Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nu dați bani în avans la Vodafone!
#1
Posted 25 December 2022 - 13:15
Am pățit-o de 2 ori și vreau să avertizez și pe alții. Prima dată am cumpărat prin MyVodafone o opțiune. Văzând că nu mi se activează, am încercat să o reactivez. Tot nimic. Am verificat la tranzacții și mi s-au luat de 2 ori banii. Atunci am încercat să iau legătura cu Tobi. Tobi era înghețat. Am încercat să iau legătura telefonic. Spre surprinderea mea, mi se spune că numărul meu este blocat pentru apeluri abuzive. Menționez că nu am mai sunat decât de 2 ori în vară la ei pentru o problemă cu conexiunea la internet, apoi în septembrie iar pentru o resetare a serviciilor ( nu trecea pe 5G și erau probleme cu apelurile 4G și totul s-a rezolvat la ei).
Astfel că a trebuit să sun la bancă și sa anulez tranzacțiile. Cei de la bancă m-au sfătuit inițial să iau legătura cu ei și a trebuie să le explic de ce nu este posibil să se intre în legătură cu Vodafone. A doua problemă o avem cu serviciile fixe, unde am plătit în avans 350 de lei. Am închis serviciile în August și ni s-a promis că vom fi sunati pentru a primi înapoi banii. Nu am fost sunați și am încercat să iau legătura prin Tobi cu ei. Tobi iar nu merge. Am încercat să sun la ei, am ales ramura pentru servicii fixe, am ales ramura pentru cei ce nu sunt clienți și mi se cere să introduc codul de client A doua oară am sunat și nu s-a auzit nimic. Trageți voi concluziile. Niciodată Vodafone și dacă chiar e nevoie, niciodată plata în avans! Attached FilesEdited by benis, 25 December 2022 - 13:16. |
#2
Posted 25 December 2022 - 13:36
Cred că e suficient sa vorbești cu un operator din CC.
Așa am făcut eu și în 2 săptămâni banii mi-au fost rambursati. Bine, a zis că în 5 zile, dar au fost 14. Nu eram grăbit. Cum vb cu un operator? Alegi ramura corecta când îți răspunde Ioana. Asemenea cazuri sunt izolate și le au toți operatorii, nu doar Vodafone. Și Orange și Telekom au astfel de "greșeli". Nu doar Vodafone. Am servicii de la toți acum: Vodafone, ORO, OROC. Nu e niciunul perfect. Daca ar fi un operator perfect: ar avea supremația și restul ar da faliment. Fiecare are neajunsuri Dar avem concurenta și e bine așa. Edited by dorin_2k, 25 December 2022 - 13:49. |
#3
Posted 25 December 2022 - 13:37
Si ce v-a impiedicat sa mergeti la un magazin Vodafone din august si pana acum?
|
#4
Posted 25 December 2022 - 14:01
dorin_2k, on 25 decembrie 2022 - 13:36, said:
Cred că e suficient sa vorbești cu un operator din CC. Așa am făcut eu și în 2 săptămâni banii mi-au fost rambursati. Bine, a zis că în 5 zile, dar au fost 14. Nu eram grăbit. Cum vb cu un operator? Alegi ramura corecta când îți răspunde Ioana. Încercare 1: Am intrat la robot și am introdus 2 pentru servicii fixe, 2 cum că nu aș fi client Vodafone ( nu mai suntem) și cu toate acestea ni s-a cerut să introducem codul de client Încercare 2: Am sunat și nu se auzea nimic. Încercare 3: Am selectat 2 pentru ca nu sunt client și mi s-a spus să selectez din nou cu mai multă atenție Încercare 4: Am zis, hai să încerc să aleg 1, ca și cum aș fi client. Am introdus codul de client de pe ultima factură. Codul e nevalid (era de așteptat dar am zis să o încer și pe asta). AlexEn, on 25 decembrie 2022 - 13:37, said:
Si ce v-a impiedicat sa mergeti la un magazin Vodafone din august si pana acum? Ni s-a spus că trebuie să așteptăm un telefon, nu mi se pare normal să facem plimbări aiurea doar pentru a ne afla în treabă. dorin_2k, on 25 decembrie 2022 - 13:36, said: Asemenea cazuri sunt izolate și le au toți operatorii, nu doar Vodafone. Și Orange și Telekom au astfel de "greșeli". Nu doar Vodafone. Am servicii de la toți acum: Vodafone, ORO, OROC. Nu e niciunul perfect. Daca ar fi un operator perfect: ar avea supremația și restul ar da faliment. Fiecare are neajunsuri dorin_2k, on 25 decembrie 2022 - 13:36, said: Dar avem concurenta și e bine așa. Adevărat și asta, cât o mai ține.. |
#5
Posted 25 December 2022 - 14:06
AlexEn, on 25 decembrie 2022 - 13:37, said:
Si ce v-a impiedicat sa mergeti la un magazin Vodafone din august si pana acum? ar trebui reclamati la anpc, poat asa s mai schimba ceva... |
#6
Posted 25 December 2022 - 14:07
E vorba de o firma ?
Ca daca e persoana fizica le soliciti asta pe mail, nu raspund faci plangere la anpc, vor lua amenda 100%, asa am procedat cu Romstal pentru ca nu au livrat un produs platit cu cardul. |
#7
Posted 25 December 2022 - 14:12
Nu e firmă, e PF, aștept să repornească pagina de reclamatii ANPC pentru ca nu are cine să îi țină lumânarea acuma și îi ard.
|
#8
Posted 25 December 2022 - 14:34
Ia mai fa și încercarea 5. Alegi cu atenție până vb cu un operator uman.
Chiar daca ajungi la "tehnic" te transfera aia la departamentul care trebuie. Azi fiind sărbătoare și duminică nu ai cu cine vb de la Comercial. L-V 8-18 parca au program |
#9
Posted 25 December 2022 - 14:55
benis, on 25 decembrie 2022 - 13:15, said:
A doua problemă o avem cu serviciile fixe, unde am plătit în avans 350 de lei. Am închis serviciile în August și ni s-a promis că vom fi sunati pentru a primi înapoi banii. |
#10
Posted 25 December 2022 - 14:55
Atat eu cat si sotia avem cartele prepaid la Vodafone. Asta inseamna ca dam banii in avans? Pana acum (adica de vreo 20 de ani) n-am avut nimic serios sa le reprosez. Tinand cont de ce ofera si concurenta. Ce kkt sa le cer la 5 euro?
|
|
#11
Posted 25 December 2022 - 15:10
Păi eu și la cartelă m-am fript, inițial încărcam dar odată m-am pomenit cu credit zero și fără opțiune. Activaseră abuziv opțiunea standard și m-au taxat cu 20 de cenți Per MB. Am sunat la ei, nu au vrut să îmi dea banii înapoi așa că a trebuit să fac sesizare la ANPC pentru a primi banii înapoi.
De atunci am încărcat doar direct cu opțiunea. Până ce s-a întâmplat că nici asta nu a mers și de atunci nu mai încarc cartela Varzafon decât ca backup atunci când plec la sat. |
#12
Posted 25 December 2022 - 16:16
AlexEn, on 25 decembrie 2022 - 13:37, said: benis, on 25 decembrie 2022 - 14:12, said: Nu e firmă, e PF, aștept să repornească pagina de reclamatii ANPC pentru ca nu are cine să îi țină lumânarea acuma și îi ard. Esti genu de om care ii place sa se complice ? Nu mai bine te duci fizic la un magazin mare Vodafone si incerci sa rezolvi problema ? Nu reusesti ? Atunci cere sa vorbesti cu un sef ! Ii spui ca daca nu iti rezolva problema pe loc te duci direct la ANPC sa depui plangere Si vezi ca nu prea functioneaza comodidatea cu formulare online si e-mailuri la noi in tara cand "Formularele si declaratiile online se depun la etajul 2" |
#13
Posted 25 December 2022 - 16:22
Eu de 6 ani de când sunt client UPC/Vodafone nu am fost niciodată în vreun magazin de al lor.
De ce sa pierzi timpul la magazin când cu un mail sau simplu apel poți rezolva? Totuși de vreo 2 luni mă chinui și eu cu Vodafone sa mut un serviciu și... nu se poate. Momentan am renunțat că ceva au o problema de înțelegere. Ii las să treacă sărbătorile și efectul ce i-a cuprins. Poate cu schimbarea șefului pe Europa își revin la normal. De Crăciun fii mai bun! |
#14
Posted 25 December 2022 - 16:29
Quote
Atunci am încercat să iau legătura cu Tobi. Tobi era înghețat Quote
Trageți voi concluziile. Niciodată Vodafone și dacă chiar e nevoie, niciodată plata în avans! |
#15
Posted 25 December 2022 - 16:30
__Dan__, on 25 decembrie 2022 - 14:55, said:
Atat eu cat si sotia avem cartele prepaid la Vodafone. Asta inseamna ca dam banii in avans? Pana acum (adica de vreo 20 de ani) n-am avut nimic serios sa le reprosez. Tinand cont de ce ofera si concurenta. Ce kkt sa le cer la 5 euro? Costul lor ca sa te tina pe tine (numarul tau de telefon) in retea este - probabil - sub 1 cent pe luna. In rest? Bonusuri, vile. Asset-uri... Toate echipamentele alea le instalezi O DATA - dupa aia le amortizezi de zeci de ori prin plati lunare (fie ele cartele, fie abonamente). La asta saliveaza si furnizorii de gaze, electricitate prin acele preturi (componente) fixe pe zi - "abonamentele" alea. E ca si cum ai trece pe o strada si platesti un abonament lunar pentru asta. Oare de cate zeci/sute/mii de ori crezi ca se amortizeaza trotuarul, bordurile, asfaltul de pe strada aia? Tie 5 euro ti se pare putin, dar ei isi freaca mainile de bucurie, raportat la cantitatea de efort de a permite accesul numarului tau de telefon la retea. Edited by cattavencu, 25 December 2022 - 16:41. |
|
#16
Posted 25 December 2022 - 17:38
AlaDinCopac, on 25 decembrie 2022 - 16:29, said:
Ala e un bot software pt probleme care se pot rezolva din "taste",nu pentru problema ta. Eu sunt curios totuși cum arată o problemă care se poate rezolva "din taste". Există așa ceva sau este doar o fata-morgana? AlaDinCopac, on 25 decembrie 2022 - 16:29, said:
Eu mi-am incarcat prin aplicatia lor credit in avans si niciodata nu am avut probleme. Eu după ce m-am fript, nu prea mai am tupeul să încerc. Este adevărat că teoretic metoda asta ar fi cea mai comodă însă știu și alte persoane cărora Vodafone nu le activa opțiunea cerută și le-a activat opțiunea "standard" ce presupune trafic de date la 20 de cenți per Mb. Un fel de băgare a degetului.. mă rog, se știe unde. dorin_2k, on 25 decembrie 2022 - 16:22, said:
Poate cu schimbarea șefului pe Europa își revin la normal. https://www.euronews...afone-group-ceo Quote
Nick Read will step down as Vodafone chief executive by the end of the year, ending a four-year tenure during which the British telecom group’s share price has nearly halved. Edited by benis, 25 December 2022 - 17:43. |
#17
Posted 25 December 2022 - 17:51
Vodafone = nesimtiti
Am avut si eu probleme si eu cu ei, mai precis cu o "vaca" {imi cer scuze vacilor}de consilier . Am renuntat la portare ,si desi stiam ca ar putea sa ma taxeze pentru nr provizoriu alocat am mizat pe buna credinta Desigur ,luna urmatoare m-am trezit cu 10euro de plata desi aveam reducere 50%,nr provizoriu{cartela} nu a fost folosita,nu a fost pusa in telefon Vaca{imi cer scuze vacilor} fiind prinsa cu minciuna mi-a inchis pur si simplu telefonul,ea, vaca fiind din esalonul superior. Deci ,va fi destul de greu dar nu imposibil sa rezolv,voi merge la vodashop si sa vezi scandal acolo. In acest moment legea le permite sa faca magarii,de ce nu le-ar face |
#18
Posted 25 December 2022 - 17:55
dorin_2k, on 25 decembrie 2022 - 16:22, said: Eu de 6 ani de când sunt client UPC/Vodafone nu am fost niciodată în vreun magazin de al lor. De ce sa pierzi timpul la magazin când cu un mail sau simplu apel poți rezolva? Daca vrei sa ghicesc, cred ca in astia 6 ani dumneata nu ai avut probleme majore ca sa fie necesar sa te duci personal la un magazin al lor sa iti rezolvi problema si de asta au fost rezolvate problemele minore prin telefon si e-mail intampinate in astia 6 ani de cand sunteti client la ei Si eu nu am zis ca clientii Vodafone trebuie sa se duca fizic la ei pentru orice probleme mici, eu vreau sa zic ca daca nu se rezolva problema prin telefon si e-mailuri abia atunci trebuie sa te duci fizic la ei in magazin sa discuti cu cineva Si daca nici atunci nu ti se reolva problema ceri sa vorbesti cu manageru de acolo, si daca nici ala nu iti rezolva problema ... atunci D-zeu. cu mila ! Tu platesti abonamente, servicii si extraoptiuni care nu functioneaza si nu se activeaza si ei iti iau banii asa ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users