Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu dați bani în avans la Vodafone!
Last Updated: Feb 12 2023 19:50, Started by
benis
, Dec 25 2022 13:15
·
0
#37
Posted 28 December 2022 - 12:27
Imi poti da si mie numarul? La *222 nu mai reusesc sa iau legatura cu un operator...
|
#39
Posted 28 December 2022 - 15:04
Tot la fel, ma intampina Andreea, si nu reusesc nicidecum sa iau legatura cu un operator, incep sa imi pierd speranta in customer care-ul acestei retele
|
#40
Posted 28 December 2022 - 15:16
Apasă pe cifrele alea pt ceea ce dorești să faci.
Asculta bine ce zice |
#41
Posted 28 December 2022 - 17:58
Multumesc, m-ai luminat, chiar nu m-a dus capul sa incerc de vreo 20 ori fiecare optiune din meniul de telefonie mobila si totusi nu am reusit sa iau legatura cu un operator...
|
#42
Posted 29 December 2022 - 08:31
Nu trebuie să încerci fiecare opțiune. Câteva nu duc la operator uman. Te duc la "Ioana".
Dar la unele duc la operator uman. Ai incercat de 20 de ori și nu ai reușit? Ești tare perseverent. Dar nu prea "luminat" daca nu ai ajuns și la opțiune de a vorbi cu cineva |
#43
Posted 29 December 2022 - 10:10
@dclaudiu2001 : ai cartela sauabonament ?
Daca ai cartela, iti pot confirma ca e f greu sa ajungi la un operator, m-am plimbat si eu prin acele meniuri fara succes. Mai era un nr cu taxa, parca. *555 daca nu ma insel, se taxa per apel, nu la minut. Poti incerca, daca altfel nu reusesti. @dorin_2k : tu incerci si reusesti de pe abonament sau de pe cartela ? Crede-ma ca e mare diferente intre meniuri. Cu cartela incepi sa ai zero sanse sa intri in legatura cu cineva. |
#44
Posted 29 December 2022 - 10:23
Eu sunt la numărul 0372 022 222 din rețeaua Orange prepay.
Însă nu contează din ce rețea și mod suni. La "tehnic" ajungi f ușor. La "comercial" prefer sa trimit mail și mă sună ei. Că nu e graba la acest serviciu |
#45
Posted 01 January 2023 - 17:35
La Prepay incerc, dar fara sperante, mai repede iau legatura cu Tobi pe Facebook si ii spun operator, decat la Andreea...
|
#46
Posted 02 January 2023 - 10:24
1, 2 ianuarie au si ei liber. Is sarbatori cu liber (pt comercial)
|
|
#47
Posted 02 January 2023 - 11:07
*555 răspund oricând chiar și în zilele nelucrătoare, dar costa 0,55 euro apelul
|
#48
Posted 02 January 2023 - 11:11
Eu sunt la cartela și de fiecare data când am vrut sa vorbesc cu un operator am ales ramura cu telefonie fixa, acolo am ales probleme cu internetul și am intrat în legătură cu un operator, apoi l-am rugat frumos sa îmi facă legătura cu cei de la telefonie mobila. A mers de fiecare data!
|
#49
Posted 27 January 2023 - 11:05
Merge acuma dar aștepți minim jumătate de oră și de regulă se întrerupe apelul odată, așa e modelul.
Cu Dobi e durere... Attached Files |
#50
Posted 28 January 2023 - 10:00
Cum am fost pentru o cartelă la ei, am zis să întreb și de bani. Nici acuma nu au finalizat tichetul și au pus fetele o urgentare. Merita să fac o poză, mă pufnea râsul, a fost nevoie de toate cele 3 angajate pentru această procedură. Nu vreau să mă gândesc cum ar putea să schimbe un bec. Probabil mai aduc personal și din alte shopuri.
Tot ANPC va rezolva problema până la urmă. Dacă eram procesoman, le ceream și dobânzile aferente, exact cum cer ei penalități pentru întârzierile de plată. |
#51
Posted 28 January 2023 - 10:05
M-am pierdut in complexitatea problemei dar vezi ca ti-ai pus nr public in unul dinte screenshoturi.
Si tobi nu stiu daca a invatat inca sa citeasca screenshoturi... incearca raspunsuri text. |
|
#52
Posted 28 January 2023 - 10:05
Tu chiar pui la suflet discuția cu Tobi? E un bit și atât. Niciodată nu se supără. Oferă doar răspunsurile ce le are prestate în procedura lui.
|
#53
Posted 12 February 2023 - 19:50
Dar totuși în momentul în care le zici nenorociți, reușești să te transferi la un operator uman, nu știu dacă au un filtru ce se activează sau pur și simplu îl zăpăcești
Și chiar am vorbit cu un operator uman pentru că nu mergea (iar) MyVodafone. Dar s-a nimerit să o ia singur fără să îi fac nimic după orele așteptate după operator. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users