Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante
 Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 

Masina pentru carnet B1 (de la 16 ani) cu 4 locuri?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#37
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,938
  • Înscris: 25.06.2007

View Postcotizo_dacul, on 12 septembrie 2023 - 11:10, said:

Din categoria B1 pentru care poți face școala de șoferi la 16 ani, fac parte autovehiculele cu trei sau patru roți, având masa proprie de peste 400 kg dar nu mai mare de 550 kg, echipate cu motor cu ardere internă cu capacitate cilindrică mai mare de 45 cmc sau cu orice alt motor cu o putere echivalentă ori cu viteza prin construcție mai mare de 50 km/h.

Prostia legiuitorului roman :lol:
Cum dreaq sa echivalezi puterea unui motor cu capacitatea cilindrica a altui motor? :lol:

In vest microcarurile au puterea limitata la 7 kW, pe cand dupa tampitii de legiuitori romani bagi in categoria B1 si un Caterham Seven, de exemplu, la care unele variante au 200 cp si viteza maxima pe la 250 km/h :lol:

#38
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 09.01.2009

View PostKarhu, on 12 septembrie 2023 - 14:46, said:

Prostia legiuitorului roman Posted Image
Cum dreaq sa echivalezi puterea unui motor cu capacitatea cilindrica a altui motor? Posted Image

In vest microcarurile au puterea limitata la 7 kW, pe cand dupa tampitii de legiuitori romani bagi in categoria B1 si un Caterham Seven, de exemplu, la care unele variante au 200 cp si viteza maxima pe la 250 km/h Posted Image
Pai  a zis cineva ca legile noastre  sunt date cu cap?.Sunt date  ca  sa nu se zica ca parlamentarii stau  degeaba.Si cand sunt date nu sunt respectate legile astea.Da  dar  Catheramanul  trebuie omologat pt  B1,si cred  ca  trebuie  limitat la 90  de km/h.

#39
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,670
  • Înscris: 26.11.2001
Gata, garajul familiei e bombat.

A fost adoptat un Aixam Crossline GT de 11,2 kW, 450 kG si... 599cmc, diesel, EUR4 in 2 cilindri (unu merge, unu moare) si 11000 km.

Va spun, Dacia 1300 era LUX pe langa bazdagania asta.

Scaune pe "piele", lucs!
Consum 3-4l/100km!

16l rezervor!

BTW, totul este in regulamentul EUROPEAN!
https://www.aixam.ro/ro/legisla-ie

Noul Regulament 168/2013/EU

Attached Files


Edited by Courage, 14 September 2023 - 17:17.


#40
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 17.12.2019
Să vă bucurați de ea!

#41
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,138
  • Înscris: 22.05.2003
Am vazut masini de acest gen cu numere galbene si unele cu numere normale.

Care e faza?
Am inteles ca legea NU specifica ca ai acces doar in localitate, dar sigur nu poti iesi cu ea din... tara.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IEl23lGliTY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

dpdv legal masina este un "Cvadriciclu Greu".

#42
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,670
  • Înscris: 26.11.2001
L7e - se inmatriculeaza la politie, ca orice masina (numere normale)

L6e - se inregistreaza la Primarie (numere galbene)

Sa vedem cum stam cu... RCA :D

#43
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,173
  • Înscris: 28.06.2005

View Postcotizo_dacul, on 12 septembrie 2023 - 11:10, said:



Din categoria B1 pentru care poți face școala de șoferi la 16 ani, fac parte autovehiculele cu trei sau patru roți, având masa proprie de peste 400 kg dar nu mai mare de 550 kg, echipate cu motor cu ardere internă cu capacitate cilindrică mai mare de 45 cmc sau cu orice alt motor cu o putere echivalentă ori cu viteza prin construcție mai mare de 50 km/h.
Mai detaliat:

Vehicule a caror masa proprie nu depaseste 400 kg (nu este mai mare de 550 kg pentru vehicule destinate transportului de marfuri). (Nu se include masa bateriilor in cazul vehiculelor electrice.) Sunt echipate cu motor cu ardere interna a carui putere neta maxima nu depaseste 15 kw sau cu motor electric a carui putere nominala continua maxima nu depaseste 15 kw.

#44
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,138
  • Înscris: 22.05.2003
Vezi ultima versiune a OUG, nu mai e asa, e schimbata anul asta, pentru a fi conforma cu reglementarile UE.


Quote

categoria B1: cvadricicluri a căror masă în ordine de mers nu depășește 450 kg (600 kg pentru vehiculele destinate transportului de mărfuri) și care sunt echipate cu motor cu ardere internă a cărui putere netă continuă maximă nu depășește 15 kW sau cu motor electric a cărui putere nominală nu depășește 15 kW;


#45
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,938
  • Înscris: 25.06.2007

View PostCourage, on 14 septembrie 2023 - 17:07, said:

A fost adoptat un Aixam Crossline GT de 11,2 kW, 450 kG si... 599cmc, diesel, EUR4 in 2 cilindri (unu merge, unu moare) si 11000 km.

S-o foloseasca sanatoasa!
Juniorul meu si-a inceput cariera pe una de 7 kW, la 15 ani, iar acum la 20 de ani are 6 categorii pe cardul de conducere: AM 121 (similar B1), A2, A1, A, B, T
Tin minte ca in prima iarna a avut un mic accident (nu din vina lui ci a celuilalt) cu o duba, cu bazdagania asta mica a atins o duba dintr-un unghi cam ciudat in asa fel incat duba respectiva a mers direct in sant :lol:
Bine, era si un polei groaznic...

View PostCourage, on 14 septembrie 2023 - 17:46, said:

Sa vedem cum stam cu... RCA Posted Image
Noi am avut full casco pe ea, a costat vreo 2000 euro/ an, mai mult decat pe celelalte doua masini impreuna (si alea tot cu full casco). :scared:
In Ro n-are cum sa fie nici pe departe asa de mult, sper...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate