Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Nu dați bani în avans la Vodafone!

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#19
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,076
  • Înscris: 02.09.2009

 pateu_98, on 25 decembrie 2022 - 17:55, said:

Daca vrei sa ghicesc, cred ca in astia 6 ani dumneata nu ai avut probleme majore ca sa fie necesar sa te duci personal la un magazin al lor sa iti rezolvi problema si de asta au fost rezolvate problemele minore prin telefon si e-mail intampinate in astia 6 ani de cand sunteti client la ei

Si eu nu am zis ca clientii Vodafone trebuie sa se duca fizic la ei pentru orice probleme mici, eu vreau sa zic ca daca nu se rezolva problema prin telefon si e-mailuri abia atunci trebuie sa te duci fizic la ei in magazin sa discuti cu cineva
Si daca nici atunci nu ti se reolva problema ceri sa vorbesti cu manageru de acolo, si daca nici ala nu iti rezolva problema ... atunci D-zeu. cu mila ! Tu platesti abonamente, servicii si extraoptiuni care nu functioneaza si nu se activeaza si ei iti iau banii asa ...
Exista numere" directe" daca vrei iti dau unul,vorbesti direct cu un operator,fara a trece prin "Andreea"

#20
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,126
  • Înscris: 04.02.2011

 pateu_98, on 25 decembrie 2022 - 17:55, said:



Si eu nu am zis ca clientii Vodafone trebuie sa se duca fizic la ei pentru orice probleme mici, eu vreau sa zic ca daca nu se rezolva problema prin telefon si e-mailuri abia atunci trebuie sa te duci fizic la ei in magazin sa discuti cu cineva
Si daca nici atunci nu ti se reolva problema ceri sa vorbesti cu manageru de acolo, si daca nici ala nu iti rezolva problema ... atunci D-zeu. cu mila ! Tu platesti abonamente, servicii si extraoptiuni care nu functioneaza si nu se activeaza si ei iti iau banii asa ...
Eu în general încerc de câteva ori în scris, apoi în de câteva ori telefonic apoi direct prin ANPC. Nu cred că Vodafone îmi decontează timpul pierdut până la magazin, costul pentru transport și stresul generat de faptul că ei vor să rămână în secolul 20. La toate companiile se pot rezolva problemele de la distanță, așa cum este normal pentru o lume digitalizată, mai ales că vorbim de un agent comercial care se ocupă cu rețelistică/date. Mă rog, Vodafone și normalitatea.. baba și mitraliera!

#21
pateu_98

pateu_98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 12.11.2012

 florinellll, on 25 decembrie 2022 - 18:00, said:

Exista numere" directe" daca vrei iti dau unul,vorbesti direct cu un operator,fara a trece prin "Andreea"

Si daca operatoru e un om nesimtit si nu iti rezolva problema, ce faci ?
Te rog sa nu imi raspunzi ca nu am timp de discutii teoretice, @OP a zis ca a vorbit cu un operator, a trimis si e-mailuri si tot nu i s-a rezolvat problema
A zis ca depune plangere la ANPC, personal cred ca acest Topic trebuie si inchis


@benis, faci cum vrei tu ! Tu te-ai plans pe Forum de problema creata de Vodafone, eu ti-am spus ce as fi facut eu daca eram in locul tau
Nu ti-a placut raspunsul meu ? Asta e, faci cum te taie capu
Intra pe site-ul *ANPC sa faci reclamatie si gata

*https://forum.softpe...021-anpc-picat/

#22
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,126
  • Înscris: 04.02.2011
Apreciez răspunsul, nu trebuie să te superi. Fiecare are propria lui perspectivă în ceea ce privește modul de a rezolva o problemă și fiecare are avantajele și dezavantajele aferente. Aici dezbatem, nu ne batem.

Edited by AlexEn, 25 December 2022 - 19:34.
eliminare reply la post sters


#23
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,509
  • Înscris: 02.09.2006
Daca e cu ''probabil'', adica ne dam cu presupusul, ''probabil'' poate fi si 8 EUR nu 1 cent! ce usor e sa chibitezi de pe margine, ''probabil'' fiind total paralel cu subiectul!

 cattavencu, on 25 decembrie 2022 - 16:30, said:

Costul lor ca sa te tina pe tine (numarul tau de telefon) in retea este - probabil - sub 1 cent pe luna.

In rest? Bonusuri, vile. Asset-uri...

Toate echipamentele alea le instalezi O DATA - dupa aia le amortizezi de zeci de ori prin plati lunare (fie ele cartele, fie abonamente).

La asta saliveaza si furnizorii de gaze, electricitate prin acele preturi (componente) fixe pe zi - "abonamentele" alea.

E ca si cum ai trece pe o strada si platesti un abonament lunar pentru asta. Oare de cate zeci/sute/mii de ori crezi ca se amortizeaza trotuarul, bordurile, asfaltul de pe strada aia?

Tie 5 euro ti se pare putin, dar ei isi freaca mainile de bucurie, raportat la cantitatea de efort de a permite accesul numarului tau de telefon la retea.

 pateu_98, on 25 decembrie 2022 - 18:32, said:

Si daca operatoru e un om nesimtit si nu iti rezolva problema, ce faci ?
Te rog sa nu imi raspunzi ca nu am timp de discutii teoretice, @OP a zis ca a vorbit cu un operator, a trimis si e-mailuri si tot nu i s-a rezolvat problema
A zis ca depune plangere la ANPC, personal cred ca acest Topic trebuie si inchis


@benis, faci cum vrei tu ! Tu te-ai plans pe Forum de problema creata de Vodafone, eu ti-am spus ce as fi facut eu daca eram in locul tau
Nu ti-a placut raspunsul meu ? Asta e, faci cum te taie capu
Intra pe site-ul *ANPC sa faci reclamatie si gata

*https://forum.softpe...021-anpc-picat/
si daca 8 din 10 clienti care apeleaza la ajutor, nu stiu exact ce vor??? si daca mare parte din ei sint in culpa dar incearca sa te prosteasca in fata ca firma e de vina iar daca nu cedezi trec la amenintari cu ANPC-ul???

#24
pateu_98

pateu_98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 12.11.2012
@tytysor, ce sa zic ? Da, ai dreptate ...

#25
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,126
  • Înscris: 04.02.2011

 tytysor, on 25 decembrie 2022 - 18:58, said:


si daca 8 din 10 clienti care apeleaza la ajutor, nu stiu exact ce vor??? si daca mare parte din ei sint in culpa dar incearca sa te prosteasca in fata ca firma e de vina iar daca nu cedezi trec la amenintari cu ANPC-ul???

Cum vine asta? Tu când dai un telefon, ai 80% șanse să nu știi de ce îl dai, suni așa, random, doar ca să te afli în treabă? Asta se poate întâmpla doar dacă ai grave probleme de natură psihiatrică sau cu alcoolul ori alte substanțe.

În general oamenii când sună undeva știu foarte bine de ce o fac.

#26
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,509
  • Înscris: 02.09.2006
Draga 25 de ani intr-una din marile firme de telecom, imi permit sa spun asta!
nu suna la nimereala, dar nu sint lamuriti ce anume ar dori, daca se poate sau nu tehnic sau contractual si multe altele vorbe inutile. sigur, asta dupa o introducere de 10 minute in care iti povesteste istoricul abonamentului sau si iti explica cum ar organiza el compania daca ar fi la conducere neuitind sa-ti spuna ca este cetatean european si din banii lui iti primesti salariul!
de neratat sint telefoanele cind esti intrebat de ce s-a intrerupt canalul tv preferat pentru 2 minute, acum 3 saptamini pe la ora 3 dimineata! eu intotdeauna am sustinut ca cei care sint in prima linie la telefoane merita salarii foarte mari si cit am putut chiar le-am oferit!

#27
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,126
  • Înscris: 04.02.2011
Ok, am înțeles. Însă suntem oarecum în afara subiectului, în sensul că eu nu am mai reușit să dau de un operator uman la Vodafone din Septembrie, încercând de 2 ori acest lucru, odată prin noiembrie cu problema cu opțiunea la cartelă și apoi recent cu problema cu returnarea avansului.

Adevărul la serviciul RC este undeva la mijloc, nu poți să dai salarii mai mari decât pe tehnic la oameni care nu pot să întrebe mai mult decât "ați încercat să reporniți calculatorul?", neștiind ce înseamnă elemente simple de rețelistică.

Și în plus am senzația că vine presiune chiar de sus asupra acestor oameni să mintă clienții astfel încât să stoarcă cât mai mult de pe ei, chiar dacă acest lucru este ilegal. Vezi cazul cu activarea nesolicitată a opțiunii de internet cu tarif de 20 de cenți pe minut.

Acuma știu și eu că există oameni care sună cu o problemă și vin cu texte gen: "tu știi cine-s eu?" însă aceștia sigur nu sunt majoritari.

Și în altă ordine de idei, dacă tu ca și client ai avea de primit câteva sute de lei după care stai deja de luni de zile și reușești după nenumărate încercări să dai de o ființă umană acolo, nu ai fi sictirit? Presiunea asupra angajaților este strict din vina Vodafone, mă refer aici la upper management, ca dovadă că la nici o companie de telecom nu s-a ajuns așa de rau ca la Vodafone. Efectiv prin modul în care este gestionată relatia cu clientul, Vodafone sictirește și clientul și proprii angajati sau, mă rog, angajați subcontractați că tot e la modă.

Edited by benis, 25 December 2022 - 19:34.


#28
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
Unele departamente din CC nu au program 24/24, 7/7.
9-18 și L-V are "comercialul". Sau avea. Au redus drastic programul
Iar la ORO doar 2 apeluri/luna îs gratis.
Un mail le "rezolva" pe unele probleme. Însă unele îs nerezolvabile. La toți operatorii. Că așa au ei "procedura".

#29
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,126
  • Înscris: 04.02.2011
Sincer să fiu, am mai sunat de câteva ori la Orange cu taxă, în afara programului, este 14 cenți pe minut, nu este o avere, în 2 minute ai rezolvat treaba, până la urmă poți să accepți și asta, mult mai rău este să nu poti da de nimeni sau să dai de careva care este prea sictirit sa îți rezolva problema. Prefer niște restricții clare în dauna unui bahaos general, să nu știe stânga ce face dreapta.

Apropo de tarif la RC, la nemți am vorbit vreo 5 minute cu taxă pentru că nu mergea internetul, și-au cerut scuze, într-adevăr era o problemă cu rețeaua, au rezolvat-o și mi-au dat o parte din creditul consumat pe optiune înapoi si mi-au dat înapoi banii cheltuiți la RC. Treabă nemțească, nu cred să vedem asta și la noi. Bine, asta a fost acuma vreo 15 ani de zile, între timp s-o mai fi cacarisit și la ei..

#30
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,099
  • Înscris: 29.01.2016
Ca sa intri cu un operator, sau mai bine zis, cu unul care respira, ii zici Andreei "probleme semnal" si te transfera la un "coleg" uman.
Nelamurirea mea e cum ai reusit sa fii taxat pe internet cand tu aveai optiune ?
Eu presupun, poate gresit, ca ceva s-a intamplat cu optiunea sau momentul incarcarii. E oare posibil ca tu sa nu fi avut credit la momentul reinnoirii optiunii, ai reincarcat, si, avand internetul deschis a inceput sa se taxeze din credit inainte sa se reactiveze optiunea ? Eu asta banuiesc ca s-a intamplat.
De aceea, cel mai sigur, cand nu ai credit la momentul reinnoirii si reincarci, ar fi bine sa opresti datele mobile, ca acel credit sa se retraga strict pt optiune, nu sa apuce sa fie consumat pentru altceva.
Ceea ce am spus mai sus nu este imposibil, ci chiar f probabil. Asta e posibil sa fi fost si motivul pentru care nu au vrut sa iti dea banii inapoi. E doar o banuiala, nu ma intelege gresit.
Ideea e ca noi trebuie sa avem grija sa nu dam motive sa stam la mana operatorilor si sa facem tot posibilul sa nu gresim ca sa ajungem sa ne rugam de ei pentru diverse.

#31
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,126
  • Înscris: 04.02.2011
Nu, exact asta ziceam, aveam credit tot timpul pe cartelă pentru 2-3 luni. Doar că de multe ori în loc să se reînnoiască opțiunea, se activa temporar opțiunea cu "internet standard" care te taxa la 20 ce cenți per MB și astfel nu mai rămânea credit pentru a se reactiva opțiunea.
Acuma nu știu, se prea poate să nu mai existe acest bug. De faza cu opritul datelor înainte de a activa o opțiune știu, chestia e că eu aveam deja opțiunea activă și trebuia doar să se reînnoiască automat.

Mă rog, nu mai țin credit pe cartelă de mai bine de un an de zile însă dacă aș ști sigur că acest bug nu ar mai fi, presupunând că aș decide să folosesc din nou serviciile Voda zi de zi, atunci da, aș încărca pentru 2-3 luni în avans și nu mi-aș bate capul.
Dar în Vodafone nu poți avea încredere. Și apoi trebuie să o iei din nou de la capăt cu tam-tamul.

Ca offtopic, foloseam destul de mult Voda inclusiv în oraș, ei având 5G peste tot în Timișoara cu viteze superioare Orange. Acuma balanța se mai echilibrează și Orange mai recuperează la capitolul viteză și chiar și la acoperire în rural pe unde merg eu deci nu prea mai am motiv să folosesc Voda deci țin doar cartela activă, mai ales că acum e platinum (nu că ar mai conta așa de mult dar fie..).

Edited by benis, 25 December 2022 - 23:58.


#32
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,395
  • Înscris: 08.02.2011

 benis, on 25 decembrie 2022 - 19:33, said:



Și în plus am senzația că vine presiune chiar de sus asupra acestor oameni să mintă clienții astfel încât să stoarcă cât mai mult de pe ei, chiar dacă acest lucru este ilegal. Vezi cazul cu activarea nesolicitată a opțiunii de internet cu tarif de 20 de cenți pe minut.




Ce nu intelegi tu e ca aia 20 centi reprezinta tariful standard, care se aplica daca nu ai nici o optiune activata. Nu e alta optiune activata nesolicitat.

#33
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,126
  • Înscris: 04.02.2011

 modoran, on 26 decembrie 2022 - 10:46, said:

Ce nu intelegi tu e ca aia 20 centi reprezinta tariful standard, care se aplica daca nu ai nici o optiune activata. Nu e alta optiune activata nesolicitat.
Este irelevant ce este standard sau nu, ideea e că odată ce eu am activat o opțiune și mi se spune clar în mesaj că se va reactiva dacă am credit suficient pe cont, faptul că ei mă tarifează altfel reprezintă o țeapă, drept urmare ANPC mi-a dat dreptate.
Apropo, Vodafone ar putea Închide direct serviciul de RC din moment ce oricum trebuie să contactezi ANPC. Ar economisi niște bani l.

PS: Și plus că este un serviciu nesolicitat o dovedește chiar Vodafone, ei îl numesc “serviciul de internet standard”.

Și da, ai dreptate, nu este o opțiune pentru că nimeni nu optează pentru el, este un serviciu activat discreționar de Vodafone. My pardon!

#34
Eusebiu70

Eusebiu70

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 02.02.2012
La mine a durat 3 luni sa inchid un abonament TV la ei fara contract.Vodafone.....

#35
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,126
  • Înscris: 04.02.2011
Dar ce șciu io? Hai să dăm citire la review-uri de pe google:


Quote

I am sincerely impressed...they have rewritten the definition of  incompetence and taken it to a new level. I travelled abroad, have no network anymore: no phone, no SMS, no data. After 10 attempts of reaching them my friend had to go to a store in Romania where they tell her that they changed my subscription to only local? I had to email them they said. I mailed them 14 times, sent 20 messages on their WhatsApp crying for help since I am completely blocked: not a single response... Unbelievable. I will leave immediately

Quote

Internet out, nobody responding. This company doesn't have any employee's to handle complaints. I wanted to get in contact with them and it kept giving me a renewd account number. Complete nonsense.

Quote

Am citit o parte din comentarii si vad ca nu sunt singurul care are probleme cu Vodafone .
Am mai bine de o luna de cinda am facut cerere de reziliere pentru un abonament si nu sa rezolvat nimic nici acum ii doare undeva de problemele clientilor . Suni la ei si iti raspund ca vei fi sunat si iti face capul mare numai cu minciuni .
Am renuntat la un abonament de internet fix datorita semnalului de proasta calitate care il avea si mai spun ca au acoperire 4g
Personalul care raspunde la call center este sub orice critica
Este o greseala mare sa faci abonament la Vodafone,nu mai poti scapa de ei.
O stea este prea mult!

Quote

I didn't expect that Vodafone customer support can provide so low quality service ( to be frank is almost zero ). If you call the magic number *222 you will get zero support. I went twice to Vodafone stores to solve my issue , but the branch manager told that they do not solve those type of account issues, and need to call *222. I told her that l called many times for 3 weeks ( over 40 times ), and she told me she can't help me and is not her problem.Basically you can't even complain because you will only get an IVR messsge and after drops off automatically.Welcome to Vodafone !l would not give any stars for zero service which l get from them , but otherwise you can't post your review.



#36
Eusebiu70

Eusebiu70

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 02.02.2012
La *222 e minune sa vorbesti cu un operator uman , au alt numar la care raspunde operatorul si cu insistente dupa 2 luni  mi l-au dat din reprezentanta.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate