Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

KONA Hybrid 2022

- - - - -
  • Please log in to reply
232 replies to this topic

#37
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,944
  • Înscris: 17.01.2012
din casă o pornești DIN cheie...
aici era vb despre pornirea din butonul din bord...
(fii mai atent)

2,8 bar * 0,987 = 2,76 atm

Attached Files


Edited by gushpi, 19 January 2023 - 12:47.


#38
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,629
  • Înscris: 12.08.2008
Posibil sa aibe in BC optiuni de pornire ..
Nu cred ca o poate porni din casa !

#39
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View PostmihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 12:23, said:

Deja sunt 2 minusuri :
-lipsa bateriei de 12 V , nu ar fi un impediment major, dar.. managementul la Toyota se face 20% descarcare si 80 % incarcare (asa ca sa duca peste 12 ani bateria mare si mica)
- bateria mare sa o schimbi toata la 6-7 ani.. e jale ! La toyota acum schimbi cateva celule dupa 13-14 ani ..

Ce te face sa crezi ca managementul la Kona nu e intre 20% si 80%?  duce 12 ani bateria mica de 12 V in ce povesti?  Albă-ca-Zăpada?
De unde ai presupus ca la Kona schimbi bateria "toata la 6-7 ani" ? Ce te face sa crezi ca nu se pot schimba cateva celule dupa 13-14 ani ca la Toyota?
doar e copiat totul dupa Toyota, nu?

Edited by raven75, 19 January 2023 - 13:13.


#40
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 23.05.2003

View Postraven75, on 19 ianuarie 2023 - 13:11, said:

duce 12 ani bateria mica de 12 V in ce povesti?  Albă-ca-Zăpada?
A mea de la Prius am schimbat-o dupa 10 ani juma'. Yuasa. Inca era OK dar pentru piticul meu am facut-o.
Iar schimbatul de celule la Toyota e din seria lungeste Doamne boala. De preferat schimbata cu totul cind incepe sa-ti dea erori.

#41
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,629
  • Înscris: 12.08.2008

View Postraven75, on 19 ianuarie 2023 - 13:11, said:

Ce te face sa crezi ca managementul la Kona nu e intre 20% si 80%?  duce 12 ani bateria mica de 12 V in ce povesti?  Albă-ca-Zăpada?
De unde ai presupus ca la Kona schimbi bateria "toata la 6-7 ani" ? Ce te face sa crezi ca nu se pot schimba cateva celule dupa 13-14 ani ca la Toyota?
doar e copiat totul dupa Toyota, nu?

Daca ai cunoaste putina electricitate asi putea sa-ti raspund.. dar zic pass ! ( totusi iti dau un indiciu : are sursa de curent pe incarcare baterie mica din aia marePosted Image )
Pesemne stie Hyundai de ce da garantie maxima de 8 ani la bateria hyb !
Au copiat generatia 2-3 de la Toyota fara aceleasi performante, ca multe alte marci
Au facut multe compromisuri sa scoata o masina ieftina si "fatoasa" ...

Edited by mihaiC1, 19 January 2023 - 15:10.


#42
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostmihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 14:57, said:

asi putea sa-ti raspund.. dar zic pass !
Posted Image
De ce nu iti faci jurnal personal? Multi vor avea de invatat din ce prostezi

Edited by cata, 19 January 2023 - 15:06.


#43
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postm6d, on 17 ianuarie 2023 - 11:10, said:


De mentionat ca mai am o Toyota Yaris Hybrid luata de noua si am avut ocazia sa vad ce face si ce nu face full hybridul de la Toyota cu e CVT.
  

View PostmihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 15:47, said:

Pesemne Yaris hybrid e "joasa", nu ofera siguranta copiilor si consuma mai putin..
Stie cu ce se mananca yarisul hybrid

#44
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,134
  • Înscris: 12.10.2007
Doamne fereste cata incrancerare pe masina asta din partea iubitorilor de Toyota!!!  Mai oameni buni….dar nimeni nu va impiedica sa va iubiti si idealizati masinile ….dar ce aveti de demonstrat impotriva Konei ? Eu am o Toyota si am avut ocazia sa ii apreciez si calitatile si defectele. Ia mai bine luati-va voi si cate o Kona si vorbiti in cunostinta de cauza.
   Eu nu zic ca Toyota voastra e un gunoi, si Kona e perfecta…doar ca nu ma da pe spate un CHR facut in Turcia ….dar e dragut , dotat…doar ca cel mai ieftin hybrid incepe de pe la 32000 euro si multe luni de asteptare….basca cheltuieli mai mari de service .   In rest toate bune. Eu nu vreau sa va conving sa va vindeti Toyotele, ca sunt minunate. Ba chiar daca se ofera cineva va dau eu un Yaris la 20000 km daca dati pretul de pe piata de second ….15000 euro ��������

Edited by m6d, 19 January 2023 - 21:18.


#45
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,134
  • Înscris: 12.10.2007
Si inca o chestie . Pe Yaris acum consumul e cu 2 litri in plus fata de kona ….asta ca raspuns la intrebarea de ce sa merg in oras cu un mini suv de 1400 kg ….de aia ca e mai ieftin decat cu o minicompacta ������.
    Dar fiti siguri ca voi urmari atent evolutia consumurilor in paralel.
    Si din atatea discutii am tras concluzia ca poate minunata mea Toyota cu doar 20000 km in 5 ani are bateria busita …altfel nu ar consuma asa mult , in special cand e sezonul rece.
    Merci de idee baieti.

#46
mi20r

mi20r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 17.04.2009

View PostmihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 15:47, said:

Merita sa duci copii la scoala, sa mergi la serviciu, sa consumi cu 2l/100km mai mult ,sa poluezi cu 150 g CO2/km si sa incurci circulatia cu suv Kona ?
Eu zic ca nu merita. Mai bine incurci traficul cu un "suv" CHR (ca sa comparam merele care pot urca o bordura cu mere care pot urca o bordura), poate consumi mai putin cu 2l /100km in oras daca te tarai prin trafic in stilul Toyota, copii sunt mult mai linistiti ca nu pot vedea nimic pe geam, si te costa din start in plus cu cat te-ar costa sa schimbi cutia de viteza la Kona daca se strica dupa 5 ani de garantie... Posted Image
Eu unul te rog nu mai face la orice hibrid care apare comparatie cu Toyota. Stim toti ca sistemul hiubrid Toyota este cel mai bun. Pentru ca din cauza lor toata lumea stie ca hibridul este bun la consum doar in oras si ca au cutie de viteze (sau sistem de transmisie, ca sa ii spunem asa) care nu se strica.

Initiator, bucura-te de masina si da-l naibii de consum, Cand vine frigul adevarat pune cutia in S, la drumuri scurte de oras cu multe opriri o sa consumi la fel daca nu mai putin decat in D Posted Image

#47
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,944
  • Înscris: 17.01.2012

View PostmihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 14:57, said:

Pesemne stie Hyundai de ce da garantie maxima de 8 ani la bateria hyb !

serios acum, ai cunoștință de fo' firmă care acordă mai mult de 8 ani garanție la bateria de tracțiune?

View Postmi20r, on 20 ianuarie 2023 - 00:00, said:

...si ca au cutie de viteze (sau sistem de transmisie, ca sa ii spunem asa) care nu se strica.


dacă mi-au dat garanție 5 ani fără limită de km, io zic că-s mulțumit
mâine termin primul an și am 24k km
dacă în 100k km mi-o repară ei, pe barba lor, zic că am ales bine

PS: mai am un Passat diesel, DSG6, am făcut cu el cam 200k km - sistemul („de transmisie”) rezistă... ȘI l-am luat SH! :o

#48
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,629
  • Înscris: 12.08.2008

View Postgushpi, on 20 ianuarie 2023 - 09:38, said:


serios acum, ai cunoștință de fo' firmă care acordă mai mult de 8 ani garanție la bateria de tracțiune?



dacă mi-au dat garanție 5 ani fără limită de km, io zic că-s mulțumit
mâine termin primul an și am 24k km
dacă în 100k km mi-o repară ei, pe barba lor, zic că am ales bine

PS: mai am un Passat diesel, DSG6, am făcut cu el cam 200k km - sistemul („de transmisie”) rezistă... ȘI l-am luat SH! Posted Image

La Toyota ai 6 ani si extinsa la 10 ani.. bateria mare de pe hyb Posted Image adica platesti degeba 4 ani ca nu se strica Posted Image

#49
DCC08

DCC08

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 08.08.2022

View PostCumulus, on 20 ianuarie 2023 - 10:54, said:

E un fel de razboi cola vs pepsi, iar cel ce a creat jurnalul nu are nicio vina ca e trollat inutil si agresiv. Nu-ti place Kona, ignora jurnalul, ce naiba aveti oameni buni?

Deși nu sunt fan Hyundai iar zilele acestea am platit avansul pentru un Rav4 Hybrid sunt total de acord cu tine. Cred ca sămânța războiului a fost faptul ca inițiatorul a zis pe la începutul jurnalului ca, Kona este peste yaris din posesie și s-au atacat cei cu Toyota.

#50
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,669
  • Înscris: 03.03.2007
Ce sa zic, nasoale masini Hyundai atunci... Posted Image)

Edited by special, 20 January 2023 - 11:00.


#51
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Ciudat ca un Tucson se descurca mai bine ca un Rav4 in offroad, dar nu si ca un Yaris :)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/etluZrWfq-s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#52
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Pai nu tu ai zis ca a preferat sa urce cu Yaris in loc de Tucson?
Si eu ti-am aratat ca Tucson-ul e mai potent in offroad decat Rav4, care banuiesc ca ti-e clar ca e mai potent ca Yaris.
Reusesti sa ma urmaresti?Posted Image

Si da, Kona as zice ca e best-buy in clasa dupa Puma. Si cum Puma n-are hibrid, ramane Kona...

Edited by herculane, 20 January 2023 - 16:35.


#53
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,134
  • Înscris: 12.10.2007
@ mi20r. Trebuie sa recunoască toată lumea ca Toyota e mama hibridului, iar asta e o chestie de baza care va produce mereu o grămada de comparații și referințe atunci când concurenta aduce in fata o reinterpretare a ideii de full hybrid.
    Lipsa acestei concurente și a acestei presiuni au făcut , o buna perioada de timp, sa se “automultumeasca “ doamna Toyota sa facă niste modele eficiente , fiabile, extrem de simpliste, care nu au evoluat foartemulti ani. Treptat auajuns sa capitalizeze atât de mult chestia cu fiabilitatea și ecologia încât am ajuns sa dam pe o Toyota muuuult pestevaloarea reala de piața.  Dobrin ultimii 6-7ani au apărut modele care au scos Toyota din amorțirea cea de moarte. Hyundai-Kia fiind , după părerea mea , cel mai important stimulant al Toyotei.
   Toyota nu e rea ,  Hyundai nu face obligatoriu mașini mai bune ( a se citi fiabile) ca Toyota, le face mai ieftine !!!  Bătălia anilor care urmează se va purta pe preț vis ce oferă .
    Mitul fiabilității triadei teutone s-a spulberat, fata electrificării a fost furată de Tesla (. By the way , ăștia oare de ce reduc așa masiv prețurile când hrăpăreții din industria auto încă măresc prețurile ?) și Toyota își trăiește ultimii ani de glorie cu HEV ul ei. Dacă nu scoate din mâneca ceva genial pe hidrogen sau baterii litiu free vor cădea pe locul 4-5 și vor săraci foarte mult.  
    Haideți sa ne gândim logic.  Eu am luat un full hybrid mic de oraș ca sa nu iau o electrică ce încă nu e ok ( autonomie, preț, infrastructura etc). Dar pasajul la electrică va fi de maxim 5 ani. La ce naiba sa mai dau 6-8000 euro , in plus fata de Kona ,pe un CHR care nu face absolut nimic in plus , ca oricum nu o sa fac in oraș mai mult de 10000/an , 50-70000 km in durata de utilizare ?
    Eu cred ca in următorii 5-10 ani o sa dispară complet termicul, mild si full hybrid , PHEV si multe dintre Electricele astea de început.  Singura soluție cu adevărat salvatoare e mașina pe hidrogen si / sau o noua tehnologie de stocare electrică ce nu implica metale rare. Nu va supărați pe mine , eu asta cred.
    Fiecare face cum crede așa ca eu nu am sa dau nici doi euro in plus pe o mașina mai fiabila ca oricum nu va ajunge sa țină 20 de ani ca priusurile de la început…..cam la fel cum acum găsești un Hyundai Santa Fe nou full full options cu 52000 euro TVA inclus pt ca e diesel ….cu banii ăștia poate iei un rav 4 HEV….ca nimeni nu-i sa mai vrea o tehnologie moarta


#54
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,134
  • Înscris: 12.10.2007
Acum sunt eu off topic dar vreau sa demonstrez afirmatia de mai sus legata de pret vs oferta

DATE TEHNICE Kia Sportage Hybrid Toyota Rav4 Hybrid
Model 1.6 T-GDI HEV 2.5 HEV
Motor/nr. cilindri L4, turbo L4, aspirat
Cilindree (cm3) 1598 2487
Putere maximă/turaţie (CP/rpm) 180/5500 + 61 CP 177/6000  + 118 CP
Cuplu maxim/turaţie (Nm/rpm) 265/1500 + 264  Nm 221/4400  + 202 Nm
Tracțiune Fata Fata
Cutie de viteze Automata clasica, 6 trepte CVT
L × l × h (mm) 4515 × 1865× 1650 4600 × 1855 × 1685
Ampatament (mm) 2680 2690
Volum portbagaj (l) 587-1776 l 580 -1690 l
Masă la gol (kg) 1549 1620
Acceleraţie 0–100 km/h (s) 8.0 8.4
Viteză maximă (km/h) 200 180
Consum mixt (l/100 km) 5.8 5.8
Emisii CO2 (g/km) 131 131
Preț de bază (euro, cu TVA) 42.500 53.000


   10.000 euro mai mult pe un rav 4 vs sportage  !!!!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate