Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
UE pregateste Carnetul pentru Suv (Categoria B+)
Last Updated: Oct 02 2023 16:24, Started by
Adm
, Sep 26 2023 18:44
·
15
#19
Posted 26 September 2023 - 20:09
Masinile ar trebui taxate in functie de greutate si nivelul de poluare, astfel incat sa fie descurajate masinile mari. Clar masinile peste 2 tone ar trebui sa aiba taxe semnificativ mai mari decat cele sub 1.5 tone. Si da, electricele ar fi dezavantajate momentan, dar ar incuraja producatorii sa nu mai insiste pe SUV-uri si alte masini cu roti de 20" si sa continue sa imbunatateasca acumulatorii ... se pot face electrice de clasa compacta si sub 1.500 de kg, doar ca nu exista prea mult interes in momentul de fata. Acum masini gen Peugeot 208 electric se incadreaza sub 1.500 de kg, dar cu un mic efort ai putea incadra si un Peugeot 308.
Sa te incadrezi sub 1.800 de kg chiar nu e cine stie ce mare lucru pentru o compacta electrica, un Hyundai Ioniq electric are 1527-1575 kg (sigur, nu straluceste la autonomie). Chiar si un large family car electric ar trebui sa se incadreze in 1.800 de kg (la o autonomie WLTP de 500+ km). Eu as porni de la o taxa anuala de 100 de euro minim pentru orice masina, apoi ce depaseste 1.500 de kg si are pana in 2.000 de kg as taxa cu un euro pe kg, iar ce depaseste 2.000 de kg as taxa cu 2 euro/kg Pentru cele termice pe langa greutate as taxa 5 euro/gram de CO2 emis conform normei de poluare, iar in 10 ani as ajunge la 10 euro/gram. Si nu le-as interzice producatorilor sa mai scoata termice, sa scoata cate termice vor daca au clienti dispusi sa plateasca taxele. In momentul asta eu platesc 36 de lei pe an impozit desi am 100 CP/tona si vorbim de o masina care e large family car conform EuroNCAP. Asta pentru ca am un motor 1.0 TSI. Efectiv penibil sa platesti un impozit asa de mic la o Octavia. |
#20
Posted 26 September 2023 - 20:13
Propunerea cu interdictia de a conduce un SUV sau duba cu marfa de 3,5 tone pana varsta de 21 ani este cea mai ok.
Edited by xmanyacs77, 26 September 2023 - 20:14. |
#21
Posted 26 September 2023 - 20:20
utopium, on 26 septembrie 2023 - 20:09, said:
Pentru cele termice pe langa greutate as taxa 5 euro/gram de CO2 emis conform normei de poluare, iar in 10 ani as ajunge la 10 euro/gram. Asta înseamnă 500euro/an. Care în lei înseamnă 2480 de lei. xmanyacs77, on 26 septembrie 2023 - 20:13, said:
Propunerea cu interdictia de a conduce un SUV sau duba cu marfa de 3,5 tone pana varsta de 21 ani este cea mai ok. |
#22
Posted 26 September 2023 - 20:24
#25
Posted 26 September 2023 - 20:37
1801kg fata de 1798kg. Evident ca daca vorbim de riscuri sunt multe variabile de luat in calcul (pentru ca vorbim de masini diferite) si, oricum, e lipsit de sens sa analizam o diferenta de 3kg...
|
#26
Posted 26 September 2023 - 20:42
Ca parlamentar trebuie sa ai o activitate, buna, proasta, activitate sa fie, totul e sa nu fie prea multi talimbi sa o ia de buna!
|
#27
Posted 26 September 2023 - 20:45
nu ai raspuns cum ai calculat. inteleg ca e doar o vrajeala aruncata asa ca momeala...
|
#30
Posted 26 September 2023 - 21:09
#31
Posted 26 September 2023 - 21:11
Valy_User, on 26 septembrie 2023 - 20:20, said:
O mașină mică și economică cu consum până în 4l/100km emite undeva la 100g/km. Asta înseamnă 500euro/an. Care în lei înseamnă 2480 de lei. |
#32
Posted 26 September 2023 - 21:12
#34
Posted 26 September 2023 - 21:14
După ce s-au chinuit să scoată de pe piață mașinile sub/compacte, și medii și le-au înlocuit cu crossovere, SAV-uri și SUV-uri vin acum cu necesitatea permisului pentru subcategoria SUV-urilor. Eu nu cred că se va implementa.
|
#35
Posted 26 September 2023 - 21:15
utopium, on 26 septembrie 2023 - 20:09, said:
Masinile ar trebui taxate in functie de greutate si nivelul de poluare, astfel incat sa fie descurajate masinile mari. Clar masinile peste 2 tone ar trebui sa aiba taxe semnificativ mai mari decat cele sub 1.5 tone. Si da, electricele ar fi dezavantajate momentan, dar ar incuraja producatorii sa nu mai insiste pe SUV-uri si alte masini cu roti de 20" si sa continue sa imbunatateasca acumulatorii ... se pot face electrice de clasa compacta si sub 1.500 de kg, doar ca nu exista prea mult interes in momentul de fata. Acum masini gen Peugeot 208 electric se incadreaza sub 1.500 de kg, dar cu un mic efort ai putea incadra si un Peugeot 308. Sa te incadrezi sub 1.800 de kg chiar nu e cine stie ce mare lucru pentru o compacta electrica, un Hyundai Ioniq electric are 1527-1575 kg (sigur, nu straluceste la autonomie). Chiar si un large family car electric ar trebui sa se incadreze in 1.800 de kg (la o autonomie WLTP de 500+ km). Eu as porni de la o taxa anuala de 100 de euro minim pentru orice masina, apoi ce depaseste 1.500 de kg si are pana in 2.000 de kg as taxa cu un euro pe kg, iar ce depaseste 2.000 de kg as taxa cu 2 euro/kg Pentru cele termice pe langa greutate as taxa 5 euro/gram de CO2 emis conform normei de poluare, iar in 10 ani as ajunge la 10 euro/gram. Si nu le-as interzice producatorilor sa mai scoata termice, sa scoata cate termice vor daca au clienti dispusi sa plateasca taxele. In momentul asta eu platesc 36 de lei pe an impozit desi am 100 CP/tona si vorbim de o masina care e large family car conform EuroNCAP. Asta pentru ca am un motor 1.0 TSI. Efectiv penibil sa platesti un impozit asa de mic la o Octavia. Eu as taxa prostia. S-ar strange averi colosale la buget. |
#36
Posted 26 September 2023 - 21:18
utopium, on 26 septembrie 2023 - 21:11, said:
Stiu, ca a mea e pe la 100g CO2/km. Da, asta e metoda de a descuraja masinile termice. Sa zicem ca as aplica taxa incepand cu 1 euro/gr de la anul si crescuta cu 1 euro pe an pana la 10 euro/gram. Dar banii incasati ar merge intr-un fond special, de unde pot fi folositi doar pentru depoluare si atat. Buuuun, si daca toti din ansamblul rezidential de langa mine (vorbim de vreo 200 de apartamente) intra in panica si pana la sfarsitul anului isi vand masinile actuale si isi iau toti electrice, unde le vor incarca? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users