Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
KONA Hybrid 2022
#37
Posted 19 January 2023 - 12:43
din casă o pornești DIN cheie...
aici era vb despre pornirea din butonul din bord... (fii mai atent) 2,8 bar * 0,987 = 2,76 atm Attached FilesEdited by gushpi, 19 January 2023 - 12:47. |
#38
Posted 19 January 2023 - 12:47
Posibil sa aibe in BC optiuni de pornire ..
Nu cred ca o poate porni din casa ! |
#39
Posted 19 January 2023 - 13:11
mihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 12:23, said:
Deja sunt 2 minusuri : -lipsa bateriei de 12 V , nu ar fi un impediment major, dar.. managementul la Toyota se face 20% descarcare si 80 % incarcare (asa ca sa duca peste 12 ani bateria mare si mica) - bateria mare sa o schimbi toata la 6-7 ani.. e jale ! La toyota acum schimbi cateva celule dupa 13-14 ani .. Ce te face sa crezi ca managementul la Kona nu e intre 20% si 80%? duce 12 ani bateria mica de 12 V in ce povesti? Albă-ca-Zăpada? De unde ai presupus ca la Kona schimbi bateria "toata la 6-7 ani" ? Ce te face sa crezi ca nu se pot schimba cateva celule dupa 13-14 ani ca la Toyota? doar e copiat totul dupa Toyota, nu? Edited by raven75, 19 January 2023 - 13:13. |
#40
Posted 19 January 2023 - 13:27
raven75, on 19 ianuarie 2023 - 13:11, said:
duce 12 ani bateria mica de 12 V in ce povesti? Albă-ca-Zăpada? Iar schimbatul de celule la Toyota e din seria lungeste Doamne boala. De preferat schimbata cu totul cind incepe sa-ti dea erori. |
#41
Posted 19 January 2023 - 14:57
raven75, on 19 ianuarie 2023 - 13:11, said:
Ce te face sa crezi ca managementul la Kona nu e intre 20% si 80%? duce 12 ani bateria mica de 12 V in ce povesti? Albă-ca-Zăpada? De unde ai presupus ca la Kona schimbi bateria "toata la 6-7 ani" ? Ce te face sa crezi ca nu se pot schimba cateva celule dupa 13-14 ani ca la Toyota? doar e copiat totul dupa Toyota, nu? Daca ai cunoaste putina electricitate asi putea sa-ti raspund.. dar zic pass ! ( totusi iti dau un indiciu : are sursa de curent pe incarcare baterie mica din aia mare ) Pesemne stie Hyundai de ce da garantie maxima de 8 ani la bateria hyb ! Au copiat generatia 2-3 de la Toyota fara aceleasi performante, ca multe alte marci Au facut multe compromisuri sa scoata o masina ieftina si "fatoasa" ... Edited by mihaiC1, 19 January 2023 - 15:10. |
#42
Posted 19 January 2023 - 15:03
mihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 14:57, said:
asi putea sa-ti raspund.. dar zic pass ! De ce nu iti faci jurnal personal? Multi vor avea de invatat din ce prostezi Edited by cata, 19 January 2023 - 15:06. |
#43
Posted 19 January 2023 - 16:18
m6d, on 17 ianuarie 2023 - 11:10, said: De mentionat ca mai am o Toyota Yaris Hybrid luata de noua si am avut ocazia sa vad ce face si ce nu face full hybridul de la Toyota cu e CVT. mihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 15:47, said:
Pesemne Yaris hybrid e "joasa", nu ofera siguranta copiilor si consuma mai putin.. |
#44
Posted 19 January 2023 - 21:17
Doamne fereste cata incrancerare pe masina asta din partea iubitorilor de Toyota!!! Mai oameni buni….dar nimeni nu va impiedica sa va iubiti si idealizati masinile ….dar ce aveti de demonstrat impotriva Konei ? Eu am o Toyota si am avut ocazia sa ii apreciez si calitatile si defectele. Ia mai bine luati-va voi si cate o Kona si vorbiti in cunostinta de cauza.
Eu nu zic ca Toyota voastra e un gunoi, si Kona e perfecta…doar ca nu ma da pe spate un CHR facut in Turcia ….dar e dragut , dotat…doar ca cel mai ieftin hybrid incepe de pe la 32000 euro si multe luni de asteptare….basca cheltuieli mai mari de service . In rest toate bune. Eu nu vreau sa va conving sa va vindeti Toyotele, ca sunt minunate. Ba chiar daca se ofera cineva va dau eu un Yaris la 20000 km daca dati pretul de pe piata de second ….15000 euro �������� Edited by m6d, 19 January 2023 - 21:18. |
#45
Posted 19 January 2023 - 21:44
Si inca o chestie . Pe Yaris acum consumul e cu 2 litri in plus fata de kona ….asta ca raspuns la intrebarea de ce sa merg in oras cu un mini suv de 1400 kg ….de aia ca e mai ieftin decat cu o minicompacta .
Dar fiti siguri ca voi urmari atent evolutia consumurilor in paralel. Si din atatea discutii am tras concluzia ca poate minunata mea Toyota cu doar 20000 km in 5 ani are bateria busita …altfel nu ar consuma asa mult , in special cand e sezonul rece. Merci de idee baieti. |
#46
Posted 20 January 2023 - 00:00
mihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 15:47, said:
Merita sa duci copii la scoala, sa mergi la serviciu, sa consumi cu 2l/100km mai mult ,sa poluezi cu 150 g CO2/km si sa incurci circulatia cu suv Kona ? Eu unul te rog nu mai face la orice hibrid care apare comparatie cu Toyota. Stim toti ca sistemul hiubrid Toyota este cel mai bun. Pentru ca din cauza lor toata lumea stie ca hibridul este bun la consum doar in oras si ca au cutie de viteze (sau sistem de transmisie, ca sa ii spunem asa) care nu se strica. Initiator, bucura-te de masina si da-l naibii de consum, Cand vine frigul adevarat pune cutia in S, la drumuri scurte de oras cu multe opriri o sa consumi la fel daca nu mai putin decat in D |
|
#47
Posted 20 January 2023 - 09:38
mihaiC1, on 19 ianuarie 2023 - 14:57, said:
Pesemne stie Hyundai de ce da garantie maxima de 8 ani la bateria hyb ! serios acum, ai cunoștință de fo' firmă care acordă mai mult de 8 ani garanție la bateria de tracțiune? mi20r, on 20 ianuarie 2023 - 00:00, said:
...si ca au cutie de viteze (sau sistem de transmisie, ca sa ii spunem asa) care nu se strica. dacă mi-au dat garanție 5 ani fără limită de km, io zic că-s mulțumit mâine termin primul an și am 24k km dacă în 100k km mi-o repară ei, pe barba lor, zic că am ales bine PS: mai am un Passat diesel, DSG6, am făcut cu el cam 200k km - sistemul („de transmisie”) rezistă... ȘI l-am luat SH! |
#48
Posted 20 January 2023 - 09:47
gushpi, on 20 ianuarie 2023 - 09:38, said: serios acum, ai cunoștință de fo' firmă care acordă mai mult de 8 ani garanție la bateria de tracțiune? dacă mi-au dat garanție 5 ani fără limită de km, io zic că-s mulțumit mâine termin primul an și am 24k km dacă în 100k km mi-o repară ei, pe barba lor, zic că am ales bine PS: mai am un Passat diesel, DSG6, am făcut cu el cam 200k km - sistemul („de transmisie”) rezistă... ȘI l-am luat SH! La Toyota ai 6 ani si extinsa la 10 ani.. bateria mare de pe hyb adica platesti degeba 4 ani ca nu se strica |
#49
Posted 20 January 2023 - 10:59
Cumulus, on 20 ianuarie 2023 - 10:54, said:
E un fel de razboi cola vs pepsi, iar cel ce a creat jurnalul nu are nicio vina ca e trollat inutil si agresiv. Nu-ti place Kona, ignora jurnalul, ce naiba aveti oameni buni? Deși nu sunt fan Hyundai iar zilele acestea am platit avansul pentru un Rav4 Hybrid sunt total de acord cu tine. Cred ca sămânța războiului a fost faptul ca inițiatorul a zis pe la începutul jurnalului ca, Kona este peste yaris din posesie și s-au atacat cei cu Toyota. |
#50
Posted 20 January 2023 - 11:00
#51
Posted 20 January 2023 - 13:08
Ciudat ca un Tucson se descurca mai bine ca un Rav4 in offroad, dar nu si ca un Yaris
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/etluZrWfq-s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#52
Posted 20 January 2023 - 16:33
Pai nu tu ai zis ca a preferat sa urce cu Yaris in loc de Tucson?
Si eu ti-am aratat ca Tucson-ul e mai potent in offroad decat Rav4, care banuiesc ca ti-e clar ca e mai potent ca Yaris. Reusesti sa ma urmaresti? Si da, Kona as zice ca e best-buy in clasa dupa Puma. Si cum Puma n-are hibrid, ramane Kona... Edited by herculane, 20 January 2023 - 16:35. |
#53
Posted 20 January 2023 - 18:33
@ mi20r. Trebuie sa recunoască toată lumea ca Toyota e mama hibridului, iar asta e o chestie de baza care va produce mereu o grămada de comparații și referințe atunci când concurenta aduce in fata o reinterpretare a ideii de full hybrid.
Lipsa acestei concurente și a acestei presiuni au făcut , o buna perioada de timp, sa se “automultumeasca “ doamna Toyota sa facă niste modele eficiente , fiabile, extrem de simpliste, care nu au evoluat foartemulti ani. Treptat auajuns sa capitalizeze atât de mult chestia cu fiabilitatea și ecologia încât am ajuns sa dam pe o Toyota muuuult pestevaloarea reala de piața. Dobrin ultimii 6-7ani au apărut modele care au scos Toyota din amorțirea cea de moarte. Hyundai-Kia fiind , după părerea mea , cel mai important stimulant al Toyotei. Toyota nu e rea , Hyundai nu face obligatoriu mașini mai bune ( a se citi fiabile) ca Toyota, le face mai ieftine !!! Bătălia anilor care urmează se va purta pe preț vis ce oferă . Mitul fiabilității triadei teutone s-a spulberat, fata electrificării a fost furată de Tesla (. By the way , ăștia oare de ce reduc așa masiv prețurile când hrăpăreții din industria auto încă măresc prețurile ?) și Toyota își trăiește ultimii ani de glorie cu HEV ul ei. Dacă nu scoate din mâneca ceva genial pe hidrogen sau baterii litiu free vor cădea pe locul 4-5 și vor săraci foarte mult. Haideți sa ne gândim logic. Eu am luat un full hybrid mic de oraș ca sa nu iau o electrică ce încă nu e ok ( autonomie, preț, infrastructura etc). Dar pasajul la electrică va fi de maxim 5 ani. La ce naiba sa mai dau 6-8000 euro , in plus fata de Kona ,pe un CHR care nu face absolut nimic in plus , ca oricum nu o sa fac in oraș mai mult de 10000/an , 50-70000 km in durata de utilizare ? Eu cred ca in următorii 5-10 ani o sa dispară complet termicul, mild si full hybrid , PHEV si multe dintre Electricele astea de început. Singura soluție cu adevărat salvatoare e mașina pe hidrogen si / sau o noua tehnologie de stocare electrică ce nu implica metale rare. Nu va supărați pe mine , eu asta cred. Fiecare face cum crede așa ca eu nu am sa dau nici doi euro in plus pe o mașina mai fiabila ca oricum nu va ajunge sa țină 20 de ani ca priusurile de la început…..cam la fel cum acum găsești un Hyundai Santa Fe nou full full options cu 52000 euro TVA inclus pt ca e diesel ….cu banii ăștia poate iei un rav 4 HEV….ca nimeni nu-i sa mai vrea o tehnologie moarta |
#54
Posted 20 January 2023 - 19:09
Acum sunt eu off topic dar vreau sa demonstrez afirmatia de mai sus legata de pret vs oferta
DATE TEHNICE Kia Sportage Hybrid Toyota Rav4 Hybrid Model 1.6 T-GDI HEV 2.5 HEV Motor/nr. cilindri L4, turbo L4, aspirat Cilindree (cm3) 1598 2487 Putere maximă/turaţie (CP/rpm) 180/5500 + 61 CP 177/6000 + 118 CP Cuplu maxim/turaţie (Nm/rpm) 265/1500 + 264 Nm 221/4400 + 202 Nm Tracțiune Fata Fata Cutie de viteze Automata clasica, 6 trepte CVT L × l × h (mm) 4515 × 1865× 1650 4600 × 1855 × 1685 Ampatament (mm) 2680 2690 Volum portbagaj (l) 587-1776 l 580 -1690 l Masă la gol (kg) 1549 1620 Acceleraţie 0–100 km/h (s) 8.0 8.4 Viteză maximă (km/h) 200 180 Consum mixt (l/100 km) 5.8 5.8 Emisii CO2 (g/km) 131 131 Preț de bază (euro, cu TVA) 42.500 53.000 10.000 euro mai mult pe un rav 4 vs sportage !!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users