Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Honda H-RV 2022
Last Updated: Mar 02 2024 17:13, Started by
DocMorelli
, May 24 2022 08:33
·
8
#55
Posted 11 August 2022 - 16:37
Depinde pe unde mergi. Daca mergi in zone de munte, ia de iarna, clar. Daca stai in Bucuresti, in alea 2 zile cu zapada lasi masina acasa si le tii pe alea de vara.
|
#56
Posted 11 August 2022 - 16:44
Problema cu aceasta metoda este ca daca faci ceva nedorit prin trafic nu cred ca mai beneficiezi de Casco, in plus legal cam trebuie sa circuli cu gume M+S in anumite periode ale anului.
|
#57
Posted 11 August 2022 - 16:48
Legal, daca soseaua nu e acoperita cu zapada, gheata sau polei esti 100% acoperit. Ideal este sa ai doua seturi vara/iarna, dar realitatea e ca in ultimii ani, Bucurestiul nu a avut deloc zapada.
|
#58
Posted 11 August 2022 - 16:58
Asa este, dar mai vrei sa iesi pe la un munte, etc si atunci cam trebuie ceva M+S. Cred ca solutia cu all-season e cea mai OK, mai ales ca in ultima perioada au iesit niste gume foarte performante pe piata.
|
#59
Posted 11 August 2022 - 19:45
DocMorelli, on 11 august 2022 - 16:13, said:
Am gasit ceva care cred ca merg si pentru iarna: https://www.anvelope...88510?car=38061 Pentru anvelope am gasit de pe la 800 lei bucata: https://www.anvelope...on&orderby=prix In aces caz am plati cam 1500 lei per roata, aprox 6000 lei tot setul. foarte tare site-ul cu jante care iti arata cum vin pe masina. NFS Underground real-life. pentru iarna, cred ca iau cauciucuri bridgestone (sa fie jaopneza in cap pana in cauciucuri). Am vazut ca sunt singurele cu rating A la performanta. Am mai avut in trecut Bridgestone pe vechea masina si erau ok, nu exceptionale, sau cel putin asa le-am perceput eu. Am mai avut Goodyear all-season la un moment dat si tin minte ca mi-au placut si Khumo de vara, dar astea parca s-au tocit un pic cam repede. Edited by un_dac, 11 August 2022 - 19:46. |
#60
Posted 11 August 2022 - 22:50
La mine pe aici toate masinile vin cu all-season si am avut mai multe tipuri si mi se par ok pentru mers normal.
Am mers atat pe zapada cat si pe combinatia asta de gheata sub zapada ce mi se pare destul de periculoasa si au fost foarte ok. Cam ce e mai jos in poze e maximul in care am mers cu all-seasons (dar ambele masini sunt AWD). Edited by MembruAnonim, 11 August 2022 - 22:54. |
#61
Posted 12 August 2022 - 05:51
As incerca all-seasons dar nu stiu daca jantele de fabrica sunt recomandate si pentru iarna. Cum as putea sa determin asta ?
|
#62
Posted 12 August 2022 - 06:01
Vezi daca se vand la americani ca acolo vin cu all-seasons.
|
#63
Posted 12 August 2022 - 06:42
un_dac, on 11 august 2022 - 12:57, said: Cu ce incaltam 'fetele' la iarna? V-ati uitat de cauciucuri de iarna sau inca un rand de jante? Si daca ati facut Casco, cat a fost? Eu cel mai probabil o sa-mi i-au doar cauciucuri de iarna si folosesc jantele cu care a venit masina. La vechea masina aveam niste jante faine pe 17 (din fabrica) si faceam exact la fel, doar schimbam cauciucurile vara/iarna si dupa 5 ani aratau ca noi. Legat de casco eu am platit 1103 euro (groupama), fara frasiza si am bifat majoritatea acoperirilor extra + am primit si ceva reducere la rca DocMorelli, on 12 august 2022 - 05:51, said:
As incerca all-seasons dar nu stiu daca jantele de fabrica sunt recomandate si pentru iarna. Cum as putea sa determin asta ? Hmm, eu nu m-am gandit niciodata ca si jantele sunt de vara/iarna ) . O sa intreb dealerul daca le pot folosi si iarna, ma duc azi pana la el. |
#64
Posted 12 August 2022 - 11:05
Stiu ca masina este noua, dar sunt doar jante, nu au ce sa pateasca. Poti pune fara stress.
|
|
#65
Posted 12 August 2022 - 16:55
Am fost azi pana la reprezentanta si am mai aflat cate ceva:
- aplicatia e posibil sa fie activata si in Romania in viitor daca e cerere mare. O sa fie o rechemare pt instalarea de sim-uri de date (masina are doar sim de voce pt 112) si probabil v-a fi contra cost, cu abonament lunar - a fost cerere mare pt advance style dar au fost doar cateva livrate, Honda a adus mai multe advance la noi in tara - la cluj mai este un advance cu livrare in octombrie liber, in rest toate sunt date si pana la anul nu vor mai fi livrari. - intre timp s-a mai scumpit si probabil pana la anu o sa mai fie o inca o scumpire. Deja au fost 2 scumpiri anu asta, imi pare rau ca n-am comandat-o chiar la lansare In rest eu sunt foarte multumit de masina. Desi aveam cateva dubii cand am facut achizitia, acum imi pare bine ca am luat-o. Dar bineinteles ca nu e perfecta, scriu aici cateva mici plangeri (desi majoritatea sunt chichite personale ): - as fi vrut ca oglinzile laterale sa fie mai in fata pozitionate. La vechea masina era suficient sa ma uit cu coltul ochiului, la asta trebuie sa intorc capul sa ma uit in oglinda. - cand trec de 100 km/h oglinzile laterale tremura cam tare - cand dai cu spatele, doar oglinda din dreapta se pozitioneaza automat in jos ca sa vezi bordura, cea din stanga nu - oglinda retrovizoare nu e electrocromata pe toata suprafata, doar in mijloc - semnalizarile spate se vad rau de tot, noaptea e ok dar ziua, cine e in spatele tau trebuie sa se uite atent ca sa observe ca masina semnalizeaza. Cred ca sunt singurele becuri de pe masina care nu sunt leduri. - cornering lights sunt mai mult de forma, blitzul de la telefon lumineaza mai tare de ex - daca conduci seara, in functie de cum e lumina pe drum, se activeaza/dezactiveaza modul noapte/zi de o gramada de ori pana e suficient de intuneric afara ca sa ramana in modul noapte - Android Auto merge cam greu. are lag, dar posibil sa fie de la telefonul meu. A incercat cineva iphone cu car play, cum se misca? Din cate stiu merge si wireless, android auto doar cu cablu - cand e activa franarea regenerativa, chiar si pe nivelul maxim, stopurile de frana nu se aprind - avand in vedere ca masina nu are cutie de viteze, puteau pune niste butoane sau o rotita sau ceva mai "fancy" in loc de schimbatorul de viteze. Stiti careva de unde as putea lua ceva protectii pt pragurile de la usi? deja au inceput sa apara zgarieturi cum toata lumea calca pe prag, fiind lat |
#67
Posted 13 August 2022 - 17:58
Acum m-am prins si eu ca HR-V din SUA e altceva fata de HR-V din Europa! asta european arata ca un mini CR-V.
Am sa ma uit la CR-V-ul asta nou hibrid cand apare sa vad cum e: Toyota Venza/Rav4 si CR-V sunt pe lista sotiei ca au si reprezentantele aproape de mine. Cand pornesti masina dimineata, motorul termic porneste? sunt curios de asta ca m-ar interesa sa nu porneasca cat timp o scoatem din garaj ca astea noi fac ca toti dracii la pornire cu acel ciclu de a incalzi catalizatorul de in 10-15 secunde imput tot garajul. Edited by MembruAnonim, 13 August 2022 - 18:04. |
#68
Posted 14 August 2022 - 07:00
@wolffy
La pornirea la rece motorul termic pleaca doar daca bateria se apropie de 20% incarcare. Deci depinde de cum ai lasat masina seara. Eu estimez 1/10 cazuri in care pleaca imediat pe termic, mai poti controla oprind AC-ul sau ventilatia imediat ce pornesti. Si motorul ICE de la Honda face la fel ca orice motor modern, are un ciclu de 1 minut in care se tureaza fortat ca sa duca catalizatorul la temperatura optima de functionare. In plus, la hibride motorul termic trebuie sa ajunga repede la o anumita temperatura pentru a se folosi eficient de stop-start. Honda arata mai misto si cred ca are mai multe dotari, fiind un model mai nou decat RAV/Venza/Harrier. |
#69
Posted 14 August 2022 - 16:08
Continuam seria "la bine si la greu, Honda iti da un HRVeu":
De bine: 2. Displayul de 9 inch este mat si in plin soare nu se reflecta multa lumina, astfel incat este lizibil in orice situatie. Ai si 4 porturi USB distribuite egal intre pasageri. 3. Controlul climatizarii si in general interfata cu utilizatorul se bazeaza mult pe butoare, rotite, etc. Este foarte relaxant pentru ca stii mereu pe ce apesi si in plus noile Honde au si ceva feedback auditiv la apasari. Chiar si sistemul multimedia ofera o bara usor accesibila in care poti pune scurtaturi pentru functiile care sunt mai ascunse prin meniuri. Cam asa ar trebui sa arate orice sistem de acest tip, este o mare mizerie sa oferi toate controalele pe display-ul principal. Nu mai vorbesc de siguranta. De rau: 3. Display-ul putea avea o rezolutie mai mare, suntem in 2022. La fel si despre camera video. 4. Doar un port USB este si pentru date, practic daca mergi pe AA sau CP cu fir si vrei sa asculti si ceva muzica de pe un stick, nu prea poti. 5. Masina a fost omologata in Ro doar cu jante pe 18, total inutile in sezonul de iarna, ar fi mers foarte bine si un 17, mai ales ca prin Asia se livreaza si cu aceste dimensiuni. In plus sunt si mai ieftine pentru utilizator. |
|
#70
Posted 14 August 2022 - 16:46
Se pot adauga pe talon si alte dimensiuni compatibile. Iti trebuie o hartie de la reprentanta cu acele dimensiuni si ti le trece rarul la mentiuni.
Era bine sa verifici/faci asta de la bun inceput. Ma gandesc ca ai sticker pe masina cu dimensiunile compatibile si presiunile in caz ca vanzatorii de la reprezentanta dau din umeri. Le zici sa le treaca pe alea. |
#71
Posted 14 August 2022 - 17:44
Cateva precizari:
- am crezut ca doar in Ro au omologat cu 18" dar se pare ca in toata EU https://www.honda.pl...l-sheet-(Aug-21)-(002).pdf - in Asia, sunt mai multe dimensiuni de jante dar pe 1.5 eHEV doar cu 18" se livreaza si culmea, 1.5 Turbo, motorul mai puternic, vine si cu 17". Varianta electrica de 204 cai vine tot cu 18". https://evault.honda...e0958c15055.pdf Cu siguranta exista ceva motive tehnice pentru aceste dimensiuni, asa ca nu cred ca se mai poate face ceva. In CIV am trecut doar 18" la dimensiuni. |
#72
Posted 14 August 2022 - 19:31
Daca ai pe stickererul cu presiunile si alte dimensiuni, poti incerca. Nu e ceva deosebit.
Le zici ca vrei sa iti omologhezi si restul dim de pe sticker si ca ai nevoie de o hartie cum ca sunt compatibile cu masina ta. Mergi la rar cu hartia de la Honda si ar trebui sa le treaca in "talon" la mentiuni. Evident ca in CIV ai doar ce s-a dat de la H.Ro. Daca nu, Nokian de primavara/toamna si aia e La o bucatica de masina cu jante pe 18 nu ar trebui sa intampini probleme cu ele. Edited by underb, 14 August 2022 - 19:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users