Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Un motor nou de 1.6 e mai bun ca unul de 1.6 de mai demult?
#91
Posted 24 June 2022 - 16:13
utopium, on 24 iunie 2022 - 15:51, said:
Dar nu atat de mult mai greu, sa fim seriosi. Sigur, depinde si in ce viteza faci acel 100-160 ... ca daca il faci intr-a cincea, atunci inteleg de unde e timpul ala. Repet linkul mai mult sau mai putin oficial (dar bazat pe mai multe date si facut o medie): https://zeperfs.com/...vii-1-0-tsi.htm Nu e vorba de treapta a 5-a. Este "blana" pana la 160, treapta 1,2,3 si 4! Deci acolo ai 29.8s pana la 160. Poți avea plus minus 1s maxim 2s. Se accepta. Dar tu, utopium, pretinzi un 24s care e cu mai mult de 5s abatere. De asta, datele tale sunt putin sau chiar deloc credibile! Acesta este linku corect: https://zeperfs.com/...vii-1-0-tsi.htm My bad Edited by zilias, 24 June 2022 - 16:09. |
#92
Posted 24 June 2022 - 16:56
zilias, on 24 iunie 2022 - 16:13, said: Deci acolo ai 29.8s pana la 160. Poți avea plus minus 1s maxim 2s. Se accepta. Dar tu, utopium, pretinzi un 24s care e cu mai mult de 5s abatere. De asta, datele tale sunt putin sau chiar deloc credibile! |
#93
Posted 24 June 2022 - 17:25
dan1980_25, on 24 iunie 2022 - 15:59, said:
Pe oricare portiune din zona aia ai minim 15m diferenta de nivel Sigur, e greu de testat in conditii ideale, drum perfect plat, fara vant, schimbat vitezele optim, viteza masurata pe GPS, sisteme care sa iti calculeze automat repriza, etc. PS: Am marcat o portiune de 1 km din zona unde am facut testul pe Google Earth, cobori de la 337 metri altitudine la 335 metri altitudine, adica 2 metri la 1000 de metri, deci 0.2%. Aici e poza cu zona, poti vedea ca la un capat e 337, la altul 335. a3.jpg 104.83K 3 downloads Edited by utopium, 24 June 2022 - 17:40. |
#94
Posted 24 June 2022 - 17:51
utopium, on 24 iunie 2022 - 16:56, said: Diferenta intre noi doi e ca eu nu trebuie sa intru pe un site ca sa ma uit cat zice cineva ca scoate un alt model de masina, ci ma pot urca in masina si sa vad singur Ba intri pentru a putea demonta clamarile nerealiste. Nu e ca si cum am avea la dispoziție toate mașinile din lume pentru teste personale. Intre un site care se ocupã de mult timp de colectare de date, imparțial si pretinsele date ale unei singure persoane, e destul de clar pe cine crezi! |
#95
Posted 24 June 2022 - 18:12
zilias, on 24 iunie 2022 - 17:51, said:
Intre un site care se ocupă de mult timp de colectare de date, imparțial si pretinsele date ale unei singure persoane, e destul de clar pe cine crezi! Am vazut teste facute de reviste auto "profesioniste" care comparau timpii scosi de Octavia cu 18" cu masini concurente sau Octavia model mai vechi dar cu roti de 16". Si ei ziceau ca fac o comparatie profesionista ... eu recunosc ca nu am scule sa fac comparatii profesionale, ce se vede pe filmare aia e, iar portiunea e cu o diferenta de nivel nesemnificativa conform Google Earth. Edited by utopium, 24 June 2022 - 18:16. |
#96
Posted 24 June 2022 - 19:01
Nu prea minte site-ul ala zeperfs, plus ca sunt multe intervale pe care calculeaza si pe mai multe modele si motorizari
De ce nu e realista o super performanta la 1.0 tsi e faptul ca s-ar apropia prea mult de performanta unui 1.5 trei comparatii aici pe aceleasi modele de masini leon, golf si scala intre 1.0 si 1.5 https://zeperfs.com/...el9379-8637.htm https://zeperfs.com/...el8926-8369.htm https://zeperfs.com/...el7956-7929.htm Scala cu 1.0 115 scoate pe la 28.9 fata de 21 aceasi masina cu 1.5 tsi, celelalte doua cu 1.0 110 care se vinde acum sunt putin mai incete Abia 1.0 155 si 235Nm de pe focus se apropie de 1.5 tsi https://zeperfs.com/...el8369-8832.htm Edited by stalker2142, 24 June 2022 - 19:02. |
#97
Posted 24 June 2022 - 19:42
NikoroB, on 23 iunie 2022 - 18:24, said: PS: aceleași discuții le aveam si acum 10-15 ani atunci cand au aparut motoare mici, diesel cu turbo, care chiar daca aveau gen 68 cai se simteau mult mai puternice decat erau defapt in realitate. Stiu ce zici, conduc asa ceva. Doar se simte mai puternic, in realitate nu e. Tre' sa "rupi" pedala pana la 4000 ca sa traga la nivelul unei masini mai puternice dar care merge relaxat. utopium, on 24 iunie 2022 - 15:30, said:
Eu am aratat testul meu filmat, am precizat locatia, Si daca ai motorul resoftat si nu recunosti? utopium, on 24 iunie 2022 - 18:12, said:
(la fel cum nici alt coleg mai devreme nu credea ca poti urca dealul cu 140 cand sunt 4 persoane in masina, evident, vorbim de un deal fara curbe, ca altfel nu poti merge cu 140 din cauza curbelor) Da, eu is ala. Si in continuare nu cred asta! Adica ar trebui sa incepem de la definitia dealului. Ce inseamna deal? ce inclinatie sa aiba? ce lungime? cu start de pe loc sau cu demaraj din vale? Ca eu am incercat cu o dacie Logan 1.6mpi de 90cp sa urc un Deal pe la 9% inclinatie, lungime vreo 400-500m, am ajuns in a3a la 95km/h si efectiv nu mai urca in viteza si nu se mai tura, am stat cu pedala la podea ultimii vreo 200m si nimic, 95km/h constant. Pentru mine ala e deal. Apoi am mai incercat cu un Pajero mai vechi, 2.0 benzina 129CP, cu ala am reusit 100km/h Daca tu zici ca pe asa un deal il urci cu 140 si 4 in masina....inseamna ca masina ta chiar e OZN-u. |
#99
Posted 24 June 2022 - 20:03
#100
Posted 24 June 2022 - 20:08
sandu222, on 24 iunie 2022 - 19:42, said: Stiu ce zici, conduc asa ceva. Doar se simte mai puternic, in realitate nu e. Tre' sa "rupi" pedala pana la 4000 ca sa traga la nivelul unei masini mai puternice dar care merge relaxat. Si daca ai motorul resoftat si nu recunosti? Da, eu is ala. Si in continuare nu cred asta! Adica ar trebui sa incepem de la definitia dealului. Ce inseamna deal? ce inclinatie sa aiba? ce lungime? cu start de pe loc sau cu demaraj din vale? Ca eu am incercat cu o dacie Logan 1.6mpi de 90cp sa urc un Deal pe la 9% inclinatie, lungime vreo 400-500m, am ajuns in a3a la 95km/h si efectiv nu mai urca in viteza si nu se mai tura, am stat cu pedala la podea ultimii vreo 200m si nimic, 95km/h constant. Pentru mine ala e deal. Apoi am mai incercat cu un Pajero mai vechi, 2.0 benzina 129CP, cu ala am reusit 100km/h Daca tu zici ca pe asa un deal il urci cu 140 si 4 in masina....inseamna ca masina ta chiar e OZN-u. |
|
#101
Posted 24 June 2022 - 22:42
sandu222, on 24 iunie 2022 - 19:42, said:
Si daca ai motorul resoftat si nu recunosti? sandu222, on 24 iunie 2022 - 19:42, said:
Da, eu is ala. Si in continuare nu cred asta! Adica ar trebui sa incepem de la definitia dealului. Ce inseamna deal? ce inclinatie sa aiba? ce lungime? cu start de pe loc sau cu demaraj din vale? Scenariul tipic la mine e ca am tiruri in fata sau alte masini lente pe Cluj-Oradea si sa zicem ca ele merg cu 70-80, traficul din sens opus e mare, ajungem sa urcam si se dubleaza banda la urcare pentru cateva sute de metri... Asa ca daca vrei sa scapi de masinile lente, o calci... Si atunci in functie de situatie de obicei faci reprize de genul 70/80-120/130, in functie si de cum permit curbele. Sau pe Valcele - Apahida ai scenarii de astea, unde vii cu 80-100 inainte sa inceapa dealul pentru ca sunt ceva curbe, dar apoi e urcare dreapta pe doua benzi si de multe ori e liber, asa ca o calci, si nu de putine ori treci de 140 la deal, indiferent ca esti singur sau cu familia in masina. |
#102
Posted 24 June 2022 - 23:43
ai deal ff mare la uzina de apa in micro 19 in Galati,zona Saturn Turn televiziune, sau cand vii de la Tiglina 1 spre micro 19
Mai ai un deal ff mare cand vii dinspre Braila,la intrare in Galati, zona Metro Ptr sandu222 am scris |
#103
Posted 24 June 2022 - 23:49
cupcake1308, on 24 iunie 2022 - 20:03, said:
Pana in 15K eur Dacia Logan (90CP/Turbo/benzina) - se misca decent dar trebuie constientizat limitarile inerente unui motor mic, fie el si turbo (sub 15K Euros, noua) Hyundai Elantra (1.6L/aspirat/120CP/benzina) - sh, sub 15K Euros, facil de gasit, an/km rulati de bun simt. pe restul enumerate de tine nu le cunosc si inca una, nu este in lista ta si vine cu dezavantajul unui consum mare de benzina: Honda Accord/sh/2L/150CP. |
#104
Posted 25 June 2022 - 00:48
mirel3003, on 22 iunie 2022 - 14:24, said:
Daca ne referim strict la performanta motoarelor pe benzina(cai putere si 0-100): Un motor de 1.0L turbo bate un 1.6L Aspirat. Un motor de 1.5L turbo bate un 2.0L Aspirat Legat de fiabilitate, motoarele aspirate sunt putin mai fiabile ca cele turbo. Am inteles. Cineva mi-a zis la un moment dat ca cele pe turbo se strica mai repede, dar daca nu e adevarat si sunt si mai fiabile si mai puternice atunci par alegerea perfecta. |
#105
Posted 25 June 2022 - 00:51
|
#106
Posted 25 June 2022 - 00:57
Bursul, on 22 iunie 2022 - 15:03, said:
Subiectul nu se poate generaliza. De exemplu VW scoate motoare pe banda rulanta. Sa ne amintim Golf 4, care avea vreo 10-15 tipuri de motoare: AEH, AKL, APF, AXR, ALH. Mersi. Si faptul sa stiu ca raspunsul poate diferi atat de mult ma ajuta, ca asa nu o sa mai exclud orice masina cu motor sub 1.6 cum incepusem sa fac. |
#107
Posted 25 June 2022 - 00:57
#108
Posted 25 June 2022 - 01:01
utopium, on 22 iunie 2022 - 15:50, said: Ca idee, si eu am avut Logan 1.4 MPI 2005 inainte de 1.0 TSI. Practic 1.0 TSI 115 CP e "racheta" pe langa el Si cu toate ca Octavia e o masina mai mare/grea/spatioasa, consuma cu vreo 20-25% mai putin la acelasi stil de mers. La 150 unde Loganul isi cam da duhul si e galagios/instabil/etc, Octavia e abia la turatie maxima intr-a ... treia (si are 6 viteze). Am auzit multe lucruri bune de Skoda in ultima vreme. Si modelul Scala Monte Carlo Hatchback mi se pare frumusica tare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users