Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg
Last Updated: Apr 03 2024 13:31, Started by
Mihai_mb
, Oct 02 2022 15:31
·
10
#145
Posted 01 April 2024 - 15:31
103 grade, maxim am vazut cam 110 cu uleiul vechi, cu cel proaspat deocamdata maxim 101. Nu ia deloc ulei vizibil intre schimburi ( la 10000 km).
Edited by Mihai_mb, 01 April 2024 - 15:32. |
#146
Posted 01 April 2024 - 16:19
Xman_ghio, pe 01 aprilie 2024 - 10:34, a scris:
Astea sunt temperaturile normale! Nu mai e ca la Dacie pe vremuri ca la 100 grade fierbea uleiul ;-) Uleiul doar se transforma in pipi de cangur si se ducea presiunea de ulei dar asta doar pentru ca ce uleiuri erau pe piata acum 30-40-50 ani erau foarte-foarte slabe. Edited by closchkutza, 01 April 2024 - 16:21. |
#147
Posted 01 April 2024 - 17:55
#148
Posted 02 April 2024 - 10:43
#149
Posted 02 April 2024 - 12:56
Eu am avut Dacie din 82 și se vedea arcul de la supapa în capac. Era cu borcan de sticla, nu plastic. Acum ca o fi fost el cocsat și blocat e partea a doua, dar din construcție aveau supapa.
|
#150
Posted 02 April 2024 - 13:06
Hmm, imi trebuie un refresh, n-am mai vazut de niste ani un vas de expansiune de Dacie, e posibil sa ma insel eu . Scuze de off-topic initiatorului .
|
#151
Posted 02 April 2024 - 13:08
Da,si eu tin minte ca era borcan de sticla presurizat, chiar si la 1310. Macar n-avea silicat.
Edited by Mihai_mb, 02 April 2024 - 13:19. |
#153
Posted 02 April 2024 - 17:48
Sa se strice motorul mai repede. Na, ce-i cu atata fiabilitate...
|
#154
Posted 02 April 2024 - 17:50
In cartea masinii scrie ca antigelul este lifetime. Punga este acolo ca sa reincarce de silicati antigelul.
Daca schimbi vasul sau scoti punga trebuie sa schimbi antigelul regulat. |
|
#155
Posted 02 April 2024 - 17:51
Pana se sparge punga si se blocheaza pompa si fiebe motorul...
|
#156
Posted 02 April 2024 - 17:59
Nu fierbe motorul ci se duce tot in caloriferul de incalzire.
Pompa de apa la motorul asta e alta parte foarte fiabila, curge foarte rapid sau se blocheaza partea electrica care blocheaza palele. |
#158
Posted 02 April 2024 - 21:16
Uita-te pe vasul de expansiune sub capota. Daca scrie pe el Mit Silikat, e de schimbat. Daca nu, e ok. Deja am schimbat pompa de apa pt ca curgea la 168000 km, am scris pe paginile anterioare, am facut si distributia cu ocazia asta si am pus antigel G12.
Cand am întrebat la cati km se schimba noua distributie, raspunsul reprezentantei a fost: "e garantata cat cea originala, dar stati linistit ca nu va tine pompa de apa atat" ) Oricum nu tin eu masina sa ajung pana acolo, dar in momentul asta chiar is nelamurit cu ce as putea-o inlocui. Singurele care imi par ca ar oferi ceva in plus la confort is Touareg sau Mercedes E, dar cu costuri suplimentare ( mai ales ca vorbim de Touareg 7p sau Mercedes w212 facelift,ultimele generatii nu-mi plac la interior deloc) , plus ca is greu de vandut pe urma. Poate o inlocuiesc tot cu un Passat B8 ) Ca B9 e mai urat decat prevede legea. Edited by Mihai_mb, 02 April 2024 - 21:29. |
#159
Posted 03 April 2024 - 07:54
Pompa de apa cedat
Calorifer incalzire infundat Pompa de apa noua cedat (deodata cu caloriferul) Vas de expansiune inlocuit Si eu credeam ca am fost lovit de ghinioane, cand colo e o problema obisnuita. Superb 2016,dar probabil se aplica si la asta. |
|
#160
Posted 03 April 2024 - 08:00
De pompa 2 si calorifer scapai daca schimbai preventiv vasul si puneai antigel G12, cel mai probabil ti s-a spart punguta de silicat si a busit si radiatorul si pompa. Da, se aplica si la Skoda.
|
#161
Posted 03 April 2024 - 08:09
@Mihai_mb, pana la urma punguta aia de silicat si antigelul G13 provoaca defectarea prematura a pompei de apa ? Ma gandeam ca e prost design-ul ei. Totusi daca ai schimbat vasul de expansiune si antigelul de ce a zis reprezentanta ca nici noua pompa de apa nu va tine cat distributia ?
Edited by laurcj, 03 April 2024 - 08:11. |
#162
Posted 03 April 2024 - 08:15
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users