Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Ford Courier - produs la Craiova

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,664
  • Înscris: 26.11.2001
[ https://media.hotnews.ro/media_server1/image-2023-10-23-26627379-41-ford-tourneo-courier.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Quote

Ford începe producția modelelor Courier despre care compania a dat detalii în 2022 și 2023. Doar la Craiova sunt produse modelele, deocamdată cu motoare pe benzină și diesel, dar de la anul și electric.

Courier este disponibil în trei versiuni de caroserie: Transit Van, Transit Double Cab și Tourneo (varianta de pasageri).

Primele două pot fi echipate atât cu motorizări pe benzină – 1.0 EcoBoost, cât și diesel – 1.5 EcoBlue, iar cea din urmă doar cu unități pe benzină.

Versiunile electrice E-Transit Courier și E-Tourneo Courier vor debuta ulterior, în a doua parte din 2024.
Nu se știu foarte multe detalii despre versiunile E-Courier de la final de 2024, dar bateria va fi undeva pe la 55 kWh, iar autonomia, în jurul a 350 km.

Ford Tourneo Courier (varianta de pasageri) este disponibil deocamdată doar cu motorul pe benzină 1.0 EcoBoost de 125 de cai putere, cu cutie manuală cu 6 trepte în versiunea standard, Este disponibilă opțional o cutie automată cu 7 trepte.

Modelul este un MPV de clasă mică și va concura cu mașini precum Citroën Berlingo, Fiat Doblo, Peugeot Rifter și Opel Combo Life.

Ford a anunțat în iulie că prețurile speciale de lansare pornesc de la 15.550 euro fără TVA pentru Transit Courier și de la 20.784 euro, TVA inclus pentru Tourneo Courier.
Cea mai scumpă versiune de Tourneo Courier costă peste 30.000 de euro.

Transit Courier și Tourneo Courier primesc în pachetul standard următoarele dotări: aer condiționat manual, sistem multimedia SYNC4 cu ecran central de 8 inch, conexiune wireless pentru Apple CarPlay și Android Auto, faruri cu fază lungă automată, lumini de zi și un pachet de asistență Co-Pilot 360.

Pachetul include un sistem de asistență pentru pre-coliziune, asistență inteligentă pentru viteză, sistem de păstrare a benzii, recunoașterea semnelor de circulație și senzori de parcare spate.

Sursa

Si totusi, de ce isi bat joc cu asemenea motorizari?
Asta nu inteleg....

#2
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005
Asta le-a reiesit la studiul de piata. Nu se iau in abstract genul asta de decizii. Iar tendinta in Europa e de incetinire a vehiculelor, plafonare viteza etc.
Am vazut cateva bucati testate pe DX12. Nu se misca rau in regim de extraurban. Adica mergeau in rand cu toata lumea.

#3
MindArchitect

MindArchitect

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,017
  • Înscris: 30.11.2021
Tinand cont ca in lume, taricile civilizate nu Romulania de orice patron isi cumpara 4X4.
In lume este tendinta asta de a se interzice masinile in principalele orase.

Asa ca se concentreaza pe afaceri.


Am observat ca in europa se inchid bisericile, se inchid parcarile ca dispar masinile. In Romania? Se inchid scolile, se construiesc biserici si parcari, se largesc strazile.

#4
realnick

realnick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 22.10.2007
Ganditi-va ca 1.0 are cuplu de 170NM in versiunea non-mild hybrid . Pe vremuri aveai cuplul asta la un motor de 1.8 aspirat, care polua si mai mult si avea taxe mai mari. Deci va fi  o optiune pentru carat 5 persoane si ceva bagaje.
Courier nu este o masina gandita sa cari o tona, probabil 5-600 kg va fi sarcina maxima. O versiune diesel va face fata la un cuplu de 300 Nm la greutatea aia.
Nu sunt facute sa alergi cu ele, ci sa scoti consum bun la viteze legale.

#5
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,752
  • Înscris: 22.11.2006
Ar fi fost interesanta pentru familii, daca ar fi fost mai mare, dar la 4,3m, este doar putin mai mare decat Puma, si nu se aproprie de exemplu de Jogger. Eu as fi dorit o masina de tipul Jogger, cu usi glisante, dar nu facuta de Dacia. Nu am vazut volumul portbagajului in configuratia cu 5 locuri, dar ma astept la 4xx litri, ceea ce nu este chiar indejuns pentru o familie cu 2 copii de exemplu.

Pacat, dar la 7.000 Euro in plus fata de Puma, eu nu vad masina asta ca fiind o afacere buna.

#6
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005
E foarte lata si patratoasa, cred ca are maxim de spatiu interior pentru dimensiunile sale. Probabil concureaza cu Nemo/Bipper si pare un pic mai mare decat ele.

#7
FlapJack7

FlapJack7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.02.2023

View Postbluesnake, on 24 octombrie 2023 - 08:42, said:


Pacat, dar la 7.000 Euro in plus fata de Puma, eu nu vad masina asta ca fiind o afacere buna.
Pentru cei cu afaceri e tocmai bună.
Ce ai putea căra la firmă cu Puma?
Găleți cu vopsea? Cutii cu scule?

E ca și când ai spune că în comparație cu VW T-Roc, VW Caddy nu e o afacere bună.  Posted Image

#8
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,462
  • Înscris: 22.05.2011

View Postrealnick, on 24 octombrie 2023 - 07:53, said:

Ganditi-va ca 1.0 are cuplu de 170NM in versiunea non-mild hybrid . Pe vremuri aveai cuplul asta la un motor de 1.8 aspirat, care polua si mai mult si avea taxe mai mari. Deci va fi  o optiune pentru carat 5 persoane si ceva bagaje.
Courier nu este o masina gandita sa cari o tona, probabil 5-600 kg va fi sarcina maxima. O versiune diesel va face fata la un cuplu de 300 Nm la greutatea aia.
Nu sunt facute sa alergi cu ele, ci sa scoti consum bun la viteze legale.
Dap, eu la loganul de 1.4 am cuplu de 112 NM, Posted Image Ii invidiez pe aia ce conduc masini de 1.0Posted Image

#9
phoenix76

phoenix76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,002
  • Înscris: 25.09.2014
Cand folosesti o masina pentru ce a fost gandita este in regula. Daca umpli Fordul ala cu saci de ciment, cu siguranta nu vei fi multumit de ea. O masina care sa se incadreze la toate nevoile nu exista.

#10
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,302
  • Înscris: 13.01.2011
Este un break versatil, asta cred că se vrea.
Este pentru oameni cuminți, și cu minte 😁 (nu ca mine).

Clar, a fost făcută cu dedicație, pentru o anumită clientelă, care probabil este mare, asta înseamnă că vor să vîndă volume mari, celor care nu doresc un Lamborghini Urus  😂

Attached Files



#11
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Motorizariile sunt asa de praf, pentru ca astea sunt standardele UE, altfel nu indeplinesc limitele de poluare si testele EURO.

Iar UE prefera sa avem masini de 1.0 in 2-3 cilindri, care la 150.000km sunt distruse praf si trebuiesc inlocuite, in loc de motoare de 3.0 in 4-6 cilindri, care duc 500.000km fara probleme si nu trebuiesc inlocuite dupa 4 ani. Dar asta este politica inteligenta UE.

Nu este genul meu de masina, dar mi se pare foarte practica si chiar arata bine pentru familii mari sau businessuri. Iar Fordul mereu a facut masini decente cu motoare bune.

Edited by business11, 24 October 2023 - 16:37.


#12
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,429
  • Înscris: 23.12.2015
scaderea consumului de benzina a devenit o prioritate peste tot. In teorie si in testele guvernamentale motoarele turbo consuma mai putin. In realitate nu e vreo diferenta fata de motoarele clasice in special daca conduci mai sportiv/agresiv si intra in functiune turbo-ul. In plus cand masina se mai invecheste e (foarte) posibil ca turbo-ul sa trebuiasca inlocuit si e destul de costisitor. Eu, peste ocean, ma uit dupa o masina acum, dar nu iau in considerare masinile/versiunile cu motor turbo.

#13
mihai_mc

mihai_mc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 31.12.2008

View Postbusiness11, on 24 octombrie 2023 - 16:36, said:

Motorizariile sunt asa de praf, pentru ca astea sunt standardele UE, altfel nu indeplinesc limitele de poluare si testele EURO.

Iar UE prefera sa avem masini de 1.0 in 2-3 cilindri, care la 150.000km sunt distruse praf si trebuiesc inlocuite, in loc de motoare de 3.0 in 4-6 cilindri, care duc 500.000km fara probleme si nu trebuiesc inlocuite dupa 4 ani. Dar asta este politica inteligenta UE.

Nu este genul meu de masina, dar mi se pare foarte practica si chiar arata bine pentru familii mari sau businessuri. Iar Fordul mereu a facut masini decente cu motoare bune.
Un producator nu se gandeste decat la primul cumparator. Primul cumparator cand vinde masina devine concurenta pentru producator.
La firmele serioase masina se tine cat e garantia. Eu am schimbat din 2007 pana acum 5 masini . Adica cam 3 ani pe masina.
Producatorii devin din ce in ce mai buni in a estima durata de viata a masinii. Sa nu ai probleme cat e garantia , dupa  Dumnezeu cu mila.

#14
The_Visitor

The_Visitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.04.2018

View Postbusiness11, on 24 octombrie 2023 - 16:36, said:

Dar asta este politica inteligenta UE.
Stai că vin imediat lăudătorii UE să-ți explice de ce n-ai nevoie de mai mult, și de fapt nici de mașină în general, trebuie să treci la bicicletă! :D
On, sunt chiar curios cine le desenează mașinile, pare tema de la clasa zero!

#15
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 02.06.2021

View PostThe_Visitor, on 24 octombrie 2023 - 18:31, said:


Stai că vin imediat lăudătorii UE să-ți explice de ce n-ai nevoie de mai mult

Stiu, fara 100cp nu poti pleca de pe loc, fara 150cp nu poti urca rampe de 5% si fara 250cp nu poti merge pe autostrada sau sa mergi pe transfagarasan.
Eu iti zic ca ma descurc cu 11.5 cp, deci se poate si fara masina.


#16
The_Visitor

The_Visitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.04.2018
Se poate și cu "șasă cai frumoși" but that's not the point!

#17
FlapJack7

FlapJack7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.02.2023

View Postbusiness11, on 24 octombrie 2023 - 16:36, said:

Motorizariile sunt asa de praf, pentru ca astea sunt standardele UE, altfel nu indeplinesc limitele de poluare si testele EURO.

Iar UE prefera sa avem masini de 1.0 in 2-3 cilindri
Nu amice, greșit.
UE a impus niște standarde.
Dacă producătorii auto sunt incapabili să dezvolte motoare care să se încadreze în acele standarde și preferă downsizing-ul, asta nu mai e problema UE.
Adică UE nu are cum să zică ”bă, nu mai faceți ascuțitori, că râde lumea de voi!”.
Nah mean?

#18
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Este imposibil sa te incadrezi in acele standarde fara downsizing. Orice motor care sare de 1,5L in 3 sau 4 cilindri nu se incadreaza. Asta inseamna taxe foarte ridicate pentru producator si un pret mai mare al masinii.

Iar referitor la comentariul lui @Namidee mi se pare o tampenie radicala sa impui cuiva ce sa conduca. Daca Gigel merge cu familia de 4 ori pe an in concediu si in rest are de parcurs 150 de km pe zi, atunci de ce s-ar chinui intr-un Ford Fiesta de 60 cp, cand poate sta comfortabil intr-un Audi A6 3.0 TDI care are si un consum mai bun si este si mai comfortabila ca si masina, asta doar ca exemplu.

Eu pana anul trecut faceam 40.000-60.000km pe an cu masina, daca mi se dadea un rahat de 50 de cai putere iti dai seama ca nu ma urcam in masina aia.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate