sa le scot din mufe sa nu vada hotii luminite prin masina. Edited by adip1962, 05 December 2023 - 16:22. |
#43
Posted 05 December 2023 - 16:45
Alimentarea de pe USB se taie automat la max 10 min dupa oprirea motorului.
|
#44
Posted 05 December 2023 - 18:54
Acelasi sistem era si pe la alte marci japoneze, strict zona stergatoarelor. Mai bine decat nimic, dar cam inutil.
|
#45
Posted 05 December 2023 - 19:14
La Mazda (anumite echipari) este degivrata zona in care stau "parcate" stergatoarele si zona de langa stalpul A de pe partea soferului. Scopul este ca pe ninsoare abundenta sa nu se acumuleze zapada in cele 2 zone + sa nu se blockeze stergatoarele din cauza ghetii, nu dezghetarea parbrizului .
Edited by closchkutza, 05 December 2023 - 19:14. |
#46
Posted 06 December 2023 - 10:07
adip1962, on 05 decembrie 2023 - 16:21, said:
Vezi ca raman alimentate, la inchiderea motorului mufele USB. La mine, cablurile usb avand leduri trebuie sa le scot din mufe sa nu vada hotii luminite prin masina. Asta e buna informatia, nu am avut inca posibilitatea sa testez. Brichetele se duc imediat, si este enervant. closchkutza, on 05 decembrie 2023 - 16:45, said:
Alimentarea de pe USB se taie automat la max 10 min dupa oprirea motorului. Si asta e buna informatia. Doar sa gasesc siguranta pentru astea (daca nu cumva sunt pe o siguranta permanenta, si taierea se face din logica). |
|
#47
Posted 07 December 2023 - 16:45
closchkutza, on 05 decembrie 2023 - 19:14, said:
La Mazda (anumite echipari) este degivrata zona in care stau "parcate" stergatoarele si zona de langa stalpul A de pe partea soferului. Scopul este ca pe ninsoare abundenta sa nu se acumuleze zapada in cele 2 zone + sa nu se blockeze stergatoarele din cauza ghetii, nu dezghetarea parbrizului . deice.jpg 55.17K 109 downloads Edited by sirronkcuhc, 07 December 2023 - 16:47. |
#48
Posted 07 December 2023 - 17:03
Sa o stapanesti sanatos. La cati mai multi km fara probleme.
Faina jucaria |
#49
Posted 11 December 2023 - 11:50
1.000 km
(si ceva maruntis). Am updatat Connect-ul la ultima versiune disponibila, 14018, multumita suportului celor de pe CX70forum.com Update a durat 8 minute, fara probleme. Ar trebui sa merg la verificarea gratuita de 1.000 km, insa nu stiu cand voi reusi sa o fac. Trebuie sa ridic la fileu atunci si chestiunea dezaburirii, care este spectaculos de ... proasta: dupa doua ore de mers prin Bucuresti prin ploaie si zloata, 3 persoane, si inca trei ore de stat masina (goala) in parcare, cam asa s-a facut parbrizul meu la 30 secunde dupa ce am pornit. A fost nevoie sa astept vreo 2-3 minute, pentru ca nu puteam sa vad nimic. Cred ca tine de eficienta AC-ului la temperaturi joase (1-2 grade cred ca erau afara), dar tot nu e acceptabil, Edge-ul (la fel de mare la interior) nu a facut niciodata asa ceva. De altfel nu am mai avut asa condens in interior de pe vremea Aro-ului 10 (25+ ani). Gumele Michelin Pilot Alpin 5 SUV (iarna) sunt incredibile, si la stabilitate, si la franare. Putin mai zgomotoase (chiar si fata de cele de pe Edge, acelasi model, ceva mai late insa, 255 vs 235), dar sunt inca noi. Cruise controlul adaptiv este ceva mai diferit in reactii fata de Ford, intra ceva mai brusc, la Ford este ceva mai dozat, mai treptat. Franarea de urgenta (am experimentat astazi una) m-a luat prin surprindere, a inghetat efectiv masina, fara nici un semn inainte. Distanta minima de ACC este putin cam mare, sensibil mai mare fata de Ford, pe urmatoarele trepte e ca din avion Dinamica buna, raspunde bine la pedala, nu comenteaza. Destul de placuta jucaria la capitolul asta. Consumul mai bun ca la Edge (cred ca la ultimul plin a fost undeva la ~9, doar oras si aeroport), in general la ore rele. Attached FilesEdited by Tyby, 11 December 2023 - 11:51. |
#51
Posted 11 December 2023 - 16:53
Ciudat ca pe CX-5 si Mazda6 au pus geamuri laminate acustic pe fata (plus parbriz).
|
|
#52
Posted 11 December 2023 - 17:16
#54
Posted 12 December 2023 - 06:27
Si eu am probleme cu parbrizul. A nins prin Bucuresti acum cateva zile... Desi nu a fost prea frig, am observat ca dureaza mult dezaburirea/dezghetarea. Dpadv este departe de parbrizul incalzit.
Si am impresia ca geamurile de la usile din spate se aburesc daca sunt mai multe persoane in masina. Lucru de neconceput la Ford. Am mai observat ceva la climatronic. Nu prea stie sa comute automat ventilatia in mai multe zone, functie de temperatura dinauntru. Mai verific insa, poate nu am fost atent. Oricum am impresia ca atunci cand isi atinge temperatura setata sau o depaseste, parca ar da drumul la AC, asa se raceste de repede. SIncer, este cam deranjant. Edited by adip1962, 12 December 2023 - 06:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users