Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...
 Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...
 Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...
 

Ce se intampla la Pasajul Unirii?

- - - - -
  • Please log in to reply
187 replies to this topic

#37
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,677
  • Înscris: 03.12.2014

View PostBursul, on 22 septembrie 2022 - 07:54, said:

E o chestie normala, ca daca tranzitezi des un anumit drum, nu te mai uiti peste semne.

pe bune? sper că nu ești șofer.

View PostBursul, on 22 septembrie 2022 - 08:10, said:

Da, era semn, dar se putea trece lejer de zeci de ani. Toti soferii stiau asta. De ce sa nu treci daca era loc?
vrem o țară ca afară?
mai avem de așteptat....

#38
cut3ryan

cut3ryan

    Pro FM <3

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,801
  • Înscris: 04.04.2008

View Postandreic, on 22 septembrie 2022 - 07:12, said:

Nu prespecta regulamentele rutiere, semnele de inaltime maxima. Pasajul are inaltimea corecta, Politia l-a masurat de la primele incidente si e oricum mai inalt decat bariera de la intrare. Eu nu inteleg cum de a trecut de limitator...
Pasajul e cu cel putin 15cm mai inalt decat limitatorul de 3.54m deci ar fi trebuit sa fie spatiu berechet pentru siguranta...

Pasajul nu are inaltime fixa ,variaza.

#39
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,749
  • Înscris: 30.10.2003

View PostDaculScoril0, on 22 septembrie 2022 - 09:50, said:

pe bune? sper că nu ești șofer..
Pe bune. Daca maine shimb semnul de la 50km/h la 30km/h pe drumul pe care-l faci zilnic catre lucru. 90% nu o sa observi.
Daca mergi pe un drum nou, belesti ochii. Daca mergi pe acelasi drum, nu te mai uiti pentru ca stii pe de rost tot drumul.

#40
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,145
  • Înscris: 07.11.2006

View PostPuferiu_, on 22 septembrie 2022 - 06:34, said:

Totusi, cum raman camioanele blocate?

Simplu. Pentru ca sunt conduse de soferi-urangutani.
Sa vezi cum s-ar schimba treaba daca conducatori auto s-ar urca la volanul "camioanelor"
Ai vazut ce a declarat soferul-urangutan din linkul postat de tine? Cica nu a vazut limitatorul. Inteleg sa zica asa ceva un conducator auto de autoturism. Dar un cond, pardon sofer-urangutan de camion trebuie sa aiba mereu si mereu in minte gabaritului masinii pe care o "sofeaza".

#41
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,871
  • Înscris: 21.03.2020
Pai limitatorul trebuie sa limiteze fizic intrarea in pasaj. Ca daca e doar  de vazut atunci nu-ti trebuie limitator ci doar o placuta informativa...

Dobitocii au turnat asfalt peste asfalt, fara sa decoperteze corect. Asta s-a intamplat...

#42
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,750
  • Înscris: 01.12.2018

View Postadisz, on 22 septembrie 2022 - 10:08, said:

. Dar un cond, pardon sofer-urangutan de camion trebuie sa aiba mereu si mereu in minte gabaritului masinii pe care o "sofeaza".
Ce partere ai despre proiectantul? si constructorul pasajului?
Astia nu trebuie sa aiba in minte "gabaritul" camioanelor?
Ca despre contribuabilul care l-a finantat , banuiesc ca-l consideri urangutan din oficiu.

Edited by tioopedi, 22 September 2022 - 10:16.


#43
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

View PostBogotta, on 22 septembrie 2022 - 09:31, said:

Ce au inteles doar cativa dintre voi este faptul ca la intrare are o inaltime iar pe parcurs alta .....  lucru pe care numai un idiot de Dorel il putea face.   Dati vina pe soferi insa de cele mai multe ori nu sunt ei de vina.
Doar ca toate "masinile" care s-au blocat aveau mai mult de 3.5m. Detalii...

#44
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,707
  • Înscris: 30.08.2017
Doar că înainte de pasaj e un limitator. Dacă ai mai mult decât înălțimea permisă, te lovești de el, nu mai apuci să intri în pasaj...

#45
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,498
  • Înscris: 24.02.2017

View PostNikoroB, on 22 septembrie 2022 - 10:17, said:

Doar ca toate "masinile" care s-au blocat aveau mai mult de 3.5m. Detalii...


Nu avea nici unul mai mult. Daca ar fi fost asa, ramanea blocat in primul limitator.

#46
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,707
  • Înscris: 30.08.2017
La intrare se afla asa ceva:

[ https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA4dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMjIl/MkYwOSUyRjA5JTJGMTU3OTMyOV8xNTc5/MzI5X2xpbWl0YXRvci1wYXNhai11bmly/aWkuanBlZyZ3PTc4MCZoPTQ0MCZoYXNo/PWNkZmJkNDk2ODcxYTAyNzU2YzNjZTg5YmI0NzRhZTRl.thumb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca se depaseste limita de inaltime pentru intrarea in pasaj, se intampla asta:

[ https://b365.ro/wp-content/uploads/strawberry/2022/09/pasajul-unirii-blocat-in-aceasta-dimineata-un-tir-a-acrosat-limitatorul-de-inaltime-scaled-c-1260x709.webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Concluzia e una din urmatoarele:

-limitatorul lipseste
-limitatorul are inaltimea prost setata
-limitatorul are inaltimea corecta, insa pasajul are tavanul mai jos decat limita mentionata

Edited by george_alexandru, 22 September 2022 - 11:00.


#47
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,897
  • Înscris: 06.10.2003
Un sistem de senzori de înălțime cuplați la semafoare la intrare în pasaj ar elimina situațiile astea. Ăfcors, dacă pasajul are minim 3,5m înălțime peste tot.

#48
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

View PostBogotta, on 22 septembrie 2022 - 10:48, said:

Nu avea nici unul mai mult. Daca ar fi fost asa, ramanea blocat in primul limitator.
Cum sa nu, asta ai inteles tu din ce-a declarat miliția? Sau ai impresia ca 3.6<3.5?!

Edited by NikoroB, 22 September 2022 - 11:21.


#49
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,498
  • Înscris: 24.02.2017
Nu stiu ce a declarat militia si nici nu ma intereseaza. Daca sunt la fel de competenti ca si forumistii ...  e clar.  Chiar nu pricepe nimeni ca limitatorul cel mai probabil are inaltimea incorecta ?  Poti trece linistit de el pentru ca apoi sa atingi tavanul in alta sectiune .

Da, niste senzori ar fi utili insa traim in tara in care si macazele la tramvai se schimba manual. Alte tari au automatizari de zeci de ani.  Nu ai ce sa ceri la o tara de tampiti absoluti.

#50
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,707
  • Înscris: 30.08.2017
Știre de pe G4Media

https://www.g4media....prin-pasaj.html


Quote


Pasajul Unirii are o înălțime de 3,7m, iar limitatorul de înălțime de la intrare este pus la 3,5m.


Deci a trecut de limita de 3.5m dar s-a blocat în pasajul care are 3.7m :facepalm:

Cumva camioanele astea au învățat să se ferească :lol:

#51
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,355
  • Înscris: 24.07.2022
sigur nu isi coboara suspensia la "bariera"?

#52
leusteanul

leusteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,578
  • Înscris: 09.09.2017
Asta se intampla: Schema e simplă: nu se poate face nimic, pentru că contractul a fost încheiat. Ca să se facă ceva, trebuie să se constate o problemă. Dacă se constată problema, cineva trebuie să dea înapoi șpaga. Sau să se teamă că constructorul va spune cine a luat șpaga.

Edited by leusteanul, 22 September 2022 - 11:58.


#53
Olteanul_sfios

Olteanul_sfios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,524
  • Înscris: 22.08.2012
Povestea e simpla.

Intotdeauna restrictia a fost de 3,50 m - dar atat pasajul cat si "poarta" de avertizare erau mult mai inalte, prin urmare intrau tot felul de cr###ni cu masinile lor mult mai inalte pe-acolo.
Si acum au o marja de vreo 10-15 cm, dar nu te poti pune cu un sofer de camion inarmat cu vointa multa.

De ce poarta era mai inalta? Fiindca avea rol de avertizare, nu avea rol de ruleta - daca treci prin ea, incapi, daca nu, NU.

Macar in teorie, un sofer stie ce inaltime are masina pe care o conduce, iar acolo unde e trecuta inaltimea maxima, o respecta. Acolo unde soferul e animat de o mare durere in kwr fata de reguli, ramai cu ea blocata.
Penis captivus rutier, i-am putea zice. Posted Image

#54
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,750
  • Înscris: 01.12.2018

View PostOlteanul_sfios, on 22 septembrie 2022 - 11:58, said:

Macar in teorie, un sofer stie ce inaltime are masina pe care o conduce,
Registrul Auto Roman, pune in circulatie camioane cu inaltime maxima aleatorie?
Gabaritele depasite circula cu autorizatii speciale, cu insotitor, etc............

Raman la parerea ca proiectantul si constructorul pasajului au facut schema din Berceni cu bugetul platit de contribuabil.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate