![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
O noua ticalosenie marca Digi

#19
Posted 20 September 2022 - 15:32

La internet se face remote, dar la cablu tv nici nu cred ca se poate fizic daca esti pe fibra si ai mininod din ala. Se poate la TV FIBRA , daca esti deconectat din sistem pentru neplata si o tii asa , vine echipa tehnica si face o atenuare puternica (o rupe ) la fibra incat nu-ti mai vine semnal. Dupa ce platesti aceeasi echipa revine si sudeaza ![]() Edited by StefanRO, 20 September 2022 - 15:32. |
#20
Posted 20 September 2022 - 15:37

Si care era vechea ticalosenie? Am abonament la ei din 2004. As umple 100 de pagini daca as spune toate abuzurile contractuale de care m-am lovit personal sau de care am auzit de la prieteni/rude in cursul timpului. Unul asa pe scurt - aveam un abonament contractat in conditii avantajoase in 2004(cand RDS abia aparuse la mine in oras). Dupa vreo cativa ani, am vrut sa suspend abonamentul TV pe o perioada de 6 luni. Au refuzat suspendarea serviciului si m-au obligat sa inchei un nou contract (cu alte conditii, mai dezavantajoase pentru mine) ca sa pot sa suspend serviciul TV. Deci, practic au conditionat suspendarea unui serviciu de incheierea unui nou abonament. Nu mai zic si cate modificari unilaterale din partea RDS au existat in contracte, de-a lungul timpului, ca deja deturnez subiectul initial. In cazul de fata, cum ziceam, deconectarea nu a existat, nici fizic, dar nici remote, din centrul lor, altfel plateam fara nicio obiectie. Practic, pentru ei e mai convenabil dpdv financiar sa te oblige la o taxa de reziliere fictiva, in loc sa achiti penalitatile de intarziere, care sunt doar de 0,2% pe zi. Si e si mai comod sa nu te deconecteze efectiv, ci doar sa iti ceara taxa de reconectare, ca oricum n-ai de ales, trebuie sa platesti. Imi pare rau ca nu am inregistrat apelul in care doamna de la Digi imi explica cum deconectarea inseamna nu doar intreruperea serviciilor, ci poate insemna si reducerea vitezei la Internet sau limitarea accesului la unele posturi TV ... Edited by lex2010, 20 September 2022 - 15:40. |
#21
Posted 20 September 2022 - 15:41

Pt a bloca accesul la tv , cei ce au mininod...
Se intervine la stalp unde se îndoaie ușor fibra astfel nu mai ai semnal tv. @Initiator: orice factura neachitate pana în data de 30 a lunii curente, poate atrage deconectarea, fie ea și din sistem adică nu fizic. Taxa de 15 lei e corecta. Condoleanțe! De unde ști tu ca nu a existat deconectarea? Și care e problema ca modifica clauze unilateral? Ai dreptul sa rezilieze. Suspendarea serviciilor 3 luni nicidecum 6 Merita atata stres pentru 15 lei ? |
#22
Posted 20 September 2022 - 15:41

Da, taxa de reconectare e corecta, daca m-ar fi deconectat, fie fizic, fie din sistem.
Nu este si cazul meu. Am avut toate serviciile disponibile neintrerupt. Multumesc! Edited by lex2010, 20 September 2022 - 15:41. |
#23
Posted 20 September 2022 - 15:46

Nu trimit niciodata om pe teren - deconectarea se face remote din GPON/ONT. Posibi lsa nu fi luat comanda din sistem sau cine stie ce s-a intamplat. |
#24
Posted 20 September 2022 - 15:53

fraza asta este in limba romana? daca au uitat sa-l decontecteze, nu aveau cum sa-l reconecteze. ii cere o taxa pe ceva ce nu s-a intamplat!
Cand ai achitat au facur reconectarea in sistem si gata, te-au taxat. Chiar daca au uitat sa te deconecteze real. un contract presupune doua parti, deci ar trebui sa anunte orice modificare a lui
De unde ști tu ca nu a existat deconectarea? Și care e problema ca modifica clauze unilateral? parerea ta este ca ar trebui sa lasam jepcarii sa ne faca? parerea mea este ca NU. trebuie sa te bati pana in panzele albe, pentru ceva ce ti se pare ca e dreptul tau. Quote
Merita atata stres pentru 15 lei ? Edited by strongsss, 20 September 2022 - 15:51. |
#25
Posted 20 September 2022 - 16:02

Eu inteleg ca, in cazul asta, oamenii au actionat conform contractului, dpdv al taxelor. Ca nu s-au deplasat sa-ti taie cablul, e problema lor. Contractul spune clar: in X situatie, platesti Y bani. Si asta s-a intamplat. Restul e cancan si motiv de hatereala, ca le-am suportat nu-stiu-cate de-a lungul anilor (lol) si motiv de topic-uri cu titluri a la Romania TV.
Edited by iRunaway, 20 September 2022 - 16:03. |
#26
Posted 20 September 2022 - 16:03

In ultimul timp la abonamentul digital blochează smart cardul si evident nu se mai vad canalele codate,restul funcționează.
|
#27
Posted 20 September 2022 - 16:08

Eu inteleg ca, in cazul asta, oamenii au actionat conform contractului, dpdv al taxelor. Ca nu s-au deplasat sa-ti taie cablul, e problema lor. Contractul spune clar: in X situatie, platesti Y bani. Si asta s-a intamplat. Restul e cancan si motiv de hatereala, ca le-am suportat nu-stiu-cate de-a lungul anilor (lol) si motiv de topic-uri cu titluri a la Romania TV. Nope. Se pare ca n-ai prea inteles... |
#28
Posted 20 September 2022 - 16:11

problema mai mare e ca tu nu ai platit factura, de asta iti cer penalizari. o factura platita partial nu este platita, indiferent ce te-ai considerat tu indreptatit sa platesti. ca ar fi putut sa-ti ofere o amanare sau o scutire de la plata taxei de deconectare in situatia descrisa e alta discutie, dar ai scris de 2 sau 3 ori in postul initial ca nu ai platit factura si apoi te plangi ca ti-au pus penalizari…
|
#29
Posted 20 September 2022 - 16:13

Ia trimite un PM Helperului și revino cu răspunsul,mersi.
|
|
#30
Posted 20 September 2022 - 16:15

nici tu n-ai inteles. nu se plange de penalitati, ci de o taxa pentru o situatie care n-a existat.
Quote problema mai mare e ca tu nu ai platit factura, de asta iti cer penalizari. imi aduc aminte de vremurile cand cereau taxa de mentenanta, desi nu faceau mentenanta. daca n-au facut deconectarea, de ce au cerut bani?
Contractul spune clar: in X situatie, platesti Y bani. Edited by strongsss, 20 September 2022 - 16:16. |
#31
Posted 20 September 2022 - 16:19

Sunt sigur ca ai probleme mai importante decat aia 15 lei.
Principii? Sa nu fie cumva mofturi. Da-le aia 15 lei si vezi-ti de celelalte treburi. Sunt atatea probleme in familie, in comunitate, in tara si in lume, incat principiile astea trebuie sa ia si ele temperatura mediului ambiant. Nu vei deveni erou si nu vei invata minte pe nimeni. |
#32
Posted 20 September 2022 - 16:35

De unde ideea ca deconectarea trebuie sa se intample fizic (mecanic)? Cand te deconecteaza Vodafone o face din centrala, nu vine la tine sa iti scoata modemul din iphone.
Edited by abac, 20 September 2022 - 16:36. |
#33
Posted 20 September 2022 - 16:39

Da, taxa de reconectare e corecta, daca m-ar fi deconectat, fie fizic, fie din sistem. Nu este si cazul meu. Am avut toate serviciile disponibile neintrerupt. Multumesc! Daca inca nu te-ai resemnat - cum te invita toata lumea... fa-le o reclamatie la ANPC! Daca nici aia nu-ti dau dreptate, atunci e musai sa mergi sa te culci! ![]() |
#34
Posted 20 September 2022 - 16:44

Io in locul lui Digi sa fiu, ti-as cere scuze pentru abuzarea ego-ului, as anula "suma abuziva" de 15 lei pentru reconectare, dar in schimb te-as taxa cu 30 de lei pentru ca ai beneficiat ilegal de servicii.
|
#35
Posted 20 September 2022 - 17:29

Se poate la TV FIBRA , daca esti deconectat din sistem pentru neplata si o tii asa , vine echipa tehnica si face o atenuare puternica (o rupe ) la fibra incat nu-ti mai vine semnal. Dupa ce platesti aceeasi echipa revine si sudeaza ![]() Pur si simplu il dezactiveaza remote. Doar unde e infrastructura foarte veche de nu intra cu fibra in casa ci doar in scara de bloc se face vizic la TV. Ptr net se blocheaza remote portul alocat in switch ptr clientul respectiv. Nu indoaie nimeni fibra ca sa induca atenuare. E prea mare deranjul. |
|
#36
Posted 20 September 2022 - 17:56

ilegalitatea fiind? daca era ceva in neregula, nu ilegal, in neregula, trebuiau sa-l deconecteze.
in schimb te-as taxa cu 30 de lei pentru ca ai beneficiat ilegal de servicii. eu n-as ceda pentru 15 lei. nici macar pt 5. din simplu motiv ca nu-mi da nimeni 5 lei degeaba. am negociat ani de zile cu varzafone si am ajuns la un abonament de 13 lei, cu apeluri nelimitate. le-am si spus: decat sa ma cert cu nevasta, acasa, mai bine ma cert cu voi la telefon
Sunt sigur ca ai probleme mai importante decat aia 15 lei. Edited by strongsss, 20 September 2022 - 17:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users