Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina noua, Renault Megane
Last Updated: Nov 04 2022 08:27, Started by
routerboard71
, Jul 29 2022 22:59
·
0
#37
Posted 05 August 2022 - 09:25
Problema la Megane a fost cu un lot de bielete prost, cum puteau sti cei din fabrica Renault ca fix cateva zeci sau sute de bielete vor fi proaste inainte de a le monta ? El au venit de la furnizor cu QC facut.
Pe forum nu cred ca sunt 20 de useri cu probleme la bielete, personal am luat masina fix in perioada cand se schimbau la greu pe garantie si nu am probleme, un coleg a luat-o la 3 luni dupa mine si le-a schimbat dupa 1 an. Acum mai depinde si cum si pe unde mergi cu masina. |
#41
Posted 05 August 2022 - 11:07
I30 e mic, Elantra are un aspect exterior doar pentru "cunoscatori", as fi luat-o insa avea un termen de livrare de : "speram ca in 6 luni sa ajunga", asta anul trecut si suspensia mai tare pentru drumuri bune, la noi...
Megane cred ca a durat 3 saptamini de cind am discutat pina l-am primit. |
#42
Posted 05 August 2022 - 11:21
La 17.000+ e ala full incluzand 2 rable sau din aia 17 scazi 2 rable ( ca sa merite ) ? Daca nu are are toate dotarile in banii aia, nu prea merita. Tinand cont ca e Renault si facut in Turcia..
Cel mai ieftin cat e ? Facea rclama la 12-13.000, ala da, merita cand te gandesti ca la banii aia ii arunca altii pe Logan.. Edited by Mihaitza07, 05 August 2022 - 11:22. |
#43
Posted 05 August 2022 - 11:35
elantra cu cvt si 1,6 aspirat cu 123 cp si 153nm, vs 1.3 de 140cp si 260nm. yeah right. ca sa nu mai vorbim de interior, sau de fiabilitate.
iar incepeti cu Turcia asta. iphoneul se face in China si VW polo in Africa. majoritatea proceselor sunt facute de roboti. Astea-s chestii care au ramas de demult si oamenii le repeta aiurea. Cat despre problemele semnalate de @cristian_puscasu, asta e, acolo unde sunt oameni se mai fac greseli, poate era turcu la schimbu 3 si a uitat sa dea cu mastic, masina a trecut mai departe si nu a mai vazut nimeni, la fel si cu bieletele, o fi fost un lot prost. Si la dacii au fost probleme, doar fiindca nu ti s-au intamplat tie nu inseamna mare lucru, dar asta e alta discutie. Edited by bobitad, 05 August 2022 - 11:49. |
#44
Posted 05 August 2022 - 11:48
nu e chiar mic i30, la interior e cam la fel ..doar in spate are ceva loc in plus Megane sedan din cauza ampatamentului mai lung
portbagajul e de 400 de l reali, la megane e vreo 500 dar nu are hayon performantele si consumul sunt bune la motorul 1.5 tgdi dar in varianta manuala La aia 17 mii si ceva e pretul din care s-au scazut cele doua rable, pe care mai platesti 5500-6000 de lei dar pentru echiparea de mijloc toate dotarile inseamna echiparea a treia plus pachete, optionale varianta de baza authentic e vreo 14.850 tot asa Dar comparam preturile astea cu un golf 8 cu 1.5 tsi care e vreo 25k elantra e in varianta 1.6 aspirat manual, da e clar mai slaba ca 1.5tgdi sau 1.3tce Edited by stalker2142, 05 August 2022 - 11:51. |
#45
Posted 05 August 2022 - 12:24
stalker2142, on 05 august 2022 - 11:48, said:
nu e chiar mic i30, la interior e cam la fel Nici pe departe nu e cam la fel, sora avea un i30 si am fost in el, la reprezentanta nici nu m-am ma uitat. Elantra avea pentru mine un plus mare, fix motorul ala aspirat, de aia cu tot aspectul special o luam dar termenul atit de vag m-a fauct sa ma razgindesc |
#46
Posted 05 August 2022 - 12:38
Ion_Bumbu, on 05 august 2022 - 12:24, said: Nici pe departe nu e cam la fel, sora avea un i30 si am fost in el, la reprezentanta nici nu m-am ma uitat. Elantra avea pentru mine un plus mare, fix motorul ala aspirat, de aia cu tot aspectul special o luam dar termenul atit de vag m-a fauct sa ma razgindesc |
|
#47
Posted 05 August 2022 - 12:52
pe Kia ceed primul model am 1.4 aspirat are 137 nm la 5000 si 109 cai la 6200
in depasiri da, il duc si in 5-6k in a treia ..chiar si in oras urc in 4 mii des 1.6 de pe elantra asta are ceva mai mult cuplu si cai 153/4500 si 123/6300 nu e de necondus, dar tot e motor de turatie pe 1.3 tce 140 cu EDC7 merg mai mult cu 1500-1700-1800 de ture foarte rar urc peste 2k, pe autostrada sau cand cobor o serpentina la munte, o depasire. la 130 km/h are cam 2250 rpm intr-o depasire daca ii dau 3000-3500 se duce bine, nu ai emotii 1.3 tce 140-160 e cam egal cu 1.5 tgdi 160 de la kia/hyundai renault are avantajul la automata e un 7dct300 magna in baie de ulei, la kia/hyundai e un dct productie proprie cu ambreiaje uscate care se strica |
#48
Posted 05 August 2022 - 15:37
bobitad, on 05 august 2022 - 12:38, said:
tu stii cum face motorul ala cand depasesti? mai ales cu cutie cvt. si e un mit ca astea aspirate sunt mai fiabile decat cele cu turbina. mpi vs injectie directa e o discutie mai lunga si depinde unde si cati kilometrii faci. Sa fiti linistit, stiu cum se conduce o masina cu cuplu sus si doar cu manuala, automata nu-i de mine. Ca fiabilitate un aspirat este totdeauna departe de un motor turbo si nu e mit, este ceva real si palpabil. La condus un aspirat reactioneaza mult mai rapid decit un turbo uzual, sint adevarat si din alaea de nu e cunosti dar la alti bani... |
#49
Posted 05 August 2022 - 19:15
Hai sa fim corecți, la un turbo modern, singurul lag îl vei simți de ai de gând să accelerezi brusc și tare in plaja 1000-1800. Iar de accelerezi normal de la 1500 nu prea simți. De la 2000 in sus acel lag este extrem de mic sau inexistent. Iar de ei motor mare, problema e inexistenta.
|
#51
Posted 05 August 2022 - 20:23
t-balt, on 05 august 2022 - 19:15, said:
Hai sa fim corecți, la un turbo modern, singurul lag îl vei simți de ai de gând să accelerezi brusc și tare in plaja 1000-1800. Iar de accelerezi normal de la 1500 nu prea simți. De la 2000 in sus acel lag este extrem de mic sau inexistent. Iar de ei motor mare, problema e inexistenta. La un mers mai intepat, sau daca esti mai jucaus cu acceleratia, simti indubitabil lag-ul la astea mentionate. Cu cat iti place sa te joci mai mult cu acc cu atat simti mai tare lipsa de reactie la turbo benzina care la aspirat nu exista, asta e super fain la un aspirat. Poti sa o calci, sa o lasi, apoi instant sa-i dai podea la acc si face exact ce vrei sa faca. Cu turbo daca ai cadenta mare la glezna nu e fun deloc, trebuie sa anticipezi, sa-ti setezi/comenzile a.i sa ai reactie atunci cand trebuie si nu dupa juma de sec sau o sec...asta nu e fain deloc si tot nu ai reactia de la aspirat. La mers normal sau "sportiv intins" e fain turbo, in rest incomparabil mai fain un aspirat. |
|
#52
Posted 05 August 2022 - 20:56
Ion_Bumbu, on 05 august 2022 - 15:37, said:
Sa fiti linistit, stiu cum se conduce o masina cu cuplu sus si doar cu manuala, automata nu-i de mine. Ca fiabilitate un aspirat este totdeauna departe de un motor turbo si nu e mit, este ceva real si palpabil. La condus un aspirat reactioneaza mult mai rapid decit un turbo uzual, sint adevarat si din alaea de nu e cunosti dar la alti bani... Variantele obisnuite 1.4, 1.5, 1.6 au cuplu motor mic, ele ajung la 180-190 km/h dar repriza 80-120 e inceata chiar si cu schimb perfect de viteze plus ca sunt suntate la deal, sau la munte unde e aerul rarefiat eu la 1.4 ca sa fac o depasire mai dificila o trec in a 3-a turata la 3-4 mii in spatele masinii care o depasesc, o accelerez la podea in 6000 rpm, pe urma schimb a 4-a si o accelerez in continuare la podea sa ma duc in 130 km/h 1.6 de pe elantra e ceva mai bun dar nu cu foarte mult; intr-o vreme aveau pe ceed si i30 un motor bun de 1.6 cu 165nm si 135 de cai dar l-au scos sa zicem ca ala ar fi facut treaba la arkana n-am treaba la o depasire din asta, stau in spatele masinii relaxat si daca afund piciorul in acceleratie cutia retrogradeaza fulgerator de repede nici nu e nevoie sa ma duc in 5000, la un 3000-3500 se duce bine de tot la o cutie manuala nu prea poti replica schimburile cutiei dct adica aceasi viteza si finete lag-ul se simte cand mergi incet la turatie mica, pe urma in mers nu se mai simte e mai putin lag decat e la o cutie cu convertizor de cuplu obisnuita care are intarziere la retrogradare am condus si Megane 1.3 tce 140 manual break, pedala de ambreiaj era moale fara feedback ..si schimbatorul moale nu prea simteai canalele unde se duce maneta dar imi placea ca nu erau socuri de niciun fel la schimburi, adica schimbam fin fara efort Ion_Bumbu, on 05 august 2022 - 12:24, said:
Nici pe departe nu e cam la fel, sora avea un i30 si am fost in el, la reprezentanta nici nu m-am ma uitat. Elantra avea pentru mine un plus mare, fix motorul ala aspirat, de aia cu tot aspectul special o luam dar termenul atit de vag m-a fauct sa ma razgindesc Mie imi place aspectul exterior la elantra, e un sedan frumos cu tenta de design nord americana. Si pozitia la volan si bordul mi-au placut mult [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KKGRT6BaCCs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#53
Posted 05 August 2022 - 21:46
Unora la place altii zic ca-i urita cu crengi...
Eu traiam cu aspectul ala, bordul e frumos, motorul mergea fain si tragea bine dupa mine, era mai dotata si mai ieftina decit Megane insa ... termen de livrare lung si mai ales incert. La Megane turcesc cutia e OK, schimbatorul e rigid si vine unde trebuie iar faptul ca nu smuceste se datoreza si volantei dubla masa. Ma rog, nu-i ca la alea cu tractiune spate la care batul iasa direct din cutie fara nici o articulatie, cablu, nimic in plus. |
#54
Posted 06 August 2022 - 09:46
Ion_Bumbu, on 05 august 2022 - 15:37, said:
Sa fiti linistit, stiu cum se conduce o masina cu cuplu sus si doar cu manuala, automata nu-i de mine. Ca fiabilitate un aspirat este totdeauna departe de un motor turbo si nu e mit, este ceva real si palpabil. La condus un aspirat reactioneaza mult mai rapid decit un turbo uzual, sint adevarat si din alaea de nu e cunosti dar la alti bani... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users