Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Honda H-RV 2022
#163
Posted 24 January 2024 - 22:15
Sa va zic eu ce soc am avut cu Kia e-Niro?
Am Toyota din 2010,diferite modele, și am avut un soc când am văzut un gel de spuma între aripa și contra aripa. Toyota după criza din 2008 a scos modele la care a făcut rabat la calitate. De ex. am avut Yaris model 2010 chel line și Yaris 2013 echipare maxima, și pot sa spun ca modelul 2010 era cu 10 clase peste modelul nou, din 2013. Socru cu Lexus RX450 a mers cu ea în garanție ca ii ieșeau chederele de la usila spate. Se știa de problema și nu au comentat. Masina costa 80k de euro, asa ca ce pretenții mai avem la jumatate de preț? |
#164
Posted 25 January 2024 - 10:09
2cata, on 24 ianuarie 2024 - 22:15, said:
Sa va zic eu ce soc am avut cu Kia e-Niro? Am Toyota din 2010,diferite modele, și am avut un soc când am văzut un gel de spuma între aripa și contra aripa. Toyota după criza din 2008 a scos modele la care a făcut rabat la calitate. De ex. am avut Yaris model 2010 chel line și Yaris 2013 echipare maxima, și pot sa spun ca modelul 2010 era cu 10 clase peste modelul nou, din 2013. Socru cu Lexus RX450 a mers cu ea în garanție ca ii ieșeau chederele de la usila spate. Se știa de problema și nu au comentat. Masina costa 80k de euro, asa ca ce pretenții mai avem la jumatate de preț? Si eu constatat ca grupul KIA / Hyundai face masini mai calitative decat japonezii. Mai au de lucru putin la motoare pe partea de fiabilitate. |
#165
Posted 25 January 2024 - 13:04
DocMorelli, on 25 ianuarie 2024 - 10:09, said:
Si cand ma gandesc la Genesis, brand-ul de lux al celor de la Hyundai cum se prezinta in comparatie cu Lexus, brand-ul de lux al celor de la Toyota ... https://youtu.be/H22vC-lTWGs?t=843 Intradevar dpdv al fiabilitatii grupul Toyota sta mai bine. |
#166
Posted 27 January 2024 - 16:38
Acum dintre Toyota, Honda si Mazda eu cred ca Mazda pune cel mai mult accent pe NVH (si asta se si vede pe masuratorile facute de diversi).
Aici e o lista cu tot ce au schimbat intre doua generatii de Mazda3 pentru o imbunatati NVH: nvh1.jpeg 356.41K 23 downloads nvh3.jpeg 349.21K 28 downloads DocMorelli, on 24 ianuarie 2024 - 20:50, said:
Doar ca boxele, din cauza antifonarii proaste a masinii, vibreaza, evident. nvh2.jpeg 330.24K 22 downloads nvh5.jpg 295.43K 19 downloads Asta nu doar ca a imbunatatit NVH-ul dar si sistemul de sunet suna mai bine (difuzoarele de bass fiind intr-un colt acum, frecventele joase se aud mai tare) nvh4.jpg 332.43K 16 downloads Pentru cine are chef de urmarit asa ceva cu Mazda3, recomand video-ul asta. Pe zgomot de vant, Mazda3 e mai silentioasa ca Seria3 G20 dar mai galagioasa pe zgomotul produs de anvelope si vibratiile transmise (cand nu e un drum cu asfalt mai zgrunturos sunt foarte similare si asta e remarcabil avand in vedere ca sunt clase si preturi diferite dar pe drum cu asfalt mai zgrunturos.... pana la urma e un hatchback compact din clasa de "economy" si a fost facuta cu un buget; asta parerea mea ca posesor de ambele). Daca te uiti la SUV-uri, de testat ar fi CX-60-ul cu noua platforma cu motor longitudinal si sistemul AWD cu bias pe spate. nakog7, on 25 ianuarie 2024 - 13:04, said:
Si cand ma gandesc la Genesis, brand-ul de lux al celor de la Hyundai cum se prezinta in comparatie cu Lexus, brand-ul de lux al celor de la Toyota ... Attached FilesEdited by sirronkcuhc, 27 January 2024 - 16:52. |
#168
Posted 29 January 2024 - 16:41
Am facut azi update-ul "MULTIPLEX CONTROL UNIT - UPDATE". A durat pe ceas 90 minute si a fost nevoie de ambele telecomenzi pentru operatiune.
|
#169
Posted 24 February 2024 - 22:42
DocMorelli, on 24 ianuarie 2024 - 20:31, said:
Cand ies prin afara orasului nu sar de 110 ca sa nu iau pastile de dureri de cap cand ajung acasa. Mai mult, am constatat ca la ploaie, zgomotul picaturilor se aude intr-un mod nefiresc pe plafon. Practic, este un pas inapoi fata de Civic 5D gen IX cu care m-am dat 7 ani. Salut, La inceput erai multumit cu zgomotul din ea la mersul pe autostrada, ziceai ca e ca la Octavia. Intre timp s-a schimbat ceva sau pur si simplu ai avut timp mai mult sa vezi cum e? Multumesc! |
#170
Posted 25 February 2024 - 09:22
Intre timp am mers mai multe sezoane, drumuri din toate categoriile, conditii meteo diverse. Cam atat poate masina.
|
#171
Posted 25 February 2024 - 17:02
Treaba asta cu NVH-ul e intr-adevar ceva ce e greu sa-ti dai seama doar dupa un test drive; din pacate atatea reviste auto, jurnalisti, youtuberi si nu prea e o metoda unde sa stii de la inceput cam cum sta o masina la capitolul asta (si ma refer la ceva de masurat obiectiv la nivel de zgomot pe drumuri mai putin bune, zgomot la anumite viteze, etc).
Una din varianta e sa mergi pe un brand care e cunoscut ca investesc in partea asta cu NVH (de exemplu mai toate astea premium germane) ca sunt sanse destul de mari ca si modelul la care te uiti sa aiba parte de acelasi tratament. Edited by sirronkcuhc, 25 February 2024 - 17:04. |
#172
Posted 01 March 2024 - 13:54
Salut,
Un forum cu multe informatii utile pentru cine e in cautarea unui HR-V. Luna aceasta ar trebui sa intru si eu in posesia unui HR-V Advance si as vrea sa cer cateva pareri. Avand in vedere ca nu exista un spatiu pentru o roata de rezerva, sunt curios daca luati in portbagaj vreuna temporara cand plecati la un drum lung sau va bazati doar pe kitul de pana? Puteti recomanda o roata temporara compatibila cu HR-V? Ati beneficiat cumva de asistenta rutiera de la Honda? Daca ati avut acest serviciu si l-ati folosit, cum a decurs? Multumesc. |
|
#173
Posted 01 March 2024 - 17:04
Salut,
Dacă pui o roata de rezerva în portbagaj, nu mai ai portbagaj. Ca idee, când schimbi cauciucurile de iarna, acestea nu încap în portbagaj, trebuie sa rabatezi banchetele din spate. Altfel, în portbagaj încape o singura anvelopa. Te bazezi doar pe kitul de pana, personal nu l-am folosit ca nu am avut nevoie însa am înțeles ca nu e complicat și e chiar mai comod decât schimbatul rotii cu cricul. |
#174
Posted 01 March 2024 - 18:18
Totuși kitul de pana nu rezolva tot. Eu momentan am roata de rezervă de care nu m-am atins. Și masina face 6 ani. Dacă le adun și pe cele de dinainte, cred ca ma apropii de 20 de ani fără sa mai am nevoie sa urc masina pe cric. Cuie sau negrese am mai luat în perioada asta, dar nimic sa rămân în drum, sa n-am timp sa ma duc la o vulcanizare chiar și după mai multe zile.
Acum aștept noua masina care are doar kit de pană și n-are loc de roata de rezerva ca e hibrid, locul rotii e luat de alte chestii. Și ma gândesc foarte serios la o roata de rezerva pe care sa o iau în portbagaj măcar la drumurile lungi și în concedii. Kitul nu rezolva decât gauri de 5...6mm diametru, ce faci dacă tai un cauciuc sau iei ceva mai mare de 6mm si ești pe coclauri cu bagaje și copii după tine, eventual fără semnal la telefon? Nu s-a întâmplat în 20 de ani dar se poate întâmpla oricând, exact când ești mai puțin pregătit. Pentru mine e un risc pe care nu vreau sa mi-l asum. Edited by akeem, 01 March 2024 - 18:20. |
#175
Posted 01 March 2024 - 19:06
Corect, kitul nu rezolva decat o pana ușoară (un cui/ șurub subțire). Rezolvarea e temporara tot la vulcanizare ajungi. O pana serioasa nu e ceva des însă dacă se intampla într-un moment nepotrivit e nasol. Oricum dacă atât de mic e portbagajul nu are sens sa pui roata de rezerva chiar și una dina aia mica.
In ultimii vreo 15 ani am făcut fix 3 pene. Toate într-o luna. Ziceau cei de la vulcanizare că-mi fac abonament ca ies mai ieftin. |
#176
Posted 01 March 2024 - 19:15
Da, ma rog, eu vorbeam din punctul meu de vedere, portbagaj care are suprafață suficienta cat sa încapă o roata de rezervă. Dacă portbagajul e prea mic, într-adevăr nu prea ai ce face. Dar tot n-as fi împăcat fără o soluție de back-up care chiar sa funcționeze.
|
#177
Posted 01 March 2024 - 20:03
Asistenta rutiera altfel o pui pe acoperiș sau ii faci suport pe haion off roader scrie pe tine. Și dacă tot nu te poti liniști, cumperi un portbagaj pe acoperiș și o bagi acolo... În primul rand trebuie sa fii conștient ca de faci o pana în concediu când ești plin de bagaje, roata normala o lași acolo, pe marginea drumului ca nu încape de unde o iei pe cea slim. Deci tot la asistenta rutiera ieși mai eficient
|
|
#178
Posted 01 March 2024 - 22:41
akeem, on 01 martie 2024 - 18:18, said:
Kitul nu rezolva decât gauri de 5...6mm diametru, ce faci dacă tai un cauciuc sau iei ceva mai mare de 6mm si ești pe coclauri cu bagaje și copii după tine, eventual fără semnal la telefon? anvelope runflat? la cauciuc taiat nu ai ce face, trebuie rezerva. insa ca idee, HRV-ul nu prea e masina de drum lung pe coclauri la sute de km de civilizatie. In oras e in elementul ei. Edited by un_dac, 01 March 2024 - 22:44. |
#179
Posted 02 March 2024 - 08:06
Eu am facut pana la Navodari in prima luna de la cumparare in 2022. Am folosit kitul de pana si tot atunci am si invatat sa il folosesc, am tremurat putin pentru ca era Duminica seara si nu era niciun service deschis. Noroc cu Youtube pentru demo. In fine, de atunci, kitul de pana cumparat ulterior sta nefolosit in locul lui din portbagaj.
Despre roata slim, nu prea ai unde sa o depozitezi, clar nu este prevazut loc. Si sa improvizezi cu lada pe acoperis, nu cred ca este cazul. Si asa aerodinamica este praf pe HRV. Solutiile de indemana decente sunt: kituri de pana si asistenta rutiera. Nu stiu cum este prin afara cu asistenta rutiera cumparata din Ro si anvelopele oricum nu sunt pe dimensiune standard, deci costuri in plus la schimb. |
#180
Posted 02 March 2024 - 17:13
Multumesc pentru pareri, foarte utile.
t-balt, on 01 martie 2024 - 20:03, said:
În primul rand trebuie sa fii conștient ca de faci o pana în concediu când ești plin de bagaje, roata normala o lași acolo, pe marginea drumului ca nu încape de unde o iei pe cea slim. Deci tot la asistenta rutiera ieși mai eficient un_dac, on 01 martie 2024 - 22:41, said:
insa ca idee, HRV-ul nu prea e masina de drum lung pe coclauri la sute de km de civilizatie. In oras e in elementul ei. akeem, on 01 martie 2024 - 18:18, said:
Nu s-a întâmplat în 20 de ani dar se poate întâmpla oricând, exact când ești mai puțin pregătit. Pentru mine e un risc pe care nu vreau sa mi-l asum. La una din ele nu cred ca ar fi functionat kitul de pana, de aceea am luat in calcul acum solutia cu roata de rezerva temporara. akeem, on 01 martie 2024 - 19:15, said:
Da, ma rog, eu vorbeam din punctul meu de vedere, portbagaj care are suprafață suficienta cat sa încapă o roata de rezervă. Dacă portbagajul e prea mic, într-adevăr nu prea ai ce face. Dar tot n-as fi împăcat fără o soluție de back-up care chiar sa funcționeze. un_dac, on 01 martie 2024 - 17:04, said:
Salut, Dacă pui o roata de rezerva în portbagaj, nu mai ai portbagaj. Ca idee, când schimbi cauciucurile de iarna, acestea nu încap în portbagaj, trebuie sa rabatezi banchetele din spate. Pentru situatiile cu bagaje mai multe, m-am gandit ca ma voi folosi de magic seats, ridicand scaunul din spatele soferului, care va fi liber in mare parte din timp. DocMorelli, on 02 martie 2024 - 08:06, said:
Despre roata slim, nu prea ai unde sa o depozitezi, clar nu este prevazut loc. Si sa improvizezi cu lada pe acoperis, nu cred ca este cazul. Si asa aerodinamica este praf pe HRV. Solutiile de indemana decente sunt: kituri de pana si asistenta rutiera. Nu stiu cum este prin afara cu asistenta rutiera cumparata din Ro si anvelopele oricum nu sunt pe dimensiune standard, deci costuri in plus la schimb. Asta cred ca va fi si solutia cu care voi ramane cel putin in primii trei ani, pentru ca am asistenta rutiera de la Honda inclusa in pretul masinii timp de 3 ani. Sper totusi ca nu voi avea nevoie de ea. Dupa aceasta perioada voi reanaliza. Edited by doru2_007, 02 March 2024 - 17:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users