Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor
Last Updated: May 21 2023 18:16, Started by
max_01
, Dec 29 2021 16:12
·
22
#91
Posted 07 January 2022 - 17:32
Si octavia dar si sedanurile in general dispar. Chiar discutam cu niste prieteni zilele trecute care voiau sa isi ia masina si ziceau ca nu isi ia sedan si SUV ca este mai sigur si are portbagaj mai mare. Ca spatiu octavia si superb-ul sunt geniale la portbagat mai ales ca poti rabata bancheta si portbagajul deschide si luneta dar preferau sa ia un suv mai mic...
Mie mi se pare ca este un trend sa iei SUV sau pentru multi ideal este un break iar acea masina cu format de sedan nu mai este ok. Ca pret, este scumpa, putin as zice peste o masina medie pentru ca sunt gramezi pe care le poti lua sub 20k de euro cu un motor ceva mai potent decat acel 1.0 TSI pe care romanii il vad nefiabil, fara vlaga, etc. pentru ca ei stiu exact cum trage si cat consuma fara sa mearga cu el. Totusi realist vorbind poti lua sub sau in jur de 20k de euro motoare mai puternice gen I30 de 160 cp si altele pe cand la octavia 1.5 TSI te cam costa, as zice putin cam mult acum. Pe de alta parte daca te uiti sa iei ceva te cam invarti intre skoda si VW, ma uitam acum 2 ani si cand iei la bani marunti dotarile, performantele (nu cp ci timpi si felul cum accelereaza combinat cu ce consum au) si calitatea interiorului alte marci poate iti ofera mai mult la ceva, mai putin la altceva iar in cazul multora nu poti jongla cu dotarile. Ma utiam recent ca de anul trecut tot voiam sa mai schimb o masina din casa si desi am plecat de la ideea ca octavia este scumpa, concurentii directi gen Corolla si elantra au minusuri greu de gestionat cum ar fi lipsa parcarii automate (la corolla au dar costa o gramada), motoarele sunt cam flescaite, oricat de neluabil in calcul 1.0 tsi cu manuala (desi ma intereseaza doar automate dar nu am gasit sa vad cum este) se simte mai puternic cand il conduci decat motoarele de 1.6 de pe elantra sau 1.8 de pe corolla iar 1.5 TSI pare in alta liga. Mai este si problema spatiului care pentru cei din spate este mare la octavia comparabil cu restul, destul de asemanator cu elantra dar mie mi se pare ca om normal mai spatioasa, tipul de pe youtube care le compara este fan elantra si tinde sa dramatizeze. La Toyota merge infotainment-ul ala destul de naspa desi senzatia in masina este destul de premium iar motorul parca pare slab, mai slab decat cel de pe elantra. Chestia e ca este o balanta care face octavia sa fie totusi un best buy in fct de ce promotorii prinzi dar putin scumpa, daca era 2-3000 de euro mai ieftina chiar vindea asa daca vrei sa o iei cu 1.5 tsi, dsg, ceva dotari te duce cam la 25k cu rabla si discount-uri ceea ce este multicel iar in zona asta incepe sa coste cat un avans la o garsoniera si incepi sa te intrebi daca dai banii astia sau mai tii masina pe care o ai si ii bagi in ceva folositor. Edited by geopsi, 07 January 2022 - 17:33. |
#92
Posted 07 January 2022 - 18:38
Drumroll, on 07 ianuarie 2022 - 12:30, said:
iata ce primesti standard, in aia 41025 euro: Siguranta Airbag central fata Airbag sofer si airbag pasager cu optiune dezactivare airbag pasager Airbag-uri laterale fata si airbag-uri pentru cap fata/spate Apel urgenta (eCall) Blocuri optice spate cu tehnologie LED Faruri cu tehnologie LED Front Assistant Lane Assist Basic Light Assistant si senzor de ploaie Monitorizarea presiunii in pneuri Oglinda retrovizoare cu efect automat antiorbire Pregatire ISOFIX pentru scaunul pasagerului si pentru bancheta spate Servicii Proactive Functionalitate si confort Bancheta spate rabatabila fractionat (include cotiera centrala) Climatronic in doua zone Cotiera centrala fata Covorase din material textil Garantie 2 ani fara limita de kilometri Iluminare ambientala LED Keyless Go Oglinzi exterioare pliabile electric si cu efect antiorbire (doar la sofer) Priza 12 V in compartimentul portbagaj Reglaj vertical scaune fata Senzori parcare spate Suport lombar scaune fata Tempomat si limitator viteza Umbrela in usa laterala fata Volan multifunctional imbracat in piele Wireless Smart Link In comparatie cu Loganul full de 13k euro, de care ne este atat de rusine, minunea tehnicii cehe are in plus: La siguranta: Lane assist basic La functionalitate si confort: clima pe 2 zone si evident umbrela din Dragonul Rosu de 2,5 lei Evident de ce nu se cumpara.. |
#93
Posted 07 January 2022 - 18:54
Octavia 4 am vazut multe pe strazi, in schimb la Golf 8 e multa liniste si putine vanzari. Octavia se vindea mult catre flote, catre clienti internationali, care luau zeci sau sute de unitati si le vedeai peste tot. De cand au crescut preturile VAG, Hyundai si Toyota vand, pentru prima oara, mai mult decat VW/Skoda. Octavia e o compacta alungita, in fata e cat un Golf, dar e foarte lunga si au crescut spatiul pe bancheta spate si...ah, portbagajul, dupa care suspina o parte a romanilor care pleaca la drum cu tot sifonierul :-)
|
#94
Posted 07 January 2022 - 19:34
mistique, on 07 ianuarie 2022 - 18:38, said: In comparatie cu Loganul full de 13k euro, de care ne este atat de rusine, minunea tehnicii cehe are in plus: La siguranta: Lane assist basic La functionalitate si confort: clima pe 2 zone si evident umbrela din Dragonul Rosu de 2,5 lei Evident de ce nu se cumpara.. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-DVXW-beUYQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#96
Posted 07 January 2022 - 21:24
geopsi, on 07 ianuarie 2022 - 17:32, said: Ma utiam recent ca de anul trecut tot voiam sa mai schimb o masina din casa si desi am plecat de la ideea ca octavia este scumpa, concurentii directi gen Corolla si elantra au minusuri greu de gestionat cum ar fi lipsa parcarii automate (la corolla au dar costa o gramada), motoarele sunt cam flescaite, oricat de neluabil in calcul 1.0 tsi cu manuala (desi ma intereseaza doar automate dar nu am gasit sa vad cum este) se simte mai puternic cand il conduci decat motoarele de 1.6 de pe elantra sau 1.8 de pe corolla iar 1.5 TSI pare in alta liga. Mai este si problema spatiului care pentru cei din spate este mare la octavia comparabil cu restul, destul de asemanator cu elantra dar mie mi se pare ca om normal mai spatioasa, tipul de pe youtube care le compara este fan elantra si tinde sa dramatizeze. La Toyota merge infotainment-ul ala destul de naspa desi senzatia in masina este destul de premium iar motorul parca pare slab, mai slab decat cel de pe elantra. Chestia e ca este o balanta care face octavia sa fie totusi un best buy in fct de ce promotorii prinzi dar putin scumpa, daca era 2-3000 de euro mai ieftina chiar vindea asa daca vrei sa o iei cu 1.5 tsi, dsg, ceva dotari te duce cam la 25k cu rabla si discount-uri ceea ce este multicel iar in zona asta incepe sa coste cat un avans la o garsoniera si incepi sa te intrebi daca dai banii astia sau mai tii masina pe care o ai si ii bagi in ceva folositor. Parcarea automata nu prea e o dotare de urmarit in gama asta de pret si oricum nu prea e utila in Romania, mai degraba camera+senzori ...chiar si 360 view e o dotare exotica Daca le analizezi in realitate exact asa sunt, se vede si in clipul de comparatie urmator [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/z-2DGx1KWMA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Elantra e putin mai spatioasa la interior, octavia are portbagajul mai mare si cu hayon si garda la sol putin mai mare Dar daca te uiti la SUV-uri nu iti mai vine sa te urci in ele |
#98
Posted 08 January 2022 - 17:04
#99
Posted 09 January 2022 - 19:07
mistique, on 07 ianuarie 2022 - 18:38, said: In comparatie cu Loganul full de 13k euro, de care ne este atat de rusine, minunea tehnicii cehe are in plus: La siguranta: Lane assist basic La functionalitate si confort: clima pe 2 zone si evident umbrela din Dragonul Rosu de 2,5 lei Evident de ce nu se cumpara.. Ca si spatiu , dotari, etc sunt multe pe care le poti lua chiar daca unele le gasesti si pe Logan. Sa nu mai vorbim de fiabilitate ca la dacie am schimbat pana la 40k de km 2 termostate, 2 blocuri de lumini, o gramada de sigurante plus ca se prelingea lichid din caseta de directie pe la burduf care a fost strans la service. La octavia veche pana la 153k de km am schimbat senzorul de la axa cu came si ceva la cheia de contact, ambele pe garantie. Dacia merita luata atunci cand nu iti permiti altceva nou, altfel nu este o varianta de luat in calcul. stalker2142, on 07 ianuarie 2022 - 21:24, said:
Parcarea automata nu prea e o dotare de urmarit in gama asta de pret si oricum nu prea e utila in Romania, mai degraba camera+senzori ...chiar si 360 view e o dotare exotica Daca le analizezi in realitate exact asa sunt, se vede si in clipul de comparatie urmator [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/z-2DGx1KWMA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Elantra e putin mai spatioasa la interior, octavia are portbagajul mai mare si cu hayon si garda la sol putin mai mare Dar daca te uiti la SUV-uri nu iti mai vine sa te urci in ele La spatiu in video mi se pare la fel, in realitate mi s-a parut mai mare dar nu am vazut masinile puse una langa alta si poate m-a influentat si senzatia de premium din octavia desi daca tin bine minte parca era cu plastic cam tare in spate (nu ca imi pasa). |
#100
Posted 09 January 2022 - 22:47
geopsi, on 09 ianuarie 2022 - 19:07, said:
Ceea ce iti scapa complet Atitudinea unuia care a mers doar cu trenul la viata lui, probabil ... Cand in viata asta va avea Loganul caroserie galvanizata ?? Cand va avea tinuta de drum a Octaviei ?? Mai are putin si il compara cu Maserati ... |
|
#101
Posted 10 January 2022 - 09:13
Da, si treaba cu tabla conteaza, la Dacia din 2008 este rosie pe sub de rugina, s-a rupt acum ceva timp un fel de prindere de la traseul de la evacuare dar nu am mai pus-o la loc, in schimb octavia din 2007 care a si vazut zapada si namoale mai nasoale fiind cu garda la sol mai mare are doar cateva puncte pe toba dupa 15 ani...
Chestia e ca pentru multi (inclusiv eu) siguranta conteaza in primul rand, daca nu are 5 stele ncap mi se pare riscant la cati nebuni sunt pe drum plus ca la noi in tara drumurile nuprea sunt cu despartitor si 2 benzi pe sens si cine merge stie cum se merge si ce pericole sunt. Sunt si masini comparabile, cum ziceam Corolla, elantra, poate i30 fastback care mi se pare misto prin prisma motorului de 160 cp dar loganul este cu mult in urma. Uite, o chestie pe care nu o inteleg desi este un topic despre octavia este de ce la elantra nu ofera si alte motoare la noi, cred ca motorul de 160 cp ar fi hit. la Toyota, spre exemplu ii inteleg de ce nu pun motor mai puternic pe coroola dar elantra se vinde in alte tari cu motoare mai potente. |
#102
Posted 10 January 2022 - 15:31
Realizati ca o masina e facuta din multe chestii care nu se vad, nu doar doarile alea din configurator. Cum sa pui ca intre Logan si Octavia sunt doua dotari diferite in rest e la fel ? Loganul si Dusterul sunt coji umflate bine si destul de aratoase care la un drum lung te innebusc cu zgomotul si disconfortul, in timp te innebusc cu probleme minore pe care Dacia se face ca nu le vede pana iese din garantie si multe alte lucruri care tin de cum se conduce o masina, nu doar ca are 4 roti, volan, AC, un display si un motor slabut in general.
|
#103
Posted 11 January 2022 - 17:58
geopsi, on 09 ianuarie 2022 - 19:07, said:
Da dar parcarea automata o poti lua spre deosebire de alte masini, la Toyota trebuie sa iei dotarea de top. Pentru anumite persoane poate sa fie ceva definitoriu si mai sunt dotari care pot fi interesante cum sunt farurile matrix led, DCC, incalzire stationara cu telecomanda, etc. As mai adauga si posibiltiatea de a lua tractiune integrala care poate sa fie de folos iarna. La spatiu in video mi se pare la fel, in realitate mi s-a parut mai mare dar nu am vazut masinile puse una langa alta si poate m-a influentat si senzatia de premium din octavia desi daca tin bine minte parca era cu plastic cam tare in spate (nu ca imi pasa). https://skoda.aviamo...0_2021_MY22.pdf Eu in lista de dotari nu gasesc parcarea automata. Ori este o greseala, ori au scos-o din cauza crizei microchip-urilor ..oricum exclus sa fie standard asa ceva si nu s-au mai obosit sa o treaca in lista de dotari in echiparea ambition nu e nicio senzatie de premium versiunile cu tractiune integrala sunt 30k+, un 1.5 dsg style sare de 25k iar bonus la avia cereau 3500 de lei pentru bonul rabla, fata de 2500 la Kia si Renault...asta ca sa mai stoarca un 200 eur de la client |
#104
Posted 11 January 2022 - 19:34
Parcarea automata (Parking Assistant cum se numeste in lista) se oferea intr-un CleverPack (un pachet de optiuni cu disconut considerabil fata de pretul de lista). Eu l-am prins la a mea, l-am folosit odata sa vad ca merge si cam atat...Acum de cand s-a adancit criza de semiconductori nu mai exista acest pack.
Edited by MiG29, 11 January 2022 - 19:38. |
#106
Posted 11 January 2022 - 20:44
_R_A_D_U, on 11 ianuarie 2022 - 20:39, said: Măi, terminați-o odată pentru totdeauna cu acest cuvânt... În cadrul grupului, premium e de la Audi A4 în sus. Depinde de gusturi si posibilități, Audi sunt printre cele mai “accesibile” mașini premium, dar cum am avut ca masinibde serviciu, A3, A4 si A6, singurul care mi s-a părut ok a fost A6. Am avut Passat Alltrack si personal mi-a plăcut mai mult comparat cu A4. Skoda e practica, dar scumpă. Oricum, pentru finisaje si confort alegi Mercedes. Pentru ținuta de drum BMW. Audi nu am ales niciodată, am primit. |
#108
Posted 12 January 2022 - 13:45
filipxxx, on 10 ianuarie 2022 - 15:31, said:
Realizati ca o masina e facuta din multe chestii care nu se vad, nu doar doarile alea din configurator. Cum sa pui ca intre Logan si Octavia sunt doua dotari diferite in rest e la fel ? Loganul si Dusterul sunt coji umflate bine si destul de aratoase care la un drum lung te innebusc cu zgomotul si disconfortul, in timp te innebusc cu probleme minore pe care Dacia se face ca nu le vede pana iese din garantie si multe alte lucruri care tin de cum se conduce o masina, nu doar ca are 4 roti, volan, AC, un display si un motor slabut in general. Seara eram prin oras la plimbarica iar a doua zi (inca 500km condus) plaja la Adriatica. Probabil ca trebuia sa zac 3 zile , nu? Edited by AdrianHH, 12 January 2022 - 13:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users