Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum v-a apucat dragostea pentru p...

Intrebare hdmi laptop lenovo

Fezabilitate - Adaugare microinve...

inmatriculare autoturism reprezen...
 2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10

Concediu Canada - Gestiunea banil...
 Folii faruri - plastic sau sticla...

Alternative, reducere costuri, pa...

SUMMER HITS!

Conducta pluviala sparta la bloc....
 Medii admitere 2023 UPB - Faculta...

Cum pot crea o iluzie de tipul Fa...

Cand crezi ca le-ai vazut pe toat...

Damsel (2024)
 

O noua ticalosenie marca Digi

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 22.04.2009
@csachiri
As fi vrut mai degraba o discutie bazata pe argumente solide, asta e si rolul unui forum. Totodata pe ideea de a fi impartiali, fara a fi ironici si sa vedem per ansamblu cum stau lucrurile.

#56
ioany

ioany

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,041
  • Înscris: 03.03.2007
Este un subiect de cancan ,taxa dpdv contractual este corecta deoarece nu a fost platit abonamentul in termen. Nu discutam motivul care e justificat. Ca a fost sau nu a fost deconectare fizica nu cred ca e atat de important pentru ca exista diverse variante in care nu aveau de unde sa stie cei care emit facturile daca dorel a indoit sau nu fibra sau alta procedeu. E un subiect arficial de dragul de a te afla in treaba cautand motivatii puerile atunci cand nu prea ai dreptate...Cu ce te ajuta daca erai deconectat fizic ? nu tot 15 lei te costa si mai si asteptai ceva sa vina sa te reconecteze dupa ce plateai.

#57
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,471
  • Înscris: 03.04.2007

View Postl0calh0st, on 24 septembrie 2022 - 18:16, said:

@csachiri
As fi vrut mai degraba o discutie bazata pe argumente solide, asta e si rolul unui forum. Totodata pe ideea de a fi impartiali, fara a fi ironici si sa vedem per ansamblu cum stau lucrurile.
Pe mine nu ma "satisface" marketingul "altor companii" !
Eu ma raportez la calitate-pret, nu în ultimul rand la investiții care aduce constant un plus de calitate serviciilor care culmea, nu se scumpesc constant ca la "alte companii".
Pe scurt, NU MA INTERESEAZA MARKETINGUL ACESTORA !

#58
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 22.04.2009
Bun, pot sa inteleg punctul tau de vedere. Dar hai sa vedem, niste argumente pentru care in general sunt rezervat cu privire la RDS:

- scandalul cu asa zisa "taxa de mentenanta" introdusa prin perioada 2010, tarife care au fost incasate abuziv, nefiind semnate acte aditionale si nefiind stipulate in contract
- revenind mai in "era noastra", ultimele scumpiri aduse serviciilor au fost in 2019
- scandalul cu grila TV si canalele Discovery
- o parte insemnata din infrastructura RDS (la fel ca si la alti operatori) este construita, fara bun simt, in unele situatii si fara avize, fire atarnate prin pomi si te miri unde.
- sa mai vorbim despre zone din tara unde au concurenta cu operatori locali se apuca sa taie firele acelui operator, dosare penale etc?

In topicul asta am vazut atat de multa ura indreptata catre initiator, doar pentru ca a indraznit sa zica ceva de RDS. La fel si pe sub-ariile altor operatori, mistocareli grupa mare. Dar nu cumva sa zicem ceva de RDS, ca nu e ok.
Repet, nu am contestat niciodata meritul lor in piata telecom din Romania si consider ca au fost pionieri pe partea de servicii fixe si i-au impulsionat pe ceilalti operatori sa investeasca, dar m-as gandi de doua ori, ca nici ei nu sunt usa de biserica si ei au unele clauze contractuale la limita legalitatii pentru ca ii intereseaza profitul. Lumea si-a facut in general o impresie proasta cum ca RDS-ul fiind companie romaneasca profitul ramane in tara. Asa, si? Ti se pare ca dormi mai bine stiind ca profitul companiei e in Romania? Nu.
Poate ca nimeni nu isi pune intrebarea cat mai merge cu ieftineala asta in conditiile in care si ei au costuri cu utilitati, oameni, flote de masini, echipamente,

#59
serban57

serban57

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,124
  • Înscris: 28.02.2017
Mai plângi mult?

Dă tu exemplu de o companie care n-a făcut nimic jegos vreodată și care a avut același impact pe piața respectivă. Aștept.

Edited by serban57, 26 September 2022 - 11:34.


#60
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 22.04.2009
Vezi? Fix la afirmatii de genul "Mai plangi mult" ma refeream cand ziceam ce ziceam mai sus. Nu mai aveti domnilor atitudinea asta cand cineva vine si isi expune o problema/doleanta etc., intr-un loc public, indiferent ca atinge sau nu pe unii in orgoliu ca vorbeste urat de Digi. Iar daca crezi ca asta nu se intampla, te invit sa rasfoiesti topic-ul din nou dar sa o gandesti la rece.
Cat despre afirmatia ta finala, nici nu voiam sa dau exemplu de vreo companie anume pentru ca nu prea cred ca exista, tocmai, majoritatea au facut ceva mai la limita legii ca sa iese in fata sau sa obtina profit.

#61
swl

swl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 12.12.2009
Atata hate catre initiator, nu inteleg de ce.
1. O taxa care teoretic presupune si niste costuri in spate care sa o si justifice.
2. Penalitati de intarzieri + taxa de reconetare, nu stiu daca e legal sa le aplici pe amandoua.
Adica dupa ce mi-ai aplicat penalizari pentru (sa zicem 2 saptamani de intarziere la plata), imi ceri taxa de reconectare si iti mai platesc si abonamentul aferent celor 2 saptamani (de care teoretic nu beneficiez ca serviciile sunt deconectate).
De vis!

#62
serban57

serban57

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,124
  • Înscris: 28.02.2017
Toate taxele și condițiile în care sunt aplicate sunt trecute în contract. Cred că toți operatorii au pe site un template al contractului lor. Nu pică cerul dacă îl cauți și îl citești înainte să-ți dai cu părerea.

#63
swl

swl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 12.12.2009
Faptul ca sunt mentionate in contract nu inseamna ca sunt si legale.
Iar draftul de contract nu cred ca e postat "la vedere" de catre niciun operator.


#64
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,005
  • Înscris: 25.01.2007
Măcar ai făcut efortul sa cauți pe gogu 10 secunde?
https://www.digi.ro/...nizare-servicii

#65
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 16.04.2008

View Postswl, on 04 decembrie 2022 - 10:13, said:

Faptul ca sunt mentionate in contract nu inseamna ca sunt si legale.
Iar draftul de contract nu cred ca e postat "la vedere" de catre niciun operator.

Nu am auzit pe nimeni caruia sa-i fi fost percepute penalizari de intarziere la Digi, chiar daca sunt trecute in contract.

#66
MindArchitect

MindArchitect

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,658
  • Înscris: 30.11.2021
Am patit si eu mizeria asta.
Aia este, te-au piscat, pe viitor esti atent la ei.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate