Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante
 Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 

Portare in Digi, nu primesc SMS OTP de verificare, de o săptămână

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#37
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Am și renunțat la numărul portat, urmează sa reziliez contractul pe acel număr fiindcă nici în ziua de azi nu primesc unele sms-uri, și nu s-a putut face nimic din partea nimănui. Am număr nou digi și totul este în regulă cu acest număr intern al furnizorului. Problemele le cauzează portarea. După ce am pierdut accesul la unele conturi cu date sensibile, trăind era digitalizarii unde accesul se recomanda prin telefonul personal, nu aș mai putea recomanda cuiva portarea din orice rețea, cel mai bine asigură-te ca îți rezolvi toate conturile înainte sa te bazezi pe numărul portat, sa nu ai surprize apoi, in contextul dat. Repet am o părere neutră legat de situație, nu învinovățesc nici o parte, dar undeva la mijloc se putea face cu siguranță mai multe dacă exista pic de cunoștințe sau experiență decât bună bunăvoința, mai ales că nu e caz izolat cum pot doar unii sa spună în lipsa loviri de problemă. Toate cele bune!

#38
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Aceeași problemă și la mine, mi-au zis că durează 90 de zile de la portare sau poate să preia o sesizare și îmi dă răspuns.

#39
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,216
  • Înscris: 26.06.2009
Trebuia reclamatie la ANCOM: operatorul este vinovat ca nu ruteaza corect SMS-urile. Parerea mea ca in maxim 2 saptamani rezolva ANCOM cu ei ;-)

#40
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,406
  • Înscris: 08.02.2011
Care operator ? Ăla care trimite.

#41
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,216
  • Înscris: 26.06.2009
Nu mai exista operatorul anterior! Digi trebuie sa faca demersurile la ANCOM ca sa fie rutarile comunicate corect tuturor operatorilor.

#42
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,406
  • Înscris: 08.02.2011
Nu au înțeles, operatorul expeditor al sms-ului, indiferent care o fi el. Poate nici nu e din Romania.

#43
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Am avut si eu probleme de genul in 2017 cand am portat din VDF in DIGI si nici numerele scurte si nici cele din Italia nu le primeam... pana m-am intors inapoi in VDF ca DIGI dadea mortul ca VDF nu a facut portarea completa.. :-??

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate