Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce se intampla la Pasajul Unirii?
Last Updated: Jan 28 2024 00:23, Started by
Puferiu_
, Sep 22 2022 06:34
·
14
#37
Posted 22 September 2022 - 09:50
Bursul, on 22 septembrie 2022 - 07:54, said:
E o chestie normala, ca daca tranzitezi des un anumit drum, nu te mai uiti peste semne. pe bune? sper că nu ești șofer. Bursul, on 22 septembrie 2022 - 08:10, said:
Da, era semn, dar se putea trece lejer de zeci de ani. Toti soferii stiau asta. De ce sa nu treci daca era loc? mai avem de așteptat.... |
#38
Posted 22 September 2022 - 09:58
andreic, on 22 septembrie 2022 - 07:12, said:
Nu prespecta regulamentele rutiere, semnele de inaltime maxima. Pasajul are inaltimea corecta, Politia l-a masurat de la primele incidente si e oricum mai inalt decat bariera de la intrare. Eu nu inteleg cum de a trecut de limitator... Pasajul e cu cel putin 15cm mai inalt decat limitatorul de 3.54m deci ar fi trebuit sa fie spatiu berechet pentru siguranta... Pasajul nu are inaltime fixa ,variaza. |
#39
Posted 22 September 2022 - 10:07
DaculScoril0, on 22 septembrie 2022 - 09:50, said:
pe bune? sper că nu ești șofer.. Daca mergi pe un drum nou, belesti ochii. Daca mergi pe acelasi drum, nu te mai uiti pentru ca stii pe de rost tot drumul. |
#40
Posted 22 September 2022 - 10:08
Puferiu_, on 22 septembrie 2022 - 06:34, said:
Totusi, cum raman camioanele blocate? Simplu. Pentru ca sunt conduse de soferi-urangutani. Sa vezi cum s-ar schimba treaba daca conducatori auto s-ar urca la volanul "camioanelor" Ai vazut ce a declarat soferul-urangutan din linkul postat de tine? Cica nu a vazut limitatorul. Inteleg sa zica asa ceva un conducator auto de autoturism. Dar un |
#41
Posted 22 September 2022 - 10:14
Pai limitatorul trebuie sa limiteze fizic intrarea in pasaj. Ca daca e doar de vazut atunci nu-ti trebuie limitator ci doar o placuta informativa...
Dobitocii au turnat asfalt peste asfalt, fara sa decoperteze corect. Asta s-a intamplat... |
#42
Posted 22 September 2022 - 10:14
adisz, on 22 septembrie 2022 - 10:08, said:
. Dar un Astia nu trebuie sa aiba in minte "gabaritul" camioanelor? Ca despre contribuabilul care l-a finantat , banuiesc ca-l consideri urangutan din oficiu. Edited by tioopedi, 22 September 2022 - 10:16. |
#43
Posted 22 September 2022 - 10:17
Bogotta, on 22 septembrie 2022 - 09:31, said:
Ce au inteles doar cativa dintre voi este faptul ca la intrare are o inaltime iar pe parcurs alta ..... lucru pe care numai un idiot de Dorel il putea face. Dati vina pe soferi insa de cele mai multe ori nu sunt ei de vina. |
#44
Posted 22 September 2022 - 10:19
Doar că înainte de pasaj e un limitator. Dacă ai mai mult decât înălțimea permisă, te lovești de el, nu mai apuci să intri în pasaj...
|
#45
Posted 22 September 2022 - 10:48
#46
Posted 22 September 2022 - 10:59
La intrare se afla asa ceva:
[ https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA4dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMjIl/MkYwOSUyRjA5JTJGMTU3OTMyOV8xNTc5/MzI5X2xpbWl0YXRvci1wYXNhai11bmly/aWkuanBlZyZ3PTc4MCZoPTQ0MCZoYXNo/PWNkZmJkNDk2ODcxYTAyNzU2YzNjZTg5YmI0NzRhZTRl.thumb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca se depaseste limita de inaltime pentru intrarea in pasaj, se intampla asta: [ https://b365.ro/wp-content/uploads/strawberry/2022/09/pasajul-unirii-blocat-in-aceasta-dimineata-un-tir-a-acrosat-limitatorul-de-inaltime-scaled-c-1260x709.webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Concluzia e una din urmatoarele: -limitatorul lipseste -limitatorul are inaltimea prost setata -limitatorul are inaltimea corecta, insa pasajul are tavanul mai jos decat limita mentionata Edited by george_alexandru, 22 September 2022 - 11:00. |
|
#47
Posted 22 September 2022 - 11:15
Un sistem de senzori de înălțime cuplați la semafoare la intrare în pasaj ar elimina situațiile astea. Ăfcors, dacă pasajul are minim 3,5m înălțime peste tot.
|
#48
Posted 22 September 2022 - 11:21
#49
Posted 22 September 2022 - 11:28
Nu stiu ce a declarat militia si nici nu ma intereseaza. Daca sunt la fel de competenti ca si forumistii ... e clar. Chiar nu pricepe nimeni ca limitatorul cel mai probabil are inaltimea incorecta ? Poti trece linistit de el pentru ca apoi sa atingi tavanul in alta sectiune .
Da, niste senzori ar fi utili insa traim in tara in care si macazele la tramvai se schimba manual. Alte tari au automatizari de zeci de ani. Nu ai ce sa ceri la o tara de tampiti absoluti. |
#50
Posted 22 September 2022 - 11:46
Știre de pe G4Media
https://www.g4media....prin-pasaj.html Quote Pasajul Unirii are o înălțime de 3,7m, iar limitatorul de înălțime de la intrare este pus la 3,5m. Deci a trecut de limita de 3.5m dar s-a blocat în pasajul care are 3.7m Cumva camioanele astea au învățat să se ferească |
#52
Posted 22 September 2022 - 11:57
Asta se intampla: Schema e simplă: nu se poate face nimic, pentru că contractul a fost încheiat. Ca să se facă ceva, trebuie să se constate o problemă. Dacă se constată problema, cineva trebuie să dea înapoi șpaga. Sau să se teamă că constructorul va spune cine a luat șpaga.
Edited by leusteanul, 22 September 2022 - 11:58. |
#53
Posted 22 September 2022 - 11:58
Povestea e simpla.
Intotdeauna restrictia a fost de 3,50 m - dar atat pasajul cat si "poarta" de avertizare erau mult mai inalte, prin urmare intrau tot felul de cr###ni cu masinile lor mult mai inalte pe-acolo. Si acum au o marja de vreo 10-15 cm, dar nu te poti pune cu un sofer de camion inarmat cu vointa multa. De ce poarta era mai inalta? Fiindca avea rol de avertizare, nu avea rol de ruleta - daca treci prin ea, incapi, daca nu, NU. Macar in teorie, un sofer stie ce inaltime are masina pe care o conduce, iar acolo unde e trecuta inaltimea maxima, o respecta. Acolo unde soferul e animat de o mare durere in kwr fata de reguli, ramai cu ea blocata. Penis captivus rutier, i-am putea zice. |
#54
Posted 22 September 2022 - 12:11
Olteanul_sfios, on 22 septembrie 2022 - 11:58, said:
Macar in teorie, un sofer stie ce inaltime are masina pe care o conduce, Gabaritele depasite circula cu autorizatii speciale, cu insotitor, etc............ Raman la parerea ca proiectantul si constructorul pasajului au facut schema din Berceni cu bugetul platit de contribuabil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users