Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Kuga PHEV
Last Updated: Feb 01 2024 19:39, Started by
garett
, Apr 23 2023 08:48
·
4
#19
Posted 02 January 2024 - 15:53
#20
Posted 03 January 2024 - 12:51
robinsonchera1998, pe 02 ianuarie 2024 - 12:44, a scris:
Mazda CX-5 are interior vechi iar tableta fara touchscreen mi se pare o bataie prea mare de cap Alegere usoara! |
#21
Posted 03 January 2024 - 13:45
olteandinu, pe 02 ianuarie 2024 - 14:43, a scris:
pe toate nu le poti avea sau cel putin la un pret accesibil. Sa nu imi spui ca dai peste 30 mii de euro pe masina, vrei si plug in si faci cu ea off road. Aceasta garda la sol de 14-15 cm este arhisuficienta pt. 99% din oamenii care le folosesc si 99% din cazurile/drumurile unele le folosesc in mod curent. Majoritatea oamenilor folosesc drumuri pe care se pot circula.Daca vrei off road, vrei chestii extreme, vrei prin padure etc. sigur nici KUGA nu este cea mai buna. Cu Focus-ul meu care are 14cm, am probleme in a urca o bordura si spre exemplu, la cheile dobrogei, trebuie sa ies f usor de pe drum ca sa parchez masina, clar nu as mai lua o masina cu garda la sol mica. MG are foarte multe probleme ptr ca e doar o masina low-cost si nimic mai mult. Phonyx, pe 02 ianuarie 2024 - 15:53, a scris:
https://www.wired.co...curity-roundup/ Normal ca noi romanii ne dam cu parerea fara sa vedem realitatea In America este o mare problema cu Hyundai/Kia care se fura la greu, dar na, daca la ei se intampla noi suntem feriti... A_Stere, pe 03 ianuarie 2024 - 12:51, a scris:
Daca si Mazda CX-5 care a primit facelift in 2022 are interior vechi inseamna ca e grava treaba. Consideri ca acele ceasuri analogice, motorul puturos prin care faci o depasire in 7 zile lucratoare, prin faptul ca nu are touchscreen, ca are consum mediu de 7.3%, fac din CX5/CX30 o masina buna? Eu unul clar zic ca nu, singura varianta de la Mazda este CX-60 insa aceea este f f f scumpa ptr ce ofera si mai are si ceva probleme pe partea de mecanica, sunt destule postari pe forum-urile din afara |
#22
Posted 03 January 2024 - 14:13
Da ce le sti tu dom'le, noi restul suntem prosti doar tu detii adevarul absolut,ce ar fi sam a iau si eu de minunatul kuga ca cu siguranta iti gasesc 2 pagini de probleme,iar cu kia/hyundai ce s-a intamplat in america s-a remediat,iar de Ford am una noua masina de servici si ce sa vezi la 25k am ramas fara ulei,s-a dus turbina.Asa ca mai lasa moale cu fordul ca nui etalon de fiabilitate iar cutia de viteze cu cvt....no coment.
|
#23
Posted 03 January 2024 - 14:24
Phonyx, pe 03 ianuarie 2024 - 14:13, a scris:
Da ce le sti tu dom'le, noi restul suntem prosti doar tu detii adevarul absolut,ce ar fi sam a iau si eu de minunatul kuga ca cu siguranta iti gasesc 2 pagini de probleme,iar cu kia/hyundai ce s-a intamplat in america s-a remediat,iar de Ford am una noua masina de servici si ce sa vezi la 25k am ramas fara ulei,s-a dus turbina.Asa ca mai lasa moale cu fordul ca nui etalon de fiabilitate iar cutia de viteze cu cvt....no coment. |
#24
Posted 03 January 2024 - 14:44
robinsonchera1998, pe 03 ianuarie 2024 - 13:45, a scris:
Consideri ca acele ceasuri analogice, motorul puturos prin care faci o depasire in 7 zile lucratoare, prin faptul ca nu are touchscreen, ca are consum mediu de 7.3%, fac din CX5/CX30 o masina buna? Cat despre depasiri, sa ma ierte Dumnezeu, daca si motorul ala de 2.5 benzina mild hybrid cu 194 cai este lent, nu stiu ce vrei tu sa conduci, rachete de 300 cai, dar aici mai bine-ti iei alte masini, nu SUV-uri. A ca vrei sa zici ca nu-ti place ca este aspirat si nu are turbina, e alta poveste, si ca nu-ti plac cutiile CVT, la fel alta poveste. Iti iei manuala si simti cum conduci. Ce incerc sa spun este ca pererea ta este relevanta pentru tine, pentru noi restu este doar o alta parere, fiecare alege ce-i place bazat pe mai multe criterii. Raman la parerea mea ca in acelasi buget intre Mazda CX-5 si Ford Kuga, as alege de fiecare data Mazda cu 6 ani garantie din bara in bara.....numai Ford isi permite sa dea garantie de 2 ani ca la gume de mestecat, sau televiozare. Edited by A_Stere, 03 January 2024 - 14:45. |
#25
Posted 03 January 2024 - 15:03
A_Stere, pe 03 ianuarie 2024 - 14:44, a scris: Cat despre depasiri, sa ma ierte Dumnezeu, daca si motorul ala de 2.5 benzina mild hybrid cu 194 cai este lent, nu stiu ce vrei tu sa conduci, rachete de 300 cai, dar aici mai bine-ti iei alte masini, nu SUV-uri. A ca vrei sa zici ca nu-ti place ca este aspirat si nu are turbina, e alta poveste, si ca nu-ti plac cutiile CVT, la fel alta poveste. Iti iei manuala si simti cum conduci. Motorul aspirat consuma mult si e lenes, nu vreau 700 cai, ma descurc cu 1.0 100 cai de pe focus cu care fac depasirile fara nici o problema, vreau o masina care consuma putin si pe care ma pot baza intr-o depasire, nu pe una pe care trebuie sa o turez la 5-6000 ca sa depasesc o amarata de masina Manuala as lua, dar hybridele nu au asa ceva |
#26
Posted 31 January 2024 - 20:21
Eu îți recomand Jeep Avenger sau Peugeot 3008 ce au primit premiul de "mașina anului în Europa" însă să fii atent în ce motorizare sau echipare au fost premiate ca ele se vând și cu tehnologii mai vechi la bugete mici.
Ford Kuga eu nu as lua, e o mașină cu ruliu pronunțat, nu e o mașină confortabila la condus. Cel cu postarea la Mazda nu bate câmpii, sunt confortabile, nu sunt idealuri ca au și ele multe probleme(vopsea foarte proasta, se zgârie foarte ușor și altele). În ce privește ecranele aici e un marketing ieftin, nu folosește nimeni în timpul condusului detalii lor. |
#27
Posted 01 February 2024 - 19:39
A_Stere, on 03 ianuarie 2024 - 12:51, said: Daca si Mazda CX-5 care a primit facelift in 2022 are interior vechi inseamna ca e grava treaba. Echiparile decente au display central de 10" cu rezolutie foarte buna, intradevar nu are touchscreen dar se poate manevra foarte usor cu 2 degete cu mana dreapta in timp ce o tii pe cotiera (inveti sa faci asta fara sa te uiti la mana dupa primele 2 zile de condus masina). Japonezii au gandit-o asa tocmai pentru ca soferul sa nu se intinda la ecran in mers si sa-si ia ochii de la drum. Singurul moment cand consider ca ar ajuta tocuh-ul este cand vrei sa bagi o adresa pe GPS, dar acolo poti folosi direct ecranul telefonului. In rest interiorul de CX-5 este printre cele mai calitative in gama lui de pret, aici ma refer atat la materiale (mult peste Ford Kuga-ul curent) cat si la design...parerea mea personal, ceilalti cu siguranta pot avea gusturi diferite, ca deaia suntem oameni diferiti si putem alege ce dorim pe banii nostri. Alegere usoara! robinsonchera1998, on 03 ianuarie 2024 - 15:03, said: Ford are garantie 7 ani ptr masinile hybrid , daca nu, exista extragarantie care nu e scumpa. Motorul aspirat consuma mult si e lenes, nu vreau 700 cai, ma descurc cu 1.0 100 cai de pe focus cu care fac depasirile fara nici o problema, vreau o masina care consuma putin si pe care ma pot baza intr-o depasire, nu pe una pe care trebuie sa o turez la 5-6000 ca sa depasesc o amarata de masina Manuala as lua, dar hybridele nu au asa ceva Edited by bicosu, 01 February 2024 - 19:40. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users