Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla model 3 - Refresh 2024
Last Updated: Nov 17 2023 16:09, Started by
Adm
, Sep 01 2023 05:44
·
5
#1
Posted 01 September 2023 - 05:44
Asadar, aparut oficial azi refresh Tesla Model 3 (Project Highland): https://www.autoevol...ing-220439.html
Quote
So what's new? - Tesla has changed 50% of the parts on the car - Two new colors: Ultra Red and Stealth Gray - Range has increased 12% - Brand new steering wheel - There is now ambient LED lighting in the interior. It looks like a spaceship. - The center console has been redesigned as well. The main screen is now brighter and more responsive. - Tesla now uses real metal when you touch giving a more premium feel. The materials inside the car in general have been improved. - Tesla has achieved a 30% decrease in wind and ambient noise, 25% improvement in impact noise and 20% improvement in road noise. Tesla has added acoustic glass to the rear windows. There is also more sound insulation in the car. There is an uptick in the hood to let wind go over more quietly. - Tesla has upgraded the suspension by fitting new springs and dampers. They've changed the geometry of the front suspension and changed the way they mount the sub frame to the chassis. The tires are also more cushioning. Quote There is a significant slate of interior changes as well:
[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/leaked-photos-show-the-2024-tesla-model-3-hours-before-the-alleged-official-introduction_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/leaked-photos-show-the-2024-tesla-model-3-hours-before-the-alleged-official-introduction-220433_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] E jale cu semnalizarile pe volan. Am condus Tesla Model X pentru o zi si sunt de nefolosit! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gQ6zIHHMlSs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached Files |
#2
Posted 01 September 2023 - 05:50
Numai mie mi se pare oribila ideea asta cu o tableta infipta in centrul bordului?
|
#3
Posted 01 September 2023 - 06:02
Ia putin sa te obisnuiesti cu tableta, dar nu aia e de fapt marea problema la ea.
Vezi harta bine, poti vedea Netflix, elementele de interfata se misca, mai ales camerele etc. E altceva. Problema este ca trebuie sa faci lucrurile altfel, cand vrei sa accesezi chestii precum temperatura +/- pentru care acum nu ai butoane mari pe bord. Eu vorbesc cu "Siri" (stiu ca nu e Apple). - increase/decrease temperature by X degrees E de fapt o chestie de reantrenare reflexe vechi. La noua semnalizare va iesi cu scandal si vei putea opta pt maner clasic de semnalizare cu volanul vechi ca optiune. |
#4
Posted 01 September 2023 - 06:45
La ce pret mai ajunge una ? Am dat click pe link dar nimic....
|
#6
Posted 01 September 2023 - 07:21
#7
Posted 01 September 2023 - 07:33
Exceptând povestea cu eliminarea "bețelor" chiar îmi place. Mai ales pe roșu, cu jante de 19 și interior alb.
Btw, acum cum mai dai în Reverse, tot din ecran? Era "distracție" de parcat în locuri înguste varianta veche, nu vreau să mă gândesc dacă trebuie să "scotocești" în meniuri de fiecare dată! Bogotta, on 01 septembrie 2023 - 06:45, said:
La ce pret mai ajunge una ? Am dat click pe link dar nimic.... https://www.tesla.co...design#overview Era 49990 modelul vechi, afaik. |
#8
Posted 01 September 2023 - 07:44
Si au scazut pretul la Model X cu cca 20 000 eur, revenind la pretul din 2019.
Probabil a scazut cererea. |
#9
Posted 01 September 2023 - 08:08
with the gear selector now on the touchscreen OK, e automata dar totusi...
|
#10
Posted 01 September 2023 - 08:08
jeffy86able, on 01 septembrie 2023 - 05:50, said:
Numai mie mi se pare oribila ideea asta cu o tableta infipta in centrul bordului? |
|
#11
Posted 01 September 2023 - 08:19
Sef-chenko, on 01 septembrie 2023 - 08:08, said:
with the gear selector now on the touchscreen OK, e automata dar totusi... Eu când vă spun că mașina asta e gândită de IT-ști, nu de ingineri... N-are treabă cu faptul că e automată, simplul gest de a da în marșarier și înapoi în drive și viceversa e mai rapid cu un levier de comandă decât cu touch. Idem semnalizarea, e o tâmpenie pe volan, ce faci când ești în sensul giratoriu și volanul e inversat? Culmea, mi s-a părut atât de comod levierul încât când am revenit la a mea cu selector clasic am șters de câteva ori parbrizul în loc s-o bag în R! Edited by The_Visitor, 01 September 2023 - 08:19. |
#12
Posted 01 September 2023 - 08:22
Faza asta cu controalele de semnalizare, faruri, directie e doar o treaba de obisnuinta. "Muscle memory". Exact aceleasi discutii au fost si la model S refresh dar uite ca lumea s-a adaptat.
Avem un Plaid la firma si cine in foloseste zilnic s-a plans la inceput de controale (vreo luna cred ca l-a tinut) - acum i se par la fel ca orice alte controale ale unei masini. A ... avem versiunea cu yoke, nici macar volan rotund. Odata ce creierul se adapteaza la noua rutina totul devine exact .... rutina. Nici mai bine nici mai rau. Edited by ro_explorer, 01 September 2023 - 08:23. |
#13
Posted 01 September 2023 - 08:24
Treaba cu lipsa manetei de semnalizare e o treaba de cost cutting aiurea. Sper sa poata fi folosite butoanele aftermarket SEXY sa le pui dupa volan ca semnalizatoare.
|
#14
Posted 01 September 2023 - 08:38
Cum se opreste semnalizarea, mai atingi odata sageata sau ?
E limpede ca unele comenzi trebuie sa ramana clasice pt ca sunt mai bune/rapide, oricat te-ai obisnui cu touch-urile si comenzile vocale. Am mai vazut un clip cu ceva model de Mercedes nou, deschis geamu la sofer "Hey Mercedes!" "Yees, how can I help you" "open my window" "ok, I open window" WTF !! De 10 ori mai rapid e sa apesi pe un buton. Zic ca se da in ipocrizie la unele chestii |
#15
Posted 01 September 2023 - 08:38
ro_explorer, on 01 septembrie 2023 - 08:22, said:
Faza asta cu controalele de semnalizare, faruri, directie e doar o treaba de obisnuinta. "Muscle memory". Avea Bjorn un video. |
|
#16
Posted 01 September 2023 - 08:39
Semnalizarea nu e o problema de reflex
Daca mergi drept da, bunghesti destul de des comenzile corecte de semnalizare. Daca esti cu volanul in miscare, gen sens giratoriu, trebuie sa iei ochii de pe drum ca sa nimeresti butoanele, ceea ce e aiurea si riscant. Apoi pt a opri semnalizarea trebuie sa apesi pe acelasi buton. Daca faci stanga, mergi si faci dreapta, trebuie sa apesi asa: Stanga-stanga-dreapta. |
#17
Posted 01 September 2023 - 08:40
Lasa frate sa aiba si itistii o masina a lor sa mearga cu ea 5 min pana la birou si duminica 30 min in parc.
|
#18
Posted 01 September 2023 - 08:42
Am yoke de 2 luni si urasc semnalizarea.
Am renuntat sa o folosesc in giratorii; e prea periculos. Cand esti in sens giratoriu si pe serpentine folosesti doar o mana, apasand puternic pe volan, altfel ti se incruciseaza mainile. Atrnti sa nu lasi volanul sa revina automat la iesirea din curba, ca risti sa nu il prinzi si te loveste puternic. Disparitia manetei de inainte/inapoi/parking e binevenita. Manevrarea ecranului e foarte facila si intuitiva. E antiprost. E o masinuta ce o misti in directia pe care o doresti. Dc nu merge ecranul ai butoane PNRD ce se ilumineaza langa incarcarorul de telefon. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users