Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor
Last Updated: May 21 2023 18:16, Started by
max_01
, Dec 29 2021 16:12
·
22
#127
Posted 09 February 2022 - 10:07
unii vor sa se bucure de condus, nu sa mearga cu caruta. eu n-am mai avut masina sub 200 de cai de vreo 10 ani, cand ma sun intr-una de 150 mi se pare ca adorm la volan.
|
#128
Posted 09 February 2022 - 20:37
Daaaaaa, ca ai si unde sa te bucuri de aia 200+ CP ...
Avem atatea "autostrade", ca nici nu stii pe care sa o alegi prima !!! Si sunt atat de drepte, ca te ia somnul la volan ... Daaa, chiar ca nu-ti ajung 200 CP ... de unde imprumutam, frate, niste cai ??? |
#129
Posted 09 February 2022 - 21:41
criminal la volan, isi ia masini de 200 cp in tara cu cioturi de autostrazi
|
#130
Posted 10 February 2022 - 10:51
Nici fiul meu nu vrea sa scrie cu litera mare.. desi i-am atras atentia de sute de ori, deh scoala online. Si cand conduce in GTA face praf masinile alea cu sute de cai putere. Asta e copilaria.
|
#131
Posted 13 February 2022 - 09:25
Oigen, on 09 februarie 2022 - 10:07, said:
unii vor sa se bucure de condus, nu sa mearga cu caruta. eu n-am mai avut masina sub 200 de cai de vreo 10 ani, cand ma sun intr-una de 150 mi se pare ca adorm la volan. Sunt într-adevăr tot mai mulți "Napoleoni" care se plictisesc la volan și au tot felul de ocupații, de la vorbit la telefon (cu telefonul ținut la ureche, normal, că ei sunt ași și nu au nevoie de speaker, cască sau hands-free) la butonat pe Facebook sau orice altceva decât să fie atenți la drum. |
#132
Posted 13 February 2022 - 13:15
Al dracu, eu fac invers: ca sa conduc mai mult, inseamna sa merg mai incet, ca sa ma bucur de condus mai mult. ( Cand iesi la plimbare in parc, nu alergi cat te tin plamanii si picioarele.)
Deci logica cu caii putere nu tine. Ca sa conduci legal, iti ajung 65 cp. Restu e marketing, bani jumuliti degeaba, roti de x-șpe inci, bla bla.. |
#133
Posted 15 February 2022 - 22:55
Masina cu cp multi este buna oricand si mai de graba daca nu ai autostrada ca sa poti sa depasesti. Pe autostrada si 75 cp merg ok ca toate prind 140km/h iar de mers cu viteza distante super lungi nu reuseste oricine.
Mai de graba conteaza sa fie masina ok antifonata si sa poti face depasiri dar pentru asta si 1.0 tsi e suficient pentru octavia. Motoarele de 150 cp sunt chiar ok pentru o compacta, parca au acel plus de care ai nevoie mai ales daca sunt 4 oameni in masina cu ceva bagaje. Pacat totusi la octavia ca nu poti lua ceva la 150 cp cu dsg si 4x4, pentru mine este idealul de siguranta si confort combinatia asta; diferentialul nu trebuie sa fie cine stie ce, doar suficient sa iti dea ceva iarna si eventual sa te ajute la tractiune daca e cazul. |
#134
Posted 23 April 2022 - 13:38
După părerea mea pe autostrada și dsg-ul și awd-ul sunt inutile. Nici n-ai nevoie de schimbat vitezele nici de cine știe ce aderenta, dacă se întâmplă să ningă sau sa fie polei autostrada e blocata cu mult timp înainte sa ai nevoie de motricitatea suplimentara. Dsg-ul e util în oraș și awd-ul doar câteva zile pe maxim că s-a intri sau sa ieși dintr-o parcare uitata de lume.
|
#135
Posted 25 April 2022 - 17:03
alin2pas, on 13 februarie 2022 - 09:25, said:
Mda, mașină pentru care trebuie permis categoria C sau D e puturoasă dacă nu are 200CP. Pentru cei care conduc autoturisme, nu e nevoie de atât. Cu 122CP am ajuns la 200km/h dacă am vrut să testez mașina, iar în general, dacă nu uiți că mașinile au și cutie de viteze și știi la ce folosește așa ceva, nu ai nevoie de sute de CP sub capotă. Pe drumurile din România cine spune că nu poate să conducă o mașină sub 150-200CP, înseamnă că nu știe să conducă. Eu nu prea sunt de acord cu tine. Da, ajungi cu 122Cp la 200, dar nu asta-i ideea. Pe mine nu ma intereseaza 200km/h chiar daca masina ar prinde atat sau mai mult. Ca nu vreau sa "zbor". E chiar riscant sa treci de 150km/h in Romania inclusiv pe autostrada. Daca e sa ma intrebi pe mine, e riscant sa treci si de 120km/h daca nu ai ceva masina serioasa super stabila si noua. Pe mine ma intereseaza sa ajung cat mai repede de la 60 la 120. Mi s-ar parea banal si inutil sa astept 2 minute sa faca o masina de 120CP 200km/h. Sau daca ar fi un caz special, in care dai de idioti pe sosele si vrei sa te departezi de ei, m-ar interesa sa ajung cat mai repede de la 90 la 140. shymano, on 09 februarie 2022 - 20:37, said:
Daaaaaa, ca ai si unde sa te bucuri de aia 200+ CP ... Avem atatea "autostrade", ca nici nu stii pe care sa o alegi prima !!! Si sunt atat de drepte, ca te ia somnul la volan ... Daaa, chiar ca nu-ti ajung 200 CP ... de unde imprumutam, frate, niste cai ??? Daca spui asta, inseamna ca n-ai inteles nimic. Tu crezi ca doar daca ai autostrada si mergi in linie dreapta cu viteza , s-ar cuveni o masina mai puternica? Ai vazut americanii aia care dau cate o forja in limita legalului pe niste judetene/comunale sau chiar pe aleea din fata casei? Intelegi de ce fac asta? |
#136
Posted 25 April 2022 - 18:47
Boss, te-ai uitat la prea multe clipuri pe YouTube ...
In plus, se pare ca nici nu prea stii sa conduci, daca iti trebuiesc peste 200 cai pentru ceea ce spui ca te intereseaza, si anume "sa ajungi mai repede de la 60 la 120". Invata intai sa folosesti corect treptele de viteza de la 1.4-1.6 de 115-122 cp, apoi gandeste-te la 200+ cp ... Un cotet de 115-122-150 cp se misca mai mult decat decent pe plaja aia de viteza, daca e folosit cum trebuie; si nici nu-i scoti pistoanele prin capota ... Trebuie doar sa inveti sa il conduci, sa stii cand si cum sa schimbi vitezele. Nu spun ca nu sunt buni aia 200+ cp !!! Dar nici sa faci un "must" de minim 200cp pentru a avea "cu ce sa mergi" de la 60 la 120-140km/h, cand ai de depasit pe vreunul. Anticipezi traficul si folosesti masina asa cum trebuie, si sigur te descurci si cu mai putin de 200cp. Da, daca stai in curul aluia care merge cu 60, in treapta 5, si apesi la blana pedala cand vrei sa-l depasesti, sigur iti va lua 3 zile ... stii ce zic ...??!!! LE: forja pe aleea din fata casei ???... Sunt curios daca ai mai mult de 10k km facuti la volan ... Edited by shymano, 25 April 2022 - 18:49. |
|
#137
Posted 27 April 2022 - 06:45
Eu am 120cp și sincer cred că m-aș descurca cu mai putini.. Cum a zis colegul mai sus, dacă tu intri cu 50 la ora cu a 5 a în depășire poți să ai 200 de cai că tot eu depășesc mai repede. Unii dintre voi mai trebuie să faceți școala auto încă o dată.
|
#138
Posted 27 April 2022 - 13:30
Am mers cu un Ford cu motor de 1l (imprumutata) o calatorie de vreo 1000 km si singurul moment in care imi trebuiau caluti in plus era la depasiri.
Eram pe un camp, drum drept, in spatele unui camion care o ardea cu 90+ si am avut nevoie de 1 km ca sa-l depasesc (stateam in spatele lui si asteptam momentul). Chiar ma amuzam cu sotia, am trecut din viteza 5 in 4, aveam vreo 4000 de ture si masina nu avea nicio reactie sesizabila. Cu cea personala, o depasire de genul asta dura cateva secunde. Da, e diferenta mare de confort cand ai o masina puternica, nu trebuie neaparat sa te comporti ca un pilot de raliu nedescoperit ca sa sesizezi asta. Dar eu cred ca cel mai bine e asa: masina pe care o am (mi-o permit) e cea mai buna din lume! Edited by Olteanul_sfios, 27 April 2022 - 13:30. |
#140
Posted 27 April 2022 - 16:31
Skoda si cam tot ce produce grupul VAG mi se par foarte rigide, adica genul de masini sigure in care simti foarte bine suprafata pe care mergi. Tractiunea integrala e ok atata timp cat nu te streseaza consumul unpic mai mare.. O masina cu tractiune integrala se comporta mult mai bine in viraje si la franare.
Referitor la CP, in oras folosesc masina cu 39 cp si la drum lung cu 300 cp. La o masina care ajunge pe la 3.5 tone incarcata 300 cp sunt ok pentru depasiri dar mai bine stau linistit dupa camioane ca altfel imi face implozie rezervorul . |
#141
Posted 27 April 2022 - 16:41
Daca merge ca o rata si macane ca o rata, este o rata.
Skoda Octavia este un Golf putin mai mare Skoda Superb este un Passat putin mai mare Aceleasi componente, aceeasi inginerie, aceeasi calitate, aceeasi..tot. Deci Nu vad cum ar putea sa difere (sensibil) preturile. Edited by abac, 27 April 2022 - 16:42. |
|
#142
Posted 27 April 2022 - 19:02
#143
Posted 27 April 2022 - 22:02
#144
Posted 30 April 2022 - 10:27
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users