Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
KONA Hybrid 2022
Last Updated: Mar 01 2024 09:40, Started by
m6d
, Jan 17 2023 11:10
·
7
#19
Posted 17 January 2023 - 16:32
Ai sa intelegi cand incepe sa "cloncane" la schimbarea vitezelor. E- CVT nu are viteze, nici ambreiaje.. , nici curea ca la CVT..
Edited by mihaiC1, 17 January 2023 - 16:35. |
#20
Posted 17 January 2023 - 16:37
Bine maestre sa nu mai fim off topic,stim esti si tu ca Utopium si ala crede ca skoda lui si mai ales motorul de 1.0 tsi e miezul din dodoasca.
|
#21
Posted 17 January 2023 - 17:01
Phonyx, on 17 ianuarie 2023 - 14:53, said:
Si marog ce batai de cap,e o cutie cu convertizor,daca era mizeriile de DCT mai ziceam,dar na unii au cvt dar stie sa comenteze. Vezi ca e o mizerie de DCT . Mai incet cu Hyundai pe scari. https://www.hyundaik...-problems.5223/ Edited by alextz, 17 January 2023 - 17:02. |
#24
Posted 17 January 2023 - 22:47
Pun si doua poze cu consumul ….mi se pare ok pentru o prima zi de condus cu temepraturi mai scazute.
Attached Files |
#25
Posted 17 January 2023 - 23:41
Văd ca sunt o grămada de discuții aiurea . E normal sa fie păreri mai mult sau mai puțin subiective…dar măcar sa se bazeze cât de cât pe o experiența personală. Dacă am condus 10 mașini pot sa îmi exprim o părere cât de cât informata ( chiar dacă subiectiva) despre ele , raportând experiența de condus pe diverse modele.
Văd o grămada de păreri ale unor șoferi de Toyota care nu au o experiența serioasă pe un Hyundai sau VW sau Audi….aia ca am văzut una in oraș sau am făcut niște cercuri in parcarea de la mall sunt prostii. La fel mi se pare și sa iei ca singur criteriu suma plătită pe mașina … am fumat și asta și e o prostie . Nici Toyota nu e ok sa urce prețurile atât de mult , atât la mașina cât și la service ….vezi doamne e foarte fiabila. Eu am sa monitorizez atât calitatea /fiabilitatea mașinii -chiar dacă o sa fac putini km - cât și consumul, costurile de întreținere și alte probleme. Cine e interesat ….cam asta e. Și dacă tot se da cu părerea pe subiect, având la activ e cvt ul de pe yaris și conducând Hibridul asta de pe Kona cu cutie automata , pot sa spun ca e o soluție interesantă …parca nu e copiata de la Toyota . Nu are liniaritatea Toyotei dar nici sunetul ăla enervant de pe ecvt. Da o impresie de mașina normala și nu de scuter. De accelerat accelerează foarte tare și asta in primii 40-50 km/h , ca și Yarisul, dar fără așa mult zgomot. |
#26
Posted 18 January 2023 - 09:50
Am mai zis! cutia semiautomata de pe wv, audi, Hyundai.. clacheaza destul de repede si cam costa sa o inlocuiesti/ repari si nu intra la garantie.
Daca in garantie te duci hyundaiul defect, ce zici ? Multe cazuri. gushpi, on 17 ianuarie 2023 - 20:48, said:
haha, aici ți-ai dat cu firma-n cap! deci tu știi CEL MAI bine, că doar ai luat skoda-n detrimentul VW Esti total pe dinafara ! Nu am skoda si nici wv si nici nu le inghit . Edited by mihaiC1, 18 January 2023 - 10:03. |
#27
Posted 18 January 2023 - 13:59
#28
Posted 18 January 2023 - 17:05
Deabia a luat masina .. mai lasa- l 1 an si apoi vorbim de VLTP care sigur e mai mare de 5,2%...
@ m6d nu ai raspuns la intrebarea mea : LA CE FOLOSESTI KONA ?? Edited by mihaiC1, 18 January 2023 - 17:10. |
|
#29
Posted 18 January 2023 - 20:05
mihaiC1, on 18 ianuarie 2023 - 17:05, said:
Deabia a luat masina .. mai lasa- l 1 an si apoi vorbim de VLTP care sigur e mai mare de 5,2%... @ m6d nu ai raspuns la intrebarea mea : LA CE FOLOSESTI KONA ?? Ai dreptate, uite media la 86 de masini Kona Hybrid: 5.35l/100km; e devastator mai mare decat 5.2% https://www.spritmon...e=2&powerunit=2 La ce poate fi folosita o Kona? la dus kinderii la scoala, la job iar in timpul liber la plimbari si de ce nu concedii. Kona mea a facut 85.000 de km in 2 ani jumate folosita la ce am spus mai devreme. |
#30
Posted 18 January 2023 - 20:32
m6d, on 17 ianuarie 2023 - 23:41, said:
Și dacă tot se da cu părerea pe subiect, având la activ e cvt ul de pe yaris și conducând Hibridul asta de pe Kona cu cutie automata , pot sa spun ca e o soluție interesantă …parca nu e copiata de la Toyota ��. Nu are liniaritatea Toyotei dar nici sunetul ăla enervant de pe ecvt. Da o impresie de mașina normala și nu de scuter. De accelerat accelerează foarte tare și asta in primii 40-50 km/h , ca și Yarisul, dar fără așa mult zgomot. Pai nu are nicio treaba cu Toyota, sistemul hibrid e altfel conceput (cutie, sistem de propulsie, baterie etc), se mai vede si la infotaiment....unde Toyota a ramas blocată undeva prin 2005: sar pixelii pe tine, raspuns cu laaag mare, culori prafuite...dincoace la Hyundai o placere vizuală normală pentru secolul ăsta...era trist daca copiau de la Toyota, cum viseaza unii. |
#31
Posted 19 January 2023 - 00:08
@mihaiC1 masina înlocuiește o alta mașina de oraș pe care am folosit-o exclusiv in oraș. Un Cactus C4 1,2 benz 110 cp aut 6 vit. O mașina corecta,la bani ff putini , fiabila și ieftină de întreținut . Totuși ….3 cil , chiar și turbo, rămân tot 3 cilindri.
Kona va face 90% oraș și rar un drum extraurban de max 100. Așa ca acest consume făcut pe traseele mele zilnice , drumuri scurte , cu opriri, răcire motor, repornire la rece, basca faptul ca zilnic cobor in zona centrală și de multe ori motorul merge aiurea sa dea caldura sau curent, iar la întoarcere …urcare , graba spre casa. Așa ca e foarte relevant ( pt mine) un consum de 5,3-5,5 in sezon rece, motor nou. Yarisul face doar un drum dus(coborâre) și întors ( urcare) cu mențiunea ca face vreo 5 km pe tura in loc de 2,5 cât fac eu, fără viteza, doar aglomerație și apuca sa se încălzească. Cu toate astea nu pupa așa consum. Nu știu de ce. Despre Kona câteva observații : Plusuri: - scaun șofer foarte bun, lat , bine croit, comod, reglaj lombar electric - la o mie de ani de covata din Yaris. Nota 10 la confortul șoferului. Infotainment ok cu CarPlay fără fir !!! . Foarte stabilă și ferma fata de cema așteptăm eu. - scaune și volan care se încălzesc f repede. - poziție înaltă la volan și garda la sol bunicică. - are o funcție faina ca dacă ești la semafor in spatele unei mașini care pornește de pe loc , te avertizează sonor și vizual ca mașina din fata a plecat (nu pici de fraier dacă ești atent la niscaiva mesaj ca sa te înjure ceidin spate). Minusuri : nu are pe hybrid opțiunea de acces și pornire fără cheie ( asta in România doar și e mare păcat) Nu are opțiune de scaune ventilate pe hybrid. Este foarte ferma, pare sa aibă rotile hiperinflate , trebuie sa le verific mâine ca poate așa a venit …. Oglinda retrovizoare e înglobata intr-o masa de plastic ce acoperă senzorii șicane obturează un pic prea mult din câmpul vizual împărțea centru sus Și încă o chestie cool!!! Dacă prin absurd rămâi fără curent la baterie , apeși pe un buton și instant ai primit curent de la bateria de tracțiune ….asta pentru ca nu are baterie separată așa cum am pe Yaris ci e parte comuna cu bateria mare. Și asta e ff tare , ca la Yaris am rămas fără curent. Si asta pt ca Yarisul asta din 2017 versiune de mijloc Luna …NU avea lumini automate și trebuia sa oprește manual farurile!!!!! |
#32
Posted 19 January 2023 - 08:11
Un alt minus pe care l-as enumera ar fi lipsa ACC. Lipsa lui a fost singurul motiv pentru care nu am ales Kona si m-am indreptat spre Elantra.
|
#33
Posted 19 January 2023 - 09:14
raven75, on 18 ianuarie 2023 - 20:32, said:
Pai nu are nicio treaba cu Toyota, sistemul hibrid e altfel conceput (cutie, sistem de propulsie, baterie etc), se mai vede si la infotaiment....unde Toyota a ramas blocată undeva prin 2005: sar pixelii pe tine, raspuns cu laaag mare, culori prafuite...dincoace la Hyundai o placere vizuală normală pentru secolul ăsta...era trist daca copiau de la Toyota, cum viseaza unii. Daca te referi la hyb Toyota din 2005 ai dreptate .. nici acum nu au probleme ! Decat un ecran/ tableta frumoasa mai bine o cutie, motor muuult mai zdravene. Tu stai cu ochii in "tableta" cand conduci ? Eu o folosesc pt. AA si radio Romania @m6d eu nu o sa inteleg niciodata de ce sunt folosire mini SUV 90% in oras !? Edited by mihaiC1, 19 January 2023 - 09:21. |
|
#34
Posted 19 January 2023 - 11:56
m6d, on 19 ianuarie 2023 - 00:08, said:
Și încă o chestie cool!!! Dacă prin absurd rămâi fără curent la baterie , apeși pe un buton și instant ai primit curent de la bateria de tracțiune ….asta pentru ca nu are baterie separată așa cum am pe Yaris ci e parte comuna cu bateria mare. Și asta e ff tare , ca la Yaris am rămas fără curent. Si asta pt ca Yarisul asta din 2017 versiune de mijloc Luna …NU avea lumini automate și trebuia sa oprește manual farurile!!!!! Am citit de mult de asta si pare o idee f buna. Fiind parte din bateria mare e acoperita de garantia acesteia dar dupa 8 ani orice defect te face sa schimbi toata bateria. Singurul minus suplimentar trecut in orice review ar fi ca nu exista nici o modalitate sa dai masinii un 12V extern. |
#35
Posted 19 January 2023 - 12:13
m6d, on 19 ianuarie 2023 - 00:08, said:
Minusuri : nu are pe hybrid opțiunea de acces și pornire fără cheie ( asta in România doar și e mare păcat) știi cam de câte ori m-am întors în casă după cheie? (că o porni ea din buton, dar TOT tre' să ai cheia-n buzunar ) Este foarte ferma, pare sa aibă rotile hiperinflate , trebuie sa le verific mâine ca poate așa a venit …. se pare că mai toate hyundai-urile au renunțat la confort în detrimentul rezistenței sporite la accelerarea-n gropi (vezi că tu o compari cu C4, iar citroenul este cunoscut pt moliciunea amortizării!) |
#36
Posted 19 January 2023 - 12:23
Porneste fara sa ai cheie in masina ??!! la CH-R poti sa pornesti masina din casa...
Pe Corolla am 2,8 barr si 2,6 atm .. consum vltp 4,4 % si nu imi sar dinti din gura Deja sunt 2 minusuri : -lipsa bateriei de 12 V , nu ar fi un impediment major, dar.. managementul la Toyota se face 20% descarcare si 80 % incarcare (asa ca sa duca peste 12 ani bateria mare si mica) - bateria mare sa o schimbi toata la 6-7 ani.. e jale ! La toyota acum schimbi cateva celule dupa 13-14 ani .. Edited by mihaiC1, 19 January 2023 - 12:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users