Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW ID.4 - probleme software
Last Updated: Oct 26 2022 17:19, Started by
Adm
, Oct 11 2022 07:18
·
0
#1
Posted 11 October 2022 - 07:18
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qXHB3nh547A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Din ce am inteles, aceeasi odisee este si pe surata Skoda Enyaq |
#2
Posted 11 October 2022 - 07:50
Deci un blogaras n-a mai suportat si a inceput sa zica care-i faza pe bune cu masina asta, si asta dupa ce a fost deja "banat" pentru ca n-a laudat ID.Buzz. Dovedeste inca o data ca toate review-urile sunt platite si in ele se zice doar de bine, iar cand ca prin minune dispar banii: fie dispare interesul catre produs, fie (in cazurile mai rare) incepe sa se vada adevarata fata a produsului si a reviewer-ului.
|
#3
Posted 11 October 2022 - 08:17
cu electronicele știu una și bună: dacă e să țină, țin 100 de ani, dacă nu - se strică aleator indiferent de marcă...
exemplul meu: CT bosch junkers 2 buc montate pe aceeași scară, la același tip de apart., de familii asemănătoare, normale una s-a stricat (electronic) din 2 în 3 ani cealaltă funcționează ireproșabil din 2005... (doar așa, ca paralelă, una ariston funcționează bine din 2015...) Edited by gushpi, 11 October 2022 - 08:17. |
#4
Posted 11 October 2022 - 08:22
NikoroB, on 11 octombrie 2022 - 07:50, said:
Deci un blogaras n-a mai suportat si a inceput sa zica care-i faza pe bune cu masina asta, si asta dupa ce a fost deja "banat" pentru ca n-a laudat ID.Buzz. Dovedeste inca o data ca toate review-urile sunt platite si in ele se zice doar de bine, iar cand ca prin minune dispar banii: fie dispare interesul catre produs, fie (in cazurile mai rare) incepe sa se vada adevarata fata a produsului si a reviewer-ului. |
#6
Posted 11 October 2022 - 08:43
Mno de la dieselgate incoace eu unul mi-am luat adio definitiv de la marca asta... nu ca eram fan dar mai eram interesat de "inovatiile" germane.
|
#7
Posted 11 October 2022 - 08:43
E un cerc vicios, din care nu poti iesi.
Publicistii de orice fel, depind de banii de la advertiser, deci critica = foame. In plus, cand te joci intre 10 minute si o zi cu un obiect, adesea nu e destul, mai ales la masini. Mai mult, depinde foarte mult de experienta si comparatie. In fine, producatorii auto pierd rapid interesul pentru modelele lansate azi, pentru ca maine apare altul. E o problema clasica, singura exceptie fiind de departe Tesla. |
#8
Posted 11 October 2022 - 08:45
Mai se rupea un lant, mai pica o turbina, mai sarea o curea, mai completai 1l de ulei la 2000km inovatii d`astea...
|
#9
Posted 11 October 2022 - 08:48
Toate mașinile care reprezinta un computer cu roti au bug-uri software. E firesc la nivelul asta de complexitate. Dar ca producător sa nu te implici în rezolvarea lor mi se pare rușinos. Pur și simplu își dau cu firma'n cap. Piața concurențiala o sa își spună cuvântul în timp.
|
#10
Posted 11 October 2022 - 09:16
Din ce am inteles, exista versiunea 3.x de software la VW, dar care poate fi aplicata doar la dealeri, cu succes partial (in unele cazuri nu merge).
Pentru ca situatia nu e roza, s-au abtinut sa trimita peste balta acest update, pana nu rezolva acasa problema. Din cauza crizei de cipuri, dar mai ales pentru ca se incapataneaza sa folsoeasca arhitecturi antice, cu procesoare antice, si pt ca complexitate a crescut enorm, rezultatul este un produs prost. E ca si cum rulai Win95 pe 486, in loc de Pentium 1. |
|
#11
Posted 11 October 2022 - 10:37
Am trecut și eu pe aici.
Ca idee, azi Tesla a instalat pe mașină mea un nou software, care nu doar bug fix, ci aduce îmbunătățiri reale. https://www.notatesl...2/release-notes |
#12
Posted 11 October 2022 - 12:05
Pe la minutul 8, n-am inteles ce treaba are telefonul lui cu masina...faptul ca i se incalzeste n'are nicio treaba cu masina...
Edited by A10, 11 October 2022 - 12:06. |
#13
Posted 11 October 2022 - 12:53
ro_explorer, on 11 octombrie 2022 - 08:48, said:
Toate mașinile care reprezinta un computer cu roti au bug-uri software. E firesc la nivelul asta de complexitate. Dar ca producător sa nu te implici în rezolvarea lor mi se pare rușinos. Pur și simplu își dau cu firma'n cap. Piața concurențiala o sa își spună cuvântul în timp. Intre timp, pe producători ii doare undeva, ei au facut vanzarea si se cam spala pe mani (cel puțin in țările bananiere). Singura speranță este un eventual facelift sau model nou. Edited by NikoroB, 11 October 2022 - 12:53. |
#14
Posted 11 October 2022 - 12:57
NikoroB, on 11 octombrie 2022 - 12:53, said:
Singura speranță este un eventual facelift sau model nou. Deci se poate. E doar o chestiune de dorința și voința. |
#15
Posted 11 October 2022 - 13:09
Tesla (inca) este un producator de nisa. La restul masinilor, updateurile nu se fac OTA, ci trebuie mers in service.
PS: o faza amuzanta este teapa pe care si-au luat-o cu on-starul de la Opel. Au dat clientii bani ca face, drege si la un moment dat s-a inchis cu totul. |
|
#16
Posted 11 October 2022 - 14:51
Si totusi, problemele semnalate NU tin de motorizarea masinii.
Problema este partea de afisare/interactiune/multimedia! Hardware prost/slab, pe care ruleaza software prost scris. |
#17
Posted 11 October 2022 - 14:52
ro_explorer, on 11 octombrie 2022 - 12:57, said:
Tesla cum poate sa trimita cel puțin un OTA pe luna, câteodată și 2-3 corectand mereu bug-uri și îmbunătățind sistemul la nivel de flota, fără nici o vizita în service? Din punctul asta de vedere au stabilit un nou standard pe care nimeni altcineva din industrie nu îl are. Asta este diferenta majora intre VW si Tesla. https://insideevs.co...-update-coming/ https://www.wired.co...a-over-the-air/ |
#18
Posted 11 October 2022 - 14:59
Adm, on 11 octombrie 2022 - 14:51, said:
Si totusi, problemele semnalate NU tin de motorizarea masinii. Problema este partea de afisare/interactiune/multimedia! Hardware prost/slab, pe care ruleaza software prost scris. Softul ar fi problema In schimb, hardware ul e ceva nou si destul de capabil. Arhitectura cu 2 servere onboard ICAS ( in car app server ) de la Conti este suficient de puternica, dar nu e optimizat inca softul. Faptul ca Tesla lanseaza periodic update.uri, nu este un lucru neaparat bun, inseamna ca inca au probleme multe si le rezolva in timp Sa nu uitam ca Tesla le tot repara de prin 2010... Id3, id4 , id 5, Enyaq, Etron, toate ruleaza aceeasi arhitectura ICAS https://www.greencar...1113-conti.html Edited by andrei_221, 11 October 2022 - 15:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users