Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Honda H-RV 2022

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
179 replies to this topic

#163
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,076
  • Înscris: 07.06.2023
Sa va zic eu ce soc am avut cu Kia e-Niro?
Am Toyota din 2010,diferite modele, și am avut un soc când am văzut un gel de spuma între aripa și contra aripa.
Toyota după criza din 2008 a scos modele la care a făcut rabat la calitate.
De ex. am avut Yaris model 2010 chel line și Yaris 2013 echipare maxima, și pot sa spun ca modelul 2010 era cu 10 clase peste modelul nou, din 2013.
Socru cu Lexus RX450 a mers cu ea în garanție ca ii ieșeau chederele de la usila spate. Se știa de problema și nu au comentat.
Masina costa 80k de euro, asa ca ce pretenții mai avem la jumatate de preț?

#164
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018

View Post2cata, on 24 ianuarie 2024 - 22:15, said:

Sa va zic eu ce soc am avut cu Kia e-Niro?
Am Toyota din 2010,diferite modele, și am avut un soc când am văzut un gel de spuma între aripa și contra aripa.
Toyota după criza din 2008 a scos modele la care a făcut rabat la calitate.
De ex. am avut Yaris model 2010 chel line și Yaris 2013 echipare maxima, și pot sa spun ca modelul 2010 era cu 10 clase peste modelul nou, din 2013.
Socru cu Lexus RX450 a mers cu ea în garanție ca ii ieșeau chederele de la usila spate. Se știa de problema și nu au comentat.
Masina costa 80k de euro, asa ca ce pretenții mai avem la jumatate de preț?

Si eu constatat ca grupul KIA / Hyundai face masini mai calitative decat japonezii. Mai au de lucru putin la motoare pe partea de fiabilitate.

#165
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020

View PostDocMorelli, on 25 ianuarie 2024 - 10:09, said:

Si eu constatat ca grupul Kia / Hyundai face masini mai calitative decat japonezii. Mai au de lucru putin la motoare pe partea de fiabilitate.
Si cand ma gandesc la Genesis, brand-ul de lux al celor de la Hyundai cum se prezinta in comparatie cu Lexus, brand-ul de lux al celor de la Toyota ...
https://youtu.be/H22vC-lTWGs?t=843

Intradevar dpdv al fiabilitatii grupul Toyota sta mai bine.

#166
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022
Acum dintre Toyota, Honda si Mazda eu cred ca Mazda pune cel mai mult accent pe NVH (si asta se si vede pe masuratorile facute de diversi).
Aici e o lista cu tot ce au schimbat intre doua generatii de Mazda3 pentru o imbunatati NVH:
Attached File  nvh1.jpeg   356.41K   23 downloadsAttached File  nvh3.jpeg   349.21K   28 downloads

View PostDocMorelli, on 24 ianuarie 2024 - 20:50, said:

Doar ca boxele, din cauza antifonarii proaste a masinii, vibreaza, evident.
Pe Mazda3 au facut ceva interesant: au mutat difuzorele de bass din portiera sub bord pentru a reduce vibratiile portierei si imbunatati NVH (fara gaura in portiera, e mai bine izolata; ceva ce Mercedes pe S Class a facut)
Attached File  nvh2.jpeg   330.24K   22 downloadsAttached File  nvh5.jpg   295.43K   19 downloads
Asta nu doar ca a imbunatatit NVH-ul dar si sistemul de sunet suna mai bine (difuzoarele de bass fiind intr-un colt acum, frecventele joase se aud mai tare)
Attached File  nvh4.jpg   332.43K   16 downloads
Pentru cine are chef de urmarit asa ceva cu Mazda3, recomand video-ul asta.
Pe zgomot de vant, Mazda3 e mai silentioasa ca Seria3 G20 dar mai galagioasa pe zgomotul produs de anvelope si vibratiile transmise (cand nu e un drum cu asfalt mai zgrunturos sunt foarte similare si asta e remarcabil avand in vedere ca sunt clase si preturi diferite dar pe drum cu asfalt mai zgrunturos.... pana la urma e un hatchback compact din clasa de "economy" si a fost facuta cu un buget; asta parerea mea ca posesor de ambele).

Daca te uiti la SUV-uri, de testat ar fi CX-60-ul cu noua platforma cu motor longitudinal si sistemul AWD cu bias pe spate.


View Postnakog7, on 25 ianuarie 2024 - 13:04, said:

Si cand ma gandesc la Genesis, brand-ul de lux al celor de la Hyundai cum se prezinta in comparatie cu Lexus, brand-ul de lux al celor de la Toyota ...
Genesis cu GV70 mi se pare peste echivalentul de la Lexus doar prin platforma: similar cu Mazda CX-60, e o platforma RWD, motor longitudinal, raportul masei aproape de 50:50, ceva de la Lexus pe partea de SUV nu cred ca gasesti.

Attached Files

  • Attached File  cd.jpg   352.29K   0 downloads

Edited by sirronkcuhc, 27 January 2024 - 16:52.


#167
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022
Vroiam sa mai adaug ca Genesis e iarasi ceva de testat: revista CarAndDriver face multe teste "in-depth" si GV-70 e pe locul doi la ei.
Attached File  cd.jpg   352.29K   30 downloads

Edited by sirronkcuhc, 27 January 2024 - 16:55.


#168
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
Am facut azi update-ul "MULTIPLEX CONTROL UNIT - UPDATE". A durat pe ceas 90 minute si a fost nevoie de ambele telecomenzi pentru operatiune.

#169
doggystyle

doggystyle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 09.08.2005

View PostDocMorelli, on 24 ianuarie 2024 - 20:31, said:

Cand ies prin afara orasului nu sar de 110 ca sa nu iau pastile de dureri de cap cand ajung acasa. Mai mult, am constatat ca la ploaie, zgomotul picaturilor se aude intr-un mod nefiresc pe plafon. Practic, este un pas inapoi fata de Civic 5D gen IX cu care m-am dat 7 ani.

Salut,

La inceput erai multumit cu zgomotul din ea la mersul  pe autostrada, ziceai ca e ca la Octavia. Intre timp s-a schimbat ceva sau pur si simplu ai avut timp mai mult sa vezi cum e?

Multumesc!

#170
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
Intre timp am mers mai multe sezoane, drumuri din toate categoriile, conditii meteo diverse. Cam atat poate masina.

#171
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022
Treaba asta cu NVH-ul e intr-adevar ceva ce e greu sa-ti dai seama doar dupa un test drive; din pacate atatea reviste auto, jurnalisti, youtuberi si nu prea e o metoda unde sa stii de la inceput cam cum sta o masina la capitolul asta (si ma refer la ceva de masurat obiectiv la nivel de zgomot pe drumuri mai putin bune, zgomot la anumite viteze, etc).

Una din varianta e sa mergi pe un brand care e cunoscut ca investesc in partea asta cu NVH (de exemplu mai toate astea premium germane) ca sunt sanse destul de mari ca si modelul la care te uiti sa aiba parte de acelasi tratament.

Edited by sirronkcuhc, 25 February 2024 - 17:04.


#172
doru2_007

doru2_007

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 20.04.2008
Salut,

Un forum cu multe informatii utile pentru cine e in cautarea unui HR-V.
Luna aceasta ar trebui sa intru si eu in posesia unui HR-V Advance si as vrea sa cer cateva pareri.

Avand in vedere ca nu exista un spatiu pentru o roata de rezerva, sunt curios daca luati in portbagaj vreuna temporara cand plecati la un drum lung sau va bazati doar pe kitul de pana?
Puteti recomanda o roata temporara compatibila cu HR-V?
Ati beneficiat cumva de asistenta rutiera de la Honda? Daca ati avut acest serviciu si l-ati folosit, cum a decurs?

Multumesc.

#173
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
Salut,

Dacă pui o roata de rezerva în portbagaj, nu mai ai portbagaj. Ca idee, când schimbi cauciucurile de iarna, acestea nu încap în portbagaj, trebuie sa rabatezi banchetele din spate.
Altfel, în portbagaj încape o singura anvelopa.

Te bazezi doar pe kitul de pana, personal nu l-am folosit ca nu am avut nevoie însa am înțeles ca nu e complicat și e chiar mai comod decât schimbatul rotii cu cricul.

#174
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,949
  • Înscris: 17.10.2003
Totuși kitul de pana nu rezolva tot. Eu momentan am roata de rezervă de care nu m-am atins. Și masina face 6 ani. Dacă le adun și pe cele de dinainte, cred ca ma apropii de 20 de ani fără sa mai am nevoie sa urc masina pe cric. Cuie sau negrese am mai luat în perioada asta, dar nimic sa rămân în drum, sa n-am timp sa ma duc la o vulcanizare chiar și după mai multe zile.
Acum aștept noua masina care are doar kit de pană și n-are loc de roata de rezerva ca e hibrid, locul rotii e luat de alte chestii. Și ma gândesc foarte serios la o roata de rezerva pe care sa o iau în portbagaj măcar la drumurile lungi și în concedii.
Kitul nu rezolva decât gauri de 5...6mm diametru, ce faci dacă tai un cauciuc sau iei ceva mai mare de 6mm si ești pe coclauri cu bagaje și copii după tine, eventual fără semnal la telefon? Nu s-a întâmplat în 20 de ani dar se poate întâmpla oricând,  exact când ești mai puțin pregătit. Pentru mine e un risc pe care nu vreau sa mi-l asum.

Edited by akeem, 01 March 2024 - 18:20.


#175
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,115
  • Înscris: 04.08.2007
Corect, kitul nu rezolva decat o pana ușoară (un cui/ șurub subțire). Rezolvarea e temporara tot la vulcanizare ajungi. O pana serioasa nu e ceva des însă dacă se intampla într-un moment nepotrivit e nasol. Oricum dacă atât de mic e portbagajul nu are sens sa pui roata de rezerva chiar și una dina aia mica.
In ultimii vreo 15 ani am făcut fix 3 pene. Toate într-o luna. Ziceau cei de la vulcanizare că-mi fac abonament ca ies mai ieftin.

#176
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,949
  • Înscris: 17.10.2003
Da, ma rog, eu vorbeam din punctul meu de vedere, portbagaj care are suprafață suficienta cat sa încapă o roata de rezervă. Dacă portbagajul e prea mic, într-adevăr nu prea ai ce face. Dar tot n-as fi împăcat fără o soluție de back-up care chiar sa funcționeze.


#177
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Asistenta rutiera :) altfel o pui pe acoperiș sau ii faci suport pe haion :) off roader scrie pe tine. Și dacă tot nu te poti liniști, cumperi un portbagaj pe acoperiș și o bagi acolo... În primul rand trebuie sa fii conștient ca de faci o pana în concediu când ești plin de bagaje, roata normala o lași acolo, pe marginea drumului ca nu încape de unde o iei pe cea slim. Deci tot la asistenta rutiera ieși mai eficient

#178
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011

View Postakeem, on 01 martie 2024 - 18:18, said:

Kitul nu rezolva decât gauri de 5...6mm diametru, ce faci dacă tai un cauciuc sau iei ceva mai mare de 6mm si ești pe coclauri cu bagaje și copii după tine, eventual fără semnal la telefon?

anvelope runflat?
la cauciuc taiat nu ai ce face, trebuie rezerva.

insa ca idee, HRV-ul nu prea e masina de drum lung pe coclauri la sute de km de civilizatie. In oras e in elementul ei.

Edited by un_dac, 01 March 2024 - 22:44.


#179
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
Eu am facut pana la Navodari in prima luna de la cumparare in 2022. Am folosit kitul de pana si tot atunci am si invatat sa il folosesc, am tremurat putin pentru ca era Duminica seara si nu era niciun service deschis. Noroc cu Youtube pentru demo. In fine, de atunci, kitul de pana cumparat ulterior sta nefolosit in locul lui din portbagaj.

Despre roata slim, nu prea ai unde sa o depozitezi, clar nu este prevazut loc. Si sa improvizezi cu lada pe acoperis, nu cred ca este cazul. Si asa aerodinamica este praf pe HRV.

Solutiile de indemana decente sunt: kituri de pana si asistenta rutiera. Nu stiu cum este prin afara cu asistenta rutiera cumparata din Ro si anvelopele oricum nu sunt pe dimensiune standard, deci costuri in plus la schimb.

#180
doru2_007

doru2_007

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 20.04.2008
Multumesc pentru pareri, foarte utile.

View Postt-balt, on 01 martie 2024 - 20:03, said:

În primul rand trebuie sa fii conștient ca de faci o pana în concediu când ești plin de bagaje, roata normala o lași acolo, pe marginea drumului ca nu încape de unde o iei pe cea slim. Deci tot la asistenta rutiera ieși mai eficient
Buna observatie.

View Postun_dac, on 01 martie 2024 - 22:41, said:

insa ca idee, HRV-ul nu prea e masina de drum lung pe coclauri la sute de km de civilizatie. In oras e in elementul ei.
Intr-adevar masina o sa fie folosita in mare parte in oras.

View Postakeem, on 01 martie 2024 - 18:18, said:

Nu s-a întâmplat în 20 de ani dar se poate întâmpla oricând,  exact când ești mai puțin pregătit. Pentru mine e un risc pe care nu vreau sa mi-l asum.
In ultimii 8 ani, cu actuala masina, am facut pana de doua ori. Ambele situatii au fost departe de oras si mi-a fost utila roata de rezerva.
La una din ele nu cred ca ar fi functionat kitul de pana, de aceea am luat in calcul acum solutia cu roata de rezerva temporara.

View Postakeem, on 01 martie 2024 - 19:15, said:

Da, ma rog, eu vorbeam din punctul meu de vedere, portbagaj care are suprafață suficienta cat sa încapă o roata de rezervă. Dacă portbagajul e prea mic, într-adevăr nu prea ai ce face. Dar tot n-as fi împăcat fără o soluție de back-up care chiar sa funcționeze.

View Postun_dac, on 01 martie 2024 - 17:04, said:

Salut,
Dacă pui o roata de rezerva în portbagaj, nu mai ai portbagaj. Ca idee, când schimbi cauciucurile de iarna, acestea nu încap în portbagaj, trebuie sa rabatezi banchetele din spate.
Stiam la ce ma astept in legatura cu volumul din portbagaj, am preferat sa am spatiul mare de care dispune HR-V pe locurile din spate unde o sa am un scaun de copil rear-facing. Pe locul din dreapta soferului se sta foarte comod chiar si pe pozitia maxima a scaunului de copil (unul din motivele pentru care am renuntat la Mazda CX-30).
Pentru situatiile cu bagaje mai multe, m-am gandit ca ma voi folosi de magic seats, ridicand scaunul din spatele soferului, care va fi liber in mare parte din timp.

View PostDocMorelli, on 02 martie 2024 - 08:06, said:

Despre roata slim, nu prea ai unde sa o depozitezi, clar nu este prevazut loc. Si sa improvizezi cu lada pe acoperis, nu cred ca este cazul. Si asa aerodinamica este praf pe HRV.

Solutiile de indemana decente sunt: kituri de pana si asistenta rutiera. Nu stiu cum este prin afara cu asistenta rutiera cumparata din Ro si anvelopele oricum nu sunt pe dimensiune standard, deci costuri in plus la schimb.

Asta cred ca va fi si solutia cu care voi ramane cel putin in primii trei ani, pentru ca am asistenta rutiera de la Honda inclusa in pretul masinii timp de 3 ani.
Sper totusi ca nu voi avea nevoie de ea. Dupa aceasta perioada voi reanaliza.

Edited by doru2_007, 02 March 2024 - 17:16.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate