Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Portare in Digi, nu primesc SMS OTP de verificare, de o săptămână

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020
Incearca o portare in Orange, aia sunt mai destepti au si esim si 5G cu acoperire buna... au oferta acum la juma de pret ;)

#20
alseeme

alseeme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,951
  • Înscris: 17.03.2005
Problema ta este cu cine are Google contract de trimitere SMS A2P, adica un furnizor de SMS A2P prin care este legat la SMSC Digi, daca acel furnizor nu are acces la baza de date de portabilitate SMS-ul il trimite catre SMSC Vodafone care il rejecteaza.

Cei de la Digi ar trebui sa stie cu cine au contract pentru sender alfanumeric (Google) si sa incerce cu ei sa iti rezolve problema, sa trimita SMS catre SMSC de Digi care mai departe sa il trimita catre numarul tau de telefon.

Se pare ca celelalte firme care ti-au livrat SMS-ul au acces la baza de portabilitate si au livrat corect SMS-ul catre Digi care l-a transmis catre MSISDN-ul tau.

#21
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,017
  • Înscris: 02.08.2021
Imediat poți identifica operatorul dacă bagi numărul pe portabilitate.ro , dar problema este că la unele nici nu îți afișează numărul.
Nu înțeleg prea bine cum funcționează numerele astea, sunt foarte dubioase unele.
Dar uite, că dacă dai pe el ca să suni imediat îți arată și numărul, deși nu sună.
Doar că l-am băgat pe site și spune că este invalid. Și văd că la toate numerele astea dubioase spune că este invalid.

Attached Files


Edited by Valy_User, 21 September 2023 - 11:42.


#22
alseeme

alseeme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,951
  • Înscris: 17.03.2005

View PostValy_User, on 21 septembrie 2023 - 11:35, said:

Imediat poți identifica operatorul dacă bagi numărul pe portabilitate.ro , dar problema este că la unele nici nu îți afișează numărul.
Nu este vorba de portabilitate.ro ca nu sta nimeni din milioane de MSISDN-uri sa verifice site-ul.

Este in discutie daca furnizorul care a cumparat numar scurt sau alfanumeric are acces la baza de portabilitate sa faca verificari sa stie in ce retea e MSISDN-ul sa ruteze traficul catre operator.

Exemplu de furnizori :
Mediasat
Netopia
Syscom
SMS Highway

Acesti furnizori cumpara numere scurte sau senderi alfanumerici si fac contract pe baza de abonament cu alte firme si trimit prin ei SMS-uri sau campanii de marketing iar operatorul livreaza SMS-ul catre abonat daca e in reteaua lor.

Daca acesti furnizori nu au acces la baza de portabilitate incearca sa livreze la operatorul care a detinut initial MSISDN-ul.

Initiatorul poate face reclamatie la Digi si sa faca aia verificari, Vodafone nu are nicio treaba in aceasta schema, a iesit din calcul dupa ce s-a efectuat portabilitatea.

Daca Digi nu il rezolva se poate intoarce in Vodafone fiindca aceeasi problema o va intampina si la Telekom, Orange sau alt MVNO...

#23
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Și totuși Digi mi-a dat răspuns final la toate cele 3 sesizări:

-S-a verificat dacă aveți blocate permisiuni in mesagerie, totul este in regulă nu aveți nimic blocat pe număr.

-Nu este nevoie de resetare/repornire, fiindcă figurați în regulă la colegii de la tehnic.

-Ati primit totuși SMS de verificare de la Digi și BRD deci toate sms-urile va ajung. Totul este in regulă.

Când aud deja de termenul in regula de la doamnele de la tehnic, îmi sângerează urechile și disper și mai tare că is efectiv blocat la accesul lucrurilor mele personale....

Altfel sfaturi, ce as mai putea sa fac?

#24
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,997
  • Înscris: 18.12.2007
Sa insisti la Digi pentru rezolvare sau sa te portezi.

#25
yblu

yblu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,584
  • Înscris: 30.08.2006

View PostXman_ghio, on 21 septembrie 2023 - 07:48, said:

Fie te tot certi cu DIGI (ca ei trebuie sa finalizeze portarea ok si sa faca/comunice toate rutarile), fie te portezi in alta parte (nu neaparat de VDF).
Totusi colegul a spus ca primeste unele mesaje.
Ce anume nu a finalizat ok Digi dpdv portare?
Din documentul de la ANCOM nu Digi comunica toate rutarile....ci Digi comunica finalizarea cu succes a portarii! Atat! Un singur mesaj!!!!
AIR - actualizare informații rutare: mesaj transmis de FA către BDC, prin care se confirmă că portarea a fost finalizată și serviciul este funcțional, atât în rețeaua FD, cât și în rețeaua FA. Mesajul va fi transmis de BDC către toți furnizorii. Semnificația mesajului AIR este de actualizare a informațiilor de rutare corespunzătoare numărului portat de către toți furnizorii;
Daca unii furnizori de gateway-uri SMS nu au acces la BDC....nasol! Dar ce vina are Digi?

View PostGlCA_Contras, on 21 septembrie 2023 - 09:04, said:

Incearca o portare in Orange, aia sunt mai destepti au si esim si 5G cu acoperire buna... au oferta acum la juma de pret Posted Image
Totusi ce treaba are portarea cu acoperirea?

View PostBruZL1, on 21 septembrie 2023 - 12:39, said:

Altfel sfaturi, ce as mai putea sa fac?
Insisti la Digi.
Deschizi un caz si la ANCOM....poate poate(desi nu prea as crede in cazul de fata).
https://infocentru.a...petitii-online/
Incerci sa ii contactezi pe cei de la care primesti acele mesaje si poate poate.
Revii la VDF.....daca mergi la altii/alta portare nu spre operatorul de la care ai avut numarul initial....sunt sanse sa dai de aceleasi probleme!
PS:in cazul de fata, desi mai multe persoane dau vina pe Digi....nu este de la ei.Motivul pentru care vei dori sa te portezi(ca nu primesti SMS de la anumite surse) cam pica in a inchide contractul fara despagubiri (asta daca nu ai si alte probleme cu Digi).

Edited by yblu, 21 September 2023 - 18:27.


#26
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Chestia enca eu chiar nu dau vina pe Digi, eu chiar am vrut sa vin in rețeaua asta, și faptul că poate mă văd obligat să merg înapoi, nu îmi convine deloc, nu am avut niciodată probleme, cu netul, cu tv, fix, abonamente, exceptând aceasta portarea ce-i drept de înțeles. As prefera sa rămân la Digi, sper sa se poată rezolva, nu as vrea să renunț la abonamentul abia făcut. Mi se par Digi mult mai ok, personal, in ciuda părerilor împărțite.

#27
alseeme

alseeme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,951
  • Înscris: 17.03.2005
Digi la partenerii lor de aplicații smpp trebuie sa le dea acces la baza de portabilitate pentru a ști aia către ce operator (SMSC) sa ruteze mesajul.
Faptul ca ti-au răspuns ca e ok este ca sms-urile A2P nu ajung la ei.
Tu ar trebui sa știi de la ce număr sau sender alphanumeric ar trebui sa îți vina sms în rețeaua digi (faci un test cu un prieten) și le redeschizi ticket de reclamație prin care notifici Digi ca nu vin sms-urile de la 1785 sau Google de exemplu.
Ei vor ști ca numerele sau senderii sunt alocați unui anumit partener și sa ii notifice sa ruteze manual sms-urile către rețeaua în care ești (Digi).
Alta varianta ar fi sa te întorci la Vodafone.
Le explici celor de la digi ca te vei muta înapoi la Vodafone.

E mult probabil ca aia de la tehnic de la Digi sa fie novici...

Edited by alseeme, 21 September 2023 - 19:10.


#28
alseeme

alseeme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,951
  • Înscris: 17.03.2005

View PostBruZL1, on 21 septembrie 2023 - 18:47, said:

Chestia enca eu chiar nu dau vina pe Digi, eu chiar am vrut sa vin in rețeaua asta, și faptul că poate mă văd obligat să merg înapoi, nu îmi convine deloc, nu am avut niciodată probleme, cu netul, cu tv, fix, abonamente, exceptând aceasta portarea ce-i drept de înțeles. As prefera sa rămân la Digi, sper sa se poată rezolva, nu as vrea să renunț la abonamentul abia făcut. Mi se par Digi mult mai ok, personal, in ciuda părerilor împărțite.
Fa un test cu soția,  un prieten,  cunoscut , coleg/a și vezi pe numerele lor de la ce sender sau număr scurt le vine sms, după faci reclamație la digi ca nu vine sms pe numărul tău de la 1785 / Google sau oricare număr care este afisat la cei cu care ai testat.
Mai departed știu cei de la digi cum sa rezolve.

#29
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Am făcut acest test cu telefonul prietenei mele, pe contul de PS4, se pot înregistra mai multe numere de acces. Am băgat al doilea număr de recuperare, numărul Digi mobil al prietenei, și ea a primit mesajul in 5 secunde și am putut sa leg numărul ei de cont macar sa pot sa am acces la acesta, dar eu numărul principal CNA ddau sens code text, tot aștept și aștept, și nu mai apare. Bun, contul PS4, caz semi-fericit... acum incerc pe Steam și nu vrea, pur și simplu nu vrea sa îmi între sms-ul cu codul, și nici nu am până atunci acces în cont că am fost logged off...

#30
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,008
  • Înscris: 27.02.2006
renuntare la abonament de la digi in maxim 14 zile calendaristice de la data contractului si revenire prin portare inapoi la vodafone. eu asa vad cea mai simpla cale de rezolvare, daca spui ca a trecut o saptamana si nu s-au rezolvat problemele privind primirea sms. tu decizi cum vei alege sa procedezi; solutia e la tine!

Edited by Iaro, 21 September 2023 - 22:17.


#31
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
As vrea sa rămân la Digi, incerc să mă încarc cu răbdare o lună calendaristică, sa aștept, poate cum spun unii, se va rezolva de la sine. Sau as mai incerca sa sun odată la sesizări să insist sa mai verifice in speranța că dau de un domn cu experiență, poate cate să am norocul să știe ce ar trebui făcut să actualizeze rutalările, nu știu. Sper... încă sper...

#32
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
Eu am plecat din reteaua Digi, prin portare, pentru ca fiind in roaming in Elvetia, nu am primit  SMS-uri importante (adrese, numere de telefon) samd. Pe o cartela Orange (noroc ca o aveam) am primit instant SMS-urile asteptate.

Bineinteles ca DIGI a sustinut ca totul era ok. Am hotarat atunci sa ma lipsesc de o astfel de retea pe genunchi...

#33
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Între timp cum au spus și alții aici, sa am răbdare, confirm că ați avut dreptate, a fost vorba de un proces mai lung la mine individual. Intre timp au început să vina mesajele treptat de la aproape toți. Totul este in regula pe partea Digi.

Mai am doar o singura problemă, tot nu vor să vina SMS din partea SONY România și poweredbySTEAM, unde am conturile mele și ale copilului pentru joace. Mi s-au spus sa insist sa iau legătura cu cele două entități individual in parte, și să le explic că am nevoie sa solicit sa actualizeze cu centrul lor de mesagerie problema. Întrebarea mea este cum ar trebui concret să mă exprim in solicitare, sa înțeleagă tot prostul, că nu știu exact cum ar trebui formulată cererea de re routare sau actualizare în centrul lor, nu as vrea sa dau peste cineva care nu înțelege solicitarea mea și să mă ignore.

#34
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,404
  • Înscris: 08.02.2011
Spui simplu ca numarul e portat din Vodafone in RDS si gata.  Stiu aia ce sa faca daca vor, bineinteles.

#35
cristina_gavrila

cristina_gavrila

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.10.2023
Bună. Am întâmpinat aceeași problema. Portare de la Vodafone la digi in 13 Septembrie 2023. Nici acum nu primesc mesajele OTP. Am sunat la asistență DIGI și mi s-a zis același "totul este în regulă". Am escaladat problema cu Apple Support, pt că ei au răspuns cel mai repede dintre toate serviciile pentru care nu mai primesc mesaje (Microsoft, Facebook, Google, Apple si probabil multe altele) și am epuizat toate variantele. Nimic nu merge - este clar o problemă de rețea.

@OP ți s-a rezolvat problema sau ai revenit la Vodafone?

#36
bassu42

bassu42

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 05.04.2021
Confirm ca si eu am aceeasi problema, la mine portarea s-a realizat pe 1 noiembrie si inca nu primesc SMSuri de la numere scurte. O solutie pe care am gasit-o eu, si care e implementata la unii provideri e sa primesti telefon cu codul respectiv, in loc de SMS. Apelurile telefonice sunt rutate corect.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate