Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Masina noua, Renault Megane

- - - - -
  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#1
routerboard71

routerboard71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 465
  • Înscris: 31.12.2021
Buna seara, tuturor!
Doresc sa achizitionez cu plata integrala, un Renault Megane authentic sau echilibre, ma voi hotara luni la fata locului. Am fost la dealer, am vazut doua exemplare de Megane, mi-au placut, am luat oferta cu rabla, voi casa vechiul meu Peugeot 206 luat si el de nou dar in 2004.
Intrebarea ce vreau sa v-o adresez este legata de... parerea DVS. cat mai obiectiva despre acest model de masina. As fi incantat daca as primi o parere de la un posesor de Megane nou, identic cu cel ce vreau sa-l cumpar. Ce stiti despre motorul TCe 140 GPF cu care vine echipata masina? Doresc motorizare pe benzina, EXCLUS Diesel! Ca pretentii... efectiv "sa mearga", mi-am facut treaba si cu 75CP ai lui 206 care merge si acum, o folosesc zilnic, tot pe benzina.
Cam asta este, nu am scris mult sa va plictisesc, asta va fi masina ce o voi achizitiona. Daca conteaza, experienta in conducere = permis din 1988 de cand aveam 18 ani. Km parcursi... multi, nu conteaza... cred!Posted Image
Va multumesc si astept eventuale opinii!Posted Image

P.S. = cutie de viteze manuala, am uitat sa precizez!

#2
Ger0nimo

Ger0nimo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 21.07.2021
Voiam sa te felicit pentru Megane Electric...

Poate data viitoare.

#3
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,485
  • Înscris: 30.08.2006
Aceiasi motorizare poate sa produca si 160 CP la Nissan Qashqai pe care l-am condus. Motorul de 1.3 TCI e calul de tractiune al grupului Renault-Nissan. Am condus si 1.2 TSI de 130 CP pe Megan si mi s-a parut un motor nepotrivit. Cel de 1.3 TCI este o alta mancare de peste. Ca si performante 240 Nm @ 1600 rpm, 0-100 km/h, 9.4 s si 205 km/h, masina e un avion. E modelul pe care l-as alege si eu.

Edited by Leo2006, 29 July 2022 - 23:29.


#4
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,332
  • Înscris: 24.09.2017
pe a mea am ridicat-o acum 3 luni, acum am 2500km. ai aici topicul: https://forum.softpe...tce-140cp260nm/

fiindca ai intrebat de motor, o sa-ti raspund aici, iar restul poti sa citesti pe topic, sau poti sa ma mai intrebi si altele.
1.pai motorul dupa cum stii e colaborarea dintre renault/nissan/mercedes, deci se pune pe multe masini inclusiv Duster, fiind de altfel si singura dacie pe care se pune.
2.are 140cp si 260nm de cuplu pe cutia manuala, la dacii au 130cp si 150cp, la renault/nissan pe automata 160. si ce sa zic, e puternic si nu prea mi=am facut probleme cu depasirile. cuplul porneste de jos. ajungi la viteze ametitoare destul de repede, a fost extrem de folositor pe E85, unde e pericol mare de accident si daca te-ai bagat e bine sa faci depasirea repede.
3.are gpf, adica filtru de particule, dar nu e pacatos ca dpf-ul de la diesel. nu prea cunosc probleme sau oameni care au trebui sa faca regenerari. e efectiv alta mancara de peste, deci nu te speria
4.consumul e 6.1 pentru mine in 2500km, nu am resetat pana acum, asta cu ac pornit 90% din timp. consuma atat fiindca are injectie directa, deci na, daca mergi in a 5-a cu 90km/h probabil ai cu 0.5-0.8 mai mult ca un diesel
5.motorul cat si cutia se fac in Spania. motorul la Valladolid.

acum, eu chiar am citit destul de mult inainte sa iau masina asta si am citit si despre motorul asta. din ce am vazut eu in mare nu prea au fost probleme cu el, desigur, o sa intrii pe forum la reno, sau ai pe facebook grup cu Megane 4 si poti citii. dar din cate am citit eu nu au fost probleme cu el, totusi o sa-ti aduc la cunostinta unele chestii de luat in vedere:
1.distributia e pe lant si nu am auzit de probleme pe partea asta.
2.injectia directa cauzeaza depuneri de carbon fiindca asa functioneaza, nu ”spala” supapele ca la MPI. dar ma gandesc ca nu e chiar o mare probleme. cei din oras vor fi probabil mai afectati
3.masina nu prea mananca ulei, decat daca e ceva defect de fabricatie, dar in schimb probabil o sa ai ”dilutie”, adica benzina nearsa care se ameste cu uleiul. nici asta nu e ceva grav, dar cei care merg preponderent in oras sunt mai expusi la chestia asta.
4.las si linkul asta aici daca vrei sa mai citesti: https://www.motorrev...p?engine_id=198

Edited by bobitad, 29 July 2022 - 23:47.


#5
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,400
  • Înscris: 26.05.2022
Pe scurt: masina o să-ți pară rachetă pe langa pejo si probabil o sa consume si-o idee mai putin.  

Megane in general era un model ok. La versiunile fabricate in turcia au fost din cand in cand ceva probleme cu calitatea (asamblării).

Dpmdv singura problema ar fi cu serviceul si garantiile, dar asta se pare ca-i o problema generalizata cam pe la toate mărcile si tine mai mult de noroc.

 Leo2006, on 29 iulie 2022 - 23:27, said:

Ca si performante 240 Nm @ 1600 rpm, 0-100 km/h, 9.4 s si 205 km/h, masina e un avion.
Suta la 9.4s, asta inseamna avion? Ai condus si altceva in afara de matiz/logan?

Edited by NikoroB, 30 July 2022 - 00:00.


#6
routerboard71

routerboard71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 465
  • Înscris: 31.12.2021
@Leo2006 - multumesc frumos pentru opinie!

@bobitad, multumesc frumos pentru opinii si informatiile avizate pe care mi le-ai oferit ca posesor.
Incep sa am incredere ca am facut o alegere buna si voi cumpara acest model reusit ca motorizare si confort. Sunt constient ca nu este Audi sau ceva similar dar in gama asta de pret, este o masina cred eu, de incredere, motorul unul foarte bun din ce vad, confort are, m-am urcat in ea. Nu am facut drive-test, ca orice masina noua sigur este OK din acest punct de vedere. Initial am vrut Clio dar m-am gandit sa plusez ceva mai mult si sa ma indrept spre o masina mai mare de familie. Are dotari bune si suficiente si in varianta cea mai ieftina dar si cea "de mijloc". Eu sunt multumit si daca voi cumpara versiunea authentic. Stiu ca fata de batranul 206 este un salt ce se simtePosted Image
Sa le stapaniti sanatosi pe ale voastre, la cat mai multi Km fara probleme! Livrarea mi s-a spus ca va fi in noiembrie datorita crizei de componente. Un termen OK pentru vremurile astea.
Sa merg luni la dealer si mai vorbim!
Numai bine!
Voi raspunde la alte opinii cand mai intru pe forum!Posted Image

#7
cosmin147

cosmin147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 16.02.2013

 Ger0nimo, on 29 iulie 2022 - 23:26, said:

Voiam sa te felicit pentru Megane Electric...

Poate data viitoare.

lol tu viseaza acolo in continuare! :)

#8
Ger0nimo

Ger0nimo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 21.07.2021

 cosmin147, on 30 iulie 2022 - 07:12, said:

lol tu viseaza acolo in continuare! Posted Image

As face downgrade!

#9
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018
edit

Edited by abac, 30 July 2022 - 11:07.


#10
cristian_puscasu

cristian_puscasu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 21.09.2020
Salut.
Fost posesor de Megane, luat nou în august 2017 și vândut în februarie 2022. A fost diesel-ul de 1.6 și 130 de cai, tot manual.
Prima revizie n-am putut s-o fac în afara țării (eram în NL), pe motiv că nu găseau mașina în sistem. Am venit în RO s-o fac.
Imediat după revizie, la nici 2 luni, trăncăneau bieletele anti ruliu, de ziceai că trăgeam conserve goale după mine. Două săptămâni de telefoane la CORAMEX la Deva și Vocea Clientului și absolut nimic!!! Efectiv nimic. Nu erau pe stoc niciunde și nici nu știau când vin. Le-am schimbat cu niște aftermarket-uri heavy duty și n-am mai avut probleme. De altfel, Renault a recunoscut că bieletele anti ruliu au fost de proastă calitate de la bun început.
În prima iarnă (2018), după 4 zile de stat la 2-3 grade (eram în DE), n-a mai pornit, i-a trebuit curent. Baterie cu gel (avea Stop-Start).
La temperaturi scăzute, oglinzile pliabile electric câteodată nu se mai opreau la deschidere (treceau de poziția lor normală). Trebuia să le rabatez din nou și să le redeschid.
Senzorul de la faza lungă automată funcționa perfect în relație cu traficul din sens opus. Dar în același sens de mers, dacă mașina din față nu avea led-uri pe stopuri, avea probleme mari în a detecta stopurile. Led-urile le vedea imediat, dar cu incandescență trebuia să ajungi în c*** lui ca să comute. Evident că trebuia să schimb manual, că orbeam oamenii.
R-Link 2-ul ăla e o glumă proastă. Update făcut de mine de pe stick, făcut la CORAMEX la Deva... degeaba. Am vândut-o cu mesaj că sunt disponibile actualizări :)) Și în total sunt disponibile 5 aplicații (din care 3 sunt jocuri, Coyote n-a funcționat niciodată...) Iar conexiunea prin internet direct cu Renault... nu știu la ce ajută. În aplicația de pe telefon nu s-au actualizat niciodată km (îi scriam eu manual).
Am mai avut probleme cu ”sondă Lambda banc 2”. De două ori în 17 zile!! ”Senzor oxigen aval” în ziua în care am luat mașina de la Deva. ”Raport incorect senzor ADM” în toamnă, înainte s-o vând. Dar astea sunt irelevante, era diesel și știam că era prima generație de motoare cu electronică BOSCH (au renunțat la DELPHI).
Dar, de departe, cea mai nasoală a fost când am descoperit în iarnă (prima iarnă în RO, căci altfel probabil aș fi descoperit mai devreme) portbagajul plin de apă. După investigații, cauza s-a dovedit a fi lipirea incompletă a podelei portbagajului (dacă se poate spune așa). Practic podeaua portbagajului, cea care are și adâncitura pentru roata de rezervă, era din plastic și în procesul de fabricație se pune adeziv sau mastic (sau cum s-o numi) de jur împrejur, apoi se prinde cu șuruburi pe dedesubt. Ghici ce... cordonul ăla de mastic pornea dintr-un punct dar nu mai ajungea înapoi cum ar fi trebuit, se oprea la vreo 30 de cm. Și intra apă la greu pe acolo.
Am avut Logan luat nou în 2007. 0 probleme. Vândut în 2018, merge și acum (l-am vândut aici, local).
Citroen DS3, luat nou în 2015. Stop-Start nu merge când e frig (deși ar trebui) și s-au șters vreo 3 butoane la interior. În rest 0 probleme. Bagă cumnatu' Germania la greu cu el (lucrează șofer, 3 săptămâni cu 1).
Dezamăgit total de Renault. Sper să-l ajute pe inițiator să se uite și dincolo de reclamă.

#11
adrian_efa

adrian_efa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 334
  • Înscris: 01.12.2007
La Reno se fenteaza clientii prin preturi mici de achizitie...dar apoi e jale

#12
Ger0nimo

Ger0nimo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 21.07.2021

 cristian_puscasu, on 30 iulie 2022 - 12:23, said:

Salut.
Fost posesor de Megane, luat nou în august 2017 și vândut în februarie 2022. A fost diesel-ul de 1.6 și 130 de cai, tot manual.
Prima revizie n-am putut s-o fac în afara țării (eram în NL), pe motiv că nu găseau mașina în sistem. Am venit în RO s-o fac.
Imediat după revizie, la nici 2 luni, trăncăneau bieletele anti ruliu, de ziceai că trăgeam conserve goale după mine. Două săptămâni de telefoane la CORAMEX la Deva și Vocea Clientului și absolut nimic!!! Efectiv nimic. Nu erau pe stoc niciunde și nici nu știau când vin. Le-am schimbat cu niște aftermarket-uri heavy duty și n-am mai avut probleme. De altfel, Renault a recunoscut că bieletele anti ruliu au fost de proastă calitate de la bun început.
În prima iarnă (2018), după 4 zile de stat la 2-3 grade (eram în DE), n-a mai pornit, i-a trebuit curent. Baterie cu gel (avea Stop-Start).
La temperaturi scăzute, oglinzile pliabile electric câteodată nu se mai opreau la deschidere (treceau de poziția lor normală). Trebuia să le rabatez din nou și să le redeschid.
Senzorul de la faza lungă automată funcționa perfect în relație cu traficul din sens opus. Dar în același sens de mers, dacă mașina din față nu avea led-uri pe stopuri, avea probleme mari în a detecta stopurile. Led-urile le vedea imediat, dar cu incandescență trebuia să ajungi în c*** lui ca să comute. Evident că trebuia să schimb manual, că orbeam oamenii.
R-Link 2-ul ăla e o glumă proastă. Update făcut de mine de pe stick, făcut la CORAMEX la Deva... degeaba. Am vândut-o cu mesaj că sunt disponibile actualizări Posted Image) Și în total sunt disponibile 5 aplicații (din care 3 sunt jocuri, Coyote n-a funcționat niciodată...) Iar conexiunea prin internet direct cu Renault... nu știu la ce ajută. În aplicația de pe telefon nu s-au actualizat niciodată km (îi scriam eu manual).
Am mai avut probleme cu ”sondă Lambda banc 2”. De două ori în 17 zile!! ”Senzor oxigen aval” în ziua în care am luat mașina de la Deva. ”Raport incorect senzor ADM” în toamnă, înainte s-o vând. Dar astea sunt irelevante, era diesel și știam că era prima generație de motoare cu electronică BOSCH (au renunțat la DELPHI).
Dar, de departe, cea mai nasoală a fost când am descoperit în iarnă (prima iarnă în RO, căci altfel probabil aș fi descoperit mai devreme) portbagajul plin de apă. După investigații, cauza s-a dovedit a fi lipirea incompletă a podelei portbagajului (dacă se poate spune așa). Practic podeaua portbagajului, cea care are și adâncitura pentru roata de rezervă, era din plastic și în procesul de fabricație se pune adeziv sau mastic (sau cum s-o numi) de jur împrejur, apoi se prinde cu șuruburi pe dedesubt. Ghici ce... cordonul ăla de mastic pornea dintr-un punct dar nu mai ajungea înapoi cum ar fi trebuit, se oprea la vreo 30 de cm. Și intra apă la greu pe acolo.
Am avut Logan luat nou în 2007. 0 probleme. Vândut în 2018, merge și acum (l-am vândut aici, local).
Citroen DS3, luat nou în 2015. Stop-Start nu merge când e frig (deși ar trebui) și s-au șters vreo 3 butoane la interior. În rest 0 probleme. Bagă cumnatu' Germania la greu cu el (lucrează șofer, 3 săptămâni cu 1).
Dezamăgit total de Renault. Sper să-l ajute pe inițiator să se uite și dincolo de reclamă.

Megane4 in aproape 5 ani ti-a creat probleme la doua bielete, 1 metru de mastic si cateva erori?  N-as zice ca-i o drama.
Oglinzile iarna ingheata si la Ferrari, de aceea iarna e intelept sa nu le rabatezi la nici o marca. Oricum nu se rup la Renault, motorasul are protectie.
R-Link2 are multe optiuni pentru cei ce intra pe Reno.ro si fac ce scrie acolo, fara ajutorul Renault. Mai ales ca ai avut modelul din 2017 cu Android Auto si Car Play foarte usor de activat.

#13
cristian_puscasu

cristian_puscasu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 21.09.2020

 Ger0nimo, on 30 iulie 2022 - 14:01, said:

Megane4 in aproape 5 ani ti-a creat probleme la doua bielete, 1 metru de mastic si cateva erori?  N-as zice ca-i o drama.
Dronten (NL) - Petroșani (RO) = 1900km. Motorină, vignete, oboseala și +/- 1000€ neîncasați în săptămâna respectivă. Pentru un schimb de ulei și filtre.
Că trăncăneau bieletele după 12k de km, era una. Dar nici cu bani nu mi le-au adus (că de garanție ce să mai zic)...
1 sondă Lambda = 1700 lei (manoperă inclusă). Ori 2 în 17 zile...
1 Senzor de oxigen = 770 lei + 11 zile livrare și programare
Scuză-mă, dar sunt la a 4-a mașină nouă acum și încă n-am pățit nimic cu ele, nici măcar asemănător, cu ce am pățit cu Megane-ul. Cu Logan-ul, la 10000 km eram în IT (așa a avut intervalul de service). Service Cuneo, fără programare, 2 ore și 210 € și eram din nou la drum. Îmi amintesc și acum că mi-au pus ”aditiv” la lichidul de parbriz. Dacă mă uit, cred că încă am devizul ăla.
Am un E53 din 2005, luat la schimb pe o dubă, în noiembrie face 2 ani la mine. Până acum 250 de lei încărcat freon și vreo 700 și ceva vasul ăla de expansiune (cred) de lângă radiator (că nu socotesc jantele și navigația, că astea-s mofturile mele). Nu i se pliază oglinzile (că-s lipite), capota e mătuită și nu-mi merg luminile la nr, dar în rest... ”ulei, benzină și claxon”, vorba aia. (mă rog, motorină). Și trag platformă de 2300 kg cu el.
Eu zic că pentru mașini începând cu 2015 - '16 încoace, problemele de genul NU ar trebui să existe. Conceptul de calitate a fabricației nu s-a inventat în 2017, când am luat eu mașina...

#14
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,400
  • Înscris: 26.05.2022
Ce sonda lambda si senzor de oxigen aveai tu la meganul diesel?!

#15
cristian_puscasu

cristian_puscasu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 21.09.2020
Sonda Lambda era din-aia cam așa de mare, roșie și dădea rateu la pale din fabrică. Senzorul de oxigen nu știu de care era, că era cald afară.
Ah... uite că am găsit o poză de la ”docoment”, din 2017...

P.S. Dacă mă întrebi pe mine, eu mult timp credeam că de fapt sunt același lucru... un senzor care măsoară ceva legat de aer / oxigen, doar că lumea le spune care cum îi vine. Sintagmele ce le-am folosit sunt cele pe care le-am citit pe hârtiile primite din service-uri.

Attached Files



#16
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,156
  • Înscris: 12.09.2013
ideea e ca omul e mecanic....de aia intreaba asa convins....

#17
cosmin147

cosmin147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 16.02.2013

 Ger0nimo, on 30 iulie 2022 - 10:21, said:


As face downgrade!

Downgrade e doar in visele tale.
Baterizatii si ale lor update, upgrade, downgrade, icons, install this, install that, uninstall etc. MASINI, tata! 😂

#18
routerboard71

routerboard71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 465
  • Înscris: 31.12.2021

 cristian_puscasu, on 30 iulie 2022 - 12:23, said:

Salut.
Fost posesor de Megane, luat nou în august 2017 și vândut în februarie 2022. A fost diesel-ul de 1.6 și 130 de cai, tot manual.
Prima revizie n-am putut s-o fac în afara țării (eram în NL), pe motiv că nu găseau mașina în sistem. Am venit în RO s-o fac.
Imediat după revizie, la nici 2 luni, trăncăneau bieletele anti ruliu, de ziceai că trăgeam conserve goale după mine. Două săptămâni de telefoane la CORAMEX la Deva și Vocea Clientului și absolut nimic!!! Efectiv nimic. Nu erau pe stoc niciunde și nici nu știau când vin. Le-am schimbat cu niște aftermarket-uri heavy duty și n-am mai avut probleme. De altfel, Renault a recunoscut că bieletele anti ruliu au fost de proastă calitate de la bun început.
În prima iarnă (2018), după 4 zile de stat la 2-3 grade (eram în DE), n-a mai pornit, i-a trebuit curent. Baterie cu gel (avea Stop-Start).
La temperaturi scăzute, oglinzile pliabile electric câteodată nu se mai opreau la deschidere (treceau de poziția lor normală). Trebuia să le rabatez din nou și să le redeschid.
Senzorul de la faza lungă automată funcționa perfect în relație cu traficul din sens opus. Dar în același sens de mers, dacă mașina din față nu avea led-uri pe stopuri, avea probleme mari în a detecta stopurile. Led-urile le vedea imediat, dar cu incandescență trebuia să ajungi în c*** lui ca să comute. Evident că trebuia să schimb manual, că orbeam oamenii.
R-Link 2-ul ăla e o glumă proastă. Update făcut de mine de pe stick, făcut la CORAMEX la Deva... degeaba. Am vândut-o cu mesaj că sunt disponibile actualizări Posted Image) Și în total sunt disponibile 5 aplicații (din care 3 sunt jocuri, Coyote n-a funcționat niciodată...) Iar conexiunea prin internet direct cu Renault... nu știu la ce ajută. În aplicația de pe telefon nu s-au actualizat niciodată km (îi scriam eu manual).
Am mai avut probleme cu ”sondă Lambda banc 2”. De două ori în 17 zile!! ”Senzor oxigen aval” în ziua în care am luat mașina de la Deva. ”Raport incorect senzor ADM” în toamnă, înainte s-o vând. Dar astea sunt irelevante, era diesel și știam că era prima generație de motoare cu electronică BOSCH (au renunțat la DELPHI).
Dar, de departe, cea mai nasoală a fost când am descoperit în iarnă (prima iarnă în RO, căci altfel probabil aș fi descoperit mai devreme) portbagajul plin de apă. După investigații, cauza s-a dovedit a fi lipirea incompletă a podelei portbagajului (dacă se poate spune așa). Practic podeaua portbagajului, cea care are și adâncitura pentru roata de rezervă, era din plastic și în procesul de fabricație se pune adeziv sau mastic (sau cum s-o numi) de jur împrejur, apoi se prinde cu șuruburi pe dedesubt. Ghici ce... cordonul ăla de mastic pornea dintr-un punct dar nu mai ajungea înapoi cum ar fi trebuit, se oprea la vreo 30 de cm. Și intra apă la greu pe acolo.
Am avut Logan luat nou în 2007. 0 probleme. Vândut în 2018, merge și acum (l-am vândut aici, local).
Citroen DS3, luat nou în 2015. Stop-Start nu merge când e frig (deși ar trebui) și s-au șters vreo 3 butoane la interior. În rest 0 probleme. Bagă cumnatu' Germania la greu cu el (lucrează șofer, 3 săptămâni cu 1).
Dezamăgit total de Renault. Sper să-l ajute pe inițiator să se uite și dincolo de reclamă.

Multumeeeesc!
Gataaa,,, NU-L MAI IAU!
Moderator, puteti inchide topicul!
Ma voi orienta spre alta masina!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate