Tesla model 3 - Refresh 2024
Last Updated: Nov 17 2023 16:09, Started by
Adm
, Sep 01 2023 05:44
·
5
#37
Posted 01 September 2023 - 15:31
Pai la fel a fost si cand au lansat Model 3 si Model Y fara ceasuri de bord, torpedo cu buton si doar cu un ecran mare central; in realitate, Model Y a ajuns sa fie cea mai vanduta masina din lume la inceputul lui 2023.
Cei ce considera treaba asta drept deal-breaker sunt prea putini. Plus ca mai e ceva: prin ceea ce fac, au reusit cumva sa faca masinile mai ieftine pe cand restul producatorilor le-au scumpit! (si unii tot ecrane iti pun pe interior) Edited by sirronkcuhc, 01 September 2023 - 15:36. |
#38
Posted 01 September 2023 - 15:36
Hmmm ... top speed 201Km/h atat la SR cat si la LR ... fata de 232 la LR anterior.
Nu conteaza prea mult dar e un numar mai mic decat inainte |
#39
Posted 01 September 2023 - 15:51
Nu e departe momentul cand masinile de serie o sa fie "conduse" din joystick si nu din "covrig"....
Daca folosesti navigatorul,semnalizeaza masina singura mergand pe ruta recomandata de sistem... |
#40
Posted 01 September 2023 - 16:12
Oare la model Y când vor aplica schimbările de pe model 3 pentru suspensie, antifonare etc?
|
#42
Posted 01 September 2023 - 18:32
Si, peste toti un "delicate genius" la butoane 🙂
Tesla a venit cu multe idei bune, ce-i al lor nu contesta nimeni, dar daca ii faceau si un exterior de masina era perfect. Plus ciudatenile de la interior, care cred ca sunt facute doar de dragul de a fi diferiti. Edited by Cumulus, 01 September 2023 - 18:34. |
#43
Posted 01 September 2023 - 19:51
ro_explorer, on 01 septembrie 2023 - 15:36, said:
Hmmm ... top speed 201Km/h atat la SR cat si la LR ... fata de 232 la LR anterior. Nu conteaza prea mult dar e un numar mai mic decat inainte Oricum, posesorii de Tesla tot cu 90 circulă, poate să aibă 1000 de cai și top speed 500 km/h... |
#44
Posted 01 September 2023 - 20:20
Toti, desigur. Bineinteles. Eu sunt ala care sparge standardele inseamna ... caci eu am de obicei media la calatorii de sute de Km peste 90
|
#45
Posted 02 September 2023 - 04:05
#46
Posted 02 September 2023 - 06:23
Probabil au scos statistici cu privire la câți depășesc 200km/h și le-a dat că sunt foarte putini.
|
|
#47
Posted 02 September 2023 - 06:48
The_Visitor, on 02 septembrie 2023 - 04:05, said:
Până la urmă seamănă mai mult a downgrade decât a upgrade. Edited by andreyvsjoker, 02 September 2023 - 06:48. |
#48
Posted 02 September 2023 - 09:08
Cumulus, on 01 septembrie 2023 - 18:32, said:
Si, peste toti un "delicate genius" la butoane 🙂 Tesla a venit cu multe idei bune, ce-i al lor nu contesta nimeni, dar daca ii faceau si un exterior de masina era perfect. Plus ciudatenile de la interior, care cred ca sunt facute doar de dragul de a fi diferiti. |
#49
Posted 02 September 2023 - 09:29
S-a constatat din datele extrase din masini ca viteza medie e destul de mica , pana la urma cata vreme poti merge cu 200kmph.
Hibridele au limita la 165 majoritatea ! Pe mine ma distreaza in continuare in era asta lipsa butoanelor, alea pentru clima sunt de-a dreptul idioate unii avand chiar un ecran suplimentar dedicat in zona respectiva strict pentru climatizare ! |
#50
Posted 02 September 2023 - 09:33
Controalele de la clima eu unul le găsesc excelente nu am avut problemeninna ma adapta și nu am avut probleme cu ele în cei peste 2 ani de când le folosesc.
Semnalizarea pe volan o sa fie o problema pentru o perioada, cu certitudine. |
#51
Posted 02 September 2023 - 11:30
andreyvsjoker, on 02 septembrie 2023 - 06:48, said:
Pare sa fie un upgrade din toate directiile exceptand desigur eliminarea celor doua manete. Limitarea de top speed la 201km/h.... chiar nu inteleg de ce ar afecta un om intreg. Irelevant cât de mult timp petreci la viteza maximă, ea e acolo. Imho accelerația este mai importantă dar nu neg că mi-ar gâdila orgoliul să știu că pot să ajung la 230! Ergonomia model 3, dpmdv, la modelul curent este deficitară. Ori să renunți și la puținele lucruri care chiar erau funcționale mi se pare o aiureală. Nu fac o mișcare, FĂRĂ A LUA MÂNA DE PE VOLAN, ca s-o bag în marșarier, fac "gesturi" pe ecran. C'mon! Idem cu semnalizarea cu butoane. Am făcut DT cu Portofino, și ăla are semnalizarea pe volan, cu butoane separate în stânga și dreapta, și tot mi s-a părut o complicație inutilă! Darămite astea unde trebuie să stai să te gândești: "Dreapta e butonul de sus sau de jos?" Preferabil în viraj la 180 de grade... Da, ok, faptul că au laminat geamurile din spate e lăudabil, îmi plac și jantele noi pe 19, îmi place botul mai mult decât la modelul actual, dar nu știu dacă, dpmdv, e un pas înainte sau doi înapoi. ro_explorer, on 02 septembrie 2023 - 09:33, said:
Controalele de la clima eu unul le găsesc excelente... Trecând peste faptul că dacă direcționezi aerul spre parbriz nu răcește suficient iar în față e prea tare! Mă rog, la tine în Suedia nu prea contează, la 35+ însă... |
|
#52
Posted 02 September 2023 - 12:06
The_Visitor, on 02 septembrie 2023 - 11:30, said:
Jură-te pe roșu că nimerești tot timpul temperatura dorită cu sliderul ăla sau că nu te deranjează când îți acoperă jumătate din ecran și navigația! Trecând peste faptul că dacă direcționezi aerul spre parbriz nu răcește suficient iar în față e prea tare! Mă rog, la tine în Suedia nu prea contează, la 35+ însă... Nu am umblu decat foarte foarte rar la directionalitatea aerului iar temperatura o reglez ocazional cel mult +/- 1 grad fata de punctul de 21 de grade unde sta non-stop, iarna-vara. Asta a fost scenariul la absolut toate masinile mele de-a lungul vietii. The_Visitor, on 02 septembrie 2023 - 11:30, said:
"Dreapta e butonul de sus sau de jos?" |
#53
Posted 02 September 2023 - 14:46
Eliminarea schimbatorului de viteze si a manetei de smenalizare sunt “eficientizari”, cost cutting.
Unde aveai doua ansambluri electro-mecanice, acum ai o pictograme pe ecran si doua butoane touch. Daca la schimbator sunt de acord, la semnalizare gasesc solutia neeleganta si periculoasa. |
#54
Posted 02 September 2023 - 14:57
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users