Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Mașinile noi cu motoare cu combustie internă ar putea fi interzise în UE din 2035

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
1255 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Azi, Parlamentul European a aprobat  un proiect legislativ ce interzice din anul 2035, comercializarea vehiculelor noi care emit CO2, ceea ce ar putea însemna sfârșitul vânzării pe piața UE a mașinilor noi cu motoare cu combustie internă.
În urma adoptării acestui document de poziție, Parlamentul European va începe negocierile cu statele membre (Consiliul UE), astfel că versiunea definitivă a textului legislativ ar putea suferi modificări.
https://www.wall-str...-2035.html#gref

Daca acest proiect legislativ va fi pus in aplicare cred ca va depinde in primul rand de evolutia producatorilor auto in domeniul electrificarii motorizarilor.Daca producatorii auto vor reusi sa ofere autovehicule electrificate care sa poata fi la fel de eficiente si utile ca si cele pe combustie interna.

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,599
  • Înscris: 30.07.2003

View Postmax_01, on 08 iunie 2022 - 21:31, said:

Daca producatorii auto vor reusi sa ofere autovehicule electrificate care sa poata fi la fel de eficiente si utile ca si cele pe combustie interna.
Stii bine ca nu.

#3
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Vad ca au avansat termenul. Prin 2015-2016 ziceau 2024 sau 2025 parca. In 2019-2020 ziceau 2027. Ata ete, csf, ncsf!

#4
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,287
  • Înscris: 13.01.2011
Îmi bag picioarele, mă mut în Roașa", conduc mașini cu motor termic, fără airbag"  :roflmaofast:

Că în America îmi este mai greu să ajung, dar nu este bai, poate rezolv totuși prin colegul @Tsuuuunami  🤭

#5
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostFriskey, on 08 iunie 2022 - 21:42, said:

Vad ca au avansat termenul. Prin 2015-2016 ziceau 2024 sau 2025 parca. In 2019-2020 ziceau 2027. Ata ete, csf, ncsf!
Pentru ca motorizarile electrice nu ofereau/ofera ce se asteapta de la ele, pe parte de autonomie de rulare, durata incarcarii in timp rezonabil a acumulatorului, costurilor de fabricatie si problemelor de mediu cauzate de reciclarea acumulatorilor destinati propulsiei.

#6
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
Daca nu apare un microgenerator pe fuziune, sansele sa se realizeze ce viseaza UE sunt nule.

#7
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Sa vezi tu cum si 2035 se transforma in 2040 care si la randul lui se va transforma in alt numar mai mare.
Plm, deja vorbim de crize energetice.

#8
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
pai revenim la dizal, ca scoate mai putin co2 decat benzina.

#9
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,068
  • Înscris: 19.12.2012

View Postarg, on 08 iunie 2022 - 22:47, said:

pai revenim la dizal, ca scoate mai putin co2 decat benzina.
in schimb compenseaza cu alte noxe mult mai daunatoare

#10
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014
Discutie inutila, pana atunci sint mai mult de 10 ani si se pot intampla o gramada.E un vis realizabil, trebuie doar bagat bani in cercetare pentru baterii si panouri solare pe fiecare cladire, si problema e rezolvata, problema reala e nu lipsa tehnologiei ci faptul ca o gramada se opun.Toti cei care fac bani din combustibili fosili for face tot ce le sta in putinta ca ideea sa esueze.

#11
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Deci pana in 2035 Europa trebuie sa o rezolve si cu construirea a cat mai multe fabrici de baterii la care materiile prime sa vina in proportie de macar 50% din afara Chinei. Asta este principala dificultate cu care se va confrunta UE, nu asigurarea energiei electrice. Altfel schimba dependenta de Rusia cu cea fata de China si nu stiu daca e bine sa cazi din lac in put.

View Postfqx, on 08 iunie 2022 - 23:18, said:

Discutie inutila, pana atunci sint mai mult de 10 ani si se pot intampla o gramada.E un vis realizabil, trebuie doar bagat bani in cercetare pentru baterii si panouri solare pe fiecare cladire, si problema e rezolvata, problema reala e nu lipsa tehnologiei ci faptul ca o gramada se opun.Toti cei care fac bani din combustibili fosili for face tot ce le sta in putinta ca ideea sa esueze.

Deocamdata vad ca verzii vor o lege si mai dura impotriva emisiilor de CO2 facand sa pice la vot unele puncte din pachetele planului Fit for 55

https://www.hotnews....r-climatice.htm

#12
Alltrack

Alltrack

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 01.08.2020
In 2034 imi cumpar 2 masini noi Diesel Posted Image !!!

#13
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021

View PostAdm, on 08 iunie 2022 - 22:41, said:

Daca nu apare un microgenerator pe fuziune, sansele sa se realizeze ce viseaza UE sunt nule.

Poate zic o prostie, dar un supracapacitor de capacitate mare n ar fi mai bun ?
Că fuziunea aia se tot căcâie la macrogeneratoare, nici nu se vorbește de unele micro...

#14
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007
Intr-adevar pana in 2035 se mai pot intampla extrem de multe, insa nu pot sa nu observ cum parca verzii din ue castiga si mai multa putere si parca vor sa ne autosabotam economic, altfel nu imi pot explica legile de genul…

#15
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,546
  • Înscris: 07.02.2003

View Postmax_01, on 08 iunie 2022 - 21:31, said:

Azi, Parlamentul European a aprobat  un proiect legislativ ce interzice din anul 2035, comercializarea vehiculelor noi care emit CO2, ceea ce ar putea însemna sfârşitul vânzării pe piaţa UE a maşinilor noi cu motoare cu combustie internă.
Era ceva cu 2030-2040 poate 2050 acu sa vedem cum se va aproba. Oricum nu mai au viitor lung asta e clar.

View PostFriskey, on 08 iunie 2022 - 22:45, said:

Sa vezi tu cum si 2035 se transforma in 2040 care si la randul lui se va transforma in alt numar mai mare.
Plm, deja vorbim de crize energetice.
Cam asa ceva.

View Postarg, on 08 iunie 2022 - 22:47, said:

pai revenim la dizal, ca scoate mai putin co2 decat benzina.
Pai dieselul iese inainte oricum, in unele orase deja se da offline la diesel din 2025-2030, chestii deja stabilite de ceva vreme.

Edited by andreic, 09 June 2022 - 00:12.


#16
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021
Hai mai @Andreic, nu mai bate mă câmpii, nu mai face pe atoateștiutorul, pune link la ce afirmi...

#17
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,328
  • Înscris: 28.10.2018
Eu inteleg altceva. Inteleg ca 2035 e game over pentru motoarele cu combustie interna. Ready or not. Folositi ce va fi disponibil la ora aia, cu tehnologia de la ora aia, cu limitarile de la ora aia.

Deci daca nu e curent (sau hidrogen) pentru toata lumea, ghinion, mai stai si acasa. Daca nu au aceeasi autonomie ca ICE, te adaptezi la autonomia disponibila sau pe care ti-o permiti. Daca sunt mult mai scumpe decat ICE, cumperi doar una pe familie, nu 5, sau nu cumperi deloc, etc. In principiu ala e un prag de la care trebuie sa te adaptezi sau nu te mai dai cu masina personala. Nu e nici un fel de "daca" in ecuatie. Se intampla. Punct.

Edited by abac, 09 June 2022 - 01:06.


#18
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,287
  • Înscris: 13.01.2011
Nț.
Ce este deja produs, trebuie să se uzeze moral, ies de pe șosele cînd nu mai sînt în standardele tehnice.

În 2034 cumperi una cu combustie.
Ce zici, o arunci în 2035, sau o folosești cît duce?

Normal, cît mai există combustibil fosil la pompă.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate