Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

TV Sony defect: pret repartie egal cu pretul de nou. E normal?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#19
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 15.08.2005

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 15:15, said:

Asta este o chestiune de preferinte. Mie, pe partea de imagine, mi-a placut intotdeauna Sony. Pentru mine, imaginea conteaza. Altii aleg Samsung de exemplu, pentru ca are mai multe facilitati, mai ales pentru cei indragostiti de jocuri (asa am inteles). Bineinteles ca si fiabilitatea conteaza, iar pana azi nu am avut nici o indoiala legata de Sony, am avut multe aparate de la ei si nu s-a stricat vreunul. Si nici acum nu ma deranjeaza cel mai mult ca s-a stricat, pot admite ca am avut ghinion, ce ma exaspereaza de fapt este ca nu ofera o solutie de service la un cost rezonabil. Nu inteleg exact ce este "sticla" aia, tot ce inteleg este ca este un subcomponent al ecranului si, in consecinta, s-ar putea schimba doar aia
aia e povestea vanduta de service ca sa iti ia multi bani. daca nu ai dat cu ceva in display sa il spargi, sticla nu are nimic.
degeaba te dai lovit, asta e pretul ptr service si asta e politica producatorilor de tv-uri: iti ofera service scump ca sa cumperi alt tv.
poate tu nu mai cumperi sony ci samsung, dar altcineva care a avut samsung si i-a crapat o sa cumpere sony si tot asa.


dupa cum ti-am mai spus si eu si altcineva pe aici verifica daca mai are sunet si mai afiseaza ceva. daca da, atunci ai mari sanse sa fie doar led-urile si astea se pot schimba la service-uri mai "de cartier" daca ala stie ce face.


am un amic ce are un tv horizon. a fost la unul ce repara tv-uri cu problema ca are imagine, nu are sunet.
respectivul meserias cica i-a schimbat ledurile si i-a luat 400 lei. ala era un tv horizon de 32 inch, asa ca nu putea sa ii ceara prea mult.
peste vreo cateva luni s-a stins iar ecranul. vroia sa il duca din nou la respectivul meserias, dar parca nu mai avea chef sa dea inca 400 lei si sa tina doar cateva luni.
i-am zis daca are curaj sa il desfaca impreuna cu mine sa verificam led-urile. ptr ca oricum renuntase la tv, a acceptat.

cu multa atentie am desfacut tv-ul bucata cu bucata pana am ajuns la display. dupa ce am scos display-ul si foliile mate din spatele lui, am ajuns la led-uri.
surpriza a fost ca respectivul "meserias" facuse o improvizatie: a taiat led-ul defect, a pus alt led in loc si l-a conectat cu niste sarme de restul baghetei.
era clar ca led-ul respectiv s-a ars din nou sau nu mai face contact cu restul baghetei.
am cautat seria de pe baretele led si am gasit pe olx pe cineva care vindea baghete noi. am dat comanda de un set de baghete noi: 90 lei baghetele si 25 lei transportul, total 115 lei.
sapt urmatoare am inlocuit baghetele, am montat televizorul la loc si l-am pornit: tv-ul a mers din prima si parca avea si o imagine mai luminoasa.

ptr toata manopera nu i-am luat nici un ban, doar am bagat un gratar cu multa bere.
am facut asta ptr ca sunt prieten cu respectivul si il cunosc de mult. in plus ala era hotarat sa arunce tv-ul asa ca nu avea ce pierde.
dar ptr altcineva strain sa fac asa ceva sincer nu cred ca m-as baga, ca pot sa sparg display-ul din greseala si ala o sa vrea sa i-l platesc eu de bun.

Edited by rexx, 23 August 2022 - 17:29.


#20
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,969
  • Înscris: 28.10.2006
Pana la 43 inci schimb barete LED. Peste nu ma bag, ca nu am masa de lucru asa mare.

#21
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Eu am schimbat la un 55. Insa a doua oara nu as mai face fara sa am ventuze. Prima oara am facut-o fara ventuze si am cam stat cu morcovul ca poate sparg displayul.

#22
un_el

un_el

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,923
  • Înscris: 24.11.2006

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 15:15, said:

Asta este o chestiune de preferinte. Mie, pe partea de imagine, mi-a placut intotdeauna Sony. Pentru mine, imaginea conteaza. Altii aleg Samsung de exemplu, pentru ca are mai multe facilitati, mai ales pentru cei indragostiti de jocuri (asa am inteles). Bineinteles ca si fiabilitatea conteaza, iar pana azi nu am avut nici o indoiala legata de Sony, am avut multe aparate de la ei si nu s-a stricat vreunul. Si nici acum nu ma deranjeaza cel mai mult ca s-a stricat, pot admite ca am avut ghinion, ce ma exaspereaza de fapt este ca nu ofera o solutie de service la un cost rezonabil. Nu inteleg exact ce este "sticla" aia, tot ce inteleg este ca este un subcomponent al ecranului si, in consecinta, s-ar putea schimba doar aia

Tine cont de un lucru: nimeni, dar absolut nimeni de la un service oficial, indiferent de producator, nu sta sa-ti desfaca un panel in bucati si sa-ti inlocuiasca doar baretele de led-uri. Chestiunea e foarte simpla: timpul pierdut, in timpul ala pe care l-ar pierde cu tine repara nu stiu cate produse care mai au sau nu garantie si banii din toate punctele de vedere. Cum timpul costa bani... In ceea ce priveste fiabilitatea produselor, si nu-i vorba de o marca anume, te vor tine cat este garantia data de producator sau in cel mai fericit caz 1 sau 2 ani in plus. Daca aveai garantie extinsa fie ti-l schimbau gratis, fie iti dadeau negatie de service, luai banii inapoi si-ti cumparai altceva. E vorba de economie de piata, nimic din ce vei cumpara in prezent nu va mai tine 10 ani, ti-o zic din proprie experienta.

Edited by un_el, 23 August 2022 - 18:36.


#23
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,332
  • Înscris: 24.09.2017
ma omorati voi cu garantia extinsa. e un televizor, astea ar trebui sa tina ”o groaza” de ani, mai a dat si 2000 de euro pe el si ar veni si de la un producator premium. eu am multe lucruri care au tinut mai mult 10 ani, de la tv cu led, frigider, pana la chestii care esti obisnuit sa se strice, aka masina de spalat. si am luat chestii de mii de euro ci probabil cele mai ieftine de pe piata sau mediu.

oricum treaba asta cu defapt te costa reparatia cat unul nou sper sa inceteze o data pentru totdeauna. dupa cum stiti Louis Rossman si altii se chinuie sa faca ceva si UE incepe si ea sa se miste oarecum cu legi. Nu e normal sa iei un televizor, 99,9% din el sa fie ok si tu sa zici ca reparatia costa cat unul nou.

Edited by bobitad, 23 August 2022 - 18:46.


#24
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,052
  • Înscris: 02.09.2009

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 13:53, said:

Salut,

Am un TV Sony led cu diagonala mare (215 cm) pe care l-am cuparat in decembrie 2019. Saptamana trecuta, a pierdut imaginea in timp ce ma uitam la el. Am vorbit cu cei de la Sony si m-au trimis catre service-ul lor. Evaluarea lor a fost ca "s-a stricat sticla" (nu stiu ce inseamna, nu ma pricep).

Ca se mai strica un produs, chiar si de firma, ok, se intampla. Dar mi-au cazut plombele cand mi-au spus cat costa reparatia: pretul de nou, adica peste 2000 de EUR. Explicatia tehnicianului a fost ca Sony nu accepta inlocuirea de subansamble si, conform procedurilor lor, trebuie inlocuit "tot ansamblul" (banuiesc ca ecranul). Neoficial, mi-a zis ca doar Sony impune asta, alte branduri nu. Tot neoficial, m-a sfatuit sa incerc cu un service "de cartier".

Evident ca nu am acceptat reparatia la acel pret.

S-a mai confruntat cineva cu o situatie similara? Cum ati procedat?

Multumesc
Nimeni ,absolut nimeni nu poate demonta acest panel 215cm,pentru inlocuirea unor leduri fara sa il "strambe"
Nici macar fabrica,acolo se monteaza ,nu au proceduri si utilaje pentru demontare,cei care lucreaza in domeniu stiu la ce ma refer

Edited by florinellll, 23 August 2022 - 18:58.


#25
londonwalk

londonwalk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 03.10.2016

View Postun_el, on 23 august 2022 - 18:33, said:

Tine cont de un lucru: nimeni, dar absolut nimeni de la un service oficial, indiferent de producator, nu sta sa-ti desfaca un panel in bucati si sa-ti inlocuiasca doar baretele de led-uri. Chestiunea e foarte simpla: timpul pierdut, in timpul ala pe care l-ar pierde cu tine repara nu stiu cate produse care mai au sau nu garantie si banii din toate punctele de vedere. Cum timpul costa bani... In ceea ce priveste fiabilitatea produselor, si nu-i vorba de o marca anume, te vor tine cat este garantia data de producator sau in cel mai fericit caz 1 sau 2 ani in plus. Daca aveai garantie extinsa fie ti-l schimbau gratis, fie iti dadeau negatie de service, luai banii inapoi si-ti cumparai altceva. E vorba de economie de piata, nimic din ce vei cumpara in prezent nu va mai tine 10 ani, ti-o zic din proprie experienta.

nu stiu ce sa zic. sistemul audio Denon si boxele Dali le am de 12 ani si functioneaza perfect; mai am un receiver Harman-Kardon, are vreo 16 ani, merge ca uns; un aparat de aer conditionat Fujitsu il am de 15 ani; blue-ray-ul Sony pe care il foloseam pentru surround cu TV-ul asta, 12 ani; masina de spalat Bosch am schimbat-o dupa ~9 ani; frigiderul Beko l-am inlocuit dupa 13 ani (putea fi reparat foarte ieftin, dar am vrut unul mai modern); am un TV Sony CRT pe care l-am dus undeva la tara, functioneaza si acum, dupa ~21 de ani; TV-ul Sony anterior celui care s-a stricat acum functioneaza si dupa 13 ani fara nici o problema; centrala termica Ariston functioneaza dupa 11 ani - i-am facut 2 reparatii, amble dupa 5 ani, cu un cost care nu a depasit 5% din valoarea achizitiei. In ultimii 15 ani nu am avut probleme grave decat cu masinile de spalat Samsung - prima am adus-o acasa si am intors-o imediat in magazin pentru ca nu mergea, mi-au schimbat-o, a 2-a am aruncat-o la gunoi dupa 6 luni cand o luase la talpa prin casa, am zis ca nu mai imi trebuie

#26
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,075
  • Înscris: 10.07.2013
Iti recomand acest service care repara televizoare Sony cu garantie la lucrare de 12 luni: https://aloservice.r...-before-import/

Daca ti-l repara si esti multumit de calitate ne poti lasa feedback.Posted Image

#27
londonwalk

londonwalk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 03.10.2016

View Postviceroy56, on 23 august 2022 - 16:07, said:

Sticla este TOT ecranul. Nu ai ce sa inlocuiesti pe bucati.
Sticla are si electronica in ea, asa subtire cum e. Daca s-a belit ceva in electronica aia, ales-bules!
Dar io nu crede ca e ecranul.
Fa testele cum ti-am zis si da-ne de stire ce ai "vazut".
Io am avut la serviciu 2 TV-uri Panasonic de 139 cm, folosite pentru videoconferinte. Nu pentru programe TV sau jocuri.
La 2 ani si o luna primul si la 2 ani si jumatate celalalt, au decedat.
La service autorizat Panasonic au fost foarte draguti si mi-au zis ca nu renteaza financiar reparatia, ca modelul este cunoscut ca stricacios si piesele/modulele pe care le primesc nu mai au calitatea Panasonic.
In consecinta - le-am dat la firma de reciclare electronice.
Si in continuare am luat numai Samsung si un "perete" LG, monitor dedicat. Nu spun cat a costat LG-ul, ca ma luati cu UOA!!! L-a luat firma, nu io pe persoanaPosted Image

Am incercat sa fac testele, dar din nou, a aparut imaginea. Mi s-a mai intamplat si acum 2 zile. Astazi cand am incercat, dupa paranz, nu avea, deci este random. Vad ca nu pot posta poza, am sa descriu ce am observat pana acum:
1. TV-ul cand s-a oprit prima oara nu s-a oprit brusc, a durat cam 2 secunde timp in care imaginea a disparut progresiv
2. Sonorul a continuat sa functioneze
3. LED-UL TV-ului este alb cand il deschid (cum era in mod normal), nu licareste
4. Acum are imagine, dar are niste dungi subtiri orizontale, cam la 8 mm una de alta. Are si sonor. Daca nu ar fi dungulitzele alea, ai zice ca functioneaza perfect
5. De fiecare data cand l-am deschis si nu a avut nici un fel de imagine, ecranul nu era complet negru, era cenusiu-albastrui, nu era complet "mort", asta era observabil chiar cu lumina in camera
6. Am incercat si atunci sa fac testul cu lanterna (citisem pe net de el) dar nu mi s-a parut ca vad imagine. Este drept, nu era complet intuneric in camera

P.S. al naibii animal, are imagine de vreo 20 de minute. data trecuta cand a mai aparut imaginea, nu a rezistat mai mult de 10

#28
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005
După simptome pare a fi placa T-Con defectă, sau unul din driverele de pe "sticlă" care e de fapt placa frontală de la panel, cu LCD-ul şi driverele de rigoare. Ori defect de contact la panglicile conductive dintre ele.

#29
skystars

skystars

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 13.03.2008
Nu te mai chinui , este ecranul defect 100 % . Nu-l repara nimeni .  Meseriasii din  domeniu stiu despre ce e vorba . ( e blanking , nu backlight defect ) . Costul unui ecran este de 90-95 % din pretul aparatului nou , uneori chiar mai mult . De ce ? Pentru ca asta e interesul tuturor , mai putin al clientilor . Niciun producator nu are interes sa vanda ecranul ca piesa de schimb la un pret mic , sant intelegeri clare intre producatorii de televizoare si cei care fac dispay-uri .

#30
londonwalk

londonwalk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 03.10.2016

View Postskystars, on 23 august 2022 - 20:38, said:

Nu te mai chinui , este ecranul defect 100 % . Nu-l repara nimeni .  Meseriasii din  domeniu stiu despre ce e vorba . ( e blanking , nu backlight defect ) . Costul unui ecran este de 90-95 % din pretul aparatului nou , uneori chiar mai mult . De ce ? Pentru ca asta e interesul tuturor , mai putin al clientilor . Niciun producator nu are interes sa vanda ecranul ca piesa de schimb la un pret mic , sant intelegeri clare intre producatorii de televizoare si cei care fac dispay-uri .

ei... oricum nu o las asa, indiferent ce si cum, imi voi incerca sansa cu Protectia Consumatorului. poate sa fie stricata si "mama sticlei" si eu tot nu voi accepta practica asta de a-mi cere 100% din valoarea de nou pentru o reparatie. imi dau sau nu dreptate, nu stiu, dar de incercat voi incerca. pana acum a mers, dar pe chestiuni mult mai mici, e drept. o sa cer multe la ANPC si in ultima instanta, daca nu pot fi eu ajutat, o sa le cer sa le impuna sa puna pe orice produs comercializat, fie in magazin, fie on-line, un warning ceva de genul: "atentie! incazul oricarui defect la ecran pretul reparatiei poate ajunge la 100% din pretul produsului"

#31
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 15.08.2005

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 20:17, said:


Am incercat sa fac testele, dar din nou, a aparut imaginea. Mi s-a mai intamplat si acum 2 zile. Astazi cand am incercat, dupa paranz, nu avea, deci este random. Vad ca nu pot posta poza, am sa descriu ce am observat pana acum:
1. TV-ul cand s-a oprit prima oara nu s-a oprit brusc, a durat cam 2 secunde timp in care imaginea a disparut progresiv
2. Sonorul a continuat sa functioneze
3. LED-UL TV-ului este alb cand il deschid (cum era in mod normal), nu licareste
4. Acum are imagine, dar are niste dungi subtiri orizontale, cam la 8 mm una de alta. Are si sonor. Daca nu ar fi dungulitzele alea, ai zice ca functioneaza perfect
5. De fiecare data cand l-am deschis si nu a avut nici un fel de imagine, ecranul nu era complet negru, era cenusiu-albastrui, nu era complet "mort", asta era observabil chiar cu lumina in camera
6. Am incercat si atunci sa fac testul cu lanterna (citisem pe net de el) dar nu mi s-a parut ca vad imagine. Este drept, nu era complet intuneric in camera

P.S. al naibii animal, are imagine de vreo 20 de minute. data trecuta cand a mai aparut imaginea, nu a rezistat mai mult de 10
daca erau doar primele 2 simptome atunci aveai mari sanse sa fie led-urile
dar daca apar dungulite colorate pe ecran sau ecranul ramane luminat, devine gri dar nu se vede nimic atunci e defect modului video t-con.
nu dispera, poti sa il vinzi pe net la cineva care are acelasi model si display-ul spart. de obicei majoritatea tv-urilor au display-ul spart ca sunt lovite cu diverse obiecte, pe cand unul cu display-ul bun se gaseste mai greu

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 20:55, said:


ei... oricum nu o las asa, indiferent ce si cum, imi voi incerca sansa cu Protectia Consumatorului. poate sa fie stricata si "mama sticlei" si eu tot nu voi accepta practica asta de a-mi cere 100% din valoarea de nou pentru o reparatie. imi dau sau nu dreptate, nu stiu, dar de incercat voi incerca. pana acum a mers, dar pe chestiuni mult mai mici, e drept. o sa cer multe la ANPC si in ultima instanta, daca nu pot fi eu ajutat, o sa le cer sa le impuna sa puna pe orice produs comercializat, fie in magazin, fie on-line, un warning ceva de genul: "atentie! incazul oricarui defect la ecran pretul reparatiei poate ajunge la 100% din pretul produsului"
ti-a mai zis cineva pe aici ca e modulul tcon, dar tu o tii in continuare pe a ta
ecranul nu are nimic, e defect modulul video - placa t-con

#32
londonwalk

londonwalk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 03.10.2016

View Postrexx, on 23 august 2022 - 20:57, said:

daca erau doar primele 2 simptome atunci aveai mari sanse sa fie led-urile
dar daca apar dungulite colorate pe ecran sau ecranul ramane luminat, devine gri dar nu se vede nimic atunci e defect modului video t-con.
nu dispera, poti sa il vinzi pe net la cineva care are acelasi model si display-ul spart. de obicei majoritatea tv-urilor au display-ul spart ca sunt lovite cu diverse obiecte, pe cand unul cu display-ul bun se gaseste mai greu


ti-a mai zis cineva pe aici ca e modulul tcon, dar tu o tii in continuare pe a ta
ecranul nu are nimic, e defect modulul video - placa t-con

fiind junior member, vad ca mai pot posta doar 4 mesaje pana maine la 14, asa ca nu imi permit sa intru in polemici. cineva mi-a spus ca "pare a fi tcon", nu ca ESTE tcon. "tcon" mie imi suna ca fiind componenta. deci sa mi-o schimbe daca aia este. dungile nu sunt colorate, sunt negre/cenusii. si, da, ma voi razboi cu Sony prin ANPC inainte de a incerca sa vand/cumpar ecrane sau placi. eu sunt genul de consumator care cumpar, utilizez si arunc. nu am vandut vreodata ceva pe net/talcioc sau mai stiu eu unde.

#33
skystars

skystars

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 13.03.2008

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 20:55, said:


ei... oricum nu o las asa, indiferent ce si cum, imi voi incerca sansa cu Protectia Consumatorului. poate sa fie stricata si "mama sticlei" si eu tot nu voi accepta practica asta de a-mi cere 100% din valoarea de nou pentru o reparatie. imi dau sau nu dreptate, nu stiu, dar de incercat voi incerca. pana acum a mers, dar pe chestiuni mult mai mici, e drept. o sa cer multe la ANPC si in ultima instanta, daca nu pot fi eu ajutat, o sa le cer sa le impuna sa puna pe orice produs comercializat, fie in magazin, fie on-line, un warning ceva de genul: "atentie! incazul oricarui defect la ecran pretul reparatiei poate ajunge la 100% din pretul produsului"

Cand va aud cu ANPC- ul vostru ma apuca rasul . Daca ai Mercedes si ti se defecteaza dupa ce a iesit din garantie , iar la service-ul oficial  ti se cere 1000 de euro pe ora de manopera ce face ANPC ? Nu obligi tu un producator de orice fel sa-ti vanda piese de schimb la ce pret vrei tu . Daca era in garantie era altceva erau obligati sa ti-l schimbe . Ai sters ecranul cu solutie de curatat geamuri ? Am vazut din astea cu sutele cu ecran defect , lichidul coroziv se scurge intre ecran si rama acestuia in partea de jos ecran si ataca driverele dispuse pe foliile de plastic . Chiar daca tv-ul are o luna , adio garantie .

#34
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,969
  • Înscris: 28.10.2006
Poate Da, poate Nu cu T-Con.
Poate contacte la benzile de contacte, poate defecte in matricile/driverele din "sticla"
Io am patit-o cu T-Con, dar defectul era permanent, nu aleator.
Service-ul oficial s-a aruncat direct la panel, dar le-am spus ca nici in cele mai umede vise ale lor n-or sa vada de la mine nici 10 bani pentru un display nou.
Un nene, ca au venit doi, mi-a lasat cartea de vizita.
L-am sunat pe seara si mi-a zis ca imi face rost de un T-Con identic, functional, sa facem proba. Sa-i dau si lui o bere. Daca e OK, ma costa t-spe lei, cat ie pe OLX un modul d-ala.
Si asa a fost: T-Con inlocuit, televizor fericit!

Pentru initiator:
T-Con-ul este un modul care "traduce" semnalul video primit de la placa de baza pe intelesul panelului/display-ului/ecranului.
Face, mai academic vorbind, o adresare pe linii si coloane a microLED-urilor din ecran, astfel incat sa formeze cadrul de imagine.
Si face asta de 50/60/100/120/... de ori pe secunda.
Asa apare miscarea pe ecranPosted Image

Edited by viceroy56, 23 August 2022 - 21:26.


#35
londonwalk

londonwalk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 03.10.2016

View Postskystars, on 23 august 2022 - 21:17, said:

Cand va aud cu ANPC- ul vostru ma apuca rasul . Daca ai Mercedes si ti se defecteaza dupa ce a iesit din garantie , iar la service-ul oficial  ti se cere 1000 de euro pe ora de manopera ce face ANPC ? Nu obligi tu un producator de orice fel sa-ti vanda piese de schimb la ce pret vrei tu . Daca era in garantie era altceva erau obligati sa ti-l schimbe . Ai sters ecranul cu solutie de curatat geamuri ? Am vazut din astea cu sutele cu ecran defect , lichidul coroziv se scurge intre ecran si rama acestuia in partea de jos ecran si ataca driverele dispuse pe foliile de plastic . Chiar daca tv-ul are o luna , adio garantie .

asta este ultimul reply pe seara asta, multumesc tuturor celor care mi-au oferit pana acum raspunsuri pertinente si idei pe care le pot folosi mai departe. voi aprecia si altele, dar pana maine nu prea mai pot posta, nu ma lasa site-ul.

la fel, nu apreciez deloc judecatile de valoare. sunt un om care are o problema si nu ma intereseaza interventiile fara rost ca cea din "quote".

totusi, am sa spun o chestiune pentru cel care a simtit necesar sa imi aduca aminte ca "asa se face": prin 2003 am salvat compania la care lucram de o paguba de ~7 milioane USD doar dintr-o abordare diferita. marfa incarcata pe o nava la export a luat apa si s-a deteriorat. firma de asigurare nu a vrut sa ne plateasca pentru ca "erau niste acte in neregula". or fi fost, nu zic, dar clar nu cu rea intentie, pur si simplu a fost o greseala si platisem 15 ani prime de asigurare de ne uscasera. baietii de la logistica erau terminati, nu mai dormeau noaptea pentru ca era greseala lor. eu eram managerul financiar al acelei companii si stiam ca asiguratorul este dictat de compania mama si mai stiam ca cedeaza 90% in reasigurare. i-am chemat la o intalnire si le-am spus ca daca nu platesc despagubirea, ii schimb. au platit despagubirea in 3 zile. voi proceda si in cazul asta la fel, incercand sa folosesc ANPC si ii las pe cei care considera ca trebuie sa "faca ciocul mic" sa o faca, nu prea este genul meu.

adun idei atat tehnice cat si din experiente similare si sunt recunoscator celor care le ofera. le voi folosi. chestia cu "tcon" clar o voi folosi, pentru ca in meciul cu Sony voi avea o a 2-a "expertiza", multumesc.

#36
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,311
  • Înscris: 08.02.2011
Vezi că la multe displayuri tconul nu este separat, este lipit direct pe sticla. Nu știu la acest model.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate