Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW ID.4 - probleme software
Last Updated: Oct 26 2022 17:19, Started by
Adm
, Oct 11 2022 07:18
·
0
#19
Posted 11 October 2022 - 15:09
#20
Posted 11 October 2022 - 15:13
Probabil si asteptarile utilizatorilor au fost altele din perspectiva laudei producatorului cu mult trambitatul OTA, iar in SUA e mai nasoala treaba. Eu am masina (ID4) de peste 1 an si nu am avut resetari / blocari sau alte minuni. Are mici neajunsuri dar se poate trece usor peste ele.
Am fost dezamagit de intarzierea avuta le anumite update-uri, in special cel cu incalzirea bateriei sub 8C, dar in rest masina functioneaza impecabil, probabil eu am fost mai norocos. |
#21
Posted 11 October 2022 - 15:29
Ca posesor de masina cu softul despre care se discuta, va spun ca autorul filmului exagereaza. Face un fel de click-bait drama.
Dupa lansare, Volkswagen a scos mai multe update-uri de soft pentru masinile pe platforma MEB:
Intotdeauna functiile de baza ale masinii au mers fara probleme (ex. aer conditionat, radio, setari de confort, etc). Navigatia s-a imbunatatit semnificativ. Timpul de start-up s-a imbunatatit semnificativ. E drept ca nu-i ca la Tesla, dar e mai bine decat la multi alti producatori traditionali. Pentru masinile deja vandute, urmeaza sa se lanseze actualizare ID.Software 3.0 OTA. Va redau mai jos un mesaj proaspat, chiar de azi, de pe grupul de Facebook al posesorilor de ID.3, ID4: Quote
Dear ID. Drivers, Good things take time – Previously we informed you that we have begun the initial roll-out of ID. software 3.0 over-the-air, gradually rolling out the update in small waves in Germany for vehicles meeting specific configuration criteria. In the meantime, we identified improvements to the update which we are now implementing. Due to the sheer volume of interesting and exciting features being introduced as well as the technical complexity of the update these improvements have taken more time than originally expected. We know you have all been patiently waiting for the start of the European release waves and of course we would like you to receive the update as soon as possible. That is why we grant you as ID. Drivers Club members exclusive early-access to the update. We will start with about 1.000 cars in the first European wave and add more waves if applicable. As always, we are looking forward to receiving your feedback regarding the overall update experience. To participate, simply send us an e-mail with the subject “I want OTA 3.0” to [email protected] until Sunday, 16th of October 2022. Please make sure you send the “I want OTA 3.0” request from the e-mail address connected to your Volkswagen ID. account. Please remember that ID. software 3.0 is only available for cars that already have ID. software 2.4 installed. In order to receive the update your vehicle needs to be in online-mode. Your ID. will then be considered for one of the first European waves if your ID. meets the specific configuration criteria. You will receive more information via e-mail once your ID. has been validated for an update. Zoot, on 11 octombrie 2022 - 15:13, said:
in rest masina functioneaza impecabil, probabil eu am fost mai norocos. |
#22
Posted 11 October 2022 - 16:39
Am vizionat filmulețul de la cap la coada.
Pot doar sa spun ca nu am sesizat la mașina mea nici una din problemele de soft pe care le descrie bloggerul respectiv. |
#23
Posted 11 October 2022 - 17:37
N-am masina, nu pot sa confirm sau sa infirm problemele pentru model.
Insa tot in curtea VW, mai exact Skoda. Stiu ca octavia 4 pe partea de soft, e cu cantec. Cat si suv-urile/suv-ulete. Cred ca si bloggerul dramatizeaza. Dar ceva probleme pe partea de soft, cu siguranta sunt. |
#25
Posted 11 October 2022 - 20:37
ro_explorer, on 11 octombrie 2022 - 15:09, said:
[...]nu prea are importanta care e problema, iti ruineaza experienta de utilizare a masinii. Man, uneori poți fi ATÂT de ipocrit... |
#27
Posted 12 October 2022 - 08:19
ro_explorer, on 11 octombrie 2022 - 15:09, said:
Cat timp sacadeaza scrollul pe harti sau navigatia prin meniuri nu prea are importanta care e problema, iti ruineaza experienta de utilizare a masinii. aici aș zice că-i problemă de hardware, nu neapărat de software pt că computere (ordinare) sunt de 30 de ani, deci softul pt rularea unei amărâte de hărți deja e fumat și zic de hardware, deoarece zgârciții ăștia de producători auto mereu au prestat SUB așteptări la capitolul procesor+RAM la computerul mașinii (amintiți-vă că D-AIA a-nflorit piața de gadgeturi auto after-market, pt că un player „original” și anost costa 500 de euro, iar unul after-market și performant doar 100... - și avea și display meseriaș ) |
#28
Posted 12 October 2022 - 08:48
Hardware-ul OEM auto este f scump din cauza cerințelor speciale în automotive (anduranta in condiții specifice de utilizare). Pana și cipurile făcute pentru automotive costa mai mult sa fie proiectate.
Așadar mulți producători fac compromis pentru a tine costurile jos... rezultând ce vedem azi pe piața. Edited by ro_explorer, 12 October 2022 - 08:51. |
|
#29
Posted 12 October 2022 - 09:30
dom'ne:
-memoria RAM este chiar solidă! (nu văz vreun impediment să fie 16GB în loc de 2GB ) -BUS-ul este ceva „extrem” de lipit pe placa de bază - anduranță la maxim... -iar cipurile costă mai mult din cauză de marketing, nu de dificultate-n producere..., să fim serioși... sunt tranzistori lipiți la fel peste tot! (or fi circuitele cipurilor fabricate din alte materiale? ) PS: computerele de bord chiar stau foarte liniștite-n habitaclu, nu cred că amortizarea șocurilor nu se face și-n cutia lor... Edited by gushpi, 12 October 2022 - 09:28. |
#30
Posted 12 October 2022 - 09:55
gushpi, on 12 octombrie 2022 - 09:30, said:
PS: computerele de bord chiar stau foarte liniștite-n habitaclu, nu cred că amortizarea șocurilor nu se face și-n cutia lor... Daca sistemul de control al frânelor la un camion încărcat cu 44 de tone dă colțul, dumnezeu cu mila ... De asta costa atât de mult și sunt atât de greu de update! |
#31
Posted 12 October 2022 - 10:46
gushpi, on 12 octombrie 2022 - 09:30, said:
dom'ne:... 2 exemple: 1. Anduranta la ESD care pentru produsele automotive trebuie sa fie cam la 3x fata de produsele normale. 2. Regimurile de temperaturi în care cipul cu pricina trebuie sa funcționeze în parametri normali. Și mai sunt multe altele. |
#34
Posted 12 October 2022 - 14:36
Pentru ca masinile au fost gata asamblate si au stat parcate in spatii de depozitare vreo 6 luni inainte de lansare pana a fost gata si softul. Si in acest timp, la multe masini s-a degradat ireversibil bateria de 12V.
|
#35
Posted 12 October 2022 - 15:50
ro_explorer, on 12 octombrie 2022 - 08:48, said:
Hardware-ul OEM auto este f scump din cauza cerințelor speciale în automotive (anduranta in condiții specifice de utilizare). Pana și cipurile făcute pentru automotive costa mai mult sa fie proiectate. Așadar mulți producători fac compromis pentru a tine costurile jos... rezultând ce vedem azi pe piața. gushpi, on 12 octombrie 2022 - 09:30, said:
dom'ne: -memoria RAM este chiar solidă! (nu văz vreun impediment să fie 16GB în loc de 2GB ) -BUS-ul este ceva „extrem” de lipit pe placa de bază - anduranță la maxim... -iar cipurile costă mai mult din cauză de marketing, nu de dificultate-n producere..., să fim serioși... sunt tranzistori lipiți la fel peste tot! (or fi circuitele cipurilor fabricate din alte materiale? ) PS: computerele de bord chiar stau foarte liniștite-n habitaclu, nu cred că amortizarea șocurilor nu se face și-n cutia lor... elbjorn, on 12 octombrie 2022 - 09:55, said:
Daca laptopul dă colțul asta e, cumperi altul. Daca sistemul de control al frânelor la un camion încărcat cu 44 de tone dă colțul, dumnezeu cu mila ... De asta costa atât de mult și sunt atât de greu de update! ro_explorer, on 12 octombrie 2022 - 10:46, said:
Întâmplător lucrez în domeniul proiectării de semiconductori. Pentru a face un cip omologat pentru automotive muncim cam dublu și cipul cu pricina are total alte caracteristici fata de unul destinat pietii normale. 2 exemple: 1. Anduranta la ESD care pentru produsele automotive trebuie sa fie cam la 3x fata de produsele normale. 2. Regimurile de temperaturi în care cipul cu pricina trebuie sa funcționeze în parametri normali. Și mai sunt multe altele. Partea de Ecu ce tine de franare, aprindere, Havac etc nu are legatura cu calculatorul de "Infotainment". Ce costa mult? Licentele (harti, soft ) care nu apartin producatorului si care trebuiesc cumparate pe serie, versiuni etc In momentul cand iti montezi aftermarket: 1.nu cumperi nici o licenta 2.sistemul nu este codat, (codat in eventualitatea ca Os aftermarket este suficient de "smart" facut) 3.nu este montat pe masina 4.anumite optiuni de obicei nu pot fi folosite de Os-ul aftermarket depinde de punctul 2. Ceva mai previzibil ar fi ca o sa apara automobile fara Os instalat, unde o sa instalezi tu ce doresti ca "Infotainment" decat extrema ca o sa platesti abonament lunar pe nu stiu ce optiune vezi BMW. Edited by iulian_1976, 12 October 2022 - 15:57. |
#36
Posted 12 October 2022 - 16:04
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users