Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Angajare la o flota parteneră Bolt
Last Updated: May 10 2023 17:18, Started by
Driver1892
, Mar 08 2023 12:17
·
5
#1
Posted 08 March 2023 - 12:17
Buna ziua! Sunt nou in acest domeniu și as dori să mă ajutați va rog cu o informație. Am obținut atestatul pentru șofer în regim de închiriere in mod gratuit, școala și vizita medicala fiind plătite de firma Uber. Acum eu am găsit o mașină de închiriat cu 300 de lei pe săptămână și as dori să mă angajez la flota respectiva pentru a lucra la Bolt, dar problema este că la școala pentru atestat, am fost îndrumat de altă flotă la care nu as mai dori să mă duc pentru că mașinile incep de la 450 de lei pe săptămână. Precizez că nu am semnat nimic la flota cu care am comunicat pentru obținerea atestatului. Este ok dacă plec la cealaltă flotă, sau sunt obligat să rămân aici? Mulțumesc anticipat!
|
#2
Posted 08 March 2023 - 13:47
M-as mira ca uber-ul sa-ti platit scoala si examinarea medicala degeaba.
Doar statul roman plateste(platea) scolarizarea pentru studentii care dupa ce terminau studiile plecau la munca in vest. Nu cred ca vreo firma particulara ar face asa ceva. Nu ai un contract cu uber? Daca ai, gasesti raspunsul acolo. |
#3
Posted 08 March 2023 - 13:56
Nu am niciun contract cu firma Uber, am dat o poza cu buletinul la flota dar nu am primit nimic la mâna ca să semnez.
|
#4
Posted 08 March 2023 - 14:18
Driver1892, on 08 martie 2023 - 13:56, said:
Nu am niciun contract cu firma Uber, am dat o poza cu buletinul la flota dar nu am primit nimic la mâna ca să semnez. Bai omule, merita???? Platesti firma 1300lei/luna carte de munca Mai platesti 1200 lei/luna masina Ti-ai facut calculele cat trebuie sa incasezi pe zi??? |
#5
Posted 08 March 2023 - 14:25
Am un prieten care face in jur de 1200 de lei pe săptămână la Bolt, asta in Ploiesti, lucrând cam 40 de ore pe săptămână
|
#6
Posted 08 March 2023 - 14:45
Driver1892, on 08 martie 2023 - 14:25, said:
Am un prieten care face in jur de 1200 de lei pe săptămână la Bolt, asta in Ploiesti, lucrând cam 40 de ore pe săptămână Imposibil Sa zicem ca faci 300 incasari pe zi, asta te duce la 7,200lei incasari pe luna (am pus 24 zile pe luna) 7,200 -25% care-i dai la Bolt, 5,400 -10% la firma 4,860 -2,000 combustibilul 2,860 -1,300 cartea de munca 1,560 Muncesti de-ti sar capacele si abia-ti ajunge de intretinere, iar tu mai dai si 1,200 la chirie Mai raman 360lei/luna Nici sa traiesti nu poti Daca faci vreo 500/zi, iti ies sa zicem 3,500 la curat din care scazi aia 1,200 chiria masinii, mai rami cu 2,300 Stii cat de greu se fac incasari de 500 / zi??? Uite eu, din Sos Chitilei pana in Drumul sarii, am dat 25 de lei si asta a fost cursa buna pentru sofer |
#7
Posted 08 March 2023 - 15:05
Tsunamii, on 08 martie 2023 - 14:18, said:
Bai omule, merita???? Platesti firma 1300lei/luna carte de munca Mai platesti 1200 lei/luna masina Ti-ai facut calculele cat trebuie sa incasezi pe zi??? Cred ca pe initiator il interesa doar daca exista vreo problema in cazul in care se angajeaza la Bolt in loc de Uber. Daca se castiga mult sau putin, asta o sa vada el dupa primele 2-3 luni. Din punctul meu de vedere nu are nimic de pierdut, atata timp cat nu trebuie sa faca nici o investitie la inceput. Acum tu spui ca veniturile sunt mici, dar nu ii spui care ar fi o alternativa unde poate sa castige mai mult. Edited by anndrei86, 08 March 2023 - 15:07. |
#8
Posted 08 March 2023 - 15:17
anndrei86, on 08 martie 2023 - 15:05, said:
Cred ca pe initiator il interesa doar daca exista vreo problema in cazul in care se angajeaza la Bolt in loc de Uber. Daca se castiga mult sau putin, asta o sa vada el dupa primele 2-3 luni. Din punctul meu de vedere nu are nimic de pierdut, atata timp cat nu trebuie sa faca nici o investitie la inceput. Acum tu spui ca veniturile sunt mici, dar nu ii spui care ar fi o alternativa unde poate sa castige mai mult. UBER / BOLT la fel Eu mi-am facut PFA pentru asa ceva, acolo cel putin nu mai dai firmei 10% si iti poti deduce cheltuielile cu reparatiile si combustibilul. Unde-ar merge? Cred ca taxiul e mai avantajos, cel putin la taxi nu mai dai 25% din incasari UBER-ului, ceea ce e o nesimtire uriasa. M-as duce la pelicanu sau alte firme de taxi, le-as da telefon sa-i intreb care are masini de dat pentru taxi, plus ii va trebui alt atestat. |
#9
Posted 08 March 2023 - 16:00
Tsunamii, on 08 martie 2023 - 15:17, said: Unde-ar merge? Cred ca taxiul e mai avantajos, cel putin la taxi nu mai dai 25% din incasari UBER-ului, ceea ce e o nesimtire uriasa. La taxi este smecheria cu licentele, primaria considera ca trebuie un numar limitat de licente si cele mai multe nu mai emit licente, asadar trebuie sa platesti chirie pe licenta, care in Iasi era peste 1000 de lei/luna, o fi mai mult acum. Plus ca mai platesti dispecer si plus masina trebuie sa fie de taxi. Ma mira ca a gasit masina cu 300 lei/sapt, masina aia are nevoie de ITP la 6 luni, RCA mai scump, reparatii, dar asa o fi, nu am cautat. Eu de exemplu as vrea sa fac Uber/Bolt cu masina mea, in timpul liber, si ma retine tocmai complicatiile legate de RCA-ul mai scump, ITP-ul mai des si cheltuielile fixe cu SRL-ul. |
#10
Posted 08 March 2023 - 16:24
cristiandrei, on 08 martie 2023 - 16:00, said: La taxi este smecheria cu licentele, primaria considera ca trebuie un numar limitat de licente si cele mai multe nu mai emit licente, asadar trebuie sa platesti chirie pe licenta, care in Iasi era peste 1000 de lei/luna, o fi mai mult acum. Plus ca mai platesti dispecer si plus masina trebuie sa fie de taxi. Ma mira ca a gasit masina cu 300 lei/sapt, masina aia are nevoie de ITP la 6 luni, RCA mai scump, reparatii, dar asa o fi, nu am cautat. Eu de exemplu as vrea sa fac Uber/Bolt cu masina mea, in timpul liber, si ma retine tocmai complicatiile legate de RCA-ul mai scump, ITP-ul mai des si cheltuielile fixe cu SRL-ul. D-aia i-am zis sa mearga la firme mari de taxi. E posibil sa aiba si masini de inchiriat. Sau sa mearga la aterliere de reparatii, acolo unde-si repara masinile taximetristii sa intrebe Tu, pentru UBER/BOLT, fa-ti PFA, nu merita pe SRl |
|
#11
Posted 08 March 2023 - 16:47
in conditiile actuale nu stiu cat mai merita Bolt/Uber, cred ca sunt mai multi soferi decat clienti prin orasele mari
|
#12
Posted 08 March 2023 - 17:03
horhescu, on 08 martie 2023 - 16:47, said:
in conditiile actuale nu stiu cat mai merita Bolt/Uber, cred ca sunt mai multi soferi decat clienti prin orasele mari merge pentru pensionari, pentru cei care fac dupa serviciu... Pana sa vina PNL/PSD cu noua lege a impozitului plateai cartea de munca 120lei/luna, din august au ridicat la 1,300lei/luna Eu nu mai faceam pentru ca aveam treaba si plateam doar asigurarile 120 lei, apoi am renuntat complet la firma care imi platea cartea de munca daca mi-au ridicat la 1,295 Acum mi-am facut PFA, sa am ce pune pe masa, dar nu mai e cazul ca ma angajez, am 3 promisiuni Pentru PFA iti trebuie si un cod intra-comunitar Pentru ca din incasari 25% dai la UBER-BOLT si le platesti si TVA-ul la cei 25% pe care-l versi la ei, in realitate vin vreo 30% Apoi platesti si asigurarile de sanatate 300/luna daca vrei si pensie, te mai usuca de 750lei/luna si din ce-ti mai ramane impozit 10% |
#13
Posted 08 March 2023 - 22:21
Am incercat si eu anul trecut, la fel, scoala, fisa medicala gratis prin Uber, poti alege dupa aceea ce flota doresti( chiar daca acolo unde faci cursurile acelea la Uber e un nene care te invita in flota lui, l-am refuzat).Masina mea, dupa 2 saptamani am renuntat, trebuie sa stai destul de mult pe traseu ca sa intelegi ceva din bani, in plus nu cred ca aveam nici masina potrivita, 2,0 HDI,(cam 10% consum) mai cade o turbina, DPF-ul,mi-a facut regenerare la 300km!, ca esti 90% in Bucuresti.Cred ca e mai simplu pe taxi, dai 120 parca plan/zi, nu repari masina pe banii tai.Zic si eu
|
#14
Posted 18 March 2023 - 15:10
Mulțumesc pentru suport, am constatat și eu că acum, in 2023, nu se mai merită să lucrezi la Bolt sau Uber, poate doar fara contract de munca, dar orice flota te obliga sa lucrezi la contract de 8 ore.Cred că o să mă angajez ca șofer pe Taxi, măcar lucrez o zi cu o zi liberă și mai rămân si om, decât să circul cu mașina 24 de zile din 30.
|
#15
Posted 18 March 2023 - 19:28
Iti mai pun odata aici calculele mele:
Din calculele mele, 300 incasari pe zi, asta te duce la 7,200lei incasari pe luna (am pus 24 zile pe luna) 7,200 -25% care-i dai la Bolt, 5,400 -10% la firma 4,860 -2,000 combustibilul 2,860 -1,300 cartea de munca 1,560 N-am pus uzura masinii si nici reparatiile Nici daca faci cu PFA nu e grozav In loc de 25% dai la UBER 30%, apoi, ai combustibilul, ai 10% impozit pe profit si inca 10% CAS. Daca platesti si pensie se mai duc 25%!!! Cei 30% te ucid, practic incepi sa castigi niste frimituri dupa ce ai curse de 300 de lei pe zi, si asta inseamna in jur de 5-6 ore Mai bine dai un ban si faci taxi. Dar si acolo, iti trebuie o investitie de vreo €15,000, In cat timp ii amortizezi... e greu. Dintr-o cursa, 30% se duce pe Bolt si cel care munceste ia maxim 20% Dintr-o cursa de 50 de lei, 10 lei iti revin tie, 18 lei ii ia BOLT (cei 25% + TVA-ul pe care i-l platesti tu ca sofer, Boltului) |
|
#16
Posted 18 March 2023 - 19:47
Poate când au apărut pe piață cele două firme era profitabil să muncești la ei, dar acum nu știu cui ii mai convine. Măcar nu am dat mult pentru a obține atestatul, doar 72 de lei taxa de examinare și 46 la eliberarea arestatului, celelalte costuri fiind acoperite de Uber. Totuși erau vreo 70 de candidați când am dat examenul, toți pentru ride sharing, in condițiile in care acum nici cu mașina personală nu se merită, cred că vor renunța toți treptat.
|
#17
Posted 19 March 2023 - 10:11
Driver1892, on 18 martie 2023 - 19:47, said:
Poate când au apărut pe piață cele două firme era profitabil să muncești la ei, dar acum nu știu cui ii mai convine. Măcar nu am dat mult pentru a obține atestatul, doar 72 de lei taxa de examinare și 46 la eliberarea arestatului, celelalte costuri fiind acoperite de Uber. Totuși erau vreo 70 de candidați când am dat examenul, toți pentru ride sharing, in condițiile in care acum nici cu mașina personală nu se merită, cred că vor renunța toți treptat. Pana anul trecut prin august se platea 140 de lei De cand si-a bagat guvernul coada, trebuie 1300 de lei Deci daca reiei calculul meu posibil cu 6-8 ore pe zi sa ramai cu 3,000 ai tai. Nu era mult, dar puteai trai cu asa ceva. Daca dai la stat 1300 pentru pensiile speciale, nu mai merita |
#18
Posted 22 March 2023 - 19:57
Pai colegule tu plateai 140 lei cartea de munca pentru ca erai pe o ora pe zi. Dar tu stateai 5 ore, 7 ore, 9 ore. Nu imi spune ca faceai 3000 lei pe luna din o ora pe zi )
Si acum daca ai un job principal si iti iei al doilea job pe o ora vei plati 140 lei. Dar tu vrei sa plătești pe o ora si sa lucrezi in aplicatie 8 ore. Ontopic: sistemul asta de transport e falimentar din cauza comisionului f mare oprit de aplicație, din cauza taxelor la stat care nu mai pot fi fentate ca in trecut si nu in ultimul rand ca e o activitate nelimitata ca număr de soferi. o masina autorizata taxi te costa 720 lei pe saptamana chirie, ai cartea de munca inclusă si toate încasările sunt ale tale. dar poate tu crezi ca e mai smecherie sa dai 400 lei masina, 1200 lei cartea de munca, si din fiecare cursa sa iti ia aplicația 25% comision )) Edited by bossake, 22 March 2023 - 19:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users