KONA Hybrid 2022
Last Updated: Mar 01 2024 09:40, Started by
m6d
, Jan 17 2023 11:10
·
7
#55
Posted 20 January 2023 - 20:10
Ce ghiveci ai facut mai sus ?!!
Sa inteleg ca ai dat 25 000 eroi pe o masina facand "economie"?! care in garantiei te lasa in drum cand lumea e mai draga ?! PS am mai zis CAT DAI ATAT FACE !! Edited by mihaiC1, 20 January 2023 - 20:15. |
#56
Posted 20 January 2023 - 20:25
m6d, on 20 ianuarie 2023 - 18:33, said:
Fiecare face cum crede așa ca eu nu am sa dau nici doi euro in plus pe o mașina mai fiabila ca oricum nu va ajunge sa țină 20 de ani ca priusurile de la început…..cam la fel cum acum găsești un Hyundai Santa Fe nou full full options cu 52000 euro TVA inclus pt ca e diesel ….cu banii ăștia poate iei un rav 4 HEV….ca nimeni nu-i sa mai vrea o tehnologie moarta Mi se pare foarte corect cum ai gandit ! |
#57
Posted 20 January 2023 - 20:43
Dupa 30 -40 ani de condus diferite masini ai sa iti dai seama ce insemna FIABILITATE, ANDURANTA, CALITATE ..
PS eu prefer sa imi duc nepotii in siguranta si sa nu raman in mijlocul drumului Edited by mihaiC1, 20 January 2023 - 20:46. |
#58
Posted 20 January 2023 - 21:06
m6d, on 20 ianuarie 2023 - 19:09, said:
Acum sunt eu off topic dar vreau sa demonstrez afirmatia de mai sus legata de pret vs oferta DATE TEHNICE Kia Sportage Hybrid Toyota Rav4 Hybrid Model 1.6 T-GDI HEV 2.5 HEV Motor/nr. cilindri L4, turbo L4, aspirat Cilindree (cm3) 1598 2487 Putere maximă/turaţie (CP/rpm) 180/5500 + 61 CP 177/6000 + 118 CP Cuplu maxim/turaţie (Nm/rpm) 265/1500 + 264 Nm 221/4400 + 202 Nm Tracțiune Fata Fata Cutie de viteze Automata clasica, 6 trepte CVT L × l × h (mm) 4515 × 1865× 1650 4600 × 1855 × 1685 Ampatament (mm) 2680 2690 Volum portbagaj (l) 587-1776 l 580 -1690 l Masă la gol (kg) 1549 1620 Acceleraţie 0–100 km/h (s) 8.0 8.4 Viteză maximă (km/h) 200 180 Consum mixt (l/100 km) 5.8 5.8 Emisii CO2 (g/km) 131 131 Preț de bază (euro, cu TVA) 42.500 53.000 10.000 euro mai mult pe un rav 4 vs sportage !!!! Pana acum ti-am luat apărarea dar prin comparatia de mai sus ai luat-o prin bălării...Sunt proprietar de Kia și de Toyota deci nu s-ar putea spune ca sunt avocatul uneia dintre mărci. În primul rand prețul de la Toyota este cât se poate de greșit. Un Rav4 4x4 HEV Dynamic MY23 (adica al doilea nivel de echipare) este 43000!!!! În al doilea rand ai nimerit-o cu tipul tracțiunii doar la Kia, la RAV4 de la 43.000 în sus este doar 4x4. Accelerația de la 0-100 km/h la Rav4 de 53000 este de în 8,1 s. 1.6 T-GDI (vezi de exemplu problemele cu diluția benzinei in ulei daca se fac multe distante scurte) este mult mai puțin fiabil decât aspiratul de 2.5 de la Toyota. Este un pic mai dotata Kia iar la o prima vedere pare mai luxoasa dar Piano Black în abundență duce spre kitsch și este mult mai sensibil la intretinere. Și nu în ultimul rand, Toyota a avut 30 de ani la dispozitie sa își perfecționeze sistemul hibrid, fiabilitate dovedita pe hibrid, kia este la grădiniță din punctul acesta de vedere. Viteza maxima la Rav4 este și ea pe la 200 în mod practic dar 180 este viteza maxima recomandata de producător, just for safety. Informati-va și verificati-va sursele bai oamenilor înainte sa va apucați voi sa emiteți judecăți de valoare!!! Gata inițiator, eu nu te mai apar!!! |
#59
Posted 20 January 2023 - 21:14
Kona de ce e limitata la 160 km/h ?
Are motorul termic aspirat cu ciclu Atkinson? Cutia am inteles..e inca la "gradinita" Edited by mihaiC1, 20 January 2023 - 21:19. |
#60
Posted 20 January 2023 - 21:19
mihaiC1, on 20 ianuarie 2023 - 21:14, said:
Kona de ce e limitata la 160 km/h ! Exact!!! Mie unul nu mi se pare vreo lauda viteza maxima. Unde mergi cu 200 la ora fără sa ramai fără carnet și fără sa riști un accident mortal? Și Rav4 dacă nu ar fi limitat electronic ar duce serios peste 200 dar japonezii sunt oameni responsabili și nu te lasă să iasă ninja din tine pe șoselele patriei! |
#61
Posted 20 January 2023 - 21:37
Acum se cheama "permis" si poti sa rulezi in D cu cat incape sau pista privata daca nu vrei sa te risti.. in RO, oricum pe DN2/ E85 "soseaua mortii" se circula cu peste 180 km/h...
Si ca sa iti raspund : kona nu "duce" la peste 160km/h ! D'aia CH-r e mai scump decat kona ca are si "vana" in pompita! E limitat la 180 km/h .. Edited by mihaiC1, 20 January 2023 - 21:43. |
#62
Posted 20 January 2023 - 22:51
Dom-le articolul ( *****) compara un rav 4 hybrid de top. Luxury premium care este la peste 51000 euro ( am verificat cu atenție așa cum ai spus!!!) și la Kia este tot modelul de top gt line hev 4x4 ( verificat din nou așa cum ai spus ) 42400 .
Mihai , dacă matale iei o Toyota chr sa o utilizezi 15 ani atunci ai dreptate pe deplin , eu tot asta spun ca dacă vrei o mașina buna la un preț corect pentru o perioada de cel mult atâți ani cât are garanție …Kona livrează cam la fel ca chr la mult mai putini bani. Pe site la Toyota iti arată clar varianta aia cea mai ieftină de 32000 care are motorul de 1.8 de 120 cp și cuplu de găina ….acum poate am greșit eu dar ma mai uit încă o data . Hai sa nu comparam motorul de 2000….mda am verificat , 31360 , 122 cp cuplu 142 Nm și max 170 kmph……chiar o mare vana la pompa….ca l-am condus…..hai sa lăsam poveștile și sa ne vedem fiecare de drumurile și jurnalele noastre . Dacă ma lasa în drum Kona o sa postez imediat pe jurnal. Ce-i corect e corect. Edited by m6d, 20 January 2023 - 22:52. |
#63
Posted 20 January 2023 - 23:10
Către posesorii de Kona …
Oare greșesc dacă am înțeles ca la Hyundai e garanție 5 ani fără limita de km bara la bara ? Ca la Yaris am înțeles când am mers pentru o problema ca e 3 ani garanția totala și restul de 3 limitată la anumite chestiuni care de regula nu se strica . |
#64
Posted 21 January 2023 - 03:05
5 ani fara limita de km ai mai putin la sistemul audio unde ai 3 ani (de la livrare in limita a 60.000 km).
BIne de stiut, daca "te lasa in drum" asa cum stie deja mihaic1 "5 ani "Garantie internationala" acordata de producator (Hyundai Motor Company) fara limita de kilometri; transferabila in toata aceasta perioada de la un utilizator la altul; 5 ani "Asistenta rutiera" apel catre call centerul "Europe Asistance"; tractarea pana la cel mai apropiat distribuitor agreat Hyundai pe teritoriul Romaniei si tarile din Europa; 5 ani "Verificari tehnice gratuite" o verificare vizuala de doua ori pe an; verificari de functionare, stare curenta sau eventuale neetanseitati la: motor transmisie sistem directie suspensie sistem franare * Aceste verificari sunt independente de intretinerea periodica." |
|
#65
Posted 21 January 2023 - 06:12
mihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 09:14, said:
Decat un ecran/ tableta frumoasa mai bine o cutie, motor muuult mai zdravene. Tu stai cu ochii in "tableta" cand conduci ? [...] Și da, și eu am zis la fel că o să rup avioanele cu 250CP+ și cutie ZF, și nu regret nici o secundă că le am. Da' vezi tu, până la dumnezeu de mănâncă sfinții și uite că tot cu sistemul de infotainment interacționezi zilnic. Șef, de la primul post pe topicul omului numai pe-alături ești. Offtopic, flame și retur. Da, am înțeles, Toyota e miezul, acu' ne lași să ne bucurăm de jurnalul omului? BTW, jurnalul la minunăția ta pe unde-i? @m6d: s-o alergați sănătoși. Enjoy, man! Singurul lucru pe care l-aș comenta e că mi se pare foarte...albastră . Da' dacă vouă v-a plăcut, e ok. A fost mașină pe stoc sau ai așteptat după ea? Ați vrut voi (a.k.a nevasta de obicei) culoarea asta sau era la îndemână și nu v-a interesat aspectul? Sincer, uneori îmi doresc și eu să fi ales Portimao Blue în loc de Mineral White, așa că înțeleg de ce unii aleg altceva în afara veșnicelor alb-gri-argintiu. |
#66
Posted 21 January 2023 - 06:44
m6d, ca inițiator de jurnal ai posibilitatea să cureți toate mizeriile ce îți strică jurnalul.
Nesimțiți or să mai bage bățul prin gard dar măcar îi mai liniștești puțin. |
#67
Posted 21 January 2023 - 15:46
@MihaiC1
Ajunge! Daca inca nu itelegi ca topicul pe care l-ai umplut de sange este pe "Jurnal de bord", nu pe "Versus", e momentul sa o faci! M-am plictisit sa sterg flame-ul permanent si versus-ul facut pe jurnalul omului! Asa ca alege - te opresti si respecti Regulamentul, sau ridicam stacheta. Considera postul acesta, un avertisment public! Multumesc pentru intelegere. |
#68
Posted 21 January 2023 - 17:08
@buntzi ai dreptate cu acest albastru ….nasol dar am luat in calcul ca de când am dat avansul pana am luat-o efectiv au trecut 3 luni ….așa ca nu am comentat nimic. Bă chiar prin Ianuarie am sunat la dealer care zice aaaaa…pai nu se știe exact când vine dar o doamna care aștepta rabla și nu avea ce face cu mașina a făcut schimb de comanda cu mine.
Ieri citeam pe un forum de Kona ca mulți clienți care au comandat de un an au primit notificări ca le-a anulat producatorul comanda din cauza intrării modelului nou . Așa ca ….albastra sa fie. Garanția e f ok și la Cluj eu am mai avut doua hyudaiuri in trecut și nu am avut absolut nimic de comentat pe partea de service. Așa ca acum am luat încă doua , un Bayon mild 0,9 turbo și Kona asta . Mie mi se pare o alegere buna raportata la preț… ca un jogger hybrid o sa fie 26000 euro…. Despre diversele păreri mai animate nu simt nevoia sa închid gura cuiva , dacă dezbatem mai cu foc un subiect nume bai, doar sa rămânem Civilizați. Fiecare e liber sa se exprime, sa creadă și sa susțină anumite idei/Branduri/mașini…..e tot pasiune pentru mașina. Aștept ocazia unui drum mai lung cu Kona însă probabil o sa mai pape oraș vreo doua luni ca nu ma mai chinuiesc sa ii schimb gumele , o sa o încalț iarna viitoare cu all seasonuri de la Michelin ….așa am făcut la multe dintre mașini și nu regret. La “iarna” avem și vom avea … |
#69
Posted 22 January 2023 - 18:03
Citesc pe alte topicuri cum ca în unele orașe au început sa scadă treptat reducerea făcută de către municipalități la impozitul pe auto. Multi proprietari de hibrizi s-au bucurat ani de zile de aceasta reducere însă acum pare sa dispară cât de curând.
În momentul în care o sa dispară ( și pare sa se întâmple repejor) o sa apăra bătălia între un hibrid de sub 2000 cmc și cele peste . O sa cam afecteze multe modele de Toyota, Mitsubishi , Ford ...cam tot ce erau cu 2,4-2,5 și mai Alex Lexusurile de peste 3000 cmc...vorba aia , te ajuta pana bagi capul în lat și niște bani în mașină după care vin cu legea și te taxează. În ritmul asta o sa apăra tot mai multe soluții cum e cea de pe noul Nissan X Trail în care motorul e un simplu generator. Poate o sa asistam la renașterea Mazda ...cu al sau motor rotativ instalat ca și generator de curent ultra eficient și performant dacă e ținut într-un anume regim de funcționare . Adio motoare aspirate în regim Atkinson ...cât de curând . |
|
#70
Posted 22 January 2023 - 18:58
m6d, on 22 ianuarie 2023 - 18:03, said:
Uite o Mazda🤫 Versiunea hibridă MX-30 e-Skyactiv R-EV prezentată la Bruxelles are o autonomie electrică de 85 km precum și capacitatea de a folosi un generator pentru condusul pe distanțe lungi. Conform companiei japoneze, în ansamblu, întreaga distanță este parcursă grație unui motor electric Această mini centrală electrică, împreună cu bateria litiu-ion de 17,8 kWh, și cu un rezervor de benzină de 50 de litri, creează un sistem hibrid plug-in unic, cu o autonomie totală de deplasare competitivă. https://www.google.c...642172.html/amp Edited by cata, 22 January 2023 - 18:59. |
#72
Posted 24 January 2023 - 12:07
exact pt autonomie am ales phev
diferența pt o electrică era destul de mică, dar am ales phev, pt a nu-mi programa drumurile în funcție de ce stații de-ncărcare mai sunt... (zic „mai sunt”, deoarece - ciudat - au început să le oprească... ) cât despre CE bătălie va fi în privința alegerilor, io sunt de părere că mereu vor fi mulți uameni care vor alege în funcție de marcă și nu de altceva... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users