Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla la bloc
Last Updated: Sep 07 2023 18:31, Started by
HenryTudor
, Aug 05 2023 08:54
·
13
#55
Posted 06 August 2023 - 07:12
Problema e ca initiator vrea peste 185 km autonomie, la o Tesla de 77kwh o incarcare de la 20 la 80 % (ca sa nu iti bati joc de baterie ) sunt cam 20h cu incarcatorul de 2,3kw.
Sunt incarcatoare de 3,6 kw/ 230V asta e cam maximul la o priza de apartament , sunt mici chesti de luat in calcul daca tii masina la incarcat trebuie circuit separat de la tablou , siguranta separata ( la bloc cand nu incarci intrerupi circuitul ) Alta e ca la subteran sunt circuite electrice speciale pt. tensiuni mai mari de 48V, la incarcatoarele rapide se mai adauga ventilatie , dezumidificare.. |
#56
Posted 06 August 2023 - 08:26
Ai pus la socoteala ca dupa 4-5 ani capacitatea bateriilor va scadea *ca o folosesti, ca nu, ca la orice device cu baterii) si vor trebui schimbate, iar astea costa mai mult de jumatate din valoarea masinii, asta daca te gandesti s-o tii 15 ani ca pe anterioara? Da e cool sa ai un ev, e trandy, dar dupa cativa ani schimbarea bateriilor necesita costuri uriase.
|
#57
Posted 06 August 2023 - 08:28
Capacitatea scade dar nicidecum pana la nivelul de a trebui inlocuite.
Majoritatea producatorilor ofera garantie ca bateria te tine 8 ani sau 160.000 Km. |
#58
Posted 06 August 2023 - 09:17
HenryTudor, on 05 august 2023 - 08:54, said:
Salut, dupa 15 ani cu un Peugeot 207 a venit timpul sa schimb masina si ma gandeam la o Tesla 3. Problema e ca in parcarea subterana nu pot sa mi pun statie de incarcare asa ca o sa depind de un Kaufland (care e dix langa bloc) si de supercharger care e cam la 5-10 minute. In conditiile astea, merita sa iau o electrica sau mai mult ma complic? De folosit merg 1-2 pe sapt nu zilnic. Ma gandesc ca ai mai multe prize prin oras unde ai putea incarca, nu doar cele doua locatii. La cat de putin mergi cred ca nu ai avea bataie de cap prea mare (dar absolut tine de tine ca individ cum vezi asta) , probabil ajungi sa o incarci o data la 1-2 saptamani. Ca neposesor de electrica (mi-ar placea una) mi se pare nasol sa nu am posibilitate sa o incarc si acasa avand in vedere cat circul si cat urasc sa stau prin parcari de supermarketuri. Asta e una din beneficiile unei electrice nu? ca poti alimenta acasa, nu stiu, seara ai bagat-o in priza, fie ea si normala, dimineata ai plecat si gata, fara niciun gand ca unde alimentezi prin oras daca nu vrei sa faci asta. Mai vi pe acasa la amiaza/dupamasa, tragi o nanica etc, sta in priza 2-3 ore. Sa inteleg ca te-ai interesat aprofundat si stii sigur ca nu poti trage priza in parcarea subterana ? |
#59
Posted 06 August 2023 - 09:21
#60
Posted 06 August 2023 - 09:34
Mai vrei Tesla dupa noul scandal care este in desfasurare? In caz ca nu ai auzit - au instalat soft care exagera autonomia cu 150 mile. Clientii care ramaneau pe drumuri mergeau cu masina in sevice - le tinea masina un timp si apoi ziceu ca s-a rezolvat. In realitate nu faceau nimic.
Vezi sa nu platesti prea mult. |
#61
Posted 06 August 2023 - 10:09
OMG alt habarnist. Oamenilor n-are nimeni nevoie de parerile voastre neavizare.
Ce soft care exagera autonomia? Ca sa intelegi ce s-a intamplat defapt. Niste dobitoci se porneau la drum si asteptau sa aiba autonomia de pe hartie EPA mergand la viteze de autostrada sau circuland in alte conditii care scad economia. Acesti prosti mergeau apoi la service sa zica ca masina nu merge cati km zice pe hartie. Edited by andreyvsjoker, 06 August 2023 - 10:11. |
#62
Posted 06 August 2023 - 10:20
Preponderent extraurban, ia o masina pe benzina, nu ai nici un stress de nici un fel cu autonomia, alimentarea, viteza samd.In Bucuresti folosesc preponderent bicicleta, la 1-2 deplasari pe saptamana ia un Uber/Bolt.
|
#63
Posted 06 August 2023 - 10:26
andreyvsjoker, on 06 august 2023 - 10:09, said:
OMG alt habarnist. Oamenilor n-are nimeni nevoie de parerile voastre neavizare. Ce soft care exagera autonomia? Ca sa intelegi ce s-a intamplat defapt. Niste dobitoci se porneau la drum si asteptau sa aiba autonomia de pe hartie EPA mergand la viteze de autostrada sau circuland in alte conditii care scad economia. Acesti prosti mergeau apoi la service sa zica ca masina nu merge cati km zice pe hartie. |
#65
Posted 06 August 2023 - 10:47
paul_bh, on 06 august 2023 - 08:26, said:
dupa 4-5 ani capacitatea bateriilor va scadea *ca o folosesti, ca nu, ca la orice device cu baterii) si vor trebui schimbate, La masinile cu management termic al bateriilor te poti astepta linistit la 15 ani plus de longevitate al packului de baterii. Apoi o baterie noua de Tesla model 3 de exemplu costa 12k euro azi ... mai ieftin in viitor. |
#66
Posted 06 August 2023 - 11:43
M-am întâlnit azi cu un posesor de ZOE la încărcare rapidă. Se plângea că nu poate să țină A/C pornit cât timp încarcă, idem iarna căldura. In calitate de posesor de i3 cu această facilitate disponibilă nu știu cât de inspirată ar fi achiziția unui Renault Zoe... personal nu aș mai cumpăra o mașină care să nu-mi ofere acest confort. Nu mai zic de mine, dar dacă ești și cu familia...
|
#67
Posted 06 August 2023 - 12:20
ro_explorer, on 06 august 2023 - 10:47, said:
La masinile cu management termic al bateriilor te poti astepta linistit la 15 ani plus de longevitate al packului de baterii. Mai recent sau introdus baterii cu Li-polimer, apoi mai trebuie si managementul incarcare - descarcare (80- 20 % ). O baterie Li- ion cu tot managementul ( termic si incarcare/descarcare) dupa 10 ani are cam 80 % din capacitatea initiala. |
#68
Posted 06 August 2023 - 13:04
crischir, on 06 august 2023 - 07:12, said:
Problema e ca initiator vrea peste 185 km autonomie, la o Tesla de 77kwh o incarcare de la 20 la 80 % (ca sa nu iti bati joc de baterie ) sunt cam 20h cu incarcatorul de 2,3kw. Sunt incarcatoare de 3,6 kw/ 230V asta e cam maximul la o priza de apartament , sunt mici chesti de luat in calcul daca tii masina la incarcat trebuie circuit separat de la tablou , siguranta separata ( la bloc cand nu incarci intrerupi circuitul ) Alta e ca la subteran sunt circuite electrice speciale pt. tensiuni mai mari de 48V, la incarcatoarele rapide se mai adauga ventilatie , dezumidificare.. |
#69
Posted 06 August 2023 - 13:09
CRG, on 06 august 2023 - 11:43, said:
M-am întâlnit azi cu un posesor de ZOE la încărcare rapidă. plus ca initiatorul a spus destul de clar ca vrea TESLA si face drumuri lungi (Bucuresti - Cluj) ceea ce, cu ZOE, e mai complicat. aici povesteste cineva ca si-a montat statie de incarcare in parcare. nu a fost ieftin, dar se poate. iar eon vad ca isi face reclama cu statii montate inclusiv in parcari. Edited by strongsss, 06 August 2023 - 13:18. |
|
#70
Posted 06 August 2023 - 20:04
Nu cred ca are vreo legatura cu acreala strugurilor, masinile electrice sunt de regula mai ieftine decat omoloagele pe benzina (ma raportez la Tesla, restul n-au decat sa se alinieze), asa ca sunt oameni care trec peste inconveniente datorita pretului. Probabil pretul l-a si facut pe initiator sa se gandeasca la Tesla, pentru ca ceva echivalent pe benzina e mai scump, sa nu mai vorbim de hibrid.
|
#71
Posted 07 August 2023 - 13:13
#72
Posted 07 August 2023 - 13:42
Pe autostrada, ce viteza medie, clima pornita, temperatura exterioara, greutate pasageri si bagaje ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users