Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Suzuki Vitara vs Ford Puma

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#37
Costel2223

Costel2223

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 29.11.2021
Vitara arată ca o mașină de acum 20 de ani :)). Este că lada perfecta încă de la început.

Ce sa zic între astea 2 nu as alege nici una.

Fordu stricăcios, Vitara învechită de noua deja.

Alternativa ? Mai pune niste bănuți și încearcă un chr sau Juke cam tot pe acolo ar fi.

Sau cam tot pe la așa bani chiar mai ieftin , un Captur, chiar și un stepway.

Edited by Costel2223, 08 April 2023 - 14:32.


#38
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007
CH-R nu mi se pare ca merita de nicio culoare, e mult prea mic, inghesuit, garda la sol de berlina, etc. Arata cat-de-cat ok din afara dar au sacrificat mult prea mult pentru design. Juke-ul macar are 4x4 decent daca ai nevoie de asa ceva.

Ma rog, in clasa asta mi se pare ca majoritatea n-au sens, dar Vitara, Juke, etc. au 4x4 cat-de-cat. Daca nu ai nevoie de asa ceva, atunci nu ai niciun avantaj real la crossovere de genul asta. Portbagaj foarte mic, bancheta spate inghesuita (mai ales la CH-R lol), pozitie intre berlina si suv la volan, consum, pret de achizitie si costuri intretinere mai mari. Doar ca sa... urci borduri?

#39
Catalito

Catalito

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 06.01.2022
Deci Vitara e fiabilă, dar "învechită" și i se recomandă Juke, care e urât și stă cam nașpa cu fiabilitatea !
Până la urmă, ce primează la o mașină , fiabilitatea sau felul în care arată ?
Statisticile ne arată că totuși, nu fiabilitatea e pe primul plan, in alegerea unei mașini, în țara noastră, ci felul în care arată, dacă e de statut și dotările.



#40
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007

 Catalito, on 08 aprilie 2023 - 21:22, said:

Statisticile ne arată că totuși, nu fiabilitatea e pe primul plan, in alegerea unei mașini, în țara noastră, ci felul în care arată, dacă e de statut și dotările.
Daca vorbim de masini noi, ca in cazul de fata, nu e chiar asa.
Cel mai multe se vand cele ieftine, adica Dacia, care domina top 10, apoi sunt histe Hyundai, skoda, Renault, Toyota, etc.

Brandurile 'de lux' se cumpara majoritar SH, ca acolo e mai ieftin si statutu' si dotarile. :)

#41
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 05.09.2007

 Costel2223, on 08 aprilie 2023 - 14:32, said:

Vitara arată ca o mașină de acum 20 de ani Posted Image). Este că lada perfecta încă de la început.

Mercedes G cum ti se pare ca arata fata de primul model?
Strict intre cele 2, as alege Vitara.

#42
stellaris

stellaris

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 28.02.2022

 Leo2006, on 31 martie 2023 - 20:53, said:

Ford Puma Titanium
Nu fiabilitatea e importanta la o masina ci costurile mici de intretinere si disponibilitatea pieselor de schimb. Golful meu are aproape 5 ani si nu a picat nimic la el dar motivul alegeri a fost intretinerea ieftina si disponibilitatea pieselor de schimb.

Auzi la el intretinere ieftina la Golf, gluma buna. Poate comparativ cu marcile premium, gen BMW, Audi sau Mercedes, dar cu siguranta mai scumpa decat alte modele din aceasi categorie.
Dintre cele doua as alege Suzuki, dar nu Vitara, S Cross. ;)

#43
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Revin cu un comentariu. Nu mi-am schimbat opinia, dotarile masinii fac viata frumoasa si condusul comod.
Fac DN cel putin saptamanal. Pana la Ploiesti mai merg din cand in cand pe autostrada, apoi pana pe la Comarnic, stiti si voi ca se circula intr-un regim similar autostrazii...
Nu-mi amintesc sa fi vazut vreo Vitara mergand cu mai mult de 110 km/h, hai poate 120. In schimb, Pumele... Deduc de aici ca consumul la Vitara este mai mare si nu a fost luat in calcul la achizitie. Initiatorul a scris ca vrea predominant pentru oras, poate se scoate cu sistemul hibrid.

#44
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,739
  • Înscris: 24.10.2019

 adip1962, on 13 aprilie 2023 - 06:32, said:

Nu-mi amintesc sa fi vazut vreo Vitara mergand cu mai mult de 110 km/h, hai poate 120. In schimb, Pumele... Deduc de aici ca consumul la Vitara este mai mare si nu a fost luat in calcul la achizitie.

Posted Image
Eu am vazut multe BMW m5 depasind cu mult limita de viteza.
Asta inseamna ca au un consum minuscul?

Edited by stevetlangat, 13 April 2023 - 08:16.


#45
OricuiDa2020

OricuiDa2020

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 15.06.2020

 ands, on 31 martie 2023 - 20:31, said:

Salutare!
Se dau urmatoarele modele:
Ford Puma Titanium 1.0 L. Ecoboost hybrid (mhev) 125 cp MT
Incluse urmatoarele optionale:
-Pachet Confort (Aer condiționat automat EATC, Ştergatoare cu senzor de ploaie, oglindă interioara electrocromată, Senzori de parcare spate, Sistem încărcare wireless - smartphone compatibil)
-Pachet de iarnă (Parbriz încălzit electric, Volan încălzit, Scaune faţă încălzite). 21.293 euro
Versus:
Suzuki Vitara
Varianta Passion, 2wd, 1.4 boosterjet hybrid 6 MT. Acesta e cel mai ieftin care se gaseste acum in reprezentante.
20.450 euro
Va rog sa ma ajutati! ��
Imi plac ambele dar nu stiu pe care sa o aleg. Ma interesează fiabilitateea in primul rand si apoi consumul urban. Nu prea merg in afara localității la drum lung.
Mulțumesc!

Fiabilitate=Suzuki
Consum urban+aspect=Puma
Concluzie=Suzuki Vitara Strong Hybrid=21 500 euro-garantia de 3+7 ani,model 2022

#46
OricuiDa2020

OricuiDa2020

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 15.06.2020

 Moinesti72, on 07 aprilie 2023 - 14:43, said:

O varianta ar fi si Tivoli.
E mai ieftina decat oricare din cele doua si are mai multe dotari chiar si varianta de baza, motor de 1.5 l, 163 CP.
10 ani garantie.

Nu este cazul acestui topic. Aici se compara Puma Vs Vitara.Deci nu comparam mere cu pere!

#47
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,877
  • Înscris: 27.04.2010

 OricuiDa2020, on 04 iulie 2023 - 08:00, said:

Nu este cazul acestui topic. Aici se compara Puma Vs Vitara.Deci nu comparam mere cu pere!
Ideea ta este valabila in cazul unui versus, cand le ai si chiar vrei sa le compari ...
Altfel, in cazul unei viitoare achizitii, o varianta alternativa nu poate fi decat un plus.
Ca o ia in calcul sau nu, ramane la alegerea lui ... sunt foarte multi care nu au avut prea multe tangente cu masinile, au vazut cateva modele care le-au placut (estetic si/sau din specificatii tehnice) si se raporteaza doar la alea. Spre surprinderea multora, cand le expui si o alta optiune, argumentata, realizeaza ca poate exista si altceva la care nu s-au gandit pana in acel moment.

Edited by shymano, 04 July 2023 - 23:58.


#48
realnick

realnick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 22.10.2007
Avand in vedere ca Ford pune pe cam toate modelele de clasa mica si medie numai 1.0 EB, banuiesc ca le-au rezolvat problemele de fiabilitate.
Puma arata mai bine, gasesti tot felul de dotari pe care le poti adauga. Are un portbagaj mai micut, dar rezonabil, mai ale cu, cutia aia suplimentara, se conduce mai frumos.
Suzuki are un un interior butucanos, mi se pare ca si le iau cei care vor un SUV dar n au bani de unul. Iar rata de depreciere este mult mai mare.

#49
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,545
  • Înscris: 30.07.2007
Imi plac tare mult discutiile astea, in care initiatorul are un singur mesaj, primul :P

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate