Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mașinile noi cu motoare cu combustie internă ar putea fi interzise în UE din 2035
Last Updated: Apr 01 2023 12:11, Started by
max_01
, Jun 08 2022 21:31
·
0
#1
Posted 08 June 2022 - 21:31
Azi, Parlamentul European a aprobat un proiect legislativ ce interzice din anul 2035, comercializarea vehiculelor noi care emit CO2, ceea ce ar putea însemna sfârșitul vânzării pe piața UE a mașinilor noi cu motoare cu combustie internă.
În urma adoptării acestui document de poziție, Parlamentul European va începe negocierile cu statele membre (Consiliul UE), astfel că versiunea definitivă a textului legislativ ar putea suferi modificări. https://www.wall-str...-2035.html#gref Daca acest proiect legislativ va fi pus in aplicare cred ca va depinde in primul rand de evolutia producatorilor auto in domeniul electrificarii motorizarilor.Daca producatorii auto vor reusi sa ofere autovehicule electrificate care sa poata fi la fel de eficiente si utile ca si cele pe combustie interna. |
#2
Posted 08 June 2022 - 21:39
#3
Posted 08 June 2022 - 21:42
Vad ca au avansat termenul. Prin 2015-2016 ziceau 2024 sau 2025 parca. In 2019-2020 ziceau 2027. Ata ete, csf, ncsf!
|
#4
Posted 08 June 2022 - 22:09
Îmi bag picioarele, mă mut în Roașa", conduc mașini cu motor termic, fără airbag"
Că în America îmi este mai greu să ajung, dar nu este bai, poate rezolv totuși prin colegul @Tsuuuunami 🤭 |
#5
Posted 08 June 2022 - 22:18
Friskey, on 08 iunie 2022 - 21:42, said:
Vad ca au avansat termenul. Prin 2015-2016 ziceau 2024 sau 2025 parca. In 2019-2020 ziceau 2027. Ata ete, csf, ncsf! |
#6
Posted 08 June 2022 - 22:41
Daca nu apare un microgenerator pe fuziune, sansele sa se realizeze ce viseaza UE sunt nule.
|
#7
Posted 08 June 2022 - 22:45
Sa vezi tu cum si 2035 se transforma in 2040 care si la randul lui se va transforma in alt numar mai mare.
Plm, deja vorbim de crize energetice. |
#8
Posted 08 June 2022 - 22:47
pai revenim la dizal, ca scoate mai putin co2 decat benzina.
|
#9
Posted 08 June 2022 - 23:02
#10
Posted 08 June 2022 - 23:18
Discutie inutila, pana atunci sint mai mult de 10 ani si se pot intampla o gramada.E un vis realizabil, trebuie doar bagat bani in cercetare pentru baterii si panouri solare pe fiecare cladire, si problema e rezolvata, problema reala e nu lipsa tehnologiei ci faptul ca o gramada se opun.Toti cei care fac bani din combustibili fosili for face tot ce le sta in putinta ca ideea sa esueze.
|
|
#11
Posted 08 June 2022 - 23:23
Deci pana in 2035 Europa trebuie sa o rezolve si cu construirea a cat mai multe fabrici de baterii la care materiile prime sa vina in proportie de macar 50% din afara Chinei. Asta este principala dificultate cu care se va confrunta UE, nu asigurarea energiei electrice. Altfel schimba dependenta de Rusia cu cea fata de China si nu stiu daca e bine sa cazi din lac in put.
fqx, on 08 iunie 2022 - 23:18, said:
Discutie inutila, pana atunci sint mai mult de 10 ani si se pot intampla o gramada.E un vis realizabil, trebuie doar bagat bani in cercetare pentru baterii si panouri solare pe fiecare cladire, si problema e rezolvata, problema reala e nu lipsa tehnologiei ci faptul ca o gramada se opun.Toti cei care fac bani din combustibili fosili for face tot ce le sta in putinta ca ideea sa esueze. Deocamdata vad ca verzii vor o lege si mai dura impotriva emisiilor de CO2 facand sa pice la vot unele puncte din pachetele planului Fit for 55 https://www.hotnews....r-climatice.htm |
#13
Posted 08 June 2022 - 23:40
#14
Posted 08 June 2022 - 23:45
Intr-adevar pana in 2035 se mai pot intampla extrem de multe, insa nu pot sa nu observ cum parca verzii din ue castiga si mai multa putere si parca vor sa ne autosabotam economic, altfel nu imi pot explica legile de genul…
|
#15
Posted 09 June 2022 - 00:08
max_01, on 08 iunie 2022 - 21:31, said:
Azi, Parlamentul European a aprobat un proiect legislativ ce interzice din anul 2035, comercializarea vehiculelor noi care emit CO2, ceea ce ar putea însemna sfârşitul vânzării pe piaţa UE a maşinilor noi cu motoare cu combustie internă. Friskey, on 08 iunie 2022 - 22:45, said:
Sa vezi tu cum si 2035 se transforma in 2040 care si la randul lui se va transforma in alt numar mai mare. Plm, deja vorbim de crize energetice. arg, on 08 iunie 2022 - 22:47, said:
pai revenim la dizal, ca scoate mai putin co2 decat benzina. Edited by andreic, 09 June 2022 - 00:12. |
|
#16
Posted 09 June 2022 - 00:32
Hai mai @Andreic, nu mai bate mă câmpii, nu mai face pe atoateștiutorul, pune link la ce afirmi...
|
#17
Posted 09 June 2022 - 01:05
Eu inteleg altceva. Inteleg ca 2035 e game over pentru motoarele cu combustie interna. Ready or not. Folositi ce va fi disponibil la ora aia, cu tehnologia de la ora aia, cu limitarile de la ora aia.
Deci daca nu e curent (sau hidrogen) pentru toata lumea, ghinion, mai stai si acasa. Daca nu au aceeasi autonomie ca ICE, te adaptezi la autonomia disponibila sau pe care ti-o permiti. Daca sunt mult mai scumpe decat ICE, cumperi doar una pe familie, nu 5, sau nu cumperi deloc, etc. In principiu ala e un prag de la care trebuie sa te adaptezi sau nu te mai dai cu masina personala. Nu e nici un fel de "daca" in ecuatie. Se intampla. Punct. Edited by abac, 09 June 2022 - 01:06. |
#18
Posted 09 June 2022 - 02:08
Nț.
Ce este deja produs, trebuie să se uzeze moral, ies de pe șosele cînd nu mai sînt în standardele tehnice. În 2034 cumperi una cu combustie. Ce zici, o arunci în 2035, sau o folosești cît duce? Normal, cît mai există combustibil fosil la pompă. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users