Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
TV Sony defect: pret repartie egal cu pretul de nou. E normal?
#55
Posted 25 August 2022 - 17:24
il arunc la gunoi, se poate inchide topicul. multumesc tuturor care au venit cu idei si sugestii
|
#56
Posted 25 August 2022 - 20:38
#57
Posted 25 August 2022 - 22:09
@bit 61
Care face CE si CUM? Da detalii, ca ai aruncat rama in ac si acu' stau pestii de jur imprejur! on topic: Io nu prea cred in ce spune initiatorul. Asa sunt eu, Toma Necredinciosu'! Niciun detaliu concret, doar generalitati. Nu raspunde la intrebarile puse. Parca nu vrea sa rezolve problema, doar sa se planga, eventual de firma SONY. Vine o echipa de testare, cu scule destepte si spune ca "e sticla dusa"? Daca o platesc, echipa trebuie sa-mi dea un document pe care scrie ce a constatat. Daca nu, ie povesti din padurea verde! Cel putin asa vad eu lucrurile. Edited by viceroy56, 25 August 2022 - 22:15. |
#58
Posted 25 August 2022 - 22:12
Mi-am dorit atat de mult sa vad o imagine care face cat 1000 de cuvinte si primesc doua vorbe? Trei?
|
#59
Posted 25 August 2022 - 22:20
Cu un osciloscop portabil un specialist poate vedea semnalele de pe placa T-Con, în general dacă lipsesc tensiunile de pe invertoare ori e scurt pe un driver ori nu se iniţializează procesorul de pe această placă.
Sau poate au o interfaţă serială care citeşte logurile de boot şi vede ce erori sunt raportate acolo. Edited by mihaicozac, 25 August 2022 - 22:22. |
#60
Posted 25 August 2022 - 22:52
viceroy56, on 25 august 2022 - 22:09, said:
@bit 61 Care face CE si CUM? Da detalii, ca ai aruncat rama in ac si acu' stau pestii de jur imprejur! on topic: Io nu prea cred in ce spune initiatorul. Asa sunt eu, Toma Necredinciosu'! Niciun detaliu concret, doar generalitati. Nu raspunde la intrebarile puse. Parca nu vrea sa rezolve problema, doar sa se planga, eventual de firma SONY. Vine o echipa de testare, cu scule destepte si spune ca "e sticla dusa"? Daca o platesc, echipa trebuie sa-mi dea un document pe care scrie ce a constatat. Daca nu, ie povesti din padurea verde! Cel putin asa vad eu lucrurile. nu se incarca imaginea vad. credeti ce vreti, eu am spus care a fost problema, chiar nu ma intereseaza ce parere au "toma necredinciosii" a mers pana la urma. sper sa fi fericit Attached Files |
#61
Posted 25 August 2022 - 23:15
@mihai ce zici tu e cam ca apa sfiintita. Ce zic eu n-are utilitate directa.
@london orizontale-n dreapta sus sau jos? Poza cu echipamentul de testare ai apucat s-o faci? De curiozitate... |
#62
Posted 25 August 2022 - 23:15
Cum a fost cu filmarea interventiei? Sesizarea la anpc ai facut-o?
|
#63
Posted 26 August 2022 - 06:08
viceroy56, on 25 august 2022 - 22:09, said:
@bit 61 Care face CE si CUM? Da detalii, ca ai aruncat rama in ac si acu' stau pestii de jur imprejur! https://www.aliexpre...2582576220.html [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Pu6PApNpWTM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JvoqECgA2hg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/g5AFwitlBR4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by bit 61, 26 August 2022 - 06:12. |
#64
Posted 26 August 2022 - 06:21
"Dungi orizontale în partea dreaptă - ecran defect - cost refuzat". Unul din TV Sony care le am (cel de 49") după patru ani de funcționare prezenta dungi orizontale pe toată lățimea ecranului atât în partea de sus cât și jos care la aprox. trei secunde "vibrau". L-am dus la un service de cartier fără mari speranțe. După două zile am fost sunat "că-i gata", 150 lei, după doi ani nici o problemă. Eu aș încerca și varianta asta.
|
|
#65
Posted 26 August 2022 - 06:34
Da, trucul cu întreruperea unor trasee ( că în asta constă reparația ) funcționează, din păcate nu întotdeauna.
|
#66
Posted 26 August 2022 - 07:35
#67
Posted 26 August 2022 - 11:12
NikoroB, on 25 august 2022 - 23:15, said:
Cum a fost cu filmarea interventiei? Sesizarea la anpc ai facut-o? londonwalk, on 25 august 2022 - 22:52, said:
prietene, tu poti sa crezi ce vrei. eu am platit peste 2k EUR si arunc TV-ul la gunoi. cred ca tu esti intr-o situatie mai buna decat mine asa ca abtine-te de la la judecati de valoare. constatarea a 2-a o atasez (am descoperit ca se poate) doar pentru confortul tau psihic, vad ca esti chinuit de banuieli. nu sunt genul care sa fac carpaceli. sunt dezgustat de situatie, dar trebuie sa o accept. te rog sa ma scutesti de remarcile tale malitioase nu se incarca imaginea vad. credeti ce vreti, eu am spus care a fost problema, chiar nu ma intereseaza ce parere au "toma necredinciosii" a mers pana la urma. sper sa fi fericit Sincer imi pare extrem de rau pentru tine si situatia cu televizorul defect ( Sony KD-85XG8596 ) . Iti inteleg perfect supararea . Nu este un televizor de 600-1000 de lei si chiar nu ma asteptam la asa ceva pentru un produs din gama de varf . Dar asta imi intareste si mai mult ideea ca un produs chiar daca este scump , nu e obligatoriu sa fie si fiabil - bine , nu cred ca s-au defectat toate televizoarele de 85 '' dupa 3 ani dar vezi , s-a intamplat sa fie al tau . In trei ani de zile sa se defecteze ecranul e cam aiurea . Merita facuta o asigurare anuala gen casco ca la auto pentru el , nu stiu cat ar fi costat si daca ar fi rentat .Poate te-ai revoltat putin la raspunsul meu din paginile anterioare cand ti-am explicat politica marilor concerne mondiale , din orice domeniu . Repararea produselor la un cost acceptabil in favoarea clientilor e ultimul criteriu pe lista lor . Omul de rand trebuie sa cumpere , sa consume cu orice pret , sa cheltuiasca bani spre bucuria producatorilor de orice fel si sporirea profitului anual . Care este costul de productie al unui televizor care se vinde cu 2000 euro . Cumva 1500 ? Nu prea cred . Daca eu produc un smartphone care ma costa 100 de euro in fabrica si il pot vinde cu 1000 , de ce n-as face-o ? Daca piata cere non-stop , cu atat il vand . Cine a prins vremurile de acum mai bine de 30 de ani stie ca inainte de lansarea unui televizor de marca pe piata , loturi intregi se testau in banda pentru descoperirea unor defecte de fabricatie ( mergeau cu miile de ore ) , se remediau problemele , se rectificau proiectele , apoi se trecea la productia in masa . Cand s-au produs cele mai bune scule din domeniul electronicii , cautate si acum de pasionati ( amplificatoare , deck-uri , videocasetofoane etc. ) ? Incepand cu sfarsitul anilor '70 pana la sfarsitul anilor '90 cand a inceput declinul si goana dupa bani a producatorilor . Erau alte vremuri cand lupta era stransa intre marii producatori mondiali din domeniul electronicii , cand fiecare dorea sa obtine o cota din piata . Chiar daca clientul platea o suma relativ mar eraportata la salariul lunar , avea satisfactia ca a achizitionat un lucru de calitate si se va bucura mult timp de folosirea lui . Cei ce au prins vremurile de dupa '89 stiu bine ca preturile nu erau mici deloc. Dar cand aveai in casa Goldstar CKT-2190 ( 31000 lei in 1990 ) , Panasonic TC-21B3EE ( 38000 lei in 1990 ) , Sony KV-2184MT ( 48000 lei in 1990 ) , videocasetofonul Panasonic NV-J 35 HQ ( 38000 lei in 1991 ) , videocasetofonul JVC HR-D520 , radiocasetofonul Fisher PHW-804RLO ( 27000 lei in 1990 ) ori ''regele'' Panasonic TC-26B3EE ( 55000 lei in 1990 ) cu sursa in comutatie de la 110 V la 240 V era ceva , comparativ cu Elcrom , Cromatic , Telecolor ori A-N . Chiar mai recent , in domeniul telefoanelor mobile , cine a avut un telefon Nokia isi da seama despre ceea ce inseamna calitate . Mercedes la inceputul anilor 2000 daca mai continua sa fabrice motoarele care mergea 2 milioane de km , era in faliment de ani buni . Asa ca , trebuie sa admitem ca acele vremuri nu se vor mai intoarce niciodata . Aaaa , pentru cine castiga 10000 de euro lunar nu e nicio problema , cumpara electronice si electrocasnice anual , le arunca chiar daca mai sant in garantie . Eu in in locul tau nu as mai da bani asa de multi pe un amarat de televizor pentru ca nu valoreaza la modul real acei bani . O zi buna tuturor . Edited by skystars, 26 August 2022 - 11:16. |
#68
Posted 26 August 2022 - 11:20
Era sarcasm dar na, zicea mai sus ca gata filmeaza si trimite la ANPC. Sunt sigur ca l-a trimis instant la plimbare tehnicianul. I-a dat fituica aia ca refuza costurile si la revedere.
Edited by NikoroB, 26 August 2022 - 11:20. |
#69
Posted 26 August 2022 - 14:18
Firesc este sa poti valorifica restul blocurilor functionale insa nu vad inca o asemenea afacere la noi. Cum se intampla pe partea auto.
|
|
#70
Posted 26 August 2022 - 19:41
@skystars Sa stii ca se testeaza si acum. Ba mai mult o parte din testare este inclusa in aparat. Se autotesteaza continuu. Initiatorul este pur si simplu ghinionist. Televizoarele astea au mai multa putere de procesare decat un intreg studio din vremurile pe care le amintesti tu.
|
#71
Posted 04 January 2023 - 14:06
londonwalk, on 23 august 2022 - 15:15, said:
Asta este o chestiune de preferinte. Mie, pe partea de imagine, mi-a placut intotdeauna Sony. Pentru mine, imaginea conteaza. Altii aleg Samsung de exemplu, pentru ca are mai multe facilitati, mai ales pentru cei indragostiti de jocuri (asa am inteles). Bineinteles ca si fiabilitatea conteaza, iar pana azi nu am avut nici o indoiala legata de Sony, am avut multe aparate de la ei si nu s-a stricat vreunul. Si nici acum nu ma deranjeaza cel mai mult ca s-a stricat, pot admite ca am avut ghinion, ce ma exaspereaza de fapt este ca nu ofera o solutie de service la un cost rezonabil. Nu inteleg exact ce este "sticla" aia, tot ce inteleg este ca este un subcomponent al ecranului si, in consecinta, s-ar putea schimba doar aia Edited by bumbu_87, 04 January 2023 - 14:09. |
#72
Posted 04 January 2023 - 14:22
un_el, on 23 august 2022 - 18:33, said:
Tine cont de un lucru: nimeni, dar absolut nimeni de la un service oficial, indiferent de producator, nu sta sa-ti desfaca un panel in bucati si sa-ti inlocuiasca doar baretele de led-uri. Chestiunea e foarte simpla: timpul pierdut, in timpul ala pe care l-ar pierde cu tine repara nu stiu cate produse care mai au sau nu garantie si banii din toate punctele de vedere. Cum timpul costa bani... In ceea ce priveste fiabilitatea produselor, si nu-i vorba de o marca anume, te vor tine cat este garantia data de producator sau in cel mai fericit caz 1 sau 2 ani in plus. Daca aveai garantie extinsa fie ti-l schimbau gratis, fie iti dadeau negatie de service, luai banii inapoi si-ti cumparai altceva. E vorba de economie de piata, nimic din ce vei cumpara in prezent nu va mai tine 10 ani, ti-o zic din proprie experienta. Edited by bumbu_87, 04 January 2023 - 14:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users