Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

VW ID.4 - probleme software

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,042
  • Înscris: 22.05.2003
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qXHB3nh547A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Din ce am inteles, aceeasi odisee este si pe surata Skoda Enyaq

#2
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,400
  • Înscris: 26.05.2022
Deci un blogaras n-a mai suportat si a inceput sa zica care-i faza pe bune cu masina asta, si asta dupa ce a fost deja "banat" pentru ca n-a laudat ID.Buzz. Dovedeste inca o data ca toate review-urile sunt platite si in ele se zice doar de bine, iar cand ca prin minune dispar banii: fie dispare interesul catre produs, fie (in cazurile mai rare) incepe sa se vada adevarata fata a produsului si a reviewer-ului.

#3
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,951
  • Înscris: 17.01.2012
cu electronicele știu una și bună: dacă e să țină, țin 100 de ani, dacă nu - se strică aleator indiferent de marcă...
exemplul meu: CT bosch junkers
2 buc montate pe aceeași scară, la același tip de apart., de familii asemănătoare, normale
una s-a stricat (electronic) din 2 în 3 ani
cealaltă funcționează ireproșabil din 2005...

(doar așa, ca paralelă, una ariston funcționează bine din 2015...)

Edited by gushpi, 11 October 2022 - 08:17.


#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,042
  • Înscris: 22.05.2003

View PostNikoroB, on 11 octombrie 2022 - 07:50, said:

Deci un blogaras n-a mai suportat si a inceput sa zica care-i faza pe bune cu masina asta, si asta dupa ce a fost deja "banat" pentru ca n-a laudat ID.Buzz. Dovedeste inca o data ca toate review-urile sunt platite si in ele se zice doar de bine, iar cand ca prin minune dispar banii: fie dispare interesul catre produs, fie (in cazurile mai rare) incepe sa se vada adevarata fata a produsului si a reviewer-ului.
Incepi sa te maturizezi, bravo! :)

#5
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,400
  • Înscris: 26.05.2022
Nu, ideea era pe cine mai surprinde chestia asta?!

#6
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,266
  • Înscris: 21.03.2020
Mno de la dieselgate incoace eu unul mi-am luat adio definitiv de la marca asta... nu ca eram fan dar mai eram interesat de "inovatiile" germane.

#7
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,042
  • Înscris: 22.05.2003
E un cerc vicios, din care nu poti iesi.
Publicistii de orice fel, depind de banii de la advertiser, deci critica = foame.

In plus, cand te joci intre 10 minute si o zi cu un obiect, adesea nu e destul, mai ales la masini.

Mai mult, depinde foarte mult de experienta si comparatie.

In fine, producatorii auto pierd rapid interesul pentru modelele lansate azi, pentru ca maine apare altul.
E o problema clasica, singura exceptie fiind de departe Tesla.

#8
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,266
  • Înscris: 21.03.2020
Mai se rupea un lant, mai pica o turbina, mai sarea o curea, mai completai 1l de ulei la 2000km inovatii d`astea...

#9
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Toate mașinile care reprezinta un computer cu roti au bug-uri software. E firesc la nivelul asta de complexitate. Dar ca producător sa nu te implici în rezolvarea lor mi se pare rușinos. Pur și simplu își dau cu firma'n cap. Piața concurențiala o sa își spună cuvântul în timp.

#10
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,042
  • Înscris: 22.05.2003
Din ce am inteles, exista versiunea 3.x de software la VW, dar care poate fi aplicata doar la dealeri, cu succes partial (in unele cazuri nu merge).
Pentru ca situatia nu e roza, s-au abtinut sa trimita peste balta acest update, pana nu rezolva acasa problema.

Din cauza crizei de cipuri, dar mai ales pentru ca se incapataneaza sa folsoeasca arhitecturi antice, cu procesoare antice, si pt ca complexitate a crescut enorm, rezultatul este un produs prost.
E ca si cum rulai Win95 pe 486, in loc de Pentium 1.

#11
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Am trecut și eu pe aici.
Ca idee, azi Tesla a instalat pe mașină mea un nou software, care nu doar bug fix, ci aduce îmbunătățiri reale.

https://www.notatesl...2/release-notes

#12
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,057
  • Înscris: 19.12.2012
Pe la minutul 8, n-am inteles ce treaba are telefonul lui cu masina...faptul ca i se incalzeste n'are nicio treaba cu masina...

Edited by A10, 11 October 2022 - 12:06.


#13
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,400
  • Înscris: 26.05.2022

View Postro_explorer, on 11 octombrie 2022 - 08:48, said:

Toate mașinile care reprezinta un computer cu roti au bug-uri software. E firesc la nivelul asta de complexitate. Dar ca producător sa nu te implici în rezolvarea lor mi se pare rușinos. Pur și simplu își dau cu firma'n cap. Piața concurențiala o sa își spună cuvântul în timp.
Toate marcile au probleme cu software-ul indiferent ca-s electrice sau nu. Se restarteaza bordul (deh, nu mai e ok sa citesti niste ace, trebuie lcd-uri), suna aiurea masina la sos, senzori de presiune care nu-s cititi calumea de catre masina si ai tot felul de alarme, etc. Acum la astea daca mai pui si chestii specifice unei electrice, o iei razna.

Intre timp, pe producători ii doare undeva, ei au facut vanzarea si se cam spala pe mani (cel puțin in țările bananiere). Singura speranță este un eventual facelift sau model nou.

Edited by NikoroB, 11 October 2022 - 12:53.


#14
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View PostNikoroB, on 11 octombrie 2022 - 12:53, said:

Singura speranță este un eventual facelift sau model nou.
Tesla cum poate sa trimita cel puțin un OTA pe luna, câteodată și 2-3 corectand mereu bug-uri și îmbunătățind sistemul la nivel de flota, fără nici o vizita în service? Din punctul asta de vedere au stabilit un nou standard pe care nimeni altcineva din industrie nu îl are.

Deci se poate.

E doar o chestiune de dorința și voința.

#15
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,400
  • Înscris: 26.05.2022
Tesla (inca) este un producator de nisa. La restul masinilor, updateurile nu se fac OTA, ci trebuie mers in service.

PS: o faza amuzanta este teapa pe care si-au luat-o cu on-starul de la Opel. Au dat clientii bani ca face, drege si la un moment dat s-a inchis cu totul.

#16
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,042
  • Înscris: 22.05.2003
Si totusi, problemele semnalate NU tin de motorizarea masinii.
Problema este partea de afisare/interactiune/multimedia!

Hardware prost/slab, pe care ruleaza software prost scris.

#17
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,075
  • Înscris: 02.09.2016

View Postro_explorer, on 11 octombrie 2022 - 12:57, said:

Tesla cum poate sa trimita cel puțin un OTA pe luna, câteodată și 2-3 corectand mereu bug-uri și îmbunătățind sistemul la nivel de flota, fără nici o vizita în service? Din punctul asta de vedere au stabilit un nou standard pe care nimeni altcineva din industrie nu îl are.
Fac asta din 2012! Au avut o decada sa ajunga la nivelul asta!

Asta este diferenta majora intre VW si Tesla.
https://insideevs.co...-update-coming/
https://www.wired.co...a-over-the-air/

#18
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 22.12.2006

View PostAdm, on 11 octombrie 2022 - 14:51, said:

Si totusi, problemele semnalate NU tin de motorizarea masinii.
Problema este partea de afisare/interactiune/multimedia!

Hardware prost/slab, pe care ruleaza software prost scris.

Softul ar fi problema

In schimb, hardware ul e ceva nou si destul de capabil.
Arhitectura cu 2 servere onboard ICAS ( in car app server ) de la Conti este suficient de puternica, dar nu e optimizat inca softul.

Faptul ca Tesla lanseaza periodic update.uri, nu este un lucru neaparat bun, inseamna ca inca au probleme multe si le rezolva in timp

Sa nu uitam ca Tesla le tot repara de prin 2010...

Id3, id4 , id 5, Enyaq, Etron, toate ruleaza aceeasi arhitectura ICAS

https://www.greencar...1113-conti.html

Edited by andrei_221, 11 October 2022 - 15:01.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate