Viitorul suna bine... sau nu...?
Last Updated: Jan 09 2023 19:20, Started by
serginho
, Jan 08 2023 19:27
·
0
#37
Posted 09 January 2023 - 12:51
ro_explorer, on 09 ianuarie 2023 - 11:59, said:
Ala nu e OTA. Nu o sa devina toata flota electrica in urmatoarea decada, dar o sa se produca strict masinielectrice. Inlocuirea completa a flotei auto o sa mai ia vreo 20 de ani, pana cand mor natural ultimile ICE-uri produse azi. Singurele ICE de pe strazi in 2050 vor fi cele pe care le tin proprietarii in viata in cluburile de entuziasti, cu piese facute la strung si in matrite de amatori printr-un hambar pe undeva. Tesla are cel putin 10 de ani avans la asta. Sa vedem cum isi joaca cartea. Pur teoretic eu cred in euro 7, 8, 9 si solutii alternative si dupa 2050. https://ec.europa.eu...n/QANDA_22_6496 Edited by elbjorn, 09 January 2023 - 12:52. |
#38
Posted 09 January 2023 - 13:04
Se mai trezesc la realitate unii, totul este sa se trezeasca si cei de la cirma UE...
https://www.economic...ini_638883.html |
#39
Posted 09 January 2023 - 13:47
Si sa faca ce ?
Nu poti proteja productia europeana prin blocarea importurilor. |
#40
Posted 09 January 2023 - 13:59
Si pe mine ma intrebati? pai ce sa blochezi acuma cind totul este in mina chinezilor!
Atita i-a dus capul pe toti, pentru a cistiga mai mult au sacrificat industria tarilor lor, personalul si tot ce tine de asta. S-a ajuns ca sa dicteze chinezii productia de masini la nivel global, se supara aia creste pretul la toate masinile. Asta este, cum vor face, e treaba lor ca de aia-s platiti, vorba vine... |
#41
Posted 09 January 2023 - 14:18
12 ani mi se pare o perioada decenta sa tina o masina... deja dupa 12 ani se uzeaza moral, apar tehnologi noi, echipari noi, sisteme de siguranta noi, etc..
Eu am masina care anul asta implineste 11 ani si am inceput deja sa imi caut alta masina... Dupa ce masina a implinit 10 ani nu prea mai te poti baza pe ea.... Spre exemplu daca am de facut un drum lung am emotii sa nu raman cu ea in drum, chiar daca pana acum nu am avut nici cea mai mica problema cu ea... totusi 10 ani sunt 10 ani... nu poate tine o masina o viata... |
#42
Posted 09 January 2023 - 14:24
elbjorn, on 09 ianuarie 2023 - 12:51, said:
Ala este OTA dupa puterile fiecarei companii. Ion_Bumbu, on 09 ianuarie 2023 - 13:04, said:
Se mai trezesc la realitate unii, totul este sa se trezeasca si cei de la cirma UE... Este pur si simplu concurenta - motorul economic mondial. Cat timp masinile chinezesti se omologheaza in Europa inseamna ca indeplinesc standardele de calitate si siguranta europene, prin urmare Stellantis &Co pot sa si-o ia pe cocoasa linistiti. Nu e decat vina lor ca au dormit si dorm in continuare ignorand realitatea. |
#43
Posted 09 January 2023 - 14:33
ro_explorer, on 09 ianuarie 2023 - 14:24, said:
Ota inseamna Over The Air - deci fara cabluri si mufe. Daca ai cablu nu mai e OTA. Din nou fiecare după puteri. Restul companiilor sunt f mult in urma Tesla la capitolul asta. |
#44
Posted 09 January 2023 - 15:02
Nu de aia navalesc chinezii cu masini pe piata europeana (ca ai nostri au in cap doar pistoane) e mai profunda treaba, si daca n-ar fi existat nicio trecere la electrificare, tot intrau chinezii si cu masini pe piata europeana.
Fenomenul e invechit de-a dreptul, acum 15 ani participam la sedinte nivel zonal si national de cum putem stopa intrarea/importul necontrolat la echipamente made in china (alt domeniu) Nu s-a intamplat nimic, nimeni n-a facut nimic, orice om cu mai mult de doi neuroni a putut vedea cum depindem inuman de mult de china, de la castroane, chiloti pana la electronice. Acum cineva, cativa, incep sa sufere, niste bogatani care se vad acum amenintati. Pana nu demult i-a durut in cot de altii mai mici si mai corecti in jungla asta, le-au rupt capu la astia mai mici. Ia lasati-i sa sufere. Sa vina masini ieftine din China ! Ca maine poimaine ajung (sunt acolo) sa conduca lumea, e alta discutie. |
#45
Posted 09 January 2023 - 15:09
elbjorn, on 09 ianuarie 2023 - 14:33, said:
Din nou fiecare după puteri. Deci pana cand o masina devine capabila de OTA , nu e OTA, asadar nu poti spune ca are OTA daca nu are Octavian___, on 09 ianuarie 2023 - 15:02, said:
Nu de aia navalesc chinezii cu masini pe piata europeana (ca ai nostri au in cap doar pistoane) Si de ce nu avem noi electrice accesibile? Pentru ca nu a bagat nimei bani in R&D in directia asta - pentru ca erau ocupati cu pistoanele si promovarea lor si mult mult lobby anti-electrice. Soarta. Edited by ro_explorer, 09 January 2023 - 15:10. |
#46
Posted 09 January 2023 - 15:12
Deja aveti foile bine lipite cu refrenul pistoane, pistoane da uitati citeceva despre Li, probleme de mediu la confectionarea bateriilor, Co, Neodim, tot ce avem in exces in Iuropa!
|
|
#47
Posted 09 January 2023 - 15:20
Ion_Bumbu, on 09 ianuarie 2023 - 13:04, said:
Se mai trezesc la realitate unii, totul este sa se trezeasca si cei de la cirma UE... https://www.economic...ini_638883.html O să ajungă Golful la preț de Ghost! |
#48
Posted 09 January 2023 - 15:21
E drept, a fost/este un prilej bine punctat de China. Ca si consumator final nu ar trebui sa ne ingrijoram, asta doar daca nendoare sufletu dupa bogatanii Europei.
Atata mi-e sa nu ajung (nu e departe) sa stau dupa o paine la mana chinezului. Ca stau dupa o masina mult mai ieftina decat ce fac europenii, e ok. Nu fiti patrioti europeni pt bogatii de la noi pe care nu-i mai satura nici Dzeu de a avea tot, astia nu au cale de intoarcere, de stagnare, de nimic. Vor merge pana la capat prin orice mijloace pt a-si alimenta mai mult bogatia, pt asta traiesc/exista |
#49
Posted 09 January 2023 - 18:16
#50
Posted 09 January 2023 - 19:20
ro_explorer, on 09 ianuarie 2023 - 18:16, said:
Nu uitam nimic Ce spui tu Straine? Stefan e departe Bratul sau prin taberi mii de morti imparte. Ia d'aicia o bucata" https://ro.wikipedia...ki/Exxon_Valdez si da-o mai departe ca cine imparte parte isi face. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users