Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baterie externa solara vs baterie...

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91
 LakeSide 11 Straulesti

arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar
 Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day
 Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale
 

Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#145
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
103 grade, maxim am vazut cam 110 cu uleiul vechi, cu cel proaspat deocamdata maxim 101. Nu ia deloc ulei vizibil intre schimburi ( la 10000 km).

Edited by Mihai_mb, 01 April 2024 - 15:32.


#146
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

Vizualizare mesajXman_ghio, pe 01 aprilie 2024 - 10:34, a scris:

Astea sunt temperaturile normale! Nu mai e ca la Dacie pe vremuri ca la 100 grade fierbea uleiul ;-)
La Dacie (n.r. 1300 / 1310) "fierbea" antigelul la 100 grade pentru ca nu avea sistem de racire presurizat, nu uleiul.

Uleiul doar se transforma in pipi de cangur si se ducea presiunea de ulei dar asta doar pentru ca ce uleiuri erau pe piata acum 30-40-50 ani erau foarte-foarte slabe.

Edited by closchkutza, 01 April 2024 - 16:21.


#147
mike-5

mike-5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 641
  • Înscris: 14.12.2007

View Postcloschkutza, on 01 aprilie 2024 - 16:19, said:

La Dacie (n.r. 1300 / 1310) "fierbea" antigelul la 100 grade pentru ca nu avea sistem de racire presurizat, nu uleiul.


Era presurizat, dar unii șoferi depresurizau prin slăbirea capacului vasului de expansiune.

#148
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

Vizualizare mesajmike-5, pe 01 aprilie 2024 - 17:55, a scris:

Era presurizat, dar unii șoferi depresurizau prin slăbirea capacului vasului de expansiune.
Poate la cele productie mai tarzie, cu injectie, la 1300 / 1310 borcanul (vasul de expansiune) avea orificiu de ventilatie fara supapa :) .

#149
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,978
  • Înscris: 17.10.2003
Eu am avut Dacie din 82 și se vedea arcul de la supapa în capac. Era cu borcan de sticla, nu plastic. Acum ca o fi fost el cocsat și blocat e partea a doua, dar din construcție aveau supapa.

#150
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Hmm, imi trebuie un refresh, n-am mai vazut de niste ani un vas de expansiune de Dacie, e posibil sa ma insel eu :) . Scuze de off-topic initiatorului :D .

#151
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Da,si eu tin minte ca era borcan de sticla presurizat, chiar si la 1310. Macar n-avea silicat.

Edited by Mihai_mb, 02 April 2024 - 13:19.


#152
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Cum naiba cu silicat? Care e rolul silicatului ?

#153
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Sa se strice motorul mai repede. Na, ce-i cu atata fiabilitate...

#154
alextz

alextz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 05.05.2002
In cartea masinii scrie ca antigelul este lifetime. Punga este acolo ca sa reincarce de silicati antigelul.
Daca schimbi vasul sau scoti punga trebuie sa schimbi antigelul regulat.

#155
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Pana se sparge punga si se blocheaza pompa si fiebe motorul...

#156
alextz

alextz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 05.05.2002
Nu fierbe motorul ci se duce tot in caloriferul de incalzire.

Pompa de apa la motorul asta e alta parte foarte fiabila, curge foarte rapid sau se blocheaza partea electrica care blocheaza palele.

#157
laurcj

laurcj

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,553
  • Înscris: 22.07.2008
Am Golf 7, 2.0 TDI Euro 6 cu AdBlue, cod motor DFGA. Este valabila faza cu vasul de expansiune pt lichid de racire cu pliculet de silicat si la motorul meu ?

#158
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Uita-te pe vasul de expansiune sub capota. Daca scrie pe el Mit Silikat, e de schimbat. Daca nu, e ok. Deja am schimbat pompa de apa pt ca curgea la 168000 km, am scris pe paginile anterioare, am facut si distributia cu ocazia asta si am pus antigel G12.
Cand am întrebat la cati km se schimba noua distributie, raspunsul reprezentantei a fost: "e garantata cat cea originala, dar stati linistit ca nu va tine pompa de apa atat" :))
Oricum nu tin eu masina sa ajung pana acolo, dar in momentul asta chiar is nelamurit cu ce as putea-o inlocui. Singurele care imi par ca ar oferi ceva in plus la confort is Touareg sau Mercedes E, dar cu costuri suplimentare ( mai ales ca vorbim de Touareg 7p sau Mercedes w212 facelift,ultimele generatii nu-mi plac la interior deloc) , plus ca is greu de vandut pe urma. Poate o inlocuiesc tot cu un Passat B8 :)) Ca B9 e mai urat decat prevede legea.

Edited by Mihai_mb, 02 April 2024 - 21:29.


#159
andbozo

andbozo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,312
  • Înscris: 25.06.2006
Pompa de apa cedat
Calorifer incalzire infundat
Pompa de apa noua cedat (deodata cu caloriferul)
Vas de expansiune inlocuit

Si eu credeam ca am fost lovit de ghinioane, cand colo e o problema obisnuita. Superb 2016,dar probabil se aplica si la asta.

#160
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
De pompa 2 si calorifer scapai daca schimbai preventiv vasul si puneai antigel G12, cel mai probabil ti s-a spart punguta de silicat si a busit si radiatorul si pompa. Da, se aplica si la Skoda.

#161
laurcj

laurcj

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,553
  • Înscris: 22.07.2008
@Mihai_mb, pana la urma punguta aia de silicat si antigelul G13 provoaca defectarea prematura a pompei de apa ? Ma gandeam ca e prost design-ul ei. Totusi daca ai schimbat vasul de expansiune si antigelul de ce a zis reprezentanta ca nici noua pompa de apa nu va tine cat distributia ?

Edited by laurcj, 03 April 2024 - 08:11.


#162
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

 alextz, on 02 aprilie 2024 - 17:59, said:

Pompa de apa la motorul asta e alta parte foarte fiabila, curge foarte rapid sau se blocheaza partea electrica care blocheaza palele.
E foarte fiabila doar ca se blochează paletii si ca si cum ar merge in gol...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate