Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jeep grand cherokee
Last Updated: May 13 2023 09:36, Started by
raul1q
, Jan 05 2023 21:51
·
8
#19
Posted 09 January 2023 - 23:24
rdk, on 08 ianuarie 2023 - 21:43, said:
Volvo XC90 nu are reductor din care stiu eu si s-ar putea sa te incurce chestia asta la offroad. Ce buget de achizitie ai? Ce buget de mentenanta ai? Daca banii nu sunt o problema cel mai bine cauti un Patrol Y60 preparat deja. Cred ca pe la 20.000 iei unul frumos si capabil Bugetul de achiziție ar fi de 10.000 de euro iar mentenanță nu știu. 2000-3000 pe an Stiu ca nu are reductor dar masina în sine este foarte confortabila. Din nou. Offroad sălbatic nu. Ci mers prin natura și puțin pe munte sau zapada |
#20
Posted 09 January 2023 - 23:26
#21
Posted 10 January 2023 - 14:17
raul1q, on 09 ianuarie 2023 - 23:26, said: Dar masina în general cum e? Fiabila? Sau cad piese de nu mai știi de unde sa le scoți? ,,slabă la partea de amortizoare și bucșe, dar am americancă, cutie CVT, uleiul a costat 200/litru, ce să spun mai mult. Uleiul pt. Cutie, și filtrul 400. Are kmg puțini, 108000,,verificați, reali,este cumpărată di reprezentanta Timișoara, încerc să pun totul pe original, dar este scump. Nu este 4×4,mii de scuze, am văzut târziu! |
#25
Posted 31 January 2023 - 13:17
ionut_ionut, on 28 ianuarie 2023 - 10:53, said:
Vrei masina de off-road sau masina cu scaune confortabile? XC90 este o gluma proasta. Ai buget de 10k si totusi vorbesti de Lc 2016 . Asa cum am precizat, Land Cruiser pana în 2016. Nu 2016. Nu știu ce nu se înțelege. Am cerut o părere. Vreau sa fac plimbări în natura, nu sa daram păduri asa ca doresc si ceva confort pe masina. Dacă nu poți răspunde, cel mai bine te abti. |
#26
Posted 01 February 2023 - 11:05
raul1q, on 31 ianuarie 2023 - 13:17, said: ... Vreau sa fac plimbări în natura, nu sa daram păduri asa ca doresc si ceva confort pe masina... 1) Ia in calcul DOAR masinile care au reductor. Te ajuta sa menajezi transmisia si ambreiajul masinii. Deci, FARA suvuri. 2) Daca vrei confort si tinuta buna, ia in calcul masina lunga (5 usi). Masinile scurte au tendinta sa scuture destul de tare pe denivelari (de vina fiind distanta mai mica dintre punti). 3) Camionetele au avantajul benei (in care poti cara diverse lucruri) si al impozitului mic (fiind utilitare). |
#27
Posted 01 February 2023 - 13:27
Salut
Tu ce mașini ai recomanda? Edited by Dany_Darke, 01 February 2023 - 13:42. |
#28
Posted 01 February 2023 - 15:27
Salut,
Strict din lista aia a ta, eu as cauta un LandCruiser lung (daca vrei masina) sau un L200 (daca te atrage ideea camionetei). Daca iti iese in cale un Patrol lung in stare buna, ia-l in considerare. Sunt masini foarte robuste si sunt facute "sa dureze". In orice caz, NU cumpara masina fara sa o verifici corespunzator... daca nu te pricepi, ia un mecanic bun cu tine sau cere vanzatorului sa accepte "o verificare" la un service ales de tine. Platesti tu verificarea, bineinteles. Daca vanzatorul este serios si masina e "cinstita", nu ar trebui sa refuze. Trebuie sa te gandesti ca masinile de genul acesta nu au fost luate "pentru Mall" si ca probabil au fost abuzate destul. Dar daca motorul si transmisia sunt in mintile lor, sa stii ca restul se poate face. |
|
#29
Posted 01 February 2023 - 17:01
Mulțumesc mult de sfaturi. Deci în special la motor și transmisie sa fiu atent. Crezi ca ar fi mai bine sa cumpăr masina din afara? De exemplu Germania sau Spania?
Edited by Dany_Darke, 01 February 2023 - 17:12. |
#30
Posted 01 February 2023 - 23:21
"Cel mai bine" este sa iei o masina al carei istoric poate fi verificat.
- Masinile din Spania au avantajul ca sunt mai putin atacate de rugina (din cauza climei), dar transportul te va costa mai mult. - Masinile din Germania sunt mai usor de adus (probabil ca o platforma te va costa 6-700 euro) si "oferta" aici e mult mai mare ca in Spania. Ceea ce trebuie sa iei in calcul este "cine iti verifica masina". Daca tu nu te pricepi, o sa trebuiasca sa mergi pe incredere si "pe vorbe". O masina 4x4 "adevarata" (deci nu SUV) de 10,000 (parca atat ai zis ca vrei sa cheltuiesti) este o masina care are deja mai mult de 15 ani si peste 250.000 km. Nimeni nu cumpara masini din astea si le tine in garaj! Este evident ca vei avea nevoie sa mai bagi niste bani in ea, pentru ca nu vrei sa te lase in drum atunci cand tu esti pe nu stiu ce "forestier" din creierul muntilor. Nu e ca si cum ramai cu Loganul "pe dreapta" undeva in oras si poti sa chemi o platforma imediat. Daca ai ramas cu masina undeva in padure, o sa ai ceva de "tras" ca sa o iei de acolo. De aia trebuie sa fii sigur ca masina "e in mintile ei" din punct de vedere mecanic (motor & transmisie). Pe scurt: - Masini din "afara" - doar daca le poti verifica inainte sa platesti. NU exista doctori in Germania care isi cumpara "offroadere" ca sa mearga cu ele doar in concediu... NU exista nici femei batrane care se duc cu masina doar la biserica, duminica! Ceea ce e prea frumos ca sa fie adevarat, NU e adevarat! - Masini din piata interna - doar daca vanzatorul accepta verificare in service. Nu vorbe, nu povesti! Service ales doar de tine! O verificare temeinica in "reprezentantele auto" costa doar cateva sute de lei si te scapa de stresul ulterior. Mecanicii de la reprezentante stiu cel mai bine care sunt "punctele slabe" ale masinilor si te pot informa cel mai corect. - Motorul si transmisia sunt cele mai importante aspecte care trebuie luate in calcul... poti sa traiesti cu o aripa ruginita, dar nu poti pleca la drum cu o cutie de viteze care nu e in regula. Sau cu un motor care o sa scuipe pistoanele prin capota. - NU pleca niciodata singur (adica, o singura masina) prin padure si asigura-te intotdeauna ca masina "cealalta" este la fel de mare/puternica ca a ta. Tot ceea ce ti-am spus e valabil daca vrei sa ai o masina capabila si pe care sa te poti baza in orice moment/anotimp/conditii meteo. Daca tu vrei doar sa mergi vara, in concediu, pana la nu stiu ce cabana turistica... atunci e suficient sa ai un Duster cu cauciucuri AT. |
#31
Posted 02 February 2023 - 00:14
Mulțumesc mult
Cam asta rezuma tot ceea ce voiam sa știu legat de subiectul asta. Având informațiile astea voi cauta o masina. Mulțumesc din nou Edited by althea, 02 February 2023 - 06:21. |
#32
Posted 08 February 2023 - 17:50
raul1q, on 31 ianuarie 2023 - 13:17, said:
Asa cum am precizat, Land Cruiser pana în 2016. Nu 2016. Nu știu ce nu se înțelege. Am cerut o părere. Vreau sa fac plimbări în natura, nu sa daram păduri asa ca doresc si ceva confort pe masina. Dacă nu poți răspunde, cel mai bine te abti. Degeaba esti ironic. XC90 efectiv nu are ce cauta langa Lc, Patrol, L200 si nici macar langa G Cherokee. Xc90 il poti pune langa X5 desi xdrive-ul este mai bun. Am avut Patrol, recent am avut Jimny, G Cherokee, acum am LC 120 in 2 usi pt iesiri. La bugetul tau te poti uita in cel mai fericit caz dupa un LC J120 desi nu cred ca este suficient. Pt un J150 din 2011-2012 efectiv trebuie sa dublezi bugetul. Daca vrei masina buna de off-road, motor mic si care tine cu casa, cauta un Jimny pe benzina si cu cat mai putina rugina. Il pui la punct si mai raman si bani. Sau o Vitara mai veche, cele noi fiind o gluma proasta |
#33
Posted 09 February 2023 - 19:24
ionut_ionut, on 08 februarie 2023 - 17:50, said: Degeaba esti ironic. XC90 efectiv nu are ce cauta langa Lc, Patrol, L200 si nici macar langa G Cherokee. Xc90 il poti pune langa X5 desi xdrive-ul este mai bun. Am avut Patrol, recent am avut Jimny, G Cherokee, acum am LC 120 in 2 usi pt iesiri. La bugetul tau te poti uita in cel mai fericit caz dupa un LC J120 desi nu cred ca este suficient. Pt un J150 din 2011-2012 efectiv trebuie sa dublezi bugetul. Daca vrei masina buna de off-road, motor mic si care tine cu casa, cauta un Jimny pe benzina si cu cat mai putina rugina. Il pui la punct si mai raman si bani. Sau o Vitara mai veche, cele noi fiind o gluma proasta Salut. Nu am fost ironic Am cerut pareri. Nu caut strict o marca de ex. LC, ci o masina bună de offroad ușor. Ai spus ca ai avut G Cherokee și Patrol. Ce părere ai despre ele după ce le-ai condus? G Cherokee și Cherokee sunt doua mașini care îmi plac mult ca aspect și întreb daca sunt bune pentru ceea ce vreau eu. La fel și cu Patrol. Dacă poti sa îmi spui mai multe aici sau în privat |
|
#34
Posted 12 February 2023 - 20:49
rdk, on 06 ianuarie 2023 - 12:39, said:
Salut, Am avut Grand Cherokee 1 si 2 si pot sa-ti zic ca sunt scumpe la intretinere si nu foarte fiabile. In ambele am bagat multi bani si am avut numai probleme, dupa 2-3 iesiri cu ele pateau ceva. Au fost diesel ambele, 2.5 si 2.7 (si eu incercam sau fug de impozit). Nu vreau sa te influentez negativ din experientele mele dar nu cred ca am avut ghinion, ambele masini au fost achizitionate peste pretul pietei la momentul respectiv si pareau destul de ingrijite tehnic. Cred ca mai bine ai lua in calcul o Grand Vitara pe benzina sau Duster, asta daca nu ai nevoie de ceva extrem. Eu asta caut acum, chiar si Jimny, ca merg singur pe offroad eu. Bafta! Salut Ce probleme aveai pe modelul de 2.5? Cam aia ma interesează. Cel din 1998 |
#36
Posted 13 February 2023 - 23:51
flaviuf, on 13 februarie 2023 - 15:26, said:
Daca vrei offroad usor, ia in considerare Forester, 2.0 aspirat. Are si reductor, vei fi uimit pe unde si in ce conditii merge. Este si confortabil, consumul nu e de speriat, masina daca e intretinuta e fiabila. Salut Din câte am auzit, problema la Subaru e ca nu se găsesc mecanici care sa schimbe componentele. Ce generație de subaru sugerezi? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users