Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
UE pregateste Carnetul pentru Suv (Categoria B+)
#38
Posted 26 September 2023 - 21:47
#39
Posted 26 September 2023 - 22:12
Quote Permisul ar putea fi obţinut doar de şoferii care au peste 21 de ani şi care au permisul de categoria B obţinut de cel puţin doi ani. Uite aici un proiect bun :"sa fie limitat numarul de decibeli la jucariile pentru copii" . |
#40
Posted 26 September 2023 - 22:20
george_alexandru, on 26 septembrie 2023 - 20:09, said:
... A nu se înțelege ca susțin prostia asta de propunere. Dar la pietoni nu mai este relevant. utopium, on 26 septembrie 2023 - 20:09, said: . Eu... Na, idei crețe, prin care ajungi la dictatură, și la idiocrație, pornind de la ,,intenții bune ". Eu zic să te mai gîndești 😉 |
#41
Posted 26 September 2023 - 22:38
Luata in ansamblu propunerea este o ineptie. Evident ca respectiva ori e cam proasta ori o face ca sa aiba activitate.
Asta pentru ca la baza este doar idea eco: masina mare consuma mai mult. Cati tineri sub 21 conduc SUV uri de peste 1850 kg in Franta sau aiurea? Pariez ca nesemnificativ. Asta e una. Partea cu greutatea ati lamurit-o, automat trebuie exceptii care vor face “legea” de tot rahatul. Tinerii sunt insa atrasi de puterea motoarelor, trebuie sa aiba o compensatie pentru aia mica sau macar ceva cu care sa se arate mai cu mot printre idioti. Acolo ar fi de umblat in primul rand. Apoi, acei 21 de ani nu mai sunt asa legati de maturitate, dupa cum a mers societatea mai degraba ar fi 25 acum. Pe de alta parte, SUV ul e o masina mai sigura pentru ocupanti (sau ar trebui sa fie, daca e facuta cum trebuie), care nu da multe sanse unei ascutitori in cazul unei confruntari tete-a-tete dar se conduce un pic diferit. Nu e chiar pentru incepatori. Plus ca nu e prea buna pentru bravura, curse noaptea. Mai degaba zic, ca mai inainte, ar putea lega cumva varsta de puterea masinii, dar n-ar suna asa usor eco. |
#42
Posted 27 September 2023 - 00:04
Domnul sau doamna Karima Delli miroase putin a diversity hire. Ne miram ca societatile occidentale vin cu idei tembele, cand politicienii ajung in posturi pe criterii de coruptie, diversity sau gen.
Idee idioata |
#43
Posted 27 September 2023 - 00:22
Nu am stat sa citesc toate ineptiile trotinetistilor desigur ..... , B+ sau B96 il am din 2018 , e vechi , exista de mult timp si se refera la tractarea remorcilor si altor...chestii trase de masina ! Se face curs si se da examen !
Dar ce sa zic , sunt muuulti pe aici care nu au forta nici sa care gentile mele cu diplome si permise REALE , nu trimise prin posta de ''moastele in viata '' !!! Edited by Alltrack, 27 September 2023 - 00:27. |
#44
Posted 27 September 2023 - 00:26
Păcat ca n-ai stat să citești, că nu era vorba despre remorci.
|
#45
Posted 27 September 2023 - 00:32
Directore' e vorba strict de categoria B+ ! Atat , o am de 5 ani si muuuulte altele in muuuulte domenii ! Ce sa mai citesc , car de mult timp remorci , peridoc cu barci si altele ! La altii e greu si cu trotineta dar sunt atat de mandri de ei...de nu se poate !!! Atat pot , nimeni nu are cum sa aiba pretentii !!!
Edited by Alltrack, 27 September 2023 - 00:38. |
#46
Posted 27 September 2023 - 00:35
Quote Este vorba despre o propunere a europarlamentarului francez Karima Delli care susţine că maşinile ce cântăresc mai mult de 1,8 tone ar trebui să fie conduse doar după obţinerea unui permis special. Este vorba despre un carnet de conducere categoria B+. Ceea ce vrea tanti asta este să nu mai poți conduce cu B-ul mașina mai grea de 1,8t, și să ai nevoie de o categorie suplimentară pentru asta. Nu era vorba despre tractări, remorci și altele asemena. Nu se referă la B96 știrea, este vorba despre cu totul altceva Edited by Valy_User, 27 September 2023 - 00:42. |
|
#47
Posted 27 September 2023 - 00:44
https://scoalaautolu...egoria-b-cod96/
E acelasi lucru ! Ce vor tantitele mega retarde , who cares !!! Oricum ue a devenit un ospiciu !!! Edited by Alltrack, 27 September 2023 - 00:48. |
#48
Posted 27 September 2023 - 00:48
Eu sunt pentru. Daca mai adauga ceva categorii in
Cel mai tare mi s-a parut, cand mi-a aratat verisoara lui nevasta-mea, care avea doar Da sa treaca si inapoi la carnet, ca sa nu ne mai incurcam in termeni pe la stiri si peste tot pe net de carnete sub forma unei foi de plastic, de-i mai zic unii snobi permis. Carnet stramosesc frate, ca acum 40 de ani. Edited by abac, 27 September 2023 - 00:58. |
#49
Posted 27 September 2023 - 00:53
La noi e o adevrată aventură să iei categoria Tractor(Tr). Nu prea găsești școli pentru așa ceva.
|
#50
Posted 27 September 2023 - 02:51
andreic, on 26 septembrie 2023 - 20:08, said:
Si astia sunt periculosi dar avand la dispozitie o masa mai mare riscurile cresc. Orice mașină devine periculoasă dacă după volanul ei stă un inconștient, egal că mașina aia e un Lăstun sau un LKW. Probabil că franțuzoaica asta urmărește și ea niște interese. |
#51
Posted 27 September 2023 - 07:04
utopium, on 26 septembrie 2023 - 20:09, said:
Eu as porni de la o taxa anuala de 100 de euro minim pentru orice masina, apoi ce depaseste 1.500 de kg si are pana in 2.000 de kg as taxa cu un euro pe kg, iar ce depaseste 2.000 de kg as taxa cu 2 euro/kg Pentru cele termice pe langa greutate as taxa 5 euro/gram de CO2 emis conform normei de poluare, iar in 10 ani as ajunge la 10 euro/gram. Si nu le-as interzice producatorilor sa mai scoata termice, sa scoata cate termice vor daca au clienti dispusi sa plateasca taxele. Si daca platesti, crezi ca CO2-ul ala nu mai are efect de sera, sau care-i faza? Daca vrei sa spui ca o sa se emita mai putin CO2 asa, pentru ca costa, inseamna ca tarile sarace, alea unde miliarde de oameni abia asteapta sa-si ridice nivelul de trai sa poata plati si trai ca americanul, au dreptate. Inseamna ca dreptul de a strica echilibrul planetei care sustine viata tuturor, apartine doar unora, cei care au bani? Nu mai bine ar fi ca gramul ala de CO2 sa fie platit cu bice pe spinare, asa poa` sa plateasca si bogatul si saracul, si totul e mai echitabil, pentru ca si bogatul si saracul le simte la fel? Asa cum te opresti sa platesti taxa de pod, sau la vama, tot asa sa fie puncte de control, te dai jos din masina, iti controleaza aia contorul de consum, iti dai jos haina, te-ai pus in genunchi si pac! pac! bicele pe spinare. Te ridici, zici "multumesc baieti, spor la treaba in continuare, sanatate!", te dai cu crema pe spate, te urci impleticindu-te in masina si pleci mai departe. O punem tot pe frantuzoaica sa stabileasca cursul, cate bice la cat CO2. Edited by Phobos, 27 September 2023 - 07:12. |
|
#52
Posted 27 September 2023 - 07:12
După mine e o non-stire.
Din seria aia cu piatra aruncata în apa și inteleptii de pe SP săriți s-o scoată |
#53
Posted 27 September 2023 - 07:14
KiloW, on 27 septembrie 2023 - 07:12, said:
După mine e o non-stire. Vezi ca daca esti obraznic... [ https://i.pinimg.com/originals/2e/83/a7/2e83a76f8b4f59721f71c8c4a4137223.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#54
Posted 27 September 2023 - 07:25
Mașinile pe care le conduc eu, au peste 1800 kg. Toate. Pentru ca sunt dube, eu lucrez intr-o firma de curierat. Sa înțeleg ca va trebui sa îmi updatez permisul?
LE și masina personala are peste 1800 kg. Citroen C-crosser 2,2 hdi. Și mai e și suv! Mama lui de UE! Edited by Robert_Kiran, 27 September 2023 - 07:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users