Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Ford Courier - produs la Craiova

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
The_Visitor

The_Visitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.04.2018
Ține de siguranță.
Motor slab, risc mărit în depășiri.
Motor puternic, siguranță.
End of story.
Evident acum vor veni cei cu "dar de ce trebuie să depășești, poți merge dintr-un capăt în celălalt al țării cu 50 km/h!"

#20
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Si asta este un argument. Spre exemplu in Austria cand vor masinile astea mici sa faca o depasire, se chinuie 5 minute pe banda 2 sau 3 pentru a depasi un tir sau alte auto cu 110-120kmh ca mai mult nu prinde sau nu accelereaza masina. Clar ca asa se formeaza aglomeratie, cand fiecare depaseste la viteze de acest gen.

Si nu doar siguranta este un aspect important, dar si fiabilitatea care din punct de vedere eco, ar trebui sa joace cel mai mare rol.

#21
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 02.06.2021

View Postbusiness11, on 25 octombrie 2023 - 08:14, said:


Iar referitor la comentariul lui @Namidee mi se pare o tampenie radicala sa impui cuiva ce sa conduca. Daca Gigel merge cu familia de 4 ori pe an in concediu si in rest are de parcurs 150 de km pe zi, atunci de ce s-ar chinui intr-un Ford Fiesta de 60 cp, cand poate sta comfortabil intr-un Audi A6 3.0 TDI care are si un consum mai bun si este si mai comfortabila ca si masina, asta doar ca exemplu.

Eu pana anul trecut faceam 40.000-60.000km pe an cu masina, daca mi se dadea un rahat de 50 de cai putere iti dai seama ca nu ma urcam in masina aia.

Nu este vorba de impunere, ma refeream la faptul ca mi se pare stupid sa te plangi de o masina de 125cp(cand poti sa iei acel 3.0 diesel), care ajunge la 130km/h fara sa gafaie, cu un top speed de 180-200km/h.
Tovarasu cu siguranta...motor puternic nu este egal cu siguranta, dar asa gandeam si eu cand aveam 15 ani. Siguranta este data de piesa dintre scaun si volan, nicidecum de motor si asta se vede in statisticile accidentelor la nivel european. Cam cat timp salvezi pe traseu cand depasesti? Iti faci nevoile in sticla doar ca sa ajungi mai repede la destinatie? Ai combustibil in canistra ca sa nu mai stai la coada la benzinarie? Inca nu mi.a zis nimeni ce masuri complementare depasirilor a luat pt a ajunge mai repede la destinatie. Tu cum faci?

Edited by Namidee, 25 October 2023 - 10:51.


#22
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
In regim normal, eu faceam Vienna-Praga in 2:45 (fata de 3:45 cat zice navigatia). Vienna-Cracovia 4:45 (fata de 5:30). Vienna-Budapesta 2:00 (fata de 2:45). Vienna-München 3:45 (fata de 4:45).

Si nu ca sunt eu un vitezoman nebun, dar petrecand foarte mult timp in masina, fiecare minut pe care il salvam era benefic si insemna libertate pentru mine. Si repet faceam intr-o saptamana undeva la 1000km. Cu un motor de 125cp era posibil, dar consumul era mult mai mare, orice depasire era mult mai lenta si comfortul suferea cu siguranta (nu cunosc Audi A6 cu 125cp).

PS - crede ma un motor mare ofera mai multa siguranta si automat din cauza faptului ca are un volum mult mai mare care te protejeaza in caz de impact. Ca mergi cu 300 la ora e alta problema, in regim normal este mai sigur din mai multe aspecte.

Edited by business11, 25 October 2023 - 11:48.


#23
The_Visitor

The_Visitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.04.2018

View PostNamidee, on 25 octombrie 2023 - 10:49, said:

.
Tovarasu cu siguranta...motor puternic nu este egal cu siguranta...
Tovarășul cu siguranța a plecat de la Logan de 75CP, știe EXACT diferența dintre un motor puternic și unul slab.
Dacă ai chef de flame caută pe altcineva.

#24
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 02.06.2021

View PostThe_Visitor, on 25 octombrie 2023 - 11:42, said:


Tovarășul cu siguranța a plecat de la Logan de 75CP, știe EXACT diferența dintre un motor puternic și unul slab.
Dacă ai chef de flame caută pe altcineva.

Gresit...am plecat de la 2.0hdi, iar loganul avea 72 cp + gpl si AC, deci si mai putini CP in final si am ajuns la 170.000 km cu el fara incidente, iar acum ajuns la un minim absolut de 11.5 cp si tot tastez pe forum. Deci tot despre piesa dintre scaun si volan(ghidon) este vorba.

PS. Te las pe tine sa ghicesti unde am ajuns cu 52 cp.

Attached Files


Edited by Namidee, 25 October 2023 - 12:11.


#25
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
De ce as strabate toata lumea intr-un Matiz sincer? Dupa 3 ore de mers ma dor toate oasele, imi turuie urechiile si bagajele mi le pun pe acoperis.

#26
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 02.06.2021
Pentru mine nu a contat vreodata si nu va conta prea curand(cine stie cum ma schimb) ce masina conduc. Apreciez atelajul fix pentru ce a fost gandit...usurarea deplasii din A in B.
Legat de Matiz, chiar si spre surprinderea mea, scaunele de Matiz au fost incredibil de confortabile, dupa 18 ore la volan, nu au existat dureri de spate, dar evident, experienta mea este (foarte) departe de a fi etalon.

Edited by Namidee, 25 October 2023 - 12:32.


#27
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
Exista viata si fara depasiri, nu trebuie privit asta ca un scop ultim in viata.

#28
FlapJack7

FlapJack7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.02.2023

View Postbusiness11, on 25 octombrie 2023 - 08:14, said:

Este imposibil sa te incadrezi in acele standarde fara downsizing.
Mazda.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate