Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Angajare la o flota parteneră Bolt

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,910
  • Înscris: 20.10.2015

View Postbossake, on 22 martie 2023 - 19:57, said:

Si acum daca ai un job principal si iti iei al doilea job pe o ora vei plati 140 lei.

:lol:

Stiu, dar daca am un job principal de €2,000, crezi ca o mai aburesc cu Boltul?
Sau crezi ca dupa 10 ore sa mai stau sa fac Boltului burta mare?

Nu, Boltul la 140 de lei era un job de supravietuire cu program flexibil, din care cel putin sa traiesc.
5-6 ore pe zi si in rest sa-mi dezvolt afacerea mea
Acum, guvernul mi-a taiat craca.
Mandra si-a dat demisia ca nu-i place, trebuie sa platesc asigurarea medicala, sa mananc, sa platesc intretinerea, curentul...

#20
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
"criza" asta de bani la transportul alternativ știi de ce este cauzata in principal? aplicațiile astea de cand au venit in Romania au mers pe taxe minime. Bolt (fost Taxify in 2017 cand a venit in Romania) pana la 1 ianuarie 2020 nici măcar nu iti cerea flotă, iti baga banii direct pe card. Uber e drept cerea flota, nu de la inceput, dar prin 2016 2017.

Iti dai seama boierie, faceai cursa ti se oprea comisionul care pe vremea aia era 15%,,18,, 20% si intrau banii pe card. ce carte de muncă, ce tva intracomunitar?!!

In timp comisioanele aplicațiilor au crescut la 25%, au apărut costurile cu cartea de munca, combustibil tot mai scump etc. faliment direct pentru șofer deși clientul plătește o suma ok. nu e vina clientului ca din 30 lei plătiți soferul ramane cu 6 lei profit curat.

Apropo, au existat anul trecut 2 perioade de atribuiri de autorizatii de la primaria municipiului București pt taxi. cu o masina de 2018+ (obligatoriu max 5 ani vechime) se putea primi o autorizatie gratuit. din 1800 de autorizatii scoase au aplicat doar vreo 200 pt ca investiția intr o masina 2018+ nu e mica, plus inca in jur de 1000 eur colantat galben, montat aparat taxat plus fel si fel de hartogaraie etc.

Edited by bossake, 22 March 2023 - 21:04.


#21
Driver1892

Driver1892

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2023

View Postbossake, on 22 martie 2023 - 19:57, said:

Pai colegule tu plateai 140 lei cartea de munca pentru ca erai pe o ora pe zi. Dar tu stateai 5 ore, 7 ore, 9 ore. Nu imi spune ca faceai 3000 lei pe luna din o ora pe zi :))

Si acum daca ai un job principal si iti iei al doilea job pe o ora vei plati 140 lei.

Dar tu vrei sa plătești pe o ora si sa lucrezi in aplicatie 8 ore.

Ontopic: sistemul asta de transport e falimentar din cauza comisionului f mare oprit de aplicație, din cauza taxelor la stat care nu mai pot fi fentate ca in trecut si nu in ultimul rand ca e o activitate nelimitata ca număr de soferi.

o masina autorizata taxi te costa 720 lei pe saptamana chirie, ai cartea de munca inclusă si toate încasările sunt ale tale.

dar poate tu crezi ca e mai smecherie sa dai 400 lei masina, 1200 lei cartea de munca, si din fiecare cursa sa iti ia aplicația 25% comision :)))

Ai dreptate și mă repet, după cum am spus si mai sus, nu se mai merită având în vedere toate aceste taxe care se opresc din venitul șoferului. Chiar nu știu de ce mai sunt acum o grămadă de mașini Bolt și Uber pe străzi, poate unii lucrează la negru de le convine sau poate stau la treabă în fiecare zi a săptămânii, 12-14 ore.

#22
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,910
  • Înscris: 20.10.2015

View Postbossake, on 22 martie 2023 - 20:57, said:

"criza" asta de bani la transportul alternativ știi de ce este cauzata in principal? aplicațiile astea de cand au venit in Romania au mers pe taxe minime. Bolt (fost Taxify in 2017 cand a venit in Romania) pana la 1 ianuarie 2020 nici măcar nu iti cerea flotă, iti baga banii direct pe card. Uber e drept cerea flota, nu de la inceput, dar prin 2016 2017.

Iti dai seama boierie, faceai cursa ti se oprea comisionul care pe vremea aia era 15%,,18,, 20% si intrau banii pe card. ce carte de muncă, ce tva intracomunitar?!!

In timp comisioanele aplicațiilor au crescut la 25%, au apărut costurile cu cartea de munca, combustibil tot mai scump etc. faliment direct pentru șofer deși clientul plătește o suma ok. nu e vina clientului ca din 30 lei plătiți soferul ramane cu 6 lei profit curat.

Apropo, au existat anul trecut 2 perioade de atribuiri de autorizatii de la primaria municipiului București pt taxi. cu o masina de 2018+ (obligatoriu max 5 ani vechime) se putea primi o autorizatie gratuit. din 1800 de autorizatii scoase au aplicat doar vreo 200 pt ca investiția intr o masina 2018+ nu e mica, plus inca in jur de 1000 eur colantat galben, montat aparat taxat plus fel si fel de hartogaraie etc.

Hai ca incepe sa-mi placa de tine

View PostDriver1892, on 22 martie 2023 - 21:07, said:

Ai dreptate și mă repet, după cum am spus si mai sus, nu se mai merită având în vedere toate aceste taxe care se opresc din venitul șoferului. Chiar nu știu de ce mai sunt acum o grămadă de mașini Bolt și Uber pe străzi, poate unii lucrează la negru de le convine sau poate stau la treabă în fiecare zi a săptămânii, 12-14 ore.

Poate le mai da frimituri daca-si colanteaza masina, pentru reclama, nu stiu, nu m-am interesat
Am gasit niste jmekeri carora sa le cresc profitul, nu ma mai intereseaza Boltul.
Era misto, era fun, erau clienti misto, dar statul si firmele astea au stricat placerea

#23
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,200
  • Înscris: 08.12.2006

View PostDriver1892, on 08 martie 2023 - 14:25, said:

Am un prieten care face in jur de 1200 de lei pe săptămână la Bolt, asta in Ploiesti, lucrând cam 40 de ore pe săptămână
poate atata are incasari, dar ...da jos combustibil, uzura masinii si alte plati ....cu cat ramane curat in mana. Poate nic ijumate....hai las o jos camancane, mai intreaba -l odata cat ii ramane curat.
Ploiestiul e un oras mic, distantele nu sunt foarte mari, inca taxiurile sunt la putere. Si sunt la Boltisti ...grupa mare.

View PostTsunamii, on 08 martie 2023 - 14:18, said:



Platesti firma 1300lei/luna carte de munca

Pentru update-ul tau, cartea de munca a disparut in Romania...nici nu mai tin minte de cand nu mai exista. Multi ani in urma

Edited by cuculea, 08 May 2023 - 07:39.


#24
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,910
  • Înscris: 20.10.2015

View Postcuculea, on 08 mai 2023 - 07:40, said:

Pentru update-ul tau, cartea de munca a disparut in Romania...nici nu mai tin minte de cand nu mai exista. Multi ani in urma

Era o figura de stil, e vorba de CAS + CASS

#25
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001

View PostTsunamii, on 08 martie 2023 - 15:17, said:



UBER / BOLT la fel
Eu mi-am facut PFA pentru asa ceva, acolo cel putin nu mai dai firmei 10% si iti poti deduce cheltuielile cu reparatiile si combustibilul.

Unde-ar merge?
Cred ca taxiul e mai avantajos, cel putin la taxi nu mai dai 25% din incasari UBER-ului, ceea ce e o nesimtire uriasa.

M-as duce la pelicanu sau alte firme de taxi, le-as da telefon sa-i intreb care are masini de dat pentru taxi, plus ii va trebui alt atestat.


In Romania "publicul" care foloseste taxi este in primul rand de joasa speta (curve, pesti, drogati, etc) si apoi din ce in ce mai putini. Taxi este ultima alterbativa la care apeleaza un om cu minima pretentie de bun simt.

#26
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
Nici vorba, in primul rand in Romania cu excepția Bucureștiului in multe orase taximetria clasica are o imagine foarte bună.

In al doilea rand, da, acum 5 6 ani lumea bună mergea cu uber aproape exclusiv dar in ultimii ani calitatea serviciilor oferite de aplicațiile astea a scăzut enorm. Multă lume folosește Star Taxi, o aplicație la fel ca uber dar care lucrează doar cu taxiul si unde poti plati inclusiv cu cardul in aplicatie.

Astăzi in Bucuresti mașinile de taxi sunt in medie peste media celor de la Uber. la uber se câștigă foarte prost, nu au de unde ține soferii mașini bune.

#27
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,910
  • Înscris: 20.10.2015

View PostTarzy, on 08 mai 2023 - 10:28, said:

In Romania "publicul" care foloseste taxi este in primul rand de joasa speta (curve, pesti, drogati, etc) si apoi din ce in ce mai putini. Taxi este ultima alterbativa la care apeleaza un om cu minima pretentie de bun simt.

:lol:
Si merge pe jos sau ce foloseste?
pe bune ai consumat ceva?

#28
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001

View PostTsunamii, on 08 mai 2023 - 20:13, said:


Posted Image
Si merge pe jos sau ce foloseste?
pe bune ai consumat ceva?

masina personala, Bold, Uber, Metrou, STB .... etc

personal nu am mai urcat in taxi de peste 10 ani (si folosesc UBER/BOLD de minim 5 ori/luna), iar dintre cunoscuti doar cei prea batrani (incapabili sa foloseasca un telefon smart) mai apeleaza la taxi, pana si soacra care are peste 70 de ani a invatat sa faca comanda pe telefon.

View Postbossake, on 08 mai 2023 - 16:01, said:

Nici vorba, in primul rand in Romania cu excepția Bucureștiului in multe orase taximetria clasica are o imagine foarte bună.

In al doilea rand, da, acum 5 6 ani lumea bună mergea cu uber aproape exclusiv dar in ultimii ani calitatea serviciilor oferite de aplicațiile astea a scăzut enorm. Multă lume folosește Star Taxi, o aplicație la fel ca uber dar care lucrează doar cu taxiul si unde poti plati inclusiv cu cardul in aplicatie.

Astăzi in Bucuresti mașinile de taxi sunt in medie peste media celor de la Uber. la uber se câștigă foarte prost, nu au de unde ține soferii mașini bune.

eu vorbesc de Bucuresti .... normal ca in localitatile unde nu exista UBER/BOLD sa fie folosit taxiul, si de ce nu sa aiba chiar imagine buna, prin studentie (anii 90), lucram in vacanta de vara in Brasov .... taxiul era o alternativa chiar foarte buna .... ba chiar in cazul in care foloseam 3 persoane mai ieftin decat alternativa transportului public.
Intradevar "calitatea" serviciilor a scazut (si preturile au crescut), dar cel putin dupa umila mea opinie sunt inca la ani lumina fata de mizeria si mai ales meltenismul taximetristilor.

#29
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
ia taxi chemat prin aplicația star taxi si vei vedea ca taxiul a ajuns peste uber in Bucuresti. sau aplicația speed taxi sau meridian taxi.
ai pret fix, nu vrajeala cu tarif nesimțit dinamic, ai bon fiscal, ai masini in 80% din cazuri mai bune.

eu merg cu ambele servicii, uneori la uber prind masini galbene foste taxi. la taxi limita e 10 ani la uber e 15 ani, o masina scoasă de pe taxi devine lux pe uber :))

dupa tine taximetria e falimentara cand de fapt e invers, soferii de la uber pt ca sunt nelimitați numeric, comisioanele sunt imense, nu au de unde repara masinile si raman doar cei cu masini amărâte.

Apropo este BOLT nu BOLD.

Edited by bossake, 10 May 2023 - 17:19.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate