Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București
 nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 

Mașinile noi cu motoare cu combustie internă ar putea fi interzise în UE din 2035

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
1255 replies to this topic

#1243
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012

View Postro_explorer, on 07 noiembrie 2022 - 15:32, said:

Uite ca eu sunt "aitist" si fac naveta 64Km zilnic. Stii ce lejer merge trenul pentru naveta ? Din 15 in 15 minute - ma urc in el si ma cobor langa birou.

la tine nu se pune, tu ești „sociabil”
puțoii care au început să câștige peste 2000 coco/lună, nici măcar nu mai vor să vorbească la telefon - trimit doar emoticoane :P
așa că „cum” să le ceri să meargă la birou, când pandemia a deschis cutia pandorei? :o

#1244
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013

View Postiladi, on 07 noiembrie 2022 - 18:41, said:

Caz in care te astept sa fii obiectiv. Momentan fentezi cu gratie raspunsul. Ca atare, te rog da-mi o solutie la ceea ce am intrebat mai sus. Si explica-mi, ca la gradinita, cum de se interzic masinile dar nu se interzic alte vehicole.
Camioanele, autobuzele si mașinile de construcție au parte de același tratament, dar nu știu cât de interesantă este electrificarea încărcătoarelor pe roti si a excavatoarelor.

2050 este termenul in care toate mașinile trebuie sa die cu emisii zero, 2040 este termenul pentru restul vehiculelor si utilajelor (2035 pentru turisme).


#1245
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,441
  • Înscris: 29.04.2008

View PostHEX2FUN, on 31 martie 2023 - 09:41, said:

dar nu știu cât de interesantă este electrificarea încărcătoarelor pe roti si a excavatoarelor.

2040 este termenul pentru restul vehiculelor si utilajelor (2035 pentru turisme).

Sigur ca nu este, doar camioanele care transporta marfa 24/7, basculantele si utilajele care construiesc drumuri si fabricile de masini electrice merg cu aer. Alea nu polueaza, doar automobilele.

O sa fie interesant sa vad la coada la incarcator cum o Tesla asteapta dupa o basculanta :D

#1246
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,222
  • Înscris: 08.01.2021
Iei un reactor nuclear portabil și-l instalezi pe șantier. Iar excavatorul poate sa fie legat și prin cablu de el, n-are nevoie de baterii decât ca buffer  :D

Basculantele doua la șofer, cât conduce una pe un traseu se încarcă ailaltă.

Chiar ar fi haios sa vezi pe aia care lucrează la drumuri în liniste totala... Sau chiar pe ritmuri de Vivaldi.
Sau Vivaldi Minune de la Videle :D

Edited by KiloW, 31 March 2023 - 10:08.


#1247
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013

View Postiladi, on 31 martie 2023 - 09:59, said:



Sigur ca nu este, doar camioanele care transporta marfa 24/7, basculantele si utilajele care construiesc drumuri si fabricile de masini electrice merg cu aer. Alea nu polueaza, doar automobilele.

O sa fie interesant sa vad la coada la incarcator cum o Tesla asteapta dupa o basculanta :D
Ma refeream cât este de interesant pentru un forum auto, altfel electrificarea utilajelor si camioanelor se face intr-un ritm accelerat. Pana in 2030 toți producătorii au ca scop electrificarea gamei, se investesc sume foarte mare in domeniu.

View PostKiloW, on 31 martie 2023 - 10:07, said:

Iei un reactor nuclear portabil și-l instalezi pe șantier. Iar excavatorul poate sa fie legat și prin cablu de el, n-are nevoie de baterii decât ca buffer  :D

Basculantele doua la șofer, cât conduce una pe un traseu se încarcă ailaltă.

Chiar ar fi haios sa vezi pe aia care lucrează la drumuri în liniste totala... Sau chiar pe ritmuri de Vivaldi.
Sau Vivaldi Minune de la Videle :D

In realitate se dezvolta containere care au capacitatea de încărcare rapida. Mai mulți producători au deja pe piața solutii, unde incarca noaptea containerele cu baterii si ziua le transporta pe șantier.



#1248
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,441
  • Înscris: 29.04.2008

View PostHEX2FUN, on 31 martie 2023 - 10:12, said:

In realitate se dezvolta containere care au capacitatea de încărcare rapida. Mai mulți producători au deja pe piața solutii, unde incarca noaptea containerele cu baterii si ziua le transporta pe șantier.

Mda, se inventeaza probleme pentru a putea veni cu solutiile ulterior. Containere cu baterii... transport pe santier, incatcare/descarcare/alimentare si ne mai miram ca se duc pe organe preturile. Sper sa apucam sa facem cateva autostrazi pana vine ziua Z, ca ulterior o sa facem 1 km pe cincinal.

#1249
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Industria construcțiilor nu este un monolit, exista nevoi diferite, de la șantiere urbane unde ai nevoie de mașini mici, la șantiere de dimensiuni mari, unde ai nevoie de mașini si utilaje mari si grele.

Electrificarea, sau mai precis, eliminarea emisiilor se fac prin mai multe mijloace: BEV, Hidrogen, On Grid.

Utilizarea mașinilor mici diferă foarte mult de utilizarea mașinilor grele. Mașinile mici sunt folosite de un număr mare de utilizatori si pe durate scurte (20-30 de minute) apoi stau nefolosite. Aici BEV + container de baterii acoperă nevoia de a schimba niște conducte intr-un parc. Pe de alta parte, ceea ce spui tu, construcția unei autostrăzi, ai nevoie de utilaje mari, atunci containerul cu baterii poate sa ajute utilajele medii, dar nu este suficient pentru un excavator greu. Aici soluția este hidrogenul (fie pila, fie ICE).



#1250
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,222
  • Înscris: 08.01.2021
Mai bine tragi un cablu decât soluția aia cu containerul...
Sau reactorul :)

#1251
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017

View PostFord4, on 30 martie 2023 - 09:22, said:

In timp ce producătorii europeni trag de timp in privinta electrificarii, încă o firma chinezeasca va lansa pana in 2025 cinci noi modele doar pentru piata din Europa

https://www.automark...ice-113043.html

Iti dorim spor la cumparat.

Nu de alta dar pari interesat de masinile electrice doar la nivel pur teoretic, nu si practic.

#1252
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013

View PostKiloW, on 31 martie 2023 - 10:51, said:

Mai bine tragi un cablu decât soluția aia cu containerul...
Sau reactorul :)
Culmea este ca toți clienții întreabă de solutii de încărcare, inclusiv container. Dacă ai 2-3 utilaje ce se incarca cu 130-150KW ai nevoie de container portabil.

#1253
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,719
  • Înscris: 21.06.2016

View Postiladi, on 31 martie 2023 - 10:19, said:


Mda, se inventeaza probleme pentru a putea veni cu solutiile ulterior. Containere cu baterii... transport pe santier, incatcare/descarcare/alimentare si ne mai miram ca se duc pe organe preturile. Sper sa apucam sa facem cateva autostrazi pana vine ziua Z, ca ulterior o sa facem 1 km pe cincinal.

Da, decarbonificarea plus de-globalizarea au ca efect creșterea prețurilor.

#1254
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View PostFord4, on 30 martie 2023 - 09:22, said:

In timp ce producătorii europeni trag de timp in privinta electrificarii, încă o firma chinezeasca va lansa pana in 2025 cinci noi modele doar pentru piata din Europa
https://www.automark...ice-113043.html
Nu ma mira deloc, am vazut inca de anul trecut pe youtube demo-uri pov facute cu masini chinezesti electrice si chiar si ICE-uri hibrid pentrru piata lor si mi-a cam picat fata, si Tesla pare o jucarie pe langa ele.
Chinezii vor face in Europa ce au facut japonezii in USA, rup localii iar lumea iii apreciaza din ce in ce mai mult si ajung la cote mari de piata.

View Postvrajitoruldinoz, on 31 martie 2023 - 16:47, said:

Da, decarbonificarea plus de-globalizarea au ca efect creșterea prețurilor.
Mi se pare normal.

Edited by andreic, 31 March 2023 - 17:44.


#1255
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006

View Postiladi, on 31 martie 2023 - 09:59, said:

O sa fie interesant sa vad la coada la incarcator cum o Tesla asteapta dupa o basculanta Posted Image

cate basculante ai vazut la coada la benzinarie pana acum?

#1256
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Camioanele au în general pompele proprii de alimentare. În S.U.A. probabil există camioane la benzinărie.
Macaralele sunt electrice în general. Nu cred că am văzut macara Diesel. Posibil ca vapoarele să aibă aşa ceva. Şi alea mari din port, deşi şi alea cred că-s electrice.
Asta cu renunţarea parţială la I.C.E. ar putea fi motiv să avem centrale atomo-electrice mai multe.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate