Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Tesla model 3 - Refresh 2024

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#37
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,223
  • Înscris: 05.10.2022
Pai la fel a fost si cand au lansat Model 3 si Model Y fara ceasuri de bord, torpedo cu buton si doar cu un ecran mare central; in realitate, Model Y a ajuns sa fie cea mai vanduta masina din lume la inceputul lui 2023.

Cei ce considera treaba asta drept deal-breaker sunt prea putini.

Plus ca mai e ceva: prin ceea ce fac, au reusit cumva sa faca masinile mai ieftine pe cand restul producatorilor le-au scumpit! (si unii tot ecrane iti pun pe interior)

Edited by sirronkcuhc, 01 September 2023 - 15:36.


#38
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Hmmm ... top speed 201Km/h atat la SR cat si la LR ... fata de 232 la LR anterior.

Nu conteaza prea mult dar e un numar mai mic decat inainte :)

#39
Bebeluka

Bebeluka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 983
  • Înscris: 28.07.2015
Nu e departe momentul cand masinile de serie o sa fie "conduse" din joystick si nu din "covrig"....
Daca folosesti navigatorul,semnalizeaza masina singura mergand pe ruta recomandata de sistem...

#40
blanc

blanc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 07.04.2005
Oare la model Y când vor aplica schimbările de pe model 3 pentru suspensie, antifonare etc?

#41
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Cel puțin 1 an mai durează

#42
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
Si, peste toti un "delicate genius" la butoane 🙂
Tesla a venit cu multe idei bune, ce-i al lor nu contesta nimeni, dar daca ii faceau si un exterior de masina era perfect. Plus ciudatenile de la interior, care cred ca sunt facute doar de dragul de a fi diferiti.

Edited by Cumulus, 01 September 2023 - 18:34.


#43
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

View Postro_explorer, on 01 septembrie 2023 - 15:36, said:

Hmmm ... top speed 201Km/h atat la SR cat si la LR ... fata de 232 la LR anterior.

Nu conteaza prea mult dar e un numar mai mic decat inainte Posted Image

Oricum, posesorii de Tesla tot cu 90 circulă, poate să aibă 1000 de cai și top speed 500 km/h...

#44
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Toti, desigur. Bineinteles. Eu sunt ala care sparge standardele inseamna ... caci eu am de obicei media la calatorii de sute de Km peste 90 ;)

#45
The_Visitor

The_Visitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.04.2018

View Postro_explorer, on 01 septembrie 2023 - 15:36, said:

Hmmm ... top speed 201Km/h atat la SR cat si la LR ... fata de 232 la LR anterior.
Până la urmă seamănă mai mult a downgrade decât a upgrade.

#46
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,544
  • Înscris: 30.08.2017
Probabil au scos statistici cu privire la câți depășesc 200km/h și le-a dat că sunt foarte putini.

#47
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,254
  • Înscris: 25.01.2007

View PostThe_Visitor, on 02 septembrie 2023 - 04:05, said:

Până la urmă seamănă mai mult a downgrade decât a upgrade.
Pare sa fie un upgrade din toate directiile exceptand desigur eliminarea celor doua manete. Limitarea de top speed la 201km/h.... chiar nu inteleg de ce ar afecta un om intreg.

Edited by andreyvsjoker, 02 September 2023 - 06:48.


#48
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,250
  • Înscris: 02.12.2007

View PostCumulus, on 01 septembrie 2023 - 18:32, said:

Si, peste toti un "delicate genius" la butoane 🙂
Tesla a venit cu multe idei bune, ce-i al lor nu contesta nimeni, dar daca ii faceau si un exterior de masina era perfect. Plus ciudatenile de la interior, care cred ca sunt facute doar de dragul de a fi diferiti.
Estetica și ciudățenile la interior le vezi tu, nu și restul care o cumpără masiv. Eu o găsesc frumoasă cu in interior reușit/calitativ/aerisit.

#49
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023
S-a constatat din datele extrase din masini ca viteza medie e destul de mica , pana la urma cata vreme poti merge cu 200kmph.
Hibridele au limita la 165 majoritatea !
Pe mine ma distreaza in continuare in era asta lipsa butoanelor, alea pentru clima sunt de-a dreptul idioate unii avand chiar un ecran suplimentar dedicat in zona respectiva  strict pentru climatizare !

#50
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Controalele de la clima eu unul le găsesc excelente nu am avut problemeninna ma adapta și nu am avut probleme cu ele în cei peste 2 ani de când le folosesc.

Semnalizarea pe volan o sa fie o problema pentru o perioada, cu certitudine.

#51
The_Visitor

The_Visitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.04.2018

View Postandreyvsjoker, on 02 septembrie 2023 - 06:48, said:

Pare sa fie un upgrade din toate directiile exceptand desigur eliminarea celor doua manete. Limitarea de top speed la 201km/h.... chiar nu inteleg de ce ar afecta un om intreg.
Bragging rights, sună mai bine 232 decât 201!
Irelevant cât de mult timp petreci la viteza maximă, ea e acolo. Imho accelerația este mai importantă dar nu neg că mi-ar gâdila orgoliul să știu că pot să ajung la 230!
Ergonomia model 3, dpmdv, la modelul curent este deficitară. Ori să renunți și la puținele lucruri care chiar erau funcționale mi se pare o aiureală. Nu fac o mișcare, FĂRĂ A LUA MÂNA DE PE VOLAN, ca s-o bag în marșarier, fac "gesturi" pe ecran. C'mon!
Idem cu semnalizarea cu butoane. Am făcut DT cu Portofino, și ăla are semnalizarea pe volan, cu butoane separate în stânga și dreapta, și tot mi s-a părut o complicație inutilă! Darămite astea unde trebuie să stai să te gândești: "Dreapta e butonul de sus sau de jos?" Preferabil în viraj la 180 de grade...
Da, ok, faptul că au laminat geamurile din spate e lăudabil, îmi plac și jantele noi pe 19, îmi place botul mai mult decât la modelul actual, dar nu știu dacă, dpmdv, e un pas înainte sau doi înapoi.

View Postro_explorer, on 02 septembrie 2023 - 09:33, said:

Controalele de la clima eu unul le găsesc excelente...
Jură-te pe roșu că nimerești tot timpul temperatura dorită cu sliderul ăla sau că nu te deranjează când îți acoperă jumătate din ecran și navigația! :D
Trecând peste faptul că dacă direcționezi aerul spre parbriz nu răcește suficient iar în față e prea tare! Mă rog, la tine în Suedia nu prea contează, la 35+ însă...

#52
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostThe_Visitor, on 02 septembrie 2023 - 11:30, said:

Jură-te pe roșu că nimerești tot timpul temperatura dorită cu sliderul ăla sau că nu te deranjează când îți acoperă jumătate din ecran și navigația! Posted Image
Trecând peste faptul că dacă direcționezi aerul spre parbriz nu răcește suficient iar în față e prea tare! Mă rog, la tine în Suedia nu prea contează, la 35+ însă...
Gasesc aerul conditionat ca fiind excelent ca acoperire si eficienta. Nu am nici o problema in a regla temperatura cu precizie de 0.5 grade si nu ma deranjeaza meniul de control cand vine peste navigatie caci e temporar si este doar un mod firesc de utilizare a unui ecran unic.
Nu am umblu decat foarte foarte rar la directionalitatea aerului iar temperatura o reglez ocazional cel mult +/- 1 grad fata de punctul de 21 de grade unde sta non-stop, iarna-vara.
Asta a fost scenariul la absolut toate masinile mele de-a lungul vietii.

View PostThe_Visitor, on 02 septembrie 2023 - 11:30, said:

"Dreapta e butonul de sus sau de jos?"
Nu trebuie sa te gandesti in termeni de sus/jos, stanga/dreapta caci implementarea e la fel cu maneta. Butonul din directia de rotatie a volanului semnalizeaza in respectiva directie.

#53
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Eliminarea schimbatorului de viteze si a manetei de smenalizare sunt “eficientizari”, cost cutting.

Unde aveai doua ansambluri electro-mecanice, acum ai o pictograme pe ecran si doua butoane touch.
Daca la schimbator sunt de acord, la semnalizare gasesc solutia neeleganta si periculoasa.


#54
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostAdm, on 02 septembrie 2023 - 14:46, said:

la semnalizare gasesc solutia neeleganta si periculoasa.
Corect. problema este ca se invart comenzile odata cu volanul.
Eu daca nu ma voi obisnui voi adapta ceva 3rd party ... vedem peste vreo 8 luni :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate