Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Courier - produs la Craiova
Last Updated: Oct 26 2023 10:50, Started by
Courage
, Oct 24 2023 07:06
·
5
#19
Posted 25 October 2023 - 09:36
Ține de siguranță.
Motor slab, risc mărit în depășiri. Motor puternic, siguranță. End of story. Evident acum vor veni cei cu "dar de ce trebuie să depășești, poți merge dintr-un capăt în celălalt al țării cu 50 km/h!" |
#20
Posted 25 October 2023 - 10:12
Si asta este un argument. Spre exemplu in Austria cand vor masinile astea mici sa faca o depasire, se chinuie 5 minute pe banda 2 sau 3 pentru a depasi un tir sau alte auto cu 110-120kmh ca mai mult nu prinde sau nu accelereaza masina. Clar ca asa se formeaza aglomeratie, cand fiecare depaseste la viteze de acest gen.
Si nu doar siguranta este un aspect important, dar si fiabilitatea care din punct de vedere eco, ar trebui sa joace cel mai mare rol. |
#21
Posted 25 October 2023 - 10:49
business11, on 25 octombrie 2023 - 08:14, said: Iar referitor la comentariul lui @Namidee mi se pare o tampenie radicala sa impui cuiva ce sa conduca. Daca Gigel merge cu familia de 4 ori pe an in concediu si in rest are de parcurs 150 de km pe zi, atunci de ce s-ar chinui intr-un Ford Fiesta de 60 cp, cand poate sta comfortabil intr-un Audi A6 3.0 TDI care are si un consum mai bun si este si mai comfortabila ca si masina, asta doar ca exemplu. Eu pana anul trecut faceam 40.000-60.000km pe an cu masina, daca mi se dadea un rahat de 50 de cai putere iti dai seama ca nu ma urcam in masina aia. Nu este vorba de impunere, ma refeream la faptul ca mi se pare stupid sa te plangi de o masina de 125cp(cand poti sa iei acel 3.0 diesel), care ajunge la 130km/h fara sa gafaie, cu un top speed de 180-200km/h. Tovarasu cu siguranta...motor puternic nu este egal cu siguranta, dar asa gandeam si eu cand aveam 15 ani. Siguranta este data de piesa dintre scaun si volan, nicidecum de motor si asta se vede in statisticile accidentelor la nivel european. Cam cat timp salvezi pe traseu cand depasesti? Iti faci nevoile in sticla doar ca sa ajungi mai repede la destinatie? Ai combustibil in canistra ca sa nu mai stai la coada la benzinarie? Inca nu mi.a zis nimeni ce masuri complementare depasirilor a luat pt a ajunge mai repede la destinatie. Tu cum faci? Edited by Namidee, 25 October 2023 - 10:51. |
#22
Posted 25 October 2023 - 11:34
In regim normal, eu faceam Vienna-Praga in 2:45 (fata de 3:45 cat zice navigatia). Vienna-Cracovia 4:45 (fata de 5:30). Vienna-Budapesta 2:00 (fata de 2:45). Vienna-München 3:45 (fata de 4:45).
Si nu ca sunt eu un vitezoman nebun, dar petrecand foarte mult timp in masina, fiecare minut pe care il salvam era benefic si insemna libertate pentru mine. Si repet faceam intr-o saptamana undeva la 1000km. Cu un motor de 125cp era posibil, dar consumul era mult mai mare, orice depasire era mult mai lenta si comfortul suferea cu siguranta (nu cunosc Audi A6 cu 125cp). PS - crede ma un motor mare ofera mai multa siguranta si automat din cauza faptului ca are un volum mult mai mare care te protejeaza in caz de impact. Ca mergi cu 300 la ora e alta problema, in regim normal este mai sigur din mai multe aspecte. Edited by business11, 25 October 2023 - 11:48. |
#23
Posted 25 October 2023 - 11:42
Namidee, on 25 octombrie 2023 - 10:49, said: . Tovarasu cu siguranta...motor puternic nu este egal cu siguranta... Dacă ai chef de flame caută pe altcineva. |
#24
Posted 25 October 2023 - 12:00
The_Visitor, on 25 octombrie 2023 - 11:42, said: Tovarășul cu siguranța a plecat de la Logan de 75CP, știe EXACT diferența dintre un motor puternic și unul slab. Dacă ai chef de flame caută pe altcineva. Gresit...am plecat de la 2.0hdi, iar loganul avea 72 cp + gpl si AC, deci si mai putini CP in final si am ajuns la 170.000 km cu el fara incidente, iar acum ajuns la un minim absolut de 11.5 cp si tot tastez pe forum. Deci tot despre piesa dintre scaun si volan(ghidon) este vorba. PS. Te las pe tine sa ghicesti unde am ajuns cu 52 cp. Attached FilesEdited by Namidee, 25 October 2023 - 12:11. |
#25
Posted 25 October 2023 - 12:14
De ce as strabate toata lumea intr-un Matiz sincer? Dupa 3 ore de mers ma dor toate oasele, imi turuie urechiile si bagajele mi le pun pe acoperis.
|
#26
Posted 25 October 2023 - 12:29
Pentru mine nu a contat vreodata si nu va conta prea curand(cine stie cum ma schimb) ce masina conduc. Apreciez atelajul fix pentru ce a fost gandit...usurarea deplasii din A in B.
Legat de Matiz, chiar si spre surprinderea mea, scaunele de Matiz au fost incredibil de confortabile, dupa 18 ore la volan, nu au existat dureri de spate, dar evident, experienta mea este (foarte) departe de a fi etalon. Edited by Namidee, 25 October 2023 - 12:32. |
#27
Posted 25 October 2023 - 13:02
Exista viata si fara depasiri, nu trebuie privit asta ca un scop ultim in viata.
|
#28
Posted 26 October 2023 - 10:50
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users