Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Portare in Digi, nu primesc SMS OTP de verificare, de o săptămână
Last Updated: Feb 09 2024 13:57, Started by
BruZL1
, Sep 20 2023 16:07
·
6
#37
Posted 03 November 2023 - 11:11
Am și renunțat la numărul portat, urmează sa reziliez contractul pe acel număr fiindcă nici în ziua de azi nu primesc unele sms-uri, și nu s-a putut face nimic din partea nimănui. Am număr nou digi și totul este în regulă cu acest număr intern al furnizorului. Problemele le cauzează portarea. După ce am pierdut accesul la unele conturi cu date sensibile, trăind era digitalizarii unde accesul se recomanda prin telefonul personal, nu aș mai putea recomanda cuiva portarea din orice rețea, cel mai bine asigură-te ca îți rezolvi toate conturile înainte sa te bazezi pe numărul portat, sa nu ai surprize apoi, in contextul dat. Repet am o părere neutră legat de situație, nu învinovățesc nici o parte, dar undeva la mijloc se putea face cu siguranță mai multe dacă exista pic de cunoștințe sau experiență decât bună bunăvoința, mai ales că nu e caz izolat cum pot doar unii sa spună în lipsa loviri de problemă. Toate cele bune!
|
#38
Posted 07 February 2024 - 17:02
Aceeași problemă și la mine, mi-au zis că durează 90 de zile de la portare sau poate să preia o sesizare și îmi dă răspuns.
|
#39
Posted 08 February 2024 - 07:22
Trebuia reclamatie la ANCOM: operatorul este vinovat ca nu ruteaza corect SMS-urile. Parerea mea ca in maxim 2 saptamani rezolva ANCOM cu ei ;-)
|
#41
Posted 08 February 2024 - 17:34
Nu mai exista operatorul anterior! Digi trebuie sa faca demersurile la ANCOM ca sa fie rutarile comunicate corect tuturor operatorilor.
|
#42
Posted 09 February 2024 - 06:00
Nu au înțeles, operatorul expeditor al sms-ului, indiferent care o fi el. Poate nici nu e din Romania.
|
#43
Posted 09 February 2024 - 13:57
Am avut si eu probleme de genul in 2017 cand am portat din VDF in DIGI si nici numerele scurte si nici cele din Italia nu le primeam... pana m-am intors inapoi in VDF ca DIGI dadea mortul ca VDF nu a facut portarea completa.. :-??
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users