Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...
 Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!
 pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 

Tesla model 3 - Refresh 2024

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#109
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Ce-ti trebuie senzori pe fata? nu vezi cu ochii tai ?

#110
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,264
  • Înscris: 25.01.2007
Because wife si pentru ca nu e atat de usor sa parchezi in garaj.
Cu Citigoe nu avea probleme dar e mult mai scurta.
Eu as putea trai si fara senzori pe fata dar sotia a zis ca ii trebuie senzori sau camera si pe fata.
Oricum si pe mine m-ar ajuta la parcarile din centru, care sunt foarte strampte, cu ochii eschimezi cum estimezi dar ai previzia senzorilor.

Edited by andreyvsjoker, 09 October 2023 - 17:01.


#111
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,272
  • Înscris: 05.10.2022
Si un review de la MT: https://www.motortre...t-drive-review/

Una din nemulțumirile mele cu Model3 actual pare sa se fi rezolvat.

The new 2024 Tesla Model 3 is much, much quieter inside than the old car. Less road noise, less tire noise, and less wind noise. You can have a normal conversation without raising your voice to be heard—a night-and-day difference.
It's a comprehensive effort. Every window is now made of acoustically insulating glass, not just the front glass. The tighter panel gaps and better sealing reduce wind noise. A new panel under the frunk lid also reduces wind noise, while new suspension bushings and brake-mounting hardware reduce road noise transmission into the cabin. Soft-touch materials throughout the interior absorb noise, as do the thicker pads behind them. Yell loud enough in a current Model 3 and you can almost hear an echo. Not in this new one.
The cabin is also better isolated from road bumps. New frequency-adaptive passive shock absorbers improve ride quality enormously compared to the old car, though it's still firm. Head toss especially is greatly reduced, as is gut jiggle

Edited by sirronkcuhc, 18 October 2023 - 15:34.


#112
bugatty7373

bugatty7373

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 15.10.2006
Eu momentan sunt in cautare de masina electrica pentru o naveta de 40.000 km anual. Maine am programat test drive cu noul Model 3, dar sunt sceptic din cauza comenzilor neintuitive, a lipsei Android Auto si senzorului de ploaie (intr-o tara in care ploua ~60% din timp). Oferta pe care am primit-o este de aproximativ 42k euro pt Long Range Dual Motor cu un set de roti de iarna inclus. Revin maine cu impresii.

#113
pitysoft

pitysoft

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 03.10.2003
Oferta este cu după reducerea tichetului Rabla Plus?

#114
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 16.05.2012
"intr-o tara in care ploua ~60% din timp" probabil e din alta tara.

#115
mhstamate

mhstamate

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 17.09.2007
Ala e un pret mai bun (considerand setul de roti de iarna) decat cu tot cu reducerea Rabla Plus aici in Romania pentru model LR fara nici o optionala.

#116
bugatty7373

bugatty7373

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 15.10.2006
Am testat ieri noul model si am fost placut surprins. In primul rand, acceleratia e uimitoare. Am mai condus masini cu motoare cu combustie interna de 300-350 cp si electrice de ~200 cp, dar Tesla e la ani lumina. Calitatea materialelor folosite la interior e mai buna decat ma asteptam, dar nu extraordinara pentru pretul asta.
Ce nu mi-a placut: semnalizarea pe volan, exact cum ma asteptam (e efectiv imposibil de semnalizat la iesirea din giratorii), controlul "cutiei de viteze" pe ecran si scaunul  ingust si scurt, ma simteam strans din laterale si fara suficienta sustinere a coapsei. Antifonarea e mai mult decat decenta, dar ceva mai slaba decat la concurenta.

Daca as fi luat masina pentru mine, probabil as fi luat Tesla pe loc, dar dat fiind faptul ca sotia va fi cea care o va folosi, probabil voi alege Ioniq 6 in varianta AWD long range pentru antifonarea mai buna la viteze de autostrada si suspensia ceva mai rafinata.

#117
mhstamate

mhstamate

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 17.09.2007
A facut deja cineva cererea pentru numere rosii (inmatriculare auto provizorie) si poate spune de ce acte a fost nevoie la DRPCIV?

Factura de la Tesla e suficienta sau mai trebuie altceva de la Tesla?
Polita RCA, daca e achizitonata de la emag in format electronic merge tiparit email-ul sau trebuie cumva doar format pe hartie?

#118
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 07.06.2023

View Postmhstamate, on 09 noiembrie 2023 - 14:49, said:

A facut deja cineva cererea pentru numere rosii (inmatriculare auto provizorie) si poate spune de ce acte a fost nevoie la DRPCIV?
https://dgpci.mai.go...a4e9422012c2b90

#119
mhstamate

mhstamate

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 17.09.2007
Buna, stiu pagina respectiva, dar nu e clar ce inseamna "Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra vehiculului, în original și în copie" sau cum trebuie sa fie asigurarea RCA.

La urma urmei, tot ce am de la Tesla e o factura trimisa pe email, care nu poti spune ca e "in original".

#120
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 07.06.2023

View Postmhstamate, on 09 noiembrie 2023 - 15:42, said:

Buna, stiu pagina respectiva, dar nu e clar ce inseamna "Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra vehiculului, în original și în copie" sau cum trebuie sa fie asigurarea RCA.

La urma urmei, tot ce am de la Tesla e o factura trimisa pe email, care nu poti spune ca e "in original".
Factura sau contractul de c-v sunt "Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra vehiculului, în original și în copie.
Factura nu are nicio stampila, semnatura, etc?

Edited by 2cata, 09 November 2023 - 15:49.


#121
mhstamate

mhstamate

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 17.09.2007
Absolut nimic, nici o semnatura, nici o stampila. Poate primesc altceva dupa ce proceseaza ei plata, dar ce am acum si am folosit pentru a plati nu are nimic.

Edited by mhstamate, 09 November 2023 - 15:55.


#122
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
E de ajuns factura primita pe email chiar daca nu are nicio semnatura si stampila. Au ramas in urma cu lista de acte de pe timpul cand aveai facturile alea in 3 exemplare.

#123
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,264
  • Înscris: 25.01.2007
Factura finala COC si o declaratie din partea Tesla au fost suficiente pentru a obtine nr. rosii la Cluj.

Am ajuns azi acasa cu Jucaria. Mult mai faina masina decat ma asteptam.
Totul, exceptand torpedoul pare premium. Foarte bine antifonata, confortabila, directia precisa, acceleratia mai mult decat suficienta. Autosteer si Cruise controll intuitive si foate usor de folosit.
Masina arata si mai bine in persoana decat arata in poze.
Semnalizarea nu e atat de greu de utilizat pe cat ma asteptam dar e un "downgrade"
Consumul foarte bun, n-am avut emotii ca nu ajung, pe autostrada am mers cu 135 pe ceas (133 GPS)  
In Sibiu am avut o surpriza neplacuta, desi am fost singur am nimerit pe un SC ce baga doar 36kW desi bateria a fost preconditionata. Am vazut doar cand m-am pus la masa sa mananc ceva.
Am schimbat Chargerul dupa ce am mancat si a incarcat cu 148kW  dar am pierdut ceva timp ca planul era sa se incarce in timp ce mananc. A trebuit sa mai stau vreo 10 min.

Nu e asa rau pe cat ma asteptam modul hold dar mi-ar fi placut sa am optiunea de creep

#124
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,264
  • Înscris: 25.01.2007
Inca o chestie. Nu stiu daca au facut un update de soft sau a fost coincidenta. Dar in putinele situatii in care a fost cazul m-a anuntat ca e obstacol in fata( bordura de 2 ori).
Cand am parcat in garaj, mi-a aratat stalpul in dreapta fata iar dinstanta pana la obstacol in spate pare sa fie corecta (masurand ochiometric).
N-am avut  phantom break, a franat doar de 3 ori (un tir care a calcat linia), un care semnaliza si s-a apropiat de linie, si un tir care avea un joc stanga dreapta, dar sincer si eu as fi incetinit in situatiile alea.

#125
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,271
  • Înscris: 02.12.2007
SR ai luat bănuiesc. Sa o stăpânești sănătos!

Și eu sunt mulțumit de interior, mult peste Tucson HEV 2021.

Edited by Co5min, 09 November 2023 - 21:30.


#126
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,264
  • Înscris: 25.01.2007
Multumesc!
Da SR Posted Image. Eu am luat-o stric pentru oras dar la cum s-a comportat pe drumul asta parca m-as da mai mult cu ea.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate