Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

TV Sony defect: pret repartie egal cu pretul de nou. E normal?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1
londonwalk

londonwalk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 03.10.2016
Salut,

Am un TV Sony led cu diagonala mare (215 cm) pe care l-am cuparat in decembrie 2019. Saptamana trecuta, a pierdut imaginea in timp ce ma uitam la el. Am vorbit cu cei de la Sony si m-au trimis catre service-ul lor. Evaluarea lor a fost ca "s-a stricat sticla" (nu stiu ce inseamna, nu ma pricep).

Ca se mai strica un produs, chiar si de firma, ok, se intampla. Dar mi-au cazut plombele cand mi-au spus cat costa reparatia: pretul de nou, adica peste 2000 de EUR. Explicatia tehnicianului a fost ca Sony nu accepta inlocuirea de subansamble si, conform procedurilor lor, trebuie inlocuit "tot ansamblul" (banuiesc ca ecranul). Neoficial, mi-a zis ca doar Sony impune asta, alte branduri nu. Tot neoficial, m-a sfatuit sa incerc cu un service "de cartier".

Evident ca nu am acceptat reparatia la acel pret.

S-a mai confruntat cineva cu o situatie similara? Cum ati procedat?

Multumesc

#2
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009
Se intampla la fel la mai toate brandurile mari. Varful de lance este Apple, la capitolul "ai zgariat carcasa, iti schimbam laptopul".

Mergi la un service "de cartier" si cere o cotatie. Doar sa ai grija, ca de obicei, cat platesti, atat primesti.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 13:53, said:

m-a sfatuit sa incerc cu un service "de cartier".

Nu te astepta ca serviceul de cartier sa te taxeze intr-un mod mai putin brutal. Pt niste barete led imi cereau jumate din cat a costat tv-ul, si era un tv muult mai ieftin decat ce ai tu.
Deci asteapta-te tot la un pret de macar 2-3-4000 lei chiar si la serviceul de cartier. Daca nu mai bine de atat..

Totusi, "s-a stricat sticla" nu este un raspuns de service. Macar daca iti spuneau exact ce are sa stii si tu ce si cum.

Edited by MembruAnonim, 23 August 2022 - 14:16.


#4
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,946
  • Înscris: 17.01.2012
momentul ales de TV să se strice este unul deosebit de prost... :(
absolut toate prețurile materialelor sunt într-o debandadă extremă, iar posesorii de „manoperă” nu se lasă mai prejos...
(întotdeauna războaiele au produs „profitori” pe bandă rulantă...)
dacă și amatorii tot mult îți cer, atunci înghiți gălușca și alegi un nou TV...

sincer, ce face TV-ul acela de 2000 de coco? măcar ȘI dansează pt voi? :P

#5
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,969
  • Înscris: 28.10.2006
Pe intuneric TOTAL, daca pornesti TV-ul, se vede o schimbare usoara de nuanta, spre gri, a ecranului?
Daca nu, si TV-ul are sunet, deci este pe un program activ, ia o lanterna, sau lanterna de la mobil si te apropii foarte mult de ecran(vezi sa nu-l lovesti!) si te uiti daca "misca" ceva pe acolo.
Daca DA, nu e "sticla", sunt baretele LED(una sau mai multe) sau o problema la sursa de alimentare a baretelor.

Zic sa faci asta daca TV-ul "functioneaza", raspunde la telecomanda, lipseste doar imaginea.
Daca nu mai misca, diagnoza la service BUN, nu la Sony, ca ie hoti!

ASTAe TV-ul?

Edited by viceroy56, 23 August 2022 - 14:28.


#6
dem3ntor

dem3ntor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,121
  • Înscris: 16.04.2007
La un service de cartier nu vei gasi 'sticla' pentru avionul acela.
SIngura sansa este cum a spus nenea mai sus, bareta led sau sursa (surse).
Este cam devreme sa pice ledurile de la backlight... poate scapi doar cu sursa :)

#7
londonwalk

londonwalk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 03.10.2016

View Postviceroy56, on 23 august 2022 - 14:26, said:

Pe intuneric TOTAL, daca pornesti TV-ul, se vede o schimbare usoara de nuanta, spre gri, a ecranului?
Daca nu, si TV-ul are sunet, deci este pe un program activ, ia o lanterna, sau lanterna de la mobil si te apropii foarte mult de ecran(vezi sa nu-l lovesti!) si te uiti daca "misca" ceva pe acolo.
Daca DA, nu e "sticla", sunt baretele LED(una sau mai multe) sau o problema la sursa de alimentare a baretelor.

Da, are, nu este "mort complet" ecranul. Ulterior, la vreo 3 zile l-am incercat iar si, culmea, a avut imagine vreo 10 minute. Dar avea niste dungi orizontale pe ecran. Dupa ~10 minute iar a disparut imaginea :(


ASTAe TV-ul?

pe aproape, este 8596, nu se mai comercializeaza

https://www.emag.ro/...p/pd/DWW431BBM/

#8
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018
și la samsung este la fel.mi-a spart copilul un ecran și costul era  cât a unui tv nou.tv-ul avea un an vechime

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 14:38, said:

pe aproape, este 8596, nu se mai comercializeaza

https://www.emag.ro/...p/pd/DWW431BBM/

Daca l-ai luat de la emag, putea sa cumperi extragarantie 1 sau 2 ani. Este cel mai sanatos sa cumperi 2 ani garantie. Merita. Exact pt astfel de treburi.

#10
gymy

gymy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,997
  • Înscris: 29.11.2005
Ăsta e motivul pentru cumpăr doar televizoare Horizon = 5 ani de garanție!!
Nu o fi cea mai bună marcă dar măcar stau liniștit 5 ani.

#11
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 15.08.2005

View Postviceroy56, on 23 august 2022 - 14:26, said:

Pe intuneric TOTAL, daca pornesti TV-ul, se vede o schimbare usoara de nuanta, spre gri, a ecranului?
Daca nu, si TV-ul are sunet, deci este pe un program activ, ia o lanterna, sau lanterna de la mobil si te apropii foarte mult de ecran(vezi sa nu-l lovesti!) si te uiti daca "misca" ceva pe acolo.
Daca DA, nu e "sticla", sunt baretele LED(una sau mai multe) sau o problema la sursa de alimentare a baretelor.

Zic sa faci asta daca TV-ul "functioneaza", raspunde la telecomanda, lipseste doar imaginea.

daca imaginea a disparut cu totul brust, cel mai probabil s-a ars un led de pe una din barete iar televizorul le-a stins pe toate.
recomand sa faca ce a scris mai sus: verificat cu o lanterna pe intuneric daca mai are imagine.
daca se mai vede ceva miscand pe acolo, asta e: s-a ars un led de pe o bareta
se pot inlocui, sunt ieftine, dar manopera e scumpa ptr ca foarte putini se baga sa le schimbe.

#12
londonwalk

londonwalk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 03.10.2016

View Postgymy, on 23 august 2022 - 14:51, said:

Ăsta e motivul pentru cumpăr doar televizoare Horizon = 5 ani de garanție!!
Nu o fi cea mai bună marcă dar măcar stau liniștit 5 ani.

Asta este o chestiune de preferinte. Mie, pe partea de imagine, mi-a placut intotdeauna Sony. Pentru mine, imaginea conteaza. Altii aleg Samsung de exemplu, pentru ca are mai multe facilitati, mai ales pentru cei indragostiti de jocuri (asa am inteles). Bineinteles ca si fiabilitatea conteaza, iar pana azi nu am avut nici o indoiala legata de Sony, am avut multe aparate de la ei si nu s-a stricat vreunul. Si nici acum nu ma deranjeaza cel mai mult ca s-a stricat, pot admite ca am avut ghinion, ce ma exaspereaza de fapt este ca nu ofera o solutie de service la un cost rezonabil. Nu inteleg exact ce este "sticla" aia, tot ce inteleg este ca este un subcomponent al ecranului si, in consecinta, s-ar putea schimba doar aia

#13
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,884
  • Înscris: 04.10.2007

View Postgushpi, on 23 august 2022 - 14:25, said:

sincer, ce face TV-ul acela de 2000 de coco? măcar ȘI dansează pt voi? Posted Image

E mare asta face... acum vreo 3 ani cel mai ieftin TV de 85" era vreo 10.000 RON (2000 EURO).... acum au mai scazut putin preturile dar oricum e foarte scump, un TV de 85"..... nu gasesti sub 7000 RON...

#14
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004
Sticla aia, la pretul ala cred ca e un ecran OLED - facut de LG...

Si daca nu e OLED ci doar LED IPS cel mai probabil tot de LG e facut.
Sony nu mai face paneluri din cate stiu - avea la un moment dat ceva fab cu Samsung dar si-a vandut actiunile.

Chiar si la service de cartier e cam greu sa gaseasa alt panel la fel si daca gaseste costa si panelul si mai ales manopera.

#15
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,969
  • Înscris: 28.10.2006
Sticla este TOT ecranul. Nu ai ce sa inlocuiesti pe bucati.
Sticla are si electronica in ea, asa subtire cum e. Daca s-a belit ceva in electronica aia, ales-bules!
Dar io nu crede ca e ecranul.
Fa testele cum ti-am zis si da-ne de stire ce ai "vazut".
Io am avut la serviciu 2 TV-uri Panasonic de 139 cm, folosite pentru videoconferinte. Nu pentru programe TV sau jocuri.
La 2 ani si o luna primul si la 2 ani si jumatate celalalt, au decedat.
La service autorizat Panasonic au fost foarte draguti si mi-au zis ca nu renteaza financiar reparatia, ca modelul este cunoscut ca stricacios si piesele/modulele pe care le primesc nu mai au calitatea Panasonic.
In consecinta - le-am dat la firma de reciclare electronice.
Si in continuare am luat numai Samsung si un "perete" LG, monitor dedicat. Nu spun cat a costat LG-ul, ca ma luati cu UOA!!! L-a luat firma, nu io pe persoanaPosted Image

#16
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,454
  • Înscris: 12.07.2010
Încearcă la un service de cartier și vezi ce ți se spune. Eu la așa ceva am reparat două TV-uri (un Sony cu defect la panel, dar nu a fost schimbat panelul, 150 lei) și un Samsung - 160 lei, am fost foarte mulțumit.

#17
spider8

spider8

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 834
  • Înscris: 14.01.2006

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 13:53, said:

...........................
Ca se mai strica un produs, chiar si de firma, ok, se intampla. Dar mi-au cazut plombele cand mi-au spus cat costa reparatia: pretul de nou, adica peste 2000 de EUR. Explicatia tehnicianului a fost ca Sony nu accepta inlocuirea de subansamble si, conform procedurilor lor, trebuie inlocuit "tot ansamblul" (banuiesc ca ecranul). .......................

Sony, ca și alte firme mari, au o gamă largă de televizoare - probabil în fiecare moment există probabil în jur de o sută sau chiar peste o sută de tipuri de televizoare - iar modele identice la care diferă doar diagonala ecranului sunt de fapt tipuri diferite, pentru că la fiecare îți trebuie un ecran cu diagonala diferită în caz că se strică.
Modele de televizoare se înlocuiesc la 3 - 5 ani, deci în decurs de 10 ani Sony a produs sute de tipuri de televizoare iar ecranul evoluează mereu, adică un ecran de la un televizor de astăzi este diferit față de un ecran de la un televizor dea cum 10 ani - ar costa enorm să păstreze piese de rezervă pentru toate tipurile de televizoare fabricate - și atunci descurajează reparațiile prin costul exorbitant pentru piese.

Adică adevărul este că ecranul acela nu costă atât de mult - ceea ce costă costă foarte mult este să ții linii de fabricație pentru produse care nu se mai fabrică, doar ca să le repari pe cele vechi care se strică - și atunci doar păstrezi câteva componente de la televizoarele ieșite din fabricație, ca să poți totuși repara la cei care insistă, dar pui un preț atât de mare încât ești sigur că nu o să vrea foarte mulți să mai repare ceva.

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postlondonwalk, on 23 august 2022 - 15:15, said:

Nu inteleg exact ce este "sticla" aia, tot ce inteleg este ca este un subcomponent al ecranului si, in consecinta, s-ar putea schimba doar aia

Asa cum ti-au spus si colegii iti spun si eu. Nu cred ca este displayul aka "sticla". Ai displayul, adica o fasie de "sticla" si cateva "folii din plastic" pt dispersie. Apoi baretele led care lumineaza displayul. 90% sunt baretele sau sursa lor. Daca vrei sa te linistesti si sa fii sigur ca nu este displayul, verifica cu lanterna de la telefon displayul, il luminezi cand tv-ul este pornit. Daca vezi acolo unde luminezi ceva imagine, inseamna ca nu este "sticla". Deci baretele led cel mai probabil

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate