Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce se intampla la Pasajul Unirii?
Last Updated: Jan 28 2024 00:23, Started by
Puferiu_
, Sep 22 2022 06:34
·
14
#1
Posted 22 September 2022 - 06:34
Tot vad accidente dupa redeschiderea pasajului. Cel din link este al cincilea din ultimele trei saptamani. Dupa cum se vede in filmare, camionul a ramas blocat in pasaj, nu la intrarea acestuia. Autoritatile sustin ca nu s-a schimbat inaltimea. Totusi, cum raman camioanele blocate?
|
#2
Posted 22 September 2022 - 06:41
#3
Posted 22 September 2022 - 06:44
Puferiu_, on 22 septembrie 2022 - 06:34, said:
Tot vad accidente dupa redeschiderea pasajului. Cel din link este al cincilea din ultimele trei saptamani. Dupa cum se vede in filmare, camionul a ramas blocat in pasaj, nu la intrarea acestuia. Autoritatile sustin ca nu s-a schimbat inaltimea. Totusi, cum raman camioanele blocate? |
#4
Posted 22 September 2022 - 07:05
Nu conteaza daca autoritatile au modificat inaltimea. Conteaza daca inaltimea corespunde cu panoul de informare. Daca inaltimea portii e 3,50 m nu mai e nimic de discutat.
|
#5
Posted 22 September 2022 - 07:12
Puferiu_, on 22 septembrie 2022 - 06:34, said:
Tot vad accidente dupa redeschiderea pasajului. Cel din link este al cincilea din ultimele trei saptamani. Dupa cum se vede in filmare, camionul a ramas blocat in pasaj, nu la intrarea acestuia. Autoritatile sustin ca nu s-a schimbat inaltimea. Totusi, cum raman camioanele blocate? Pasajul e cu cel putin 15cm mai inalt decat limitatorul de 3.54m deci ar fi trebuit sa fie spatiu berechet pentru siguranta... Edited by andreic, 22 September 2022 - 07:18. |
#6
Posted 22 September 2022 - 07:14
De cate accidente de genul asta ai auzit sa se fi intamplat inaintea renovarii?
Edited by Puferiu_, 22 September 2022 - 07:15. |
#7
Posted 22 September 2022 - 07:15
Din câte am înțeles eu, așa ca părerolog fără studii de specialitate, a fost înălțat covorul asfaltic din cauză de motive.
Nu mult, suficient. Ca atare s-a redus înălțimea utilă a pasajului. Eu cred că ăia care rămân înțepeniți acolo sunt cei care treceau lejer înainte de renovare și nu se mai stresează să vadă și să înțeleagă noua semnalizare. |
#8
Posted 22 September 2022 - 07:15
Quote Șoferul a susținut că nu a văzut limitatorul de înălțime. Polițiștii spun că depășea cu aproximativ 30 de centimetri limita maximă admisă de trei metri și jumătate. cred ca situatia e destul de clara, altfel, vorbim vorbe si atat pe principiul: daca nu incape, ia un ciocan mai mare, in cazul de fata, un tir mai inalt Edited by Dany_Darke, 22 September 2022 - 07:16. |
#9
Posted 22 September 2022 - 07:24
Puferiu_, on 22 septembrie 2022 - 06:34, said:
Totusi, cum raman camioanele blocate? Cand se apropie de acele limitatoare de inaltime, camioanele se fac mici, ca sa treaca pe sub ele, apoi revin la inaltimea initiala. andreic, on 22 septembrie 2022 - 07:12, said:
Eu nu inteleg cum de a trecut de limitator... Pasajul e cu cel putin 15cm mai inalt decat limitatorul de 3.54m deci ar fi trebuit sa fie spatiu berechet pentru siguranta... Pai fix asta e intrebarea la care initiatorul vrea sa afle raspunsul. Edited by george_alexandru, 22 September 2022 - 07:25. |
#10
Posted 22 September 2022 - 07:29
Hai sa punem problema altfel: ce scrie la intrare corespunde cu ce este inauntru?
|
|
#11
Posted 22 September 2022 - 07:30
Puferiu_, on 22 septembrie 2022 - 07:14, said:
De cate accidente de genul asta ai auzit sa se fi intamplat inaintea renovarii? https://www.google.c...!7i16384!8i8192 |
#12
Posted 22 September 2022 - 07:33
Da, nu exista tavan fals.
Trebuia sa pui poze cu inainte si dupa. Si cu semnele de la intrare. |
#13
Posted 22 September 2022 - 07:40
#14
Posted 22 September 2022 - 07:41
Se intampla ca niste idioti vor sa "se bage" pe unde nu au voie - ca multi altii in Romania!
Da - probabil ca s-a schimbat si a scazut putin inaltimea. Asta se intampla si in alte tari nu doar la noi. De aia sunt semnele de circulatie si trebuie respectate! Sper ca autoritatile sa ceara de la RCA-urile acelor masini despagubire pentru led-urile sparte si costurile de "deblocare". |
#15
Posted 22 September 2022 - 07:47
O problema ar fi si ca cauta aia pe-acolo cu TIR-urile.
Ca nu au voie in centru decat cu autorizatie speciala. Si daca primesc autorizatia aia ar trebui sa stie deja a e buba cu pasajul. |
|
#16
Posted 22 September 2022 - 07:50
#17
Posted 22 September 2022 - 07:54
DaculScoril0, on 22 septembrie 2022 - 07:15, said:
Eu cred că ăia care rămân înțepeniți acolo sunt cei care treceau lejer înainte de renovare și nu se mai stresează să vadă și să înțeleagă noua semnalizare. |
#18
Posted 22 September 2022 - 07:59
Totuși, la intrare e un limitator de înălțime... sau era. Rolul lui e fix ăla, să vadă șoferul că e o limită de înălțime și să îl oprească dacă nu vede.
Edited by george_alexandru, 22 September 2022 - 08:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users