Masina noua, Renault Megane
Last Updated: Nov 04 2022 08:27, Started by
routerboard71
, Jul 29 2022 22:59
·
0
#55
Posted 07 August 2022 - 01:05
Nu mai nu Clio, orice dar nu clio. Am condus doua zilele trecute. Unul are doar 40.000km in bord si e foarte zgomotos pe drum rau, iar Franta drumurile sunt bune, deci nu poti da vina pe gropile din Romania. La schimbarea benzilor pe autostrada zici ca esti cu barca, impresia e ca acus se rastoarna. Celalalt avea vreo 70.000 km si la fel, suspensii foarte zgomotoase, ca sa dau in jos scaunul trebuia sa apas pe maneta aia cu o forta de cal, plus scotea niste sunete de ziceai ca se rupe. Am un Mercedes e320 cdi din 2000 si un mercedes citan din 2016. Cand urc in alea ma simt boier, chiar daca citanul e practic un kangoo ameliorat dar diferenta la condus fata de un clio e enorma. La Renault sunt bune motoarele ca au beneficiat de parteneriat cu mercedes. In rest cam varza.
Despre Megane nu comentez, nu cunosc, dar clio n-as lua. Am ramas surprins placut, in schimb, de un Citroen c3. Tot barca si ala dar macar era foarte confortabil. |
#58
Posted 09 August 2022 - 10:46
vinciun, on 07 august 2022 - 01:05, said:
Nu mai nu Clio, orice dar nu clio. Am condus doua zilele trecute. Unul are doar 40.000km in bord si e foarte zgomotos pe drum rau, iar Franta drumurile sunt bune, deci nu poti da vina pe gropile din Romania. La schimbarea benzilor pe autostrada zici ca esti cu barca, impresia e ca acus se rastoarna. Celalalt avea vreo 70.000 km si la fel, suspensii foarte zgomotoase, ca sa dau in jos scaunul trebuia sa apas pe maneta aia cu o forta de cal, plus scotea niste sunete de ziceai ca se rupe. Am un Mercedes e320 cdi din 2000 si un mercedes citan din 2016. Cand urc in alea ma simt boier, chiar daca citanul e practic un kangoo ameliorat dar diferenta la condus fata de un clio e enorma. La Renault sunt bune motoarele ca au beneficiat de parteneriat cu mercedes. In rest cam varza. Despre Megane nu comentez, nu cunosc, dar clio n-as lua. Am ramas surprins placut, in schimb, de un Citroen c3. Tot barca si ala dar macar era foarte confortabil. Masina ti se pare "barca" fiindca... iertat sa-mi fie, iti zic pe fata, nu considera jignire... dar NU le ai cu condusul! Mai multe nu spun fiindca daca te mai iau si cu legile fizicii... duc discutia intr-o zona in care sincer nu vreau sa ajung! Conducatorul auto isi adapteaza stilul de condus in functie de masina in care se urca. Nici al meu 206 care mi se parea "Mertzan" cand l-am cumparat si am vazut diferenta dintre caruta Dacia berlina si alta masina "straina", nu-l consider un "monument" de stabilitate. Da, in Mercedes adevarat cum ai tu cele doua modele, siguranta si stabilitatea sunt la un alt nivel fiindca vorbim de "alta liga", aici sunt de acord cu tine 100%. Dar la clasa Clio sau Megane sau Peugeot, masinile sunt destul de "cinstite" la pretul pe care-l au. Avand "frantuzism" de 18 ani, stiu cum se comporta pe sosea si am fost multumit de el. Am vazut service-ul de muuulllttttt, muuuullllttt...repet mai putine ori decat posesorii de "Haudi" din 2006 si 2005 care le vad la colegii mei si sunt "incantati" de ele! Unul merge sa-si rezolve injectoarele dupa alte probleme cu turbina, altul inlocuieste "brate"... de care fug toti mecanicii la Audi, mai are alte probleme notabile, noxele le "rezolva" cu "atentii" groase ca au DPF anulat... Eu in "cotineatza" mea de Peugeot 206, ma urc, dau cheie si plec! Nu-mi curge ulei, nu mananca ulei, motorul merge normal si foarte bine pentru anii lui = 18, pe sub masina stau bine, ITP facut anual PE CORECT, fara spaga cu verificare la sange, ba... anul asta chiar cu echipaj de control RAR venit acolo la statie! Imi facea semn inspecorul sa NU bag masina ca la vechimea ei, nu trec ITP-ul, eu am intrat "la tupeu" cu tigaia chiar cu inspectorul de supracontrol RAR si le-am zis: Domnilor, verificati la sange! Cel de la RAR chiar radea pe sub mustata,ceva de genul... las' ca nu treci tu! Si... "surpraiz"... tigaia a trecut TOATE testele, inclusiv noxele! Asa ca frantuzismele, chiar la categoria entry-level, pot fi si fiabile... chiar tin cu casa de multe ori! Revenind la subiect, inca sunt hotarat sa cumpar Megane-ul dar dupa 1 septembrie. Ce am aflat despre el este OK, impresia generala este buna, restul vedem dupa 1 septembrie. |
#59
Posted 09 August 2022 - 11:41
Eu sunt foarte multumit de al meu, e drept nu are noul motor fiindca nu l-am vrut insa e tot benzinar turbo.
Este foarte confortabil, urmeaza sa ii bag pana la sfarsitul lunii vreo 5000 de km in bord 😁. Motorul de 1.33 este foarte ok, scoate consumuri de 5-5.5 pe DN-uri , nu sunt probleme de fiabilitate. Recomand insa o varianta de echipare superioara, cea cu frana de mana electrica deoarece tunelul acela median si cotiera fac toti banii, poti afla de pe jurnalul de aici ce inseamna cotiera AM.. |
#60
Posted 10 August 2022 - 10:17
routerboard71, on 09 august 2022 - 10:46, said: Multumesc pentru "sfat"! Masina ti se pare "barca" fiindca... iertat sa-mi fie, iti zic pe fata, nu considera jignire... dar NU le ai cu condusul! Mai multe nu spun fiindca daca te mai iau si cu legile fizicii... duc discutia intr-o zona in care sincer nu vreau sa ajung! Conducatorul auto isi adapteaza stilul de condus in functie de masina in care se urca. Nici al meu 206 care mi se parea "Mertzan" cand l-am cumparat si am vazut diferenta dintre caruta Dacia berlina si alta masina "straina", nu-l consider un "monument" de stabilitate. Da, in Mercedes adevarat cum ai tu cele doua modele, siguranta si stabilitatea sunt la un alt nivel fiindca vorbim de "alta liga", aici sunt de acord cu tine 100%. Dar la clasa Clio sau Megane sau Peugeot, masinile sunt destul de "cinstite" la pretul pe care-l au. Avand "frantuzism" de 18 ani, stiu cum se comporta pe sosea si am fost multumit de el. Am vazut service-ul de muuulllttttt, muuuullllttt...repet mai putine ori decat posesorii de "Haudi" din 2006 si 2005 care le vad la colegii mei si sunt "incantati" de ele! Unul merge sa-si rezolve injectoarele dupa alte probleme cu turbina, altul inlocuieste "brate"... de care fug toti mecanicii la Audi, mai are alte probleme notabile, noxele le "rezolva" cu "atentii" groase ca au DPF anulat... Eu in "cotineatza" mea de Peugeot 206, ma urc, dau cheie si plec! Nu-mi curge ulei, nu mananca ulei, motorul merge normal si foarte bine pentru anii lui = 18, pe sub masina stau bine, ITP facut anual PE CORECT, fara spaga cu verificare la sange, ba... anul asta chiar cu echipaj de control RAR venit acolo la statie! Imi facea semn inspecorul sa NU bag masina ca la vechimea ei, nu trec ITP-ul, eu am intrat "la tupeu" cu tigaia chiar cu inspectorul de supracontrol RAR si le-am zis: Domnilor, verificati la sange! Cel de la RAR chiar radea pe sub mustata,ceva de genul... las' ca nu treci tu! Si... "surpraiz"... tigaia a trecut TOATE testele, inclusiv noxele! Asa ca frantuzismele, chiar la categoria entry-level, pot fi si fiabile... chiar tin cu casa de multe ori! Revenind la subiect, inca sunt hotarat sa cumpar Megane-ul dar dupa 1 septembrie. Ce am aflat despre el este OK, impresia generala este buna, restul vedem dupa 1 septembrie. Eu nu le am cu condusu? Ha ha ha ha... Bine. Fie cum zici,doar clio are pret cinstit si e cea mai tare masina Haudi sunt conserve, corect. Ce lume pe aici... vrei sa le spui o impresie dar daca nu coincide cu ce vor ei sa auda te iau cu "nu le ai cu condusu". Pai in cazul asta ce rost mai au comentariile pe aici? Clio e cea mai beton, gata. Referitor la loganul tau, de ce nu iti iei o caruta cu doi cai? In 20 de ani nu schimbi nici un brat de suspensie, niciun amortizor, nu ai scurgeri de ulei. |
#61
Posted 11 August 2022 - 11:12
@vinciun, fara a escalada discutia spre ce nu-mi doresc,spun doar atat:
Clio este un entry-level pentru mase. Daca eram mai "in bani", luam altceva din alta categorie. NU este "cea mai tare masina", culmea este ca stiu ca nu are vopsea cu 12 ani garantie anticoroziune dar... asta este! Peugeot are acei 12 ani. Vorbim de frantuzisme. Daca vezi ca masina este "barca"... si toate cele "pentru mase" sunt "barci", iti adaptezi stilul de condus ca sa "nu te ia valul" Fiarele sunt fiare si NU tu trebuie sa te lasi dominat de ele! Clio, Megane... sunt masini pentru oameni obisnuiti, cu minusurile unor masini sub 25.000 Euro. Iti asumi asta si de banii dati,cauti sa le exploatezi cat mai corect se poate. Atata imi pot permite, asta cumpar... cu bune si rele dar baremi nu-mi iau cazane la mana a 2-a. Ca sa inchei in spirit de gluma, o sa-mi cumpar "Car cu boi" de Nicolae Grigorescu... asa o sa am si numar verde |
#62
Posted 11 August 2022 - 11:16
Tot fara a se considera jignire, chestia cu masina "barca" e cat se poate de obiectiva, te uiti la niste "moose test" facute ok cum sunt cele de la KM77, si se vede "cu ochiu liber" care masini se comporta ok si care sunt mai spre barca asa.
Faci si tu ca aia care aparau cauciucurile cu care vine spring-ul (linglong): daca nu depasesti 35-40 km/h sunt SUPER OK n-ai nicio problema cu ele. Pai ce relevanta are asta? Cat de stabila e o masina e o notiune obiectiva. A nu se intelege ca eu cred ca Clio/Megane sunt instabile, doar zic ca e un element foarte usor de verificat obiectiv. Edit: de curiozitate, m-am uitat la Clio 2019 vs A3 Sportback 2020 pe km77, Audiu' se descurca MULT mai prost. Edited by TehCube, 11 August 2022 - 11:17. |
#63
Posted 11 August 2022 - 17:32
routerboard71, on 11 august 2022 - 11:12, said:
@vinciun, fara a escalada discutia spre ce nu-mi doresc,spun doar atat: Clio este un entry-level pentru mase. Daca eram mai "in bani", luam altceva din alta categorie. NU este "cea mai tare masina", culmea este ca stiu ca nu are vopsea cu 12 ani garantie anticoroziune dar... asta este! Peugeot are acei 12 ani. Vorbim de frantuzisme. Daca vezi ca masina este "barca"... si toate cele "pentru mase" sunt "barci", iti adaptezi stilul de condus ca sa "nu te ia valul" Fiarele sunt fiare si NU tu trebuie sa te lasi dominat de ele! Clio, Megane... sunt masini pentru oameni obisnuiti, cu minusurile unor masini sub 25.000 Euro. Iti asumi asta si de banii dati,cauti sa le exploatezi cat mai corect se poate. Atata imi pot permite, asta cumpar... cu bune si rele dar baremi nu-mi iau cazane la mana a 2-a. Ca sa inchei in spirit de gluma, o sa-mi cumpar "Car cu boi" de Nicolae Grigorescu... asa o sa am si numar verde |
#65
Posted 12 August 2022 - 06:36
vinciun, on 07 august 2022 - 01:05, said:
Clio sa-l compari cu altele din clasa lui , i20, fiesta, polo etc si vezi cat e de barca. Comparatia cu o masina de generatie veche asa cum nu se mai fac este deplasata total, din cu totu alta clasa ) Renault a stiut cel mai bine sa faca motoare. Adica sa dam cezarului ce-i al cezarului. De amintit ca prima daca Mercedes a apelat la motorul renault 1.5 dci (cu ceva periferice puse de mercedes) 1.3 tce a fost facut in parteneriat, cu ce a venit fiecare la proiectarea lui nu e edificator. Dar numa zic, Renault are motoare bune pt ca stie sa faca motoare, nu din cauza Mercedes |
#67
Posted 12 August 2022 - 07:15
Clio ala cel mai ieftin e la fel de jeg ca si loganul. Am mers ani de zile cu Logan 1, am condus logan 2 si un pic 3, plus ani de zile cu Clio 3. Da, la clio e diferența la versiunile de echipare de top, dar nici acolo ceva extraordinar. Cu clio 4 nu am mers, dar se vede in poze ca la versiunile superioare au schimbat scaunele.
|
#68
Posted 12 August 2022 - 09:47
Octavian___, on 12 august 2022 - 06:36, said: 1.3 tce a fost facut in parteneriat, cu ce a venit fiecare la proiectarea lui nu e edificator. Chiulasa cu forma prismatica a camerei de ardere a fost contributia Mercedes, la fel, mai au o modificare tot la chiulasa, motoarele M282 au dezactivarea cilindrilor 2 si 3 la sarcini partiale. |
#69
Posted 29 August 2022 - 14:15
Salutare tuturor!
Am ajuns la concluzia si hotararea de a comanda Megane-ul. Cand dau avansul va anunt. Va fi zilele astea. |
|
#72
Posted 29 August 2022 - 14:53
Maine merg la banca sa rezolv cu banii ca sa-i am intr-un cont de card... din contul de economii si de acolo voi plati tot prin transfer avansul la dealer.
La intrebarile cu termenul de livrare si nivelul de echipare, va spun ca inca nu am ajuns la dealer, am oferta deschisa acolo cu toate echiparile.Nu am inca termenul de livrare fiindca nu am dat inca avansul. Cand ajung la daler, repet... voi avea raspunsul la intrebari. Aleg in functie de pretul final (care il am pe fiecare echipare) si de hotararea luata la acel moment, Va zic termenul dupa ce mi-l comunica si mie vanzatorul. Vorbim zilele astea. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users