Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jeep grand cherokee
Last Updated: May 13 2023 09:36, Started by
raul1q
, Jan 05 2023 21:51
·
8
#37
Posted 14 February 2023 - 09:04
raul1q, on 13 februarie 2023 - 23:51, said:
Salut Din câte am auzit, problema la Subaru e ca nu se găsesc mecanici care sa schimbe componentele. Ce generație de subaru sugerezi? Nu se gasesc pe toate gardurile, dar te descurci. Eu am SH, dar cred ca toate generatiile sunt capabile. Atat, ca pentru offroad, iti recomand 2 litri aspirat. Prima data cand m-am apropiat de limite a fost asta primavara, o tura de 3 zile prin Apuseni, organizat. Cand am ajuns acolo, am avut impresia ca sunt cu decapotabila pe langa celelalte masini, majoritatea fiind offroadere consacrate&pregatite serios pentru aventura. Nu mi-a venit sa cred cat de usor a trecut prin toate obstacolele (piatra, sleauri, zone mlastinoase, urcari/coborari abrupte). Sa nu-ti mai spun cum merge pe zapada, daca e echipata corespunzator. Edited by flaviuf, 14 February 2023 - 09:05. |
#38
Posted 14 February 2023 - 20:10
flaviuf, on 14 februarie 2023 - 09:04, said:
Nu se gasesc pe toate gardurile, dar te descurci. Eu am SH, dar cred ca toate generatiile sunt capabile. Atat, ca pentru offroad, iti recomand 2 litri aspirat. Prima data cand m-am apropiat de limite a fost asta primavara, o tura de 3 zile prin Apuseni, organizat. Cand am ajuns acolo, am avut impresia ca sunt cu decapotabila pe langa celelalte masini, majoritatea fiind offroadere consacrate&pregatite serios pentru aventura. Nu mi-a venit sa cred cat de usor a trecut prin toate obstacolele (piatra, sleauri, zone mlastinoase, urcari/coborari abrupte). Sa nu-ti mai spun cum merge pe zapada, daca e echipata corespunzator. Ma atrage mai mult Forester II sau SG dar nici SH ul nu e rau. SH ul are reductor? Pentru mine e unul dintre cele mai importante criterii reductorul. Si apropo, ce probleme are Forester in general? |
#39
Posted 15 February 2023 - 09:16
raul1q, on 14 februarie 2023 - 20:10, said: Ma atrage mai mult Forester II sau SG dar nici SH ul nu e rau. SH ul are reductor? Pentru mine e unul dintre cele mai importante criterii reductorul. Si apropo, ce probleme are Forester in general? Din cate stiu cele pe benzina aspirate au reductor, toate generatiile - cel putin pana la SH. Cele turbo si diesel nu au...oricum, fereste-te de diesel, a fost un esec rasunator. Nu stiu ce sa spun, eu n-am avut probleme, doar ceva consumabile. As spune ca cel mai important e sa nu aiba rugina...Motoarele aspirate duc mult daca sunt intretinute corespunzator. |
#40
Posted 15 February 2023 - 16:26
flaviuf, on 15 februarie 2023 - 09:16, said: Din cate stiu cele pe benzina aspirate au reductor, toate generatiile - cel putin pana la SH. Cele turbo si diesel nu au...oricum, fereste-te de diesel, a fost un esec rasunator. Nu stiu ce sa spun, eu n-am avut probleme, doar ceva consumabile. As spune ca cel mai important e sa nu aiba rugina...Motoarele aspirate duc mult daca sunt intretinute corespunzator. |
#41
Posted 15 February 2023 - 21:26
raul1q, on 09 februarie 2023 - 19:24, said:
Salut. Nu am fost ironic Am cerut pareri. Nu caut strict o marca de ex. LC, ci o masina bună de offroad ușor. Ai spus ca ai avut G Cherokee și Patrol. Ce părere ai despre ele după ce le-ai condus? G Cherokee și Cherokee sunt doua mașini care îmi plac mult ca aspect și întreb daca sunt bune pentru ceea ce vreau eu. La fel și cu Patrol. Dacă poti sa îmi spui mai multe aici sau în privat Patrol este cea mai capabila masina ieftina (ma rog relativ ieftina). Probabil, desi nu sunt sigur, mai capabil ar fi G-ul si Rubicon-ul. Am avut Patrol 2003 si G Cherokee 2012. Desi G.C era un Overland (adica inclusiv cu un fel de diferential spate, pe langa garda la sol ajustabila, reductor, diferential central, multiple programe lucru), efectiv in ooff-road nu ai ce sa compari cu Patrolul. Patrolul pur si simplu era considerabil mai bun, este sef. La capitolul fiabilitate tot Patrolul este mai bun. G Cherokee este mai stricacios si mult mai sensibil in off-road. Dupa prima iesire mai serioasa cu G Cherokee am avut multiple plastice desprinse, jante zgariate, furtun lichid parbriz desprins si clapete directionare aer interior nefunctionale. Dintre toate Jeep-ul are cea mai buna dinamica si tinuta de drum. Lc-ul se apropie de Patrol dar nu este mai bun in off-road. In schimb este mai fiabil iar suspensia este mult mai prietenoasa, motorul trage un pic mai bine, este mai economic si mai silentios. Poate fi folosit fara pb si ca masina de zi cu zi. Masina are un sistem de tractiune integrala permanenta, adica 4x4 merge si pe asfalt. Intre Jimny si LC, imi este greu sa zic care este mai bun off-road. Ambele sunt fiabile. Daca ai bani de Lc, mergi pe Lc, daca nu pe Jimny. Nici sistemul 4x4 de pe Suzuki nu poate fi folosit pe uscat/umed. Daca alegi Jimny sa ai grija la rugina. Am mai condus L200 2017 in off-road, nu mi-a placut. Desi avea inclusiv diferential manual spate, in noroi pierde mult. Este prea usor de spate si mult prea lung. Nici unghiurile de atac nu sunt prea bune. Si aici, daca nu ai Super Select, nu porti folosi 4x4 pe asfalt. Tine cont, indiferent de ce alegi, anvelopele fac diferanta. |
#42
Posted 15 February 2023 - 21:37
#43
Posted 16 February 2023 - 15:45
Pt putin.
Am uitat sa mai scriu, Jimny incaltat de iarna bate L200 in noroi, L200 fiind incaltat cu Maxxis-uri AT. Si GC mi s-a parut mai ok in noroi decat L200. Iar daca iti iei masina cu sistem 4x4 care nu poate fi folosit pe asfalt, sa ai grija in viraje stranse, mai ales cand carosabilul este alunecos (umed/mazga/ un pic de zapada). La bugetul tau nu cred ca vei gasi Patrol cu esp. De Jimny nici nu mai vb. |
#44
Posted 24 February 2023 - 19:51
ionut_ionut, on 16 februarie 2023 - 15:45, said:
Pt putin. Am uitat sa mai scriu, Jimny incaltat de iarna bate L200 in noroi, L200 fiind incaltat cu Maxxis-uri AT. Si GC mi s-a parut mai ok in noroi decat L200. Iar daca iti iei masina cu sistem 4x4 care nu poate fi folosit pe asfalt, sa ai grija in viraje stranse, mai ales cand carosabilul este alunecos (umed/mazga/ un pic de zapada). La bugetul tau nu cred ca vei gasi Patrol cu esp. De Jimny nici nu mai vb. Din câte am înțeles, L200 și în general camionetele, fiind folosite pentru marfa și dus tot felul de lucruri în bena și atunci producătorii au echilibrat masina pentru momentul în care transporți greutate cu ea. Și atunci ai aderenta si greutate Ca tot ai spus de GC, ce părere ai de modelele mai vechi? Mai precis, cel din 98 sau chiar și următoarea generație. Am auzit ca unii spun ca sunt mașini praf, nu sunt mecanici, cad piese de nu mai știi de unde sa le aduni dar și de cealaltă parte mulți spun taman invers lucrurile. Tu ce părere ai ca fost posesor de jeep? |
#45
Posted 29 March 2023 - 10:20
flaviuf, on 15 februarie 2023 - 09:16, said: Din cate stiu cele pe benzina aspirate au reductor, toate generatiile - cel putin pana la SH. Cele turbo si diesel nu au...oricum, fereste-te de diesel, a fost un esec rasunator. Nu stiu ce sa spun, eu n-am avut probleme, doar ceva consumabile. As spune ca cel mai important e sa nu aiba rugina...Motoarele aspirate duc mult daca sunt intretinute corespunzator. Ce părere ai de Subaru Impreza 2008-2010? Am găsit câteva la preturi super ok. Din ce am înțeles, sunt destul de bune pe offroad singurul impediment ar fi garda la sol dar pentru ceea ce eu doresc, un impreza ar fi suficient |
#46
Posted 29 March 2023 - 12:26
#47
Posted 03 April 2023 - 22:05
flaviuf, on 29 martie 2023 - 12:26, said:
Ca tractiune este top, dar n-are legatura cu off roadul. Ca recomandare, ia 2.0 benzina, aspirat, are si reductor. Consumul din cate am inteles este destul de mare Chiar nu prea stiu nimic de masinile astea. Am gasit totusi cateva la preturi foarte ok gen intre 3000-4000 la 150-200 de mii de km |
#48
Posted 10 April 2023 - 08:19
raul1q, on 03 aprilie 2023 - 22:05, said:
Am mers cu 1.5 si mi s-a parut destul de inceata dar din cate am inteles sunt destul de rezistente motoarele lor Consumul din cate am inteles este destul de mare Chiar nu prea stiu nimic de masinile astea. Am gasit totusi cateva la preturi foarte ok gen intre 3000-4000 la 150-200 de mii de km |
#49
Posted 10 April 2023 - 12:14
#50
Posted 10 April 2023 - 14:56
Pai eu ti-am spus, 2 litri aspirat...si, neaparat benzina.
|
#51
Posted 22 April 2023 - 13:27
flaviuf, on 10 aprilie 2023 - 14:56, said:
Pai eu ti-am spus, 2 litri aspirat...si, neaparat benzina. Pana la urma voi lua un Forester SG. Ma tenteaza motorul de 2.0T dar il voi lua probabil pe cel de 2.0 aspirat. Imi place modelul si voi ramane cu aceasta masina. Apropo, stii cumva la modelele cu cutie automata, au un mic buton pe care scrie POWER (in partea de sus) , A/T (Pe buton) si HOLD in partea de jos. Stii cumva ce face? Multumesc oricum pentru ajutor tuturor |
|
#52
Posted 22 April 2023 - 13:45
Forester benzinar pentru offroad.. eu nu as lua. Poate varianta diesel e mai ok, dar la benzinare nu prea ai cuplu ptr offroad.
Parerea mea e ca iti trebuie 2 masini, una ptr offroad, una pentru drum.Daca iei una "buna la toate" pe drum o sa se miste greoi si o sa consume mult, si in offroad o sa te lovesti de situatii in care nu o sa faca fata. L200 sau hilux daca ai bani eu zic ca ar fi mai ok pentru ca face fata in offroad daca e echipata bine, ai dif blocabil care in situatii extreme este peste lsd, ai atasata remorcuta in care poti cara diferite chestii la nevoie, ai impozit relativ mic ca e autoutilitara. |
#53
Posted 23 April 2023 - 13:26
dtd234, on 22 aprilie 2023 - 13:45, said:
Forester benzinar pentru offroad.. eu nu as lua. Poate varianta diesel e mai ok, dar la benzinare nu prea ai cuplu ptr offroad. Parerea mea e ca iti trebuie 2 masini, una ptr offroad, una pentru drum.Daca iei una "buna la toate" pe drum o sa se miste greoi si o sa consume mult, si in offroad o sa te lovesti de situatii in care nu o sa faca fata. L200 sau hilux daca ai bani eu zic ca ar fi mai ok pentru ca face fata in offroad daca e echipata bine, ai dif blocabil care in situatii extreme este peste lsd, ai atasata remorcuta in care poti cara diferite chestii la nevoie, ai impozit relativ mic ca e autoutilitara. Inteleg ce spui. Masina despre care intrebam in topicul asta ar fi a2a masina. Mai detin una. Masina asta nu ar fi pentru offroad extrem. Overlanding si eventual niste plimbari pe drumuri neasfaltate sau padure dar nimic serios ca sa trebuiasca sa ii ridic garda sau sa fac eu stiu ce modificari. |
#54
Posted 24 April 2023 - 10:47
Foresterul de 2.0 benzina, cred ca este peste majoritatea SUV-urilor in offroad. Are reductor, n-am simtit niciodata lipsa puterii..indiferent de conditii. Si nu e chiar atat de lenta, cea manuala facu suta sub 10 secunde. Iar consumul este decent, daca esti realist si nu ai asteptari de 1.4 tdi.
Probabil ca diesel-ul are cuplu mai mare, de aceea cred ca nici nu are reductor. Dar acolo e loterie, iti poate crapa oricand motorul. @raul: nu stiu ce fac acele butoane. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users