Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Parere Audi/VW/Skoda

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

View PostCytrek, on 15 august 2022 - 10:07, said:


Salut si mersi de pareri !
Nu m-am contrazis neaparat. Am pus si acel model de Audi pentru ca l-am avut si mi-a placut dar am spus ca nu as lua doar din pricina accidentului, m-ar face sa ma gandesc mai des acolo, in rest e foarte ok, si eu as tinde mai mult pe VW/Audi decat Skoda.
Iar ca si limita a indicentei consider ca pentru fiecare e diferit. Am condus si matiz de 50 cp si VW golf 6 R modificat pana la 380cp care pentru mine a fost mult prea mult, dar intre 140-170 consider ca e decent, pentru mine.

Ok, acum că am lămurit câteva chestii, ți-aș recomanda un Passat B7 (Euro 5). Cel mai ok raportat la preț/performanță ai ieși cu un CBAB/CFF, cu un cuplu de 320 Nm (140 cai) livrați intre 1750-2500 ture.
O mașină ok în jurul anului 2012 ai lua-o la cca 7k dar mare atenție la DPF și EGR să fie active. Verifici la sânge la reprezentanță doar după ce ai pus personal testerul (VCDS) și ai valori ok pe injectoare și volumul de cenusă + timpul / rulajul de la ultima regenerare.
Dacă ai găsi ceva CLLA /CFGB, cuplu 350 Nm (170 cai) sau chiar un CFGG cuplu 380 Nm (177 cai), de ce nu?  Mare atenție la numărul de km, de multe ori o mașină de 3xx.xxx km poate fi mai bună ca una de 1xx.xxx neîntreținută sau cu km dați înapoi.

Sub nicio formă 1.6 TDI (CAYC)!!! Sunt nașpa, crede-mă. Motorul ăla ar fi bunicel pentru un Golf.

Sper să ne ții la curent cu alegerea făcută, dacă mai ai întrebări, nu ezita să întrebi.

#20
Cytrek

Cytrek

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 14.11.2020

View PostPiticVerde, on 15 august 2022 - 13:13, said:

Vrei siguranta si sa nu ai probleme? La 9000 euro iti iei Toyota Avensis T27 1.8 benzina 147 cp ,motor aspirat deosebit de rezistent.Masina spatioasa, cu scaune foarte confortabile la drum lung.Cauta una cu un istoric real ,te mai costa 100 euro sau mai putin pentru un control serios la reprezentanta inainte de cumparare.Lasa cazanelele pentru altii daca esti baiat destept.Europa e plina de BMW-uri, Audi,Skoda si WV ce au fost implicate in accidente serioase si isi astepta viitorii clienti din Romania ..

Daca as fi eu cumparatorul as cauta sa fie si automata.

De Toyota stiu doar ca motoarele pe benzina aspirare, exact cum ai spus tu, sunt foarte rezistente. (In general motoarele pe benzina aspirate sunt mai rezistente ca restul)
Ca si design sunt ok'ish, iar din moment ce ai spus ca sunt si comfortabile, o sa adaug si acest model pe lista pentru ca am spus, nu ma grabesc sa imi cumpar chiar acum masina, dar macar sa am in cap o idee pe viitor tinand cont ca oricum nu imi voi cumpara ceva nou, adica nu voi astepta modele ce se vor scoate in viitor.
Multumesc de parere !

View PostMembruAnonim, on 15 august 2022 - 13:19, said:

te-a citit bine curentelectric :D
pai fix de-aia iti iei tu diesel cu cai multi Vag :( , sa dai tu flashuri sa deranjezi lumea sa se dea din calea ta sa treci tu cu viteza mare ilegala :(

cred ca lucrezi cu vrajitorie ceva, prea ma citesti, m-am uitat mult la fast and furious, imi place viteza mare ilegala, da nu tre' sa se dea din calea mea, depasesc pe dubla continua si claxonez, eventual ii tai si calea. :(

View Post_R_A_D_U, on 15 august 2022 - 13:27, said:

Ok, acum că am lămurit câteva chestii, ți-aș recomanda un Passat B7 (Euro 5). Cel mai ok raportat la preț/performanță ai ieși cu un CBAB/CFF, cu un cuplu de 320 Nm (140 cai) livrați intre 1750-2500 ture.
O mașină ok în jurul anului 2012 ai lua-o la cca 7k dar mare atenție la DPF și EGR să fie active. Verifici la sânge la reprezentanță doar după ce ai pus personal testerul (VCDS) și ai valori ok pe injectoare și volumul de cenusă + timpul / rulajul de la ultima regenerare.
Dacă ai găsi ceva CLLA /CFGB, cuplu 350 Nm (170 cai) sau chiar un CFGG cuplu 380 Nm (177 cai), de ce nu?  Mare atenție la numărul de km, de multe ori o mașină de 3xx.xxx km poate fi mai bună ca una de 1xx.xxx neîntreținută sau cu km dați înapoi.

Sub nicio formă 1.6 TDI (CAYC)!!! Sunt nașpa, crede-mă. Motorul ăla ar fi bunicel pentru un Golf.

Sper să ne ții la curent cu alegerea făcută, dacă mai ai întrebări, nu ezita să întrebi.

Salut !
Intai as vrea sa ma refer la atentia cu numarul de km, care mi se pare extrem de adevarata, chiar conteaza cum a fost intretinuta masina, prefer ceva cu mai multi km dar sa stiu ca totul a fost facut/schimbat la timp nu in momentul cand a picat dar mai rar astfel de masini. Oricare varianta (140 / 170 cp) imi surade, o sa caut dupa codurile de motor probleme care se stiu, momentan le stiu doar la cele de pe Audi, dar probabil se aseamana chiar daca difera codurile.
Si cineva s-a referit la motorul de 1.6 de pe VW care nu am fost de acord pentru ca se stiu ca sunt cu probleme, degeaba tu ai una ok daca majoritatea au probleme. Chiar am un prieten cu Jetta 2011 sau 2012, 1.6 TDI care mai mult a stat prin service. (95k km reali cumparata in 2017)
Mersi de interventie, o sa tin cont.

---

Eu m-am cam lamurit in mare parte, parerile se impart in mare parte, fiecare probabil formandu-si opinia dupa ce masina are sau a avut, ceea ce conteaza pentru ca pot sa fac o lista cu plusuri si minusuri si intr-un final sa ma hotarasc de care "parte" sunt.
O sa va tin la curent cu alegerea facuta.

#21
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 22.05.2011

View PostMelteanu, on 15 august 2022 - 09:53, said:

Indiferent de ce comenteaza lumea, masinile din grupul VAG(exceptind Porsche)sunt de buget.Daca ti-e teama cumpara ceva in care ai sanse sa supravietuiesti la un accident.Eu asa am facut.Statistic vorbind,am macinat multi km,dar soferi mai jalnici decat ai nostri nu am intalnit.

Meltene  fitzi-ar bugetele afordabile  :)  -   vezi ca Bentley, Bugatti  or  Lamborghini tot la VAG sunt ...

#22
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Volvo S60 2.0 diesel, 5 cilindri.
= siguranta, putere suficienta, sunet placut, iar scaunele parca sunt ergonomice la anumite echipari.

Edited by TruculMagic, 15 August 2022 - 16:42.


#23
Cytrek

Cytrek

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 14.11.2020

View PostTruculMagic, on 15 august 2022 - 16:41, said:

Volvo S60 2.0 diesel, 5 cilindri.
= siguranta, putere suficienta, sunet placut, iar scaunele parca sunt ergonomice la anumite echipari.
Presupun ca e vorba de S60 II, adica cel din 2010 pana in 2013.
Cum sunt costurile de intretinere fata de ceva din grupul VAG in acelasi an de productie ? Macar estimativ, mersi :)

#24
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postjakota, on 15 august 2022 - 15:12, said:


Meltene  fitzi-ar bugetele afordabile  Posted Image  -   vezi ca Bentley, Bugatti  or  Lamborghini tot la VAG sunt ...
Bugatti nu mai e.

#25
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
In loc a ce ai descris tu, eu as lua o mașină de concepție 2014-2015, ceea ce înglobează mai multe sisteme de siguranță și e gândită după standarde mai stricte. Nu mașină concepută în 2009.

Gen Opel Astra K, unde mai ai și scaunele AGR la care se reglează și înclinarea șezutului + perne extensibile (similare sunt scaunele sport de pe Audi) pt ce ai tu nevoie se pretează perfect. Le mai găsești și pe Insignia.

Altfel, poți să te uiți la o Mazda 6, un BMW X1 (mai vechi, dar find ușor mai înalt e mai ok), Renault Megane 4, Hiunday I40.

Ideea e că pe Astra poți avea frânare automata, lane assist, BLISS, poate chiar și ACC, plus sistem cu AA, camera spate etc.

Uite exemplu cu scaunele menționate:
https://www.autovit....p-ID7GZaNB.html

Sau
https://www.autovit....p-ID7H3gXl.html

https://www.autovit....e-ID7H0KkD.html

https://www.autovit....d-ID7GYpHJ.html

La Skoda obligatoriu Octavia 3 sau Golf 7 sa ai pe platforma noua MQB.
https://www.autovit....g-ID7H21W0.html

https://www.autovit....p-ID7GYicX.html

https://www.autovit....e-ID7GWpN8.html




#26
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

View PostCytrek, on 15 august 2022 - 17:03, said:

Presupun ca e vorba de S60 II, adica cel din 2010 pana in 2013.
Cum sunt costurile de intretinere fata de ceva din grupul VAG in acelasi an de productie ? Macar estimativ, mersi Posted Image

Definește ce înțelegi tu prin întreținere. Dacă te referi la ulei și filtre, este cam ca la VAG. Dacă băgăm la întreținere kit ambreiaj, turbină, te-a bătut dumnezo. Numai un furtun de la turbo l-a costat pe un cunoscut 1000 lei.

#27
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostCytrek, on 15 august 2022 - 17:03, said:

Presupun ca e vorba de S60 II, adica cel din 2010 pana in 2013.
Cum sunt costurile de intretinere fata de ceva din grupul VAG in acelasi an de productie ? Macar estimativ, mersi Posted Image

Ca la orice alta masina din clasa ei. Unele sunt mai scumpe , alte piese sunt mai ieftine, se echilibreaza balanta. Au preturile ceva mai mari ca la grupul VW, dar sa nu crezi ca sunt duble.

#28
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007
Mi se par cam multe chestii care se bat cap-in-cap in threadul asta.
Ai buget relativ mic (avand in vedere preturile de-acum) si zici ca te intereseaza in principal siguranta. Dar de fapt vrei minim 140 cp si neaparat diesel. Astea doua ce treaba au cu siguranta?
Adica da, caii in plus te ajuta la depasiri, dar pe cei care merg foarte incet ii depasesti oricum si cu 100cp, iar mai sigur decat a depasi pe cei care merg "repede" e sa nu depasesti.

Imi pare rau de ce ti s-a intamplat, si sper sa nu mai patesti niciodata. Si eu prefer masinile mai puternice, daca toate-s egale, prefer oricand aia cu mai multi cai. Si eu voiam masina de 160-200cp. Dar din pacate, in bugetul meu nu incapeau toate, asa ca am renuntat la putere pentru alte aspecte. Din pacate, nu cred ca in bugetul tau poti obtine tot ce vrei. Daca vrei siguranta, probabil o masina mai noua se va comporta mai bine in caz de accident.
Asa ca sugestia mea e sa le re-gandesti putin, sa faci un top 3-4 lucruri care sunt cele mai importante, in ordine, si apoi sa alegi in functie de alea. E greu sa fie si premium, si ieftina, si sigura si confortabila si puternica si in mintile ei. Daca siguranta e cu adevarat pe primul loc, recomand sa verifici si teste NCAP, KM77, etc.

Asa, ca idee, ma uitam zilele trecute de curiozitate. A3-ul sportback 2020 e mult mai slab la testul elanului decat un Clio din aceeasi perioada. A4 avant din 2020 e mai slab decat Corolla TS, etc., si din ce vad acum si Octavia RS 2020 la fel. Destul de trist avand in vedere diferentele de pret.
Deci, mare grija la ce conteaza cu adevarat.

#29
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

View PostTehCube, on 16 august 2022 - 01:05, said:

A3-ul sportback 2020 e mult mai slab la testul elanului decat un Clio din aceeasi perioada. A4 avant din 2020 e mai slab decat Corolla TS, etc.,
Și Mercedes Clasa S W223  a picat testul elanului, este oare o mașină rea?

#30
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 05.09.2019

View Post_R_A_D_U, on 16 august 2022 - 06:29, said:

Și Mercedes Clasa S W223  a picat testul elanului, este oare o mașină rea?
Cand dai 120-150 de mii de euro pe o masina ai pretentii,ca nu e Logan,ori Fiat Punto. De banii aia trebuie sa aiba toata tehnologia disponibila pe piata,sa fie cea mai sigura masina,cea mai confortabila etc
Iti sare un caine in fata,ori cineva schimba banda fara se asigure,si te trezesti cu S ul direct in sant,de toti banii.

@ initiator

Volvo S60 2.0 5 cilindri e cea mai buna recomandare de pe topic,dar fiind tanar si fara minte,oricum vrei Passat sau Audi A4,ca astea s masini care suna bine la urechea romanului.
Tinuta de drum sportiva la o masina diesel,sedan,de sub 200 de cai. Afirmatia asta e plina de logica.
In afara de BMW,si aici cu exceptii,niciun producator auto nu ofera "tinuta sportiva" pentru masini de carat cartofi,si dus copiii la gradinita.
Masina sportiva oricum e ceva cliseic,tipic pentru Romania,si alte tari bananiere din Europa de Est. Sportiv inseamna garda la sol mai joasa,motor puternic,cutie de viteze si soft optimizat pentru timpii optimi intre accelerare si decelerare,sistem de franare puternic ,anvelope premium,jante cu greutate redusa etc

Cele mai confortabile masini cu motor pana in 2 litri,benzina sau diesel : Audi A6,Skoda Superb,Volvo S80,Volvo S60,Mazda 6,Toyota Avensis

#31
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007

View Post_R_A_D_U, on 16 august 2022 - 06:29, said:

Și Mercedes Clasa S W223  a picat testul elanului, este oare o mașină rea?

Personal nu as zice ca e o masina rea, dar in acelasi timp nu as cumpara o masina care a picat testul elanului. Pentru mine, asta e mai important decat rezultatele NCAP (desi as fi pretentios si acolo), in special pentru ca imi place sa conduc noaptea si au fost cazuri in care am fost nevoit sa trag de volan, stiu ce inseamna.
Daca iei o masina pentru plimbat preponderent pe autostrada, poate nu te intereseaza asa tare aspectul asta. Daca te intereseaza dotari, calitate a materialelor, etc., iar nu ai cum sa zici ca W223 e masina rea.

Pe langa toate astea depinde si cum l-a picat, daca atinge un con, doua, e o treaba, daca se duce in balarii e total altceva, si W223 se cam duce in balarii. Abia la 74 km/h pare sa o poata tine pe traseu. Ce sa zic, dezamagitor pentru banii aia. As lua AMG GT-ul fara sa stau pe ganduri, ca pare sa "rezolve" elanul si la 81 km/h fara probleme. :))

#32
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

View Postnewusername123, on 16 august 2022 - 10:22, said:

Volvo S60 2.0 5 cilindri e cea mai buna recomandare de pe topic,dar fiind tanar si fara minte,oricum vrei Passat sau Audi A4,ca astea s masini care suna bine la urechea romanului.
Sau ca un compromis, un mondeo. S60 este de fapt un Mondeo mai fandosit, un pic mai mic si cu costuri de intretinere semnificativ mai mari.

Edited by NikoroB, 16 August 2022 - 11:41.


#33
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Testul ala de elan nu spune nimic despre cum se comporta o masina la viteza si cat de stabila e pe drum.

#34
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007
D-aia au facut Mercedes recall la vreo 2600 de masini dupa ce s-a rasturnat clasa A intr-un test d-asta? Pentru ca-i irelevant testul?
De acord ca testul e foarte specific si nu spune TOT despre cat de stabila e o masina, dar e un indicativ destul de bun, te uiti la asta, te uiti la slalom, la figure 8, etc. Sunt multi soferi care au bagat masini in balans, din prostie sau din necesitate. Stiu pe cineva care a rasturnat o octavia pe camp intr-o situatie d-asta, de nu l-au crezut medicii ca el a fost soferul cand au ajuns acolo, ca masina era pachet. Omu' a scapat fara nicio problema serioasa.

#35
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Toate testele din 2021 încoace nu pot fi comparate cu pre 2021. Au reasfaltat pista și e mai alunecoasa vs cea veche. Prin urmare scădeți între 3-4 km/h la cele vechi sau adăugați la cele noi și vedeți vitezele corecte comparate.

Altfel toată lumea ar trebui sa isi cumpere Honda Jazz, trece cu 80:)

Edited by t-balt, 16 August 2022 - 13:15.


#36
Cytrek

Cytrek

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 14.11.2020
Ca sa raspund in mare parte tuturor, daca tot sunt tanar si fara minte, am facut o comparatie de siguranta fata de ce masina am in momentul de fata, cea din 96.
Clar, oricare masina mai noua e mai sigura decat ce am eu, dar am incercat sa combin utilul cu placutul.
E si normal la varsta mea sa imi iau ceva ce imi place, nu am familie, nu car cartofi, pana si ce masina am in momentul de fata o intretin cat pot eu mai bine, pentru ca imi place, pentru ca e a mea.
De asta am facut acest topic, pentru ca am un buget redus, nu am zis in niciun caz ca ma orientez spre masini noi sau sportive, am cerut doar ceva cu scaune care sa imi permita sa nu stau ca intr-un Logan si nu din cauza figurilor, chiar ma doare spatele daca nu stau intr-o pozitie oarecum arcuita, nu stiu daca m-am exprimat ok.
Treaba cu diesel-ul e strict o cerinta care m-ar ajuta pe mine pe plan financiar iar totodata am incercat sa caut ceva sa imi placa ca si design si sa fie si sigura, din nou, oricare masina ar fi mult mai sigura ca a mea de asta si preferintele care "dau mai bine la ureche" cu Audi si Passat pentru ca asta vad la toata lumea, asta se cauta, asta se vinde, piese se gasesc peste tot. Volvo S60 chiar imi place ca si design, am auzit ca sunt rezistente si sigure ca si marca, doar am intrebat costuri de intretinere, nu ulei discuri placute, in cazul in care pica ceva cu cat mai scump poate sa fie fata de un Audi si un Passat, macar sa imi fac o idee. Si totusi nu inteleg de ce atat tamtam pentru cei 140-170 cp. Pentru ce am cerut eu, adica un 2.0 diesel, minim ar fi undeva la 120-130cp pe ce a fost scos in 2008 - 2012. De ce sa imi cumpar un motor 1.0, 1.2 si 1.6 care se stiu cu probleme ? Nu imi cumpar masina sa o schimb ca pe sosete, asta e mentalitatea mea.
Oricum, va multumesc tuturor de pareri !
O sa revin cu un reply cand voi achizitiona ceva.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate