Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Viitorul suna bine... sau nu...?

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#37
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016

View Postro_explorer, on 09 ianuarie 2023 - 11:59, said:

Ala nu e OTA.
Nu o sa devina toata flota electrica in urmatoarea decada, dar o sa se produca strict masinielectrice. Inlocuirea completa a flotei auto o sa mai ia vreo 20 de ani, pana cand mor natural ultimile ICE-uri produse azi. Singurele ICE de pe strazi in 2050 vor fi cele pe care le tin proprietarii in viata in cluburile de entuziasti, cu piese facute la strung si in matrite de amatori printr-un hambar pe undeva.
Ala este OTA dupa puterile fiecarei companii.
Tesla are cel putin 10 de ani avans la asta. Sa vedem cum isi joaca cartea.

Pur teoretic eu cred in euro 7, 8, 9 si solutii alternative si dupa 2050.
https://ec.europa.eu...n/QANDA_22_6496

Edited by elbjorn, 09 January 2023 - 12:52.


#38
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Se mai trezesc la realitate unii, totul este sa se trezeasca si cei de la cirma UE...
https://www.economic...ini_638883.html

#39
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Si sa faca ce ?
Nu poti proteja productia europeana prin blocarea importurilor.



#40
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Si pe mine ma intrebati? pai ce sa blochezi acuma cind totul este in mina chinezilor!
Atita i-a dus capul pe toti, pentru a cistiga mai mult au sacrificat industria tarilor lor, personalul si tot ce tine de asta.
S-a ajuns ca sa dicteze chinezii productia de masini la nivel global, se supara aia creste pretul la toate masinile.
Asta este, cum vor face, e treaba lor ca de aia-s platiti, vorba vine...

#41
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,966
  • Înscris: 04.10.2007
12 ani mi se pare o perioada decenta sa tina o masina... deja dupa 12 ani se uzeaza moral, apar tehnologi noi, echipari noi, sisteme de siguranta noi, etc..
Eu am masina care anul asta implineste 11 ani si am inceput deja sa imi caut alta masina... Dupa ce masina a implinit 10 ani nu prea mai te poti baza pe ea.... Spre exemplu daca am de facut un drum lung am emotii sa nu raman cu ea in drum, chiar daca pana acum nu am avut nici cea mai mica problema cu ea... totusi 10 ani sunt 10 ani... nu poate tine o masina o viata...

#42
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postelbjorn, on 09 ianuarie 2023 - 12:51, said:

Ala este OTA dupa puterile fiecarei companii.
Ota inseamna Over The Air - deci fara cabluri si mufe. Daca ai cablu nu mai e OTA.

View PostIon_Bumbu, on 09 ianuarie 2023 - 13:04, said:

Se mai trezesc la realitate unii, totul este sa se trezeasca si cei de la cirma UE...
Nu are cine caci nu doarme nimeni a carma. Singurii care dorm sunt producatorii traditionali care inca sapera ca vor produce pistoane inca 100 de ani de acum incolo. Ei inca se lupta cu valul de electrificare si cer pomeni pentru pistoanele lor, apoi se plang ca le iau chinezii fata la electrice. Curat murdar coane.
Este pur si simplu concurenta - motorul economic mondial. Cat timp masinile chinezesti se omologheaza in Europa inseamna ca indeplinesc standardele de calitate si siguranta europene, prin urmare Stellantis &Co pot sa si-o ia pe cocoasa linistiti. Nu e decat vina lor ca au dormit si dorm in continuare ignorand realitatea.

#43
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016

View Postro_explorer, on 09 ianuarie 2023 - 14:24, said:

Ota inseamna Over The Air - deci fara cabluri si mufe. Daca ai cablu nu mai e OTA.
https://cleantechnic...a-dealer-visit/
Din nou fiecare după puteri. Restul companiilor sunt f mult in urma Tesla la capitolul asta.

#44
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Nu de aia navalesc chinezii cu masini pe piata europeana (ca ai nostri au in cap doar pistoane) e mai profunda treaba, si daca n-ar fi existat nicio trecere la electrificare, tot intrau chinezii si cu masini pe piata europeana.

Fenomenul e invechit de-a dreptul, acum 15 ani participam la sedinte nivel zonal si national de cum putem stopa intrarea/importul necontrolat la echipamente made in china (alt domeniu)

Nu s-a intamplat nimic, nimeni n-a facut nimic, orice om cu mai mult de doi neuroni a putut vedea cum depindem inuman de mult de china, de la castroane, chiloti pana la electronice.

Acum cineva, cativa, incep sa sufere, niste bogatani care se vad acum amenintati. Pana nu demult i-a durut in cot de altii mai mici si mai corecti in jungla asta, le-au rupt capu la astia mai mici.
Ia lasati-i sa sufere. Sa vina masini ieftine din China ! Ca maine poimaine ajung (sunt acolo) sa conduca lumea, e alta discutie.


#45
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postelbjorn, on 09 ianuarie 2023 - 14:33, said:

Din nou fiecare după puteri.
Exact ce am spus. Ori e OTA ori nu e OTA. In cazul ID 3/4 al alea "vechi" nu e OTA inca, astea "noi" avand OTA din fabrica.
Deci pana cand o masina devine capabila de OTA , nu e OTA, asadar nu poti spune ca are OTA daca nu are Posted Image

View PostOctavian___, on 09 ianuarie 2023 - 15:02, said:

Nu de aia navalesc chinezii cu masini pe piata europeana (ca ai nostri au in cap doar pistoane)
Clar. Ei de navalit navaleau oricum. Dar una e sa navalesti intr-o piata saturata de productia interna de electrice si altceva e sa navalesti intr-o piata unde electricele inca sunt comandate cu 1 an de asteptare pana la livrare si la preturi mai putin accesibile pentru toata lumea.
Si de ce nu avem noi electrice accesibile? Pentru ca nu a bagat nimei bani in R&D in directia asta - pentru ca erau ocupati cu pistoanele si promovarea lor si mult mult lobby anti-electrice. Soarta.

Edited by ro_explorer, 09 January 2023 - 15:10.


#46
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Deja aveti foile bine lipite cu refrenul pistoane, pistoane da uitati citeceva despre Li, probleme de mediu la confectionarea bateriilor, Co, Neodim, tot ce avem in exces in Iuropa!

#47
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006

View PostIon_Bumbu, on 09 ianuarie 2023 - 13:04, said:

Se mai trezesc la realitate unii, totul este sa se trezeasca si cei de la cirma UE...
https://www.economic...ini_638883.html
Păi știi cum se vor "trezi" cei de la UE: taxe mari pentru chinezi și Euro 10 pentru producătorii europeni!
O să ajungă Golful la preț de Ghost!

#48
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
E drept, a fost/este un prilej bine punctat de China. Ca si consumator final nu ar trebui sa ne ingrijoram, asta doar daca nendoare sufletu dupa bogatanii Europei.
Atata mi-e sa nu ajung (nu e departe) sa stau dupa o paine la mana chinezului.
Ca stau dupa o masina mult mai ieftina decat ce fac europenii, e ok.
Nu fiti patrioti europeni pt bogatii de la noi pe care nu-i mai satura nici Dzeu de a avea tot, astia nu au cale de intoarcere, de stagnare, de nimic.
Vor merge pana la capat prin orice mijloace pt a-si alimenta mai mult bogatia, pt asta traiesc/exista

#49
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostIon_Bumbu, on 09 ianuarie 2023 - 15:12, said:

da uitati citeceva despre Li, probleme de mediu la confectionarea bateriilor, Co, Neodim, tot ce avem in exces in Iuropa!
Nu uitam nimic, doar ca toate elementele alea polueaza mai putin ca extractia de petrol.

#50
Yhzx23

Yhzx23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 08.11.2022

View Postro_explorer, on 09 ianuarie 2023 - 18:16, said:

Nu uitam nimic

Ce spui tu Straine?
Stefan e departe
Bratul sau prin taberi mii de morti imparte.

Ia d'aicia o bucata"
https://ro.wikipedia...ki/Exxon_Valdez
si da-o mai departe ca cine imparte parte isi face.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate