Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mașinile noi cu motoare cu combustie internă ar putea fi interzise în UE din 2035
Last Updated: Apr 01 2023 12:11, Started by
max_01
, Jun 08 2022 21:31
·
0
#1243
Posted 30 March 2023 - 09:36
ro_explorer, on 07 noiembrie 2022 - 15:32, said:
Uite ca eu sunt "aitist" si fac naveta 64Km zilnic. Stii ce lejer merge trenul pentru naveta ? Din 15 in 15 minute - ma urc in el si ma cobor langa birou. la tine nu se pune, tu ești „sociabil” puțoii care au început să câștige peste 2000 coco/lună, nici măcar nu mai vor să vorbească la telefon - trimit doar emoticoane așa că „cum” să le ceri să meargă la birou, când pandemia a deschis cutia pandorei? |
#1244
Posted 31 March 2023 - 09:41
iladi, on 07 noiembrie 2022 - 18:41, said:
Caz in care te astept sa fii obiectiv. Momentan fentezi cu gratie raspunsul. Ca atare, te rog da-mi o solutie la ceea ce am intrebat mai sus. Si explica-mi, ca la gradinita, cum de se interzic masinile dar nu se interzic alte vehicole. 2050 este termenul in care toate mașinile trebuie sa die cu emisii zero, 2040 este termenul pentru restul vehiculelor si utilajelor (2035 pentru turisme). |
#1245
Posted 31 March 2023 - 09:59
HEX2FUN, on 31 martie 2023 - 09:41, said:
dar nu știu cât de interesantă este electrificarea încărcătoarelor pe roti si a excavatoarelor. 2040 este termenul pentru restul vehiculelor si utilajelor (2035 pentru turisme). Sigur ca nu este, doar camioanele care transporta marfa 24/7, basculantele si utilajele care construiesc drumuri si fabricile de masini electrice merg cu aer. Alea nu polueaza, doar automobilele. O sa fie interesant sa vad la coada la incarcator cum o Tesla asteapta dupa o basculanta |
#1246
Posted 31 March 2023 - 10:07
Iei un reactor nuclear portabil și-l instalezi pe șantier. Iar excavatorul poate sa fie legat și prin cablu de el, n-are nevoie de baterii decât ca buffer
Basculantele doua la șofer, cât conduce una pe un traseu se încarcă ailaltă. Chiar ar fi haios sa vezi pe aia care lucrează la drumuri în liniste totala... Sau chiar pe ritmuri de Vivaldi. Sau Vivaldi Minune de la Videle Edited by KiloW, 31 March 2023 - 10:08. |
#1247
Posted 31 March 2023 - 10:12
iladi, on 31 martie 2023 - 09:59, said: Sigur ca nu este, doar camioanele care transporta marfa 24/7, basculantele si utilajele care construiesc drumuri si fabricile de masini electrice merg cu aer. Alea nu polueaza, doar automobilele. O sa fie interesant sa vad la coada la incarcator cum o Tesla asteapta dupa o basculanta KiloW, on 31 martie 2023 - 10:07, said:
Iei un reactor nuclear portabil și-l instalezi pe șantier. Iar excavatorul poate sa fie legat și prin cablu de el, n-are nevoie de baterii decât ca buffer Basculantele doua la șofer, cât conduce una pe un traseu se încarcă ailaltă. Chiar ar fi haios sa vezi pe aia care lucrează la drumuri în liniste totala... Sau chiar pe ritmuri de Vivaldi. Sau Vivaldi Minune de la Videle In realitate se dezvolta containere care au capacitatea de încărcare rapida. Mai mulți producători au deja pe piața solutii, unde incarca noaptea containerele cu baterii si ziua le transporta pe șantier. |
#1248
Posted 31 March 2023 - 10:19
HEX2FUN, on 31 martie 2023 - 10:12, said:
In realitate se dezvolta containere care au capacitatea de încărcare rapida. Mai mulți producători au deja pe piața solutii, unde incarca noaptea containerele cu baterii si ziua le transporta pe șantier. Mda, se inventeaza probleme pentru a putea veni cu solutiile ulterior. Containere cu baterii... transport pe santier, incatcare/descarcare/alimentare si ne mai miram ca se duc pe organe preturile. Sper sa apucam sa facem cateva autostrazi pana vine ziua Z, ca ulterior o sa facem 1 km pe cincinal. |
#1249
Posted 31 March 2023 - 10:46
Industria construcțiilor nu este un monolit, exista nevoi diferite, de la șantiere urbane unde ai nevoie de mașini mici, la șantiere de dimensiuni mari, unde ai nevoie de mașini si utilaje mari si grele.
Electrificarea, sau mai precis, eliminarea emisiilor se fac prin mai multe mijloace: BEV, Hidrogen, On Grid. Utilizarea mașinilor mici diferă foarte mult de utilizarea mașinilor grele. Mașinile mici sunt folosite de un număr mare de utilizatori si pe durate scurte (20-30 de minute) apoi stau nefolosite. Aici BEV + container de baterii acoperă nevoia de a schimba niște conducte intr-un parc. Pe de alta parte, ceea ce spui tu, construcția unei autostrăzi, ai nevoie de utilaje mari, atunci containerul cu baterii poate sa ajute utilajele medii, dar nu este suficient pentru un excavator greu. Aici soluția este hidrogenul (fie pila, fie ICE). |
#1250
Posted 31 March 2023 - 10:51
Mai bine tragi un cablu decât soluția aia cu containerul...
Sau reactorul |
#1251
Posted 31 March 2023 - 11:27
Ford4, on 30 martie 2023 - 09:22, said:
In timp ce producătorii europeni trag de timp in privinta electrificarii, încă o firma chinezeasca va lansa pana in 2025 cinci noi modele doar pentru piata din Europa https://www.automark...ice-113043.html Iti dorim spor la cumparat. Nu de alta dar pari interesat de masinile electrice doar la nivel pur teoretic, nu si practic. |
#1252
Posted 31 March 2023 - 11:56
|
#1253
Posted 31 March 2023 - 16:47
iladi, on 31 martie 2023 - 10:19, said: Mda, se inventeaza probleme pentru a putea veni cu solutiile ulterior. Containere cu baterii... transport pe santier, incatcare/descarcare/alimentare si ne mai miram ca se duc pe organe preturile. Sper sa apucam sa facem cateva autostrazi pana vine ziua Z, ca ulterior o sa facem 1 km pe cincinal. Da, decarbonificarea plus de-globalizarea au ca efect creșterea prețurilor. |
#1254
Posted 31 March 2023 - 17:11
Ford4, on 30 martie 2023 - 09:22, said:
In timp ce producătorii europeni trag de timp in privinta electrificarii, încă o firma chinezeasca va lansa pana in 2025 cinci noi modele doar pentru piata din Europa https://www.automark...ice-113043.html Chinezii vor face in Europa ce au facut japonezii in USA, rup localii iar lumea iii apreciaza din ce in ce mai mult si ajung la cote mari de piata. vrajitoruldinoz, on 31 martie 2023 - 16:47, said:
Da, decarbonificarea plus de-globalizarea au ca efect creșterea prețurilor. Edited by andreic, 31 March 2023 - 17:44. |
#1256
Posted 01 April 2023 - 12:11
Camioanele au în general pompele proprii de alimentare. În S.U.A. probabil există camioane la benzinărie.
Macaralele sunt electrice în general. Nu cred că am văzut macara Diesel. Posibil ca vapoarele să aibă aşa ceva. Şi alea mari din port, deşi şi alea cred că-s electrice. Asta cu renunţarea parţială la I.C.E. ar putea fi motiv să avem centrale atomo-electrice mai multe. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users